Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snip*

 

Takker for herlig svar! Skal ta med dette neste gang jeg skal ut på gulvet. Selv om jeg ikke liker det får jeg bare drite i det og se på det som en utfordring ;) De trinnene som du nevner - og Michael Jackson style, har du noen links ellrno til dette, eller burde jeg ta det litt mer på feelingen, bare chillen?

 

Er det noen som har noen linker/bøker e.l om gaming på dansegulvet? Mener jeg leste for en god stund tilbake at Chosen drev og innøvde noe her.

Lenke til kommentar

I FEEL you sasab! Det er Awesome :grin:

 

OPL, hvorfor valgte du henne?

 

 

Hehe, dicktator. Hva skjer hvis du ikke fokuserer på å close men å bare ha det gøy?

 

 

no problem, rekiym :)

 

Finn en stil du liker og gjør den din.

 

Jeg digger dette:

 

 

 

Og her er en link med FET airwalk på slutten:

 

 

 

Mirgrot tipset meg om dette:

 

 

http://www.expertvillage.com/search.htm?s=micheal+jackson

 

 

MJ er RÅ!

 

Hæhæ, hadde vært fett om alle Puas tok over nattklubbene med moonwalk :cool: ;p

 

 

Pardans er Awesome :) Har lyst å lære meg tango :)

Lenke til kommentar
Faen hvordan du sprer energi her inne Raijin!

 

Sitter å smiler her selv :) hehe

 

Hadde en truly awesome kveld i går. Hadde sovet tre timer natta før og våknet dritings av at det var utdrikningslag kl 10 om morran i stua. Var bare å gripe til pilsen og lage kaos...

 

Stakk så til et eller annet superkeeg sted på solli plass, stod i kø og gjorde narr av vestkantsosser med to venninder som lo seg ihjel på slep. Funka bra for staten. Kom selvsagt ikke inn, så tok en taxi til Yatzi. DAMN for et sted det der er ass. Kvinnebuffet. Ble bare ståendes og omtrent måpe. Ikke EN dame der inne som er u-pulbar. Helt syke tilstander. Men så trøtt og sliten jeg var orket jeg nesten ikke å løfte en finger for å plukke-opp... Men har definitivt funnet det nye stamstedet nå.

 

Stakk til slutt til Fridays og møtte tidenes søteste jente. Øyekontakten hennes var helt insane, og jeg smelta helt av henne, så det endte jo godt :)

 

Nå sitter jeg grisefyllesjuk å ser på my name is earl og pysjen. Life's awesome!

Lenke til kommentar
Dude, gardinfantomet, for å ha anbefalt stampa med leroy,

 

You just advanced to a whole 'nother level of Awesomeness! xD

Stampa er genialt. Minner meg om min største fadese med jenter siden jeg hørte om game.

Var på dansegulvet på et utested, kjåka fult med sprengkråte rekrutter, samer og høye-på-pæra lokale.

For å få pumpet litt state drar jeg ut på dansegulvet, og starter med liten båll, begga båller og så videre. Plutselig står jeg og bygger stike (sage, sage, sage, hamre, hamre, sage, sage, hamre, klatre i stige) hvor det så å kommer ei smellheit lokaldame og er med på leken. Men hun klarer ikke å ta tchernobyl barnet spelar pingis, så jeg roper ut: "Faen, du kan jo ikke dansen jo!" - noe som ender med at hun går, at guttene rundt meg på ser på meg som om jeg var spedalsk, og jeg tenker "hva faen sa jeg nå"? Merk da at dette er to uker etter at jeg ble singel. What the fuck! Helt fantastisk, har fått høre den en del ja.

 

Er meget stolt av å ha "stampakongen" stående i årboka : D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
- Du er venn med Stefan.

- Hæ?

- Du er venn med Stefan.

- Hvem er Stefan?

- Stefan *hele navnet*

- Kjenner du han?!

- Folkehøyskoleblablabla.

- Send en melding til ham og fortell hvor mye mer sexy enn ham jeg er.

 

Fikk du melding?

Jeg gjorde ikke det, fant du ut hvem hun var?

 

Nei, jeg har ikke peiling på hvem det var. Jeg tror hun prøvde seg på kompisen min. Hun var søt, mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Dude, gardinfantomet, for å ha anbefalt stampa med leroy,

 

You just advanced to a whole 'nother level of Awesomeness! xD

Stampa er genialt. Minner meg om min største fadese med jenter siden jeg hørte om game.

Var på dansegulvet på et utested, kjåka fult med sprengkråte rekrutter, samer og høye-på-pæra lokale.

For å få pumpet litt state drar jeg ut på dansegulvet, og starter med liten båll, begga båller og så videre. Plutselig står jeg og bygger stike (sage, sage, sage, hamre, hamre, sage, sage, hamre, klatre i stige) hvor det så å kommer ei smellheit lokaldame og er med på leken. Men hun klarer ikke å ta tchernobyl barnet spelar pingis, så jeg roper ut: "Faen, du kan jo ikke dansen jo!" - noe som ender med at hun går, at guttene rundt meg på ser på meg som om jeg var spedalsk, og jeg tenker "hva faen sa jeg nå"? Merk da at dette er to uker etter at jeg ble singel. What the fuck! Helt fantastisk, har fått høre den en del ja.

 

Er meget stolt av å ha "stampakongen" stående i årboka : D

Vi må spre sykkelpumpan i hele landet, slik at man kan rope "SYkkelpumpan!" på hvilket som helst diskotek, og alle begynner å gni seg på leggen... :D

Lenke til kommentar
Vi må spre sykkelpumpan i hele landet, slik at man kan rope "SYkkelpumpan!" på hvilket som helst diskotek, og alle begynner å gni seg på leggen... :D

Haha :D Gir meg minner om Tim, når han fortalte historien til "Spin of Glory" eller noe lignende. Genialt! Personlig synes jeg Tsjernobylbarnet som spiller ping-pong blir litt komplisert, men øvelse gjør mester ;) Let's start a dance revolution throughout this country :wee:

 

Haha, dette var innlegg 4000. Snakk om å være blind...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Vi må spre sykkelpumpan i hele landet, slik at man kan rope "SYkkelpumpan!" på hvilket som helst diskotek, og alle begynner å gni seg på leggen... :D

Haha :D Gir meg minner om Tim, når han fortalte historien til "Spin of Glory" eller noe lignende. Genialt! Personlig synes jeg Tsjernobylbarnet som spiller ping-pong blir litt komplisert, men øvelse gjør mester ;) Let's start a dance revolution throughout this country :wee:

Regner med du sikter til Cyclone! :D

Den er testet, med meget gode resultater, og ikke minst var det overaskende mange som ble med på Cyclone i løpet av kvelden. :p Virkelig genial måte å spre humøret på ^^

Lenke til kommentar
Vi må spre sykkelpumpan i hele landet, slik at man kan rope "SYkkelpumpan!" på hvilket som helst diskotek, og alle begynner å gni seg på leggen... :D

Haha :D Gir meg minner om Tim, når han fortalte historien til "Spin of Glory" eller noe lignende. Genialt! Personlig synes jeg Tsjernobylbarnet som spiller ping-pong blir litt komplisert, men øvelse gjør mester ;) Let's start a dance revolution throughout this country :wee:

Regner med du sikter til Cyclone! :D

Den er testet, med meget gode resultater, og ikke minst var det overaskende mange som ble med på Cyclone i løpet av kvelden. :p Virkelig genial måte å spre humøret på ^^

Lett at det skal gjøres neste gang man er ute! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...