Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær avslappet og nyt livet... Ikke overanstreng noe, det merkes.

 

Å satse på å bli gode venner med venninene? Skjønner ikke helt hva du mener med det... Såklart burde du hygge deg med dem også, men du behøver ikke å bli best friends med dem.

 

Om du skal kjøre P&P? Hvis det føles riktig å gjøre det, yeah! (det er ikke for tidlig å kjøre p&p på første date nei)

 

Sikkert en annen som kan gi et mer fyldig svar, men jeg ser ikke poenget, for det værste du kan gjøre nå er å overtenke situasjonen. Så mitt tips er å bare stikke på peppes og ha det gøy. Hold en flørtende tone og husk kino med jenta. Men for all del ikke ekskluder venninene. Resten burde gå av seg selv!

 

EDIT: Angående det forrige innlegget så var ikke noe hån mot deg hvis du følte det sånn... det var kun en spøk til det at det ville blitt rart å kle seg for mye opp.

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Man kan ta på seg joggebukse for å vise at man absolutt ikke er verdt å tilbringe tid med, hvis det er det som er målet. Du beskriver ikke situasjonen særlig bra - er dette en date? Har du spurt en jente du liker (hvor gammel er du forresten? det vil hjelpe) om å komme bort på besøk, eller har du invitert henne på middag?

 

Svaret mitt er uansett at man alltid kler seg bra. Hvorfor være noe annet?

 

Joggebukse ownz. Jeg får alltid kommentarer når jeg kler meg i noe annet til hverdags. Men du vet hva jeg er i stand til å pulle off. Det bør nevnes at 80% av klassen min har brukt joggebukse daglig i to år.

 

Jeg må bare nevne en ting: På jobb i natt (på utestedet) ble jeg stanset av en jente og hun begynte:

 

- Du er venn med Stefan.

- Hæ?

- Du er venn med Stefan.

- Hvem er Stefan?

- Stefan *hele navnet*

- Kjenner du han?!

- Folkehøyskoleblablabla.

- Send en melding til ham og fortell hvor mye mer sexy enn ham jeg er.

 

Fikk du melding?

Lenke til kommentar

Møtte ei jente på fest for litt siden, og det virker som hun er blitt veldig veldig interessert i meg. Type tar kontakt hele tiden og vil ut og finne på noe, og tar også iniativ på det fysiske.

Sikkert flott det, men jeg ønsker ikke noe forhold nå (mye å gjøre fortiden, og skulle det blitt et forhold med noen er det ikke henne jeg har i kikkerten for å si det sånn) så kunne heller tenkt meg å prøvd å styrt det mot "ljbf" eller evt en fuckfriend, uten å såre henne. Noen som har noen tips?

 

:)

Lenke til kommentar

var utpå i går og, jeg vet ikke helt hva som skjedde i slutten, ble k-close, uansett kan fortelle :)

 

jeg tok en tur utpå dansegulvet, første som skjer er at ei dame huker tak i meg, hun drev allerede med 2 andre så jeg skjønte hun bare playet og hadde det gøy, vi danset litt, og hun huker tak i flere, tenkte dette gidder jeg ikke mer, så jeg danset sakte men sikkert vekk fra henne, som jeg ville hun fulgte etter, sånn foregikk det i en snau halvtime, da jeg tilslutt bestemte meg for å gå, som jeg håpet ble hun med. Hun sa til meg at hun kunne velge hvem hun ville, det virket som hun var sykt oppmerksomhetskåt, jeg tok henne med bort til et hjørne, ble litt småkyssing, så plutselig huker hun tak i et par til for å se på reaksjonen min, jeg drar frem mobilen og bryr meg pent lite, hun skjønte at det ikke funket, og hun ble forsåvidt enda mer keen på meg. Jeg tok henne med et litt mer rolig sted, og hun klådde over hele meg, jeg tenkte at dette ble en f-close, ut av det blå tok hun fram jakkelappen sin, og lurte på om jeg ventet der, jeg sa ja (mulig dette var en test?) uansett, hun gikk rundt hjørnet, og 5 sek senere sjekket hun om jeg fortsatt stod der. Deretter så jeg ikke noe mer til henne. Jeg må si jeg var litt vel overfladisk mot henne i starten og bare spilte rimelig hard to get, belønnet henne for dette senere, men mulig det var dette hun ville jeg skulle gjøre? Jeg kunne selvsagt ha fulgt etter henne da hun skulle hente jakken/vesken.

 

Men var en lærerik kveld :) Har aldri sett en jente som prøver så mye som henne, mulig jeg ble litt for gira selv, og at hun da bestemte seg for å gå/se om jeg fulgte etter... men men, shit happens ;)

Lenke til kommentar
jeg tok en tur utpå dansegulvet, første som skjer er at ei dame huker tak i meg, hun drev allerede med 2 andre så jeg skjønte hun bare playet og hadde det gøy,

 

Haha det hørest ut som om du danset med akkuratt hun samme som jeg. :!:

Ble en fin K-close på meg der da, men jeg ligger alltid for mye i det.

Endret av Soni1
Lenke til kommentar

Noen som har tips for en som hater fester hvor det ikke er noen sitteplasser, bare ett stort rom med overdøvende høy musikk, fulle jenter som bare vil danse, samt at undertegnende selv hater å danse?

 

Vært på 2-3 av disse de siste månedene, og fikser det rett og slett ikke. Blir bare sittende på en stol og deppe mens alkoholen sakte siger ut av kroppen. Hater å danse. Spesielt, hva gjør man utpå dansegulvet når alle danser med noen og du selv ikke kjenner noen? Bare stå å danse for deg selv da eller? : O

Lenke til kommentar
Bare stå å danse for deg selv da eller? : O

 

Hvorfor ikke? Bare gi faen i hva andre synes; dans som at det gjaldt livet!

Etterhvert kommer folk til å elske deg! ta dance-offs(bare finn på ett eller annet). Ta underarms-sving på noen av damene mens du er igang. Ha det gøy!

Lenke til kommentar
Bare stå å danse for deg selv da eller? : O

 

Hvorfor ikke? Bare gi faen i hva andre synes; dans som at det gjaldt livet!

Etterhvert kommer folk til å elske deg! ta dance-offs(bare finn på ett eller annet). Ta underarms-sving på noen av damene mens du er igang. Ha det gøy!

 

Tjee. Joda, går jo an det. Men i går var jeg ikke den staten som jeg trenger for å gjøre det. Jeg entrer stedet med max state, men så synker jeg bare helt til null etter noen minutter. *help*

Lenke til kommentar

Halla folkens

Ny i gamet, sett The PUA av Mystery og lest en del forum stoff. Kom her etter annmodning av mister Raijin og refererer til posten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1078224

18 år, sliter med dårlig selvfølelse og dårlig inner game, bor på Voss, dårlig plass å gå ut egentlig , men skal få meg over til Bergen med et par kompiser iløpet av våren. Fant ut at jeg kan starte med en field rapport:

 

Begynner rolig hjemme hos meg med 2 kompiser, prøver å komme i state med musikk og forteller dem generellt hva PUA går ut på og hvordan dem kan winge meg og omvendt om det trengs. Skal ut på Voss, der alle kjenner alle og førsteintrykket av folk henger igjen til de dør.

Prater og chiller til vi går på vors til en gjeng vi pleier å være med. Prøver å få meg i sosial state og bare prater med alt og alle som går ganske bra. Koskenkorvaen og heineken går lett ned og er klar for puben på et event kalt Beach Party.

 

Tusler bortover med gjengen og klar som f. Begynner med å gå inn, setter meg med gjengen på et bord og bare chiller, ettersom det var bare såvidt var begynt å fulle seg opp. Opprettholder staten, åpner ett 2 sett med noen fra skolen, får begge med på praten , men begynner kino eskalering altfor seint, og etter vi hadde prata en del "serious" tar jeg bare en "må stikke , en venn måtte prate". Stikker bort til kompis gjengen igjen, og mister fort state og back to "original" meg , med syk dårlig selvfølelse og masse AA. Blir dratt bort på dansegolvet med 2 jenter fra klassen min som ikke er noe HB at all, men er lett å prate med og gode venner. Danser med de en stund til jeg finner ei jeg har pratet med en stund, rundt HB7-8 kanskje. Danser close og intimt røft 1 time, men tar aldri mot til meg å NEG'e litt for hun er ganske cocky av natur. Sier midt inni dansen at jeg var skuffa over nivået hun hadde på lekent vis, hun ler og sier ja er imponert av deg. 2 ganger stikker hun fra meg , mens jeg vet at hun bare tricker meg så hun kom tilbake begge gangene. Jeg var sikker på at dette var k-close og f-close om jeg fikk begynt. Men puben stengte, og vi gikk ut. Første hun gjør er å sitte seg på fanget til en av bestekompisene mine og roter med han.

Aldri følt meg så dum i mitt liv. Visste ikke om det var lack of looks eller hva i helvete jeg gjor feil.

 

Fant ut at:

AA og dårlig selvtillit er cockblock som faen uansett.

NEGs funker

Kroppsspråk i laid back stil funker og.

Jeg kan ikke være noe good looking om hun gjør det der mot meg.

Vet ikke om jeg bare skal gi opp allerede eller ikke, for det ble ikke noe k-close selv om jeg kunne tenkt meg det.

 

Takker og Raijin for tipsa i posten jeg laget , og Chosen_One for informative poster.

Hatt en selv utviklingskurv som har gått ganske mye opp , men etter denne kvelden er jeg bare usikker som faen. Kanskje på tide å wake up and smell the fish, å innse at jenter kommer jeg aldri til å få. Hatt minimalt med kiss closer og er jomfru seff

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...