Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Gjennomførte min første daygame-session i dag, sammen med to fra communitiet i byen her. Gikk rundt i 1 og en halvtime, og selv om jeg bare åpna to stykker følte jeg at det gikk ganske greit, og jeg digga det egentlig.

 

De to setene gikk også rimelig bra. Første var ei tyrkisk HB8 med en søt liten hund, så fikk en fin mulighet til å åpne der. Snakka med hu et par minutter og det gikk egentlig veldig bra, hun virka interessert, så jeg gikk for closen men hun hadde visst kjæreste.

 

Nummer to var vel en 5'er, men ble utfordra til å åpne henne direkte så da gjorde jeg det. Det gikk også veldig bra og hun var veldig interessert og stilte meg en del spørsmål osv, og var helt med. Kunne gått for nummeret men det var ikke kjempeinteressant. Bra trening i allikevel.

 

Alt i alt er jeg fornøyd selv om jeg sikkert burde åpna flere set, men de to andre som er mye mer erfarne åpna bare 4-5 hver så var ikke helt ille.

 

Det var ihvertfall veldig gøy og jeg skal definitivt fortsette med det framover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spurte om hun ville finne på noe en dag. Hun spurte om det var en date, hvorav jeg sa, nei, liker ikke å kalle det date, bare en vanlig dag i byen :) Hun er akkurat ett år eldre enn meg, så hun var litt skeptisk pga det (Jeg er 20, hun 21) hun sa hun skulle tenke på det siden hun vistnok hadde en tendens til å gå for fort frem med folk (noe jeg skjønner, herregud så henne for første gang for 1 uke siden), så skal jeg bare fortsette å holde den flørtende tonen og være som jeg har vært hittil, og heller ikke nevne noe om hun har bestemt seg, eller har folk her noen andre tips?

Jeg er ikke sjekkekongen, men har lest litt teori fra forskjellige guruer de siste 8 årene. Har flettet dette inn i mitt natural game og funket ganke greit for meg. Du har kanskje gjort en feil allerede med å vente med å be henne ut og havnet i vennefellen. Å be en dame ut etter 1 uke er overhode ikke for fort, for meg hørtes det ut som en dårlig unnskyldning. Du må gjøre det klart ganske raskt at du ikke bare er hyggelig men ser på henne som en potensiell partner.

 

Du skal i hvertfall ikke mase på henne, da virker du desperat. Dessverre har jeg ikke et konkret tips til hva du kan gjøre akkurat i denne situasjonen, det var mer ment som en kommentar på hva du allerede har gjort. Å venneprate med en jente du ikke har naturlig omgang med (skole, jobb, idrett etc.) ser jeg ikke noe mening med. Inviter henne på date før magien din forsvinner.

 

jeg kan forsikre deg om at hun skjønner hvor jeg vil hen ;) om det at jeg ventet for lenge med å be henne ut, så tror jeg ikke det, har sette henne 3 ganger før jeg spurte henne ut, og de gangene holdt jeg en rimelig flørtende tone, er garantert ikke i noen vennefelle... Jeg har heller ikke tenkt å spørre henne om hun har bestemt seg, jeg venneprater ikke, kjører på som jeg har gjort hittil, jeg legger ingenting i henne spesielt, jeg bare gjør det for å ha det gøy :)

Lenke til kommentar

uansett, var på byen i går, tenkte vel egentlig ikke noe spesielt på å gjøre noe som helst, kjørte det veldig chill i forhold til hva jeg pleier, slo meg ned ved et set der jeg kjente gutten som satt der (var 3 andre jenter også), kom en jente til bort, jeg antok at hun kjente de andre ved bordet, snakket litt med henne, var litt passiv og overså henne litt, noe som funket gull, hun sa hun skulle ut å røyke, tenkte jeg ble med, hun ble fort locked in, og jeg prøvde et par triks, kissgame og noen andre, for å gjøre en lang historie kort så f-closet jeg så noe må jeg da ha gjort riktig :) Men det var en lærerik kveld, jeg var veldig avslappet den kvelden, riktig det folk sier å ikke ha et "jeg må" mindset ;)

Lenke til kommentar

Hahaha, har hatt en syk kveld. Vi har besøk av både venninna og søstra til madammen, noe som gjør at de fleste sengeplasser er opptatt, dermed sover jeg hos mine foreldre. Dette har resultert i en betraktelig redusering av sex. Fra rundt to ganger dagen, til nada (vi er jo hele tiden i lag med folket). Anyhoo, i kveld bestemte vi oss for å få utløp, enkleste er da å ta bilen og "kjøre oss en tur".

 

Kjører rundt og har "forspill", før jeg tar turen opp på et fjell, ikke langt fra sentrum. Vel framme er dette med å kle av seg inne i bilen og komme i sex-posisjon kjapt unnagjort. I det selve humpinga begynner å ta form, kommer det faen meg en jævla råner-bil! Tjåke full med folk! De tar seg et par saaakte runder rundt bilen, før de kjører 70 meter forbi oss, snur og parkerer vendt mot oss. Dette er ikke det største problemet for meg, men madammen er meeeget pinlig berørt.

 

Vi tar på oss klærne igjen, kaster en ikke-fullstendig-utnyttet kondom ut vinduet, så kjører jeg et par runder rundt bilen bare for å markere min misnøye. Satan, man burde få lov til å knulle i fred!

 

Hele greia ender med at jeg må kjøre hele veien til andre siden av byen, hvor det er ei jævla industribrygge som står tom, bare for å få meg et knull. Btw, det er farlig å kjøre mens man mottar handjob/blowjob.

Lenke til kommentar
Jeg skjønte ikke PU/PUA-biten med den knullehistorien din. Men kul kveld, det var det sikkert likevel ;)

Nå heter vel tråden "Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri", så en god fortelling er alltid hyggelig.

 

Selv kan jeg fortelle at mitt sølibat eksperiment ble redusert fra en måned til en uke... Var ikke slik at jeg mistet viljestyrken, men fant ut at jeg ikke var "inn" i ideen lenger (Sikkert fordi jeg utsatte det så lenge). Så da gadd jeg ikke holde igjen bena hvis sjansen bød seg, noe den gjorde.

 

Får heller ta det en annen måned når jeg er mer tent på ideen.

Lenke til kommentar

Selve greia var en ide jeg fikk en søvnløs natt i januar, men det "passet ikke" å starte det med en gang, så da tenkte jeg at jeg kunne ha mars som den utvalgte måneden. Men når mars endelig kom så var jeg ikke så keen på ideen lenger.

 

Det ble som om en fyr hadde kommet opp til meg å sagt "ikke ha sex på en månned..." what's in it for me?

 

For det var ikke selve det å avstå fra sex som var problemet. Jeg avbrøt det ikke pga lengsel. Det var faktisk dagen etter(?) at jeg "startet" sølibaten at jeg tvilte på om jeg skulle gidde å gjennomføre det. Følte at det var litt kjipt å ikke gjennomføre det når jeg hadde sagt at jeg skulle det, men manglet liksom en begrunnese til å gjennomføre det. Det føltes meningsløst.

 

Som jeg skrev første gang jeg nevnte planen her i tråden, så var det ikke en test av viljestyrke. Jeg så på det som sjelrensing.

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar

Hehe, jeg synes det er viktig å få frem at det ikke er viljestyrken det gikk på. Må unnskylde meg til alle som fikk høre om planen.

 

Uansett Fant ut at folka jeg skulle ut med ikke gidder å dra ut pga en fyllekule i går. Hadde sett frem til å henge med good old friends jeg ikke har sett på en stund... Bummer!

Men men, blir vel meg og en annen da. Får se hvilket eventyr denne oslokvelden bringer!

Lenke til kommentar
når dere inviterer ei hjem første gangen, tar dere på dere denim osv etter en dusj før hun kommer? akksom du tar dette møtet veldig seriøst? eller tar dere på noe enkelt chill?

Jeg tror ikke jeg forstod spørsmålet helt, spør du om folk tar på seg dongeribukse etter dusjen de tar før en jente dukker opp?

Lenke til kommentar

Whatever makes you comfortable... Pleier å gå med badeshorts hvis det ikke er noe spessielt preg over møtet, det er det jeg vanligvis bruker hjemme (utenom når det er grisekaldt ute slik som det er nå!)

 

Det spørs jo også veldig på hva dere skal gjøre hjemme hos deg. Men hvis hun møter opp i finstasen og du står i shorts kan du jo bare gå å skifte med en gang... "Oi er klokka så mye allerede? Slå deg ned mens jeg skifter!"

Lenke til kommentar

Jeg tror det han spør om er om man dusjer rett før man før besøk.

Sjekkliste:

Lukter jeg vondt? (Lukt spesielt underarmene, sjekk for dårlig ånde, og gjerne tåfis også)

Har jeg stygg ting i tenna? Hvis svaret er ja, utbedre, hvis ikke, gjør som du vil.

 

Selv kommer det helt ann på hva jeg selv føler for. Om du regner med sex kan det uansett anbeflases og ta en liten ekstra intimvask.

Lenke til kommentar
haha, skulle være litt rask :p

 

Ja, liksom du skal få besøk, og dusjer selvfølgelig før hun kommer. Tar du på litt fine klær, som signaliserer at du vil være fin for henne? (noe som igjen kan få henne til å tro at dette er mer enn bare et besøk, som det avhengig av situasjonen, kanskje blir). Eller tar dere (du) på relaxed klær, kanskje joggebukse, som signaliserer at du tar det hele med stor ro?

Man kan ta på seg joggebukse for å vise at man absolutt ikke er verdt å tilbringe tid med, hvis det er det som er målet. Du beskriver ikke situasjonen særlig bra - er dette en date? Har du spurt en jente du liker (hvor gammel er du forresten? det vil hjelpe) om å komme bort på besøk, eller har du invitert henne på middag?

 

Svaret mitt er uansett at man alltid kler seg bra. Hvorfor være noe annet?

Lenke til kommentar

@Strix:

vel, jeg svarte på det jeg da...

 

Ta på deg det du føler deg komfortabel i, det er ditt hus og din kveld!

 

Derimot hvis jenta møter opp i veldig pyntet antrekk, og du vil matche antrekket for å ikke skape noe pinlighet for hun/deg (selv om det er en god situasjon til å spøke med jenta "forventet noe stort eller?") så er det bare å skifte.

 

Du kan jo alltids safe med "casual but nice" (eller hva det kalles)

 

Men men, poenget er at du ikke burde bry deg om hva du tar på deg, ikke gjør noen sak ut av det, kle deg komfortabel, slik at du føler deg sexy!

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...