Touchdown Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hadde faktisk en lignende diskusjon med en kompis på byn i helgen som det sikkert finnes noen som kan svare bedre på her enn hva vi kunne diskutere oss frem til. Han mente at et ONS utelukket stort sett muligheten for et forhold. Eller å kalle det ONS blir feil, men et "First night stand" om det er et bedre ord, vet ikke om noen har et annet ord på det. Han mente at et telefonnummer var et bedre grunnlag for å kjøre det tradisjonelle "date-løpet" for å havne i et forhold. Jeg var uenig, men synspunktene våre er bygget mer på antakelser enn erfaring. Noen synspunkt på dettane? Hvis begge er interessert i hverandre tror jeg ikke at det har noe å si hvordan man starter forholdet. Hva som er best? Det kommer helt ann på situasjonen og personene. Noen forhold kan ha godt av å starte med sex, andre kan ha godt av å vente. Hvis du starter med tlf.nr. kan du ha fanget jenta i et emosjonelt øyeblikk, hvor hun dagene derpå har mistet interessen og ikke er keen, spesielt hvis du nå starter å sette en forholdsramme rundt situasjonen. Omvendt kan det sette en uforpliktet sex ramme rundt forholdet, og begge blir usikkre over situasjonen. You know the deal. Men jeg tror ingen av disse variantene står i veien hvis man har god kommunikasjon og vet hva man driver med. Uansett om det derimot er bevist at man har større sjanse for å ende opp i et LTR via å kun gå for #-close så spør jeg: Hvem finner en jente på byen og bestemmer seg der og da for at hun skal du inngå et LTR med? Hvis du ikke er en av dem, så ha det morro nå. Ikke sats på at du forhåpentligvis vil ha det morro om en måned! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, ONS blir jo litt feil ord som jeg sier da det impliserer litt at det ikke blir noe mer. Tanken min er jo at når man først er kommet så lang er ikke steget til en date særlig stort, med mindre damen allerede har bestemt seg for at dette er en engangsgreie. Vet ikke hvor "vanlig" det er at damer har den tanken når de er med noen hjem/tar noen med hjem. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jajo, mente forsåvidt ikke bare ONS jeg heller. Jeg mente vel "knull-første-kvelden" for å være spesifikk. Jeg tror ikke det er beste utgangspunkt for et forhold, selv om det er langt fra umulig. Jeg er ikke en av dem, men det finnes nok endel der ute som ikke vil vurdere forhold med en person som deler ut full pakke første kvelden. Endret 2. mars 2009 av toth Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jeg er ikke en av dem, men det finnes nok endel der ute som ikke vil vurdere forhold med en person som deler ut full pakke første kvelden. Men da har dem ingen intensjon om forhold heller, hvis dem faktisk deler ut denne pakken! EDIT: Altså: La oss si at du møter en jente som er slik og hun er villig til å gå hele veien men deg. Da kan hun ikke ha noen intensjoner om et forhold med deg, så da er det likegyldig om hvordan dere avslutter kvelden. Hun vet at hun ikke bygger et forhold videre på sex, men velger å ha sex, altså hun vil ikke bygge videre! Endret 2. mars 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) ONS kan jo fungere som et slags grunnlag for et forhold, forskjellen er jo om begge blir ferdig og stikker av. Men hvis de deler telefonnummer, og viser intensjoner om mer enn et ONS så er det jo noe helt annet. Hvis det blir snakk om date og sånt videre derfra er det også en måte å gjøre ting på. Alt er mulig her i verden Forøvrig husker jeg at Rajin snakket noe om å trigge en kvinnes emosjonelle side? Vet dere om noe materiale, i form av linker, DVD o.l om dette temaet? Ble litt nysgjerrig... Endret 2. mars 2009 av SasaB Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Å trigge hennes emosjonelle side vil vel bare si å trigge følelser...? Fanger du henne i et emosjonelt øyeblikk vil det si at hun ikke lenger tenker "klart", men er oppslukt av "the moment", følelsene hennes styrer henne nå. Dette er mange måter å vekke følelsene hennes, f.eks dyp sensuell stemme og rolig pustetempo eller ved eskalering; berøring til kyssing, kan du vekke hennes emosjoner som setter henne i en emosjonell state, da kan du f.eks. gå så lang som å ha sex med hun uten at hun logisk sett har vurdert saken... "Det bare skjedde!" Men Raijin får heller forklare hvis det er noe annet han prater om. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Var omtrent det jeg tenkte på... hmm får teste dette temaet litt ut. Virker ganske spennende, og kan sikkert brukes i mangfoldige situasjoner. Følelser kan jo være alt fra hat til sorg, og det som er i mellom der. Dette handler jo rett og slett når følelser tar over en person, til den graden at en ikke tenker klart. Been there, done that... men det kan jo i bunn og grunn være ganske manipulative greier, som kan misbrukes på samtlige måter. Dette er vel en liten del av PUA's Dark Side som Chosen snakket om... Nice saker, men nå må jeg bli ferdig med On Being a Man, bare to kapitler igjen Endret 2. mars 2009 av SasaB Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Det går vel mer på at jenta trives så godt i ditt selskap at hun slipper seg fri Men som alt annet, så kan man sikkert misbruke det. EDIT: Sassab, synes du leser så mye jeg. Du må ikke bli en KJ nå, kom deg ut å game EDIT2: Morsomt at du nevner sorg og hat, for jeg lurer på om det kan bli samme effekt hvis disse følelsene er rettet mot deg. Du ser jo ofte på film at to stykker krangler vilt før de faller hodestups sammen. Altså midt i en krangel med en kvinne, når den er på sitt heteste, så stopper du opp og bare ser at følelsene oser ut av henne. For så å overraske hun med et kyss og se om du får fanget hun i øyeblikket. Hadde vært litt gøy å teste ut, bortsett fra den obligatoriske krangledelen XD Endret 2. mars 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Det går vel mer på at jenta trives så godt i ditt selskap at hun slipper seg fri Men som alt annet, så kan man sikkert misbruke det. Det er en måte å bruke det på, men se for deg følgende situasjon: Du vil ha noe, og du vet at den personen reagerer på en viss ting. Du setter personen i mental ubalanse ved å bruke denne svakheten, og dermed får din vilje gjennom. Den andre personen har da gjort dette ubevisst, og du har lurt deg til fortjenesten. Det er slik en treåring opererer når han skal ha en leke, men hvis man gjør dette bevisst som en "voksen" person så er jo det ren utnytting. Ikke noe moro å bli mindfucka, og dermed innse at du har blitt grovt utnyttet. Det er et sitat fra en serie jeg følger med på; "Even in the darkest of suffering, a man can sleep. But for the man who inflicts the suffering, his mind cannot rest... ever." Forøvrig har jeg virkelig begynt å få til inner game, har hatt en ræva dag på samtlige måter. Alikkevel greier jeg å forbinde meg med nuet, og dermed være ganske fornøyd. Dette er gull! Edit: Har blitt en del teori i det siste ja, men for det meste inner game. Gjennomgår jo egentlig bare On Being a Man nå. Har ikke vært noe særlig nytt materiale her i det siste, men jeg savner det ikke heller. Tingen er at det materialet jeg kan sitter så utrolig bra nå... Bedre å implantere det jeg har mistet av det jeg har lært... Jeg har ikke peiling på hvordan jeg kan komme meg ut og game akkurat nå. Jeg har mistet litt vilje takket være de siste episodene, men må få gjort noe snart. Kan ikke vente til påskeferien med det heller... Edit 2: Touchdown, du er et fuckings geni! Jeg er jo allerede der, iom at LTR target virker furten på meg. Skal jo snakke med henne i morgen, og jeg kan jo slippe ut litt energi da. Hvis jeg får henne emosjonelt overlada, så kan det jo bli en artig prøvelse. Men holder meg til et kyss på kinnet, slik at jeg slipper å bli bitchslappa Haha, der kom utfordringen min. Gjelder å ha det moro, og dette virker artig... Som Tim sa, amuse yourself. Kan jo ikke tørrjokke PCen heller... Og der gikk Kate Parry gjennom hodet mitt; We fight, we break up. We hug, we make up. Goddamn sang, den har gått på rundgang i hodet mitt hele dagen. Jaja, der fikk jeg den grunnen bekreftet Nesten så jeg vurderer en psykolog her... Endret 2. mars 2009 av SasaB Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hvis du føler liten vilje for å game, så ikke stikk ut for å game. Stikk ut for å ha det gøy. Dra ut å møt nye folk. "Gamet" er en del av deg, ikke noe du skrur av og på! Nå vet ikke jeg grunnen til mangel på vilje hos deg, men du trenger ikke å gå for close hvis det kan være problemet. Alltid gøy å bare være supersosial kun for the moment, lærer mye av det og! EDIT: Hahaha Sassab, kult å høre. Men ikke skyld på meg hvis du ender opp med en blåveis! Men ja, du kan jo safe litt med å bare gi henne en skikkelig klem og et kyss på kinnet. Men et lite tips hvis du skal gjennomføre det er å vekke dine egne følelser også, slik at hun merker det når hun ser deg dypt inn i øynene. Endret 2. mars 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
mirgrot Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Haha mediterte med klassen idag som begynnelse på temaet Buddhismen.. Alt læreren sa hadde jeg hørt før.. The Zen.. leve i øyeblikket eller nuet..hu nevnte blandt annet ''no roof over head, no ground under feet'' kunne ikke la være å fulføre setningene hennes! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jeg er ganske eksentrisk av natur, så jeg har en fordel når det gjelder å gjennomføre ville ting. Som liten pleide jeg å skade meg ofte på grunn av det, men nå har jeg en bedre kontroll over det... men allikevel må jeg gjennomføre noe skikkelig dumt/utfordrende for å ikke ha et energioverskudd som gjør at jeg virker hyper i ny og ne... Kjører safe jeg, en del av det å bli mann ifølge DeAngelo er jo å kunne forutse ting. Mangel på vilje kom av flere grunner i dag da, venninnen min som skulle være skikkelig følsom og tro at jeg mener hun er dum. Kompisen min som fikk "bare være venner"-beskjeden, bestemoren til en annen kompis døde og min vanlig hypre kompis som alltid skal være morsom, og ikke forstå at jeg har fått nok av valuetakers og jenter som alltid tror noe, men aldri vet hva en mener. Valuetakers hele gjengen... vanligvis bryr jeg meg om dem, men det finnes grenser. Min lykke er ikke avhengig av dem, men finnes jo grenser for å ødelegge folks humør... har ikke vilje til mye akkurat nå -.- Hovedgrunnen er derimot targets som nesten ikke korresponderer på noen måte, men jeg skjønner at det ikke hjelper å syte. Jeg må skape min egen lykke, og skape min egen tilgang til bruk av PUA... Hjelper ikke å skylde på andre, dette er mitt ansvar... mrigrot: Det der er bare en vanlig del av prossesen mot å bli en PUA, jeg tenkte PUA overalt en liten stund. Nå er jeg blitt mye mer opptatt av nuet. Men det er jækla gøy, hvis du faktisk går inn for å se hvor du kan bruke PUA. It's everywhere... Endret 2. mars 2009 av SasaB Lenke til kommentar
mirgrot Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 SasaB: Hehe sant det.. er bare at hu sa ordrett ut ting som Feks Tim fra RSD nevner. Var på Russeball i går og opplevde det Tim kaller Woo til de grader! Dansa vell så og si fra kl 8 til kl 2 om natta. dette var morsomt og intenst! fikk enormt mye Intent da jeg styrte dansen(vridde det om til noe ala tango, som jeg aldri har dansa før). Noen av høydepunktene fra dansinga var at jeg løfta dansepartneren opp med en solid ass grab som hold hu oppe mens vi dansa! Måtte dessvere avslutte festligheten på grunn av utallige nipple-slips:P Dette var noe ala videoen du ser i The Jeffy show. Plukka også opp HBs og bar de over skuldern til dansegulvet uten å si et ord. Dette kalles å leve i nuet! There was no fucking rejection! Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg er ikke en av dem, men det finnes nok endel der ute som ikke vil vurdere forhold med en person som deler ut full pakke første kvelden. Men da har dem ingen intensjon om forhold heller, hvis dem faktisk deler ut denne pakken! EDIT: Altså: La oss si at du møter en jente som er slik og hun er villig til å gå hele veien men deg. Da kan hun ikke ha noen intensjoner om et forhold med deg, så da er det likegyldig om hvordan dere avslutter kvelden. Hun vet at hun ikke bygger et forhold videre på sex, men velger å ha sex, altså hun vil ikke bygge videre! Jeg er enig med deg jeg, men som kjent er det mange som har dobbeltmoral på dette området. Ref. mange partnere - mann/kvinne = mannemann/slut. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det hørtes jækla nice ut, høres ut som du kom ut i solid state. Hvordan føltes blandingen mellom WOOO! og intent? Hvilken video i The Jeffy Show snakker du om, jeg tror det ikke var videoer der ? Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Var på Russeball i går og opplevde det Tim kaller Woo til de grader! Dansa vell så og si fra kl 8 til kl 2 om natta. dette var morsomt og intenst! fikk enormt mye Intent da jeg styrte dansen(vridde det om til noe ala tango, som jeg aldri har dansa før). Stuff happens when you party with WOOOOO! Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (vridde det om til noe ala tango, som jeg aldri har dansa før). Haha, minner meg om en gang jeg liksom skulle lære to jenter på byen å danse tango. Cluet var å intenst snu hodet fra en side til en annen, jo mer intenst blikk jo bedre tangodanser. There was no fucking rejection! Det var fordi du var kongen, og ingen sier nei til kongen! Keep it up Lenke til kommentar
mirgrot Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvis du ser rundt 57min i The Jeffy Show 03 der han snakker om Ozzie:P Der har du meg vettu! Åpna faktisk en hb8 og en hb9 ved å bare vinke dem inn med full øyekontakt.. etter 1 min ble jeg grindet:P og ga dem the Dance of Glory! The dance of Glory innebærer full øyekontakt der mindsettet er jegern og byttet. Rollene bytter selvsagt fram og tilbake noe var sinnsykt artig og interessant for å si det sånn! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Chosen_one, du sier i artikkelen at du tror markedet er i ferd med å bli mettet. Hva baserer du dette på? Jeg har inntrykk av at her i Norge så er PU noe som enda ikke fått særlig godt fotfeste, men som etthvert vil bli langt mer populært og sosialt akseptert. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Ikke at man gamer noe serlig, men med den muligheta jeg har hatt i noen dager så har jeg testa en del kino eller bare så skjennerelt å behandle jentene som om det va lillesøstra man leke med. Fungere som bare fan, bare synd man bor på en sånn gokk plass som man ikke får så mye muligheter tel å teste ut alt, siden mulighetene er få og trasige :/ Men ska prøve å gi fan ellers også, virke nu veldig bra så lenge jeg ikke har et mål med det annet enn å ha det morro. Noe må man nu gjøre rett når man får en god del IOI og venninna hennes sa ho va intressert, ikke at jeg ser mere enn litt morro i ho... Instilling er vist viktig, gir man fan i utfallet så kan man nå så langt som mulig. Værre når man er intressert i et positivt utfall, fan kor creepy og desperat man kan bli. Har gjor noen skikkelige nederlag, burna noe jævlig og tatt det inn over seg. Med påfølgende deprimert periode siden man la alt i følelsene og ingenting i hjernen og oppførsel... fan sånn sug. Så må vel finne ut hvordan ballansere det, nå det målet man vill men samtidig holde målet villt Men føle nu at man e på tur ut av hula, einaste posetive med huleboer tilværelsen e min enorme disiplin tel å komme meg på trening å værtfall vedlikeholde kroppen. Nu må man vel komme seg ut å utforske terrenget igjenn, å benytte seg av all lesinga, teorien og all erfaringa i denne tråden hjelper mye. Bare med denn lille testinga mi så har jeg fått skikkelige aha opplevelser. Må vel lese ferdig den Power of now, enda jeg var rimelig lei etter 20 sider... Fortsett å spre om dere med erfaring, ikke all er like nyttig for meg men sikker noen som finner nytten i den også. Endret 2. mars 2009 av curtiis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå