Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

SasaB,

Angående problemer du føler du har:

Vær ærlig med deg selv. Identifiser problemene.

Aksepter at de er en del av deg

Hvis du kan gjøre noe med dem, legg en plan for hvordan du kan forbedre de områdene du vil forbedre.

Jeg har ikke lest the power of now, så jeg vet ikke hva the painbody er.

http://www.deida.info/books/way-superior-man

Denne boka skal være gudd shit! Dog, jeg har ikke lest den.

Hva vil dere oppnå med inner game? Selvtillitt, lykke, besluttsomhet?

Jeg er ganske lykkelig. Min lykke baserer seg på:

Aksept. Jeg aksepterer meg for den jeg er.

Frihet. Det er ingenting jeg gjøre. Ingenting er en big deal, med mindre jeg vil at det skal være en big deal.

Ærlighet. Jeg er alltid ærlig med meg selv. Hva tjener jeg på å bedra meg selv? Å være ærlig mot andre gjør også ting mye enklere. Hvorfor skal jeg måtte fortelle en løgn? (Med mindre en løgn er å foretrekke fremfor sannheten, for min egen del).

Nytelse. Easy Exciteable. Alt kan være Awesome! Alt kan være dritkult og vakkert. Beauty is everywhere. You just have to recognize it. Kjeder man seg er man enten bare lat eller så mangler man fantasi der og da.

Mål. Mål gir mening. Mål gir deg en retning i livet. Noe å jobbe mot :)

Dette er mine tanker at the moment :)

Det jeg vil jobbe mer med er besluttsomhet og målrettethet. Being the Action Man. Don't tell it, Show it!

Endret av Raijin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chosen: Dere har nå mere greier der nede enn det vi har sånn sett, alt henger jo uttafor hos dere.. Så dere må jo ommøbelere hver gang dere skal fjerne håra. Litt enklere for oss jentene der ja..

men ja, nok om det.. var bare et tips til de som snakka om det her inne.

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Bra saker, som alltid. Painbody er vel det når hjernen din prøver å lage problemer, istedenfor at du bare bør være lykkelig og akseptere verden slik den er. Det er ganske nyttige saker da, ArmenMinAU. Selv om jeg mener noe av det han sier blir litt i overkant mye for meg...

Det jeg vil oppnå med innergame er i hovedsak to ting:

- Lykke, ikke at jeg skal være på turbo hele tiden... men at jeg aksepterer verden slik den er, uten å måtte være trist over ting. Bare være en del av universet, uten å trekke ned andre. Bare være tilfreds med alt rundt meg...

- Selvtillit, den typen tillit der jeg kan bevist drite meg ut... men uten å tenke over det. Vise andre folk at jeg ikke er redd for negativitet fra andre.

GardinFantomet, den videoen er awesome. Første gangen lo jeg i hjel av den, men nå er jeg blitt klokere. Fyren gjør dette, og trives med det. Han bryr seg ikke om hva andre tenker om det han gjør, det er noe av det jeg vil oppnå...

Lenke til kommentar
Aksept. Jeg aksepterer meg for den jeg er.

Frihet. Det er ingenting jeg gjøre. Ingenting er en big deal, med mindre jeg vil at det skal være en big deal.

Ærlighet. Jeg er alltid ærlig med meg selv. Hva tjener jeg på å bedra meg selv? Å være ærlig mot andre gjør også ting mye enklere. Hvorfor skal jeg måtte fortelle en løgn? (Med mindre en løgn er å foretrekke fremfor sannheten, for min egen del).

Nytelse. Easy Exciteable. Alt kan være Awesome! Alt kan være dritkult og vakkert. Beauty is everywhere. You just have to recognize it. Kjeder man seg er man enten bare lat eller så mangler man fantasi der og da.

Mål. Mål gir mening. Mål gir deg en retning i livet. Noe å jobbe mot :)

Dette er mine tanker at the moment :)

Det jeg vil jobbe mer med er besluttsomhet og målrettethet. Being the Action Man. Don't tell it, Show it!

Må si at jeg beundrer mind settet ditt. At du klarer å tenke slik både om deg selv og andre må være totalt awesome. Selv så jobber jeg med å forbedre dette. Jeg merker at jeg har en del shit i "kjelleren" som jeg må jobbe med å bli kvitt.

"Frihet. Det er ingenting jeg gjøre. Ingenting er en big deal, med mindre jeg vil at det skal være en big deal." Dette er et punkt jeg må jobbe med. Hvordan får du til å rett og slett leve i nuet og gi full beng i hva alle andre måtte mene ?

Endret av Mido
Lenke til kommentar
Chosen: Dere har nå mere greier der nede enn det vi har sånn sett, alt henger jo uttafor hos dere.. Så dere må jo ommøbelere hver gang dere skal fjerne håra. Litt enklere for oss jentene der ja..

men ja, nok om det.. var bare et tips til de som snakka om det her inne.

skal love deg at det er lurt å ommøblere for oss ja.

Etter noen timer uten hår der nede føler jeg meg på en måte litt friskere. eller renere.

blir moro å se om det forbedrer litt på sexen. blir ikke så mye hår :p

Stå på spax, så vil du høste fruktene :)

Ja, selvfølgelig ;)

det kommer seg! :yes:

Lenke til kommentar

@Raijin: Veldig godt skrevet. Må være utrolig digg å ha en slik innstilling til livet. Når jeg leste de punktene merket jeg at jeg har noe å jobbe med. "Feltene" nytelse og frihet er deffinitivt noe jeg må jobbe med. Går siste år på vgs nå og går vel nesten hele tiden rundt med en følelse at det er noe jeg "må" gjøre, og det er slitsomt.

Har lest snart 100 sider av Power of Now, men det blir altfor mye "tung" info på en gang. Man kan ikke akkurat kalle den for lett og lystig lesing ;) Så de siste ukene har jeg lagt den litt til side og heller lest Derren Brown istedet for.

Seth, så tidligere i tråden at du hadde lest denne boken og øvde på hypnose. Har du bare brukt det som står i boka eller har du lest flere bøker om emnet?

Lenke til kommentar

Digg!!

I kveld blir det go'musikk på min egen casa, før man skal ut med gode venner og ukjente, men ikke mindre gode venner! :)

Skal gjøre seriøse forsøk på å tyne jenta til bristepunktet med å først vise interesse, og deretter være helt borte. (Overdreven push-pull) Det kommer til å bli dødelig awesome! :D

Noen andre forslag på morsomme aktiviteter før jeg stikker? ;)

Lenke til kommentar
Digg!!

I kveld blir det go'musikk på min egen casa, før man skal ut med gode venner og ukjente, men ikke mindre gode venner! :)

Skal gjøre seriøse forsøk på å tyne jenta til bristepunktet med å først vise interesse, og deretter være helt borte. (Overdreven push-pull) Det kommer til å bli dødelig awesome! :D

Noen andre forslag på morsomme aktiviteter før jeg stikker? ;)

Mirror-five

IKKE runk

Danse vals nedover karl johan (seth+unique anyone? heheheheh)

Onanere de reklamegreiene som står i byen som ser ut som en gigantisk pikk. Med hele kroppen selvfølgelig.

Høre på abba

Akkurat nå hører jeg på abba på vorsen. Ingen andre liker abba. Jeg drikker øl og har det gøy

Lenke til kommentar

Da var man vel hjemme, med følgende resultater... ;)

Kvelden startet ganske så bra, med tanke på state og gode greier. Takk for tips, gutter, må også si at Jon Lajoie er en stor bidragsyter når det kommer til morro. :) Da jeg kom til stedet begynte det å fylles opp (klokka halv ti på en lørdag) så jeg ble en stund litt usikker på om jeg i det hele tatt kom inn. Heldigvis fikk jeg snudd dette til noe morro, da det var mye folk ute sammen med meg som jeg kunne varme opp med. :p

Vel inne er det på tide å starte med dagens lille oppgave, nemlig å se hvor lenge man kan ignorere jenta før ho stikker. Jeg fant meg en stol sammen med noen venner fra skolen, og bare sludret en liten stund før ei jente som jeg hadde møtt før, men ikke huska navnet på, kom gående bort og sto sammen med to venninner et lite stykke bortenfor. Hell, tenkte jeg, ho er jo faktisk skikkelig pen i kveld... go!

Jeg starter med å si at jeg husker henne fra et sted, men at jeg ikke husker navnet hennes. Hun husker derimot meg, og presenterer meg for sine to venninner

Her starter jeg med litt klassisk sjarmere-venninner-prat, noe som funker, siden jenta jeg kjente sånn halvveis prøver stadig hardere å få oppmerksomheten. ;)

Etter hvert går jeg tilbake til vennene mine igjen, og target følger etter. Yes! Herfra gir jeg henne en del oppmerksomhet igjen, før jeg merker at hun ville vært klar for et kyss. Da kutter jeg nærmest rett av, begynner å prate med andre, og svare henne med korte, litt nesten avvisende setninger. Hun blir sittende og prøve å få kontakt med meg i et fuckin kvarter. :cool:

Det er digg, og jeg bare læxer, og møter til og med en kamerat som jeg har winga litt tidligere og som har blitt skremmende god på liten tid. Vi sender hverandre inn i forskjellige sett, og kødder litt rundt. Jeg forteller om planen, og han er totalt med. Så, vi finner et sett med 3+2 jenter og gutter.

Nå prøver jeg meg på å åpne med å bare gå bort og stille meg ved siden av folka. Det er bare en ting å si... Selvtillit kommuniseres på så mye mer subtile plan enn ved ord, og er fantastisk digg! :D Vel inne driter jeg egentlig i presentasjonen, men begynner med en gang å sjekke opp target, nok en gang til stedet hvor det lyser av henne at hun nærmest vil bli kysset. Deretter er det rett over i en lang og god diskusjon om fotball med hennes mannlige venner, og min wing som kommer gående. Vi står og prater sammen helt til mitt target går lei, noe som tar 25 minutter! Damn, man føler seg faktisk massivt mektig når man har så kontroll over situasjonen.

Som en liten notis, target endte opp med tungeslalom med min wingman. ;)

Kvelden ble avrundet med massemassemasse dansing! Og en tur hjem med påfølgende sofaligging.

Hva har jeg lært:

- State er det viktigste jeg har, sammen med selvtillit.

- Det er utrolig hvor lenge man kan ignorere jenta før ho går lei.

- Wingmen er forskjellen på tidlig shutdown og suksess.

- Bor du på et lite sted har du ALLTID et rykte. Alltid.

Hva må jeg jobbe mer med:

- Som vanlig - AA. :dontgetit:

- Lesing av kroppsspråk.

- Evnen til å opprettholde state bare ved å være i gang.

- Bli enda bedre til å holde på oppmerksomheten til større grupper.

Alt i alt en over middels kveld, og i morra er det tid for fotball! :D

Lenke til kommentar
IKKE runk

Hva med å runke uten å sprute? Altså bli grisekåt?

Det anbefales! Virkelig! Utrolig kraftig!

Min lille FR for kvelden:

Dro ut med roomien min på johns. Lagde et helvete. Hadde det sykt fett... Gjorde ingenting av hva som var planlagt som vanlig... Detaljer kommer i morra

Endret av Chosen_One
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...