Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

nå har jeg gjort noe jeg aldri trudde jeg kom til å gjøre.

jeg har barbert meg nedentil.

Måtte jo bare prøve! føles egentlig litt deilig, det har ikke klødd enda :p

Så får vi se hva hu jeg holder på med sier om det.

Forresten... er ikke noe dumt med aldersforskjellen 19 til 37 vel?

jeg er 19 hvis dere ikke skjønte det.

EDIT:

500 sider! :woot:

Endret av spax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nå har jeg gjort noe jeg aldri trudde jeg kom til å gjøre.

jeg har barbert meg nedentil.

Måtte jo bare prøve! føles egentlig litt deilig, det har ikke klødd enda :p

Så får vi se hva hu jeg holder på med sier om det.

Forresten... er ikke noe dumt med aldersforskjellen 19 til 37 vel?

jeg er 19 hvis dere ikke skjønte det.

EDIT:

500 sider! :woot:

Det begynner ikke å klø med en gang, men vær trygg på at det kommer til å klø ganske snart ;)

Lenke til kommentar

Jeg har brukt all min tid nå på mer innergame, jobber så godt jeg kan for å nå mitt mål... målet om å få mer kontrollerte følelser. Akkurat nå er humøret mitt ganske bra, så det er bare å stå på for min egen del.

spax:

Ser ikke noe galt i det du gjør, med mindre du har planer om å stifte familie. Da kan det bli litt merkelig, men ellers så nyt eventyret så lenge du kan ;)

Angående barberingen, hogga du bort hele skogen? Har aldri turt å ta det steget, holder meg til trimming for nå...

500 sider, en milepæl er nådd :D

Lenke til kommentar
Det begynner ikke å klø med en gang, men vær trygg på at det kommer til å klø ganske snart ;)

Jeez! ja, det gjør det :p

er vel kortvarig, så gjør meg ingenting

Jeg har brukt all min tid nå på mer innergame, jobber så godt jeg kan for å nå mitt mål... målet om å få mer kontrollerte følelser. Akkurat nå er humøret mitt ganske bra, så det er bare å stå på for min egen del.

spax:

Ser ikke noe galt i det du gjør, med mindre du har planer om å stifte familie. Da kan det bli litt merkelig, men ellers så nyt eventyret så lenge du kan ;)

Angående barberingen, hogga du bort hele skogen? Har aldri turt å ta det steget, holder meg til trimming for nå...

500 sider, en milepæl er nådd :D

Inner game er sinnsykt viktig, men det er vanvittig vanskelig! jeg holder på med deep inner game og the power of now for harde livet akkurat nå, for å styre følelsene. det er hardt, men jeg klarer å ikke drite meg ut og si chodeting, så det er ihvertfall framgang.

Når det gjelder hu dama, så blir det nok ikke sånn veldig seriøst. selv om hu savner meg og er skikkelig forelska :roll:

men, det er morsomt, for vi kan finne på å ha sex hvor som helst.

rareste stedet var på kontoret etter stengetid. (vi jobber sammen, jeg er montør og hu er kontordame)

Jeg hogde hele skogen jeg :p bare passa på så jeg ikke reiv tårnet :tease:

Endret av spax
Lenke til kommentar
Inner game er sinnsykt viktig, men det er vanvittig vanskelig! jeg holder på med deep inner game og the power of now for harde livet akkurat nå, for å styre følelsene. det er hardt, men jeg klarer å ikke drite meg ut og si chodeting, så det er ihvertfall framgang.

Jeg hogde hele skogen jeg :p bare passa på så jeg ikke reiv tårnet :tease:

Haha :p. Nå fikk jeg mentalt bilde av den gamle trøbbel-i-tårnet-reklamen. Uffameg :D

Chodeting kan være nyttige, om de blir brukt på riktig måte. I blant annet push & pull kan du trekke fram Romeo-replikker på kødd, og så bare si noe sånt som; Du er ikke [adjektiv] for slikt ordbruk. Alt kan brukes som et verktøy...

Hva mener du med deep inner game, går du helt inni røttene på personligheten din? Jobber med det selv, og det er tungt. Men belønningen man får er så utrolig vakker (mangel på bedre ord), det er som om hele universet åpner seg for en.

Lenke til kommentar

Defo: Ha det gøy på dansegulvet og ta noen spins of Glory!

The King of the Dancefloor! Han koser seg, har det morro og sprer gleden til andre.

Når folka rundt deg ser at du gir faen og har det gøy har de mye mer lyst til å følge deg. Alle vil ha det morro :)

SasaB, Spax, hva er det dere finner vanskelig ved Inner Game?

Thx, Melisma. Skal prøves :)

Grattis folkens, 500 sider!

Takk til deg Unique som startet tråden, og takk til alle deltakerne som har bidratt med masse gøy og masse gullkorn :)

Lenke til kommentar
Asan Intimbarbering sier jeg bare.. På tide at guttene får vite om jentenes hemmeligheter også :p

Jeg sier bare gilette jeg :p

Haha :p. Nå fikk jeg mentalt bilde av den gamle trøbbel-i-tårnet-reklamen. Uffameg :D

Chodeting kan være nyttige, om de blir brukt på riktig måte. I blant annet push & pull kan du trekke fram Romeo-replikker på kødd, og så bare si noe sånt som; Du er ikke [adjektiv] for slikt ordbruk. Alt kan brukes som et verktøy...

Hva mener du med deep inner game, går du helt inni røttene på personligheten din? Jobber med det selv, og det er tungt. Men belønningen man får er så utrolig vakker (mangel på bedre ord), det er som om hele universet åpner seg for en.

Hehe! var derfor jeg skreiv tårnet.

har du en direkte link til noe om push & pull-"metoden"? Har aldri vært borti det, kunne vært greit å prøvd.

Det jeg mener med deep inner game er egentlig david deangelo's serie som heter det.

Det er tungt og vanskelig og ganske langt og kjedelig(kjedelig hvis man ikke følger med selvfølgelig).

Men jeg har fått veldig mye ut av det.

Et annet program som skal være noe av det samme er: On being a man

david deangelo det og. jeg har ikke rukket og sett på det enda

Du burde prøve å laste ned. Og ihvertfall se første dvd!

Lenke til kommentar

Jeg finner det skummelt å gå helt inni mine problemers kjerne, og det føles som om jeg ikke får nok ut av det. Det kjennes som om spøkelsene er der hele tiden, selv om de forsvinner med stadig større fart.

Føler vel at ting ikke går fort nok, og som om pain body vil hjemsøke meg hele livet. Jeg klarer å styre det til en viss grad, men noen ganger dukker det bare opp. Det gjør underverker å bruke The Power of Now mot det, men det er alltid noe som blir igjen. Jaja, kanskje det er slik det skal være. Får bare gjøre mitt beste for å ikke la det ta over meg...

spax:

Får vel ta en titt på det, kan jo ikke skade :) Ser ut til at jeg tar On Being A Man - programmet først, siden det er en lydbok. Burde ikke ta like lang tid som Flawless Natural å bli ferdig med... håper jeg. Den ble tung etterhvert...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Stoffet å gå igjennom f.eks.

Uvaner er vanskelig å vende, spesielt disse tankene som the power of now prøver å fjerne.

Jeg har identifisert meg selv med sinnet mitt hele livet samt andre dype ting. dette er vanskelig å få gjort om.

men, blir bedre og bedre jo mer jeg får erfaringer og teori plantet i meg.

spax:

Får vel ta en titt på det, kan jo ikke skade :)

Neida, absolutt ikke!

Ja, jeg får benytte meg av å takke litt jeg og.

Jeg sier bare takk til alle som har vært med og holdt liv i denne tråden og takk til chosen som valgte å starte den!

så får vi hjelpe hverandre framover og se suksessene som kommer til å komme.

Lenke til kommentar

Jaja, hvis du liker å klø og få nupper så. :whistle:

Best mulig resultat for intimbarbering:

- Ta en varm dusj først så hårene og huden myker seg opp.

- Påfør Asan der du skal fjerne hårene

- Skaff deg baby-pudder, sånn hvitt pulver som vi bruker på babyer for å unngå utslett. Bruk dette etter barbering for å trekke til seg evt. fuktighet/svette osv. Beskytter huden bedre.

- Barber helst MED hårene, ikke imot.

- Og helst alltid bruk nytt blad hver gang, hvis ikke så er du dømt til å få nupper og infeksjoner som klør til du blir sprø.

Lenke til kommentar

Takk for det Ole og Raijin :)

500 sider er magisk, og som vi ser er vi bare SJU innlegg unna nr ti TUSEN! Altså HALLO!!! Det er jo uberbra! Må de neste 10 tusen også bli like bra :)

I kveld skal jeg ut med Sparknekt, Hjerterknekt, Kineticcharm (fra masf forumene. En til og med JEG kaller veteran), samt vi menn journalisten mats.

Planen nå er å samle jentene. Ringe til alle. Skaffe et bra entourage for kvelden, og dra ut.

Og i dag skal jeg faktisk også åpne igjen. DET er lenge siden og jeg gleder meg enormt :D

Jaja, hvis du liker å klø og få nupper så. :whistle:

Best mulig resultat for intimbarbering:

- Ta en varm dusj først så hårene og huden myker seg opp.

- Påfør Asan der du skal fjerne hårene

- Skaff deg baby-pudder, sånn hvitt pulver som vi bruker på babyer for å unngå utslett. Bruk dette etter barbering for å trekke til seg evt. fuktighet/svette osv. Beskytter huden bedre.

- Barber helst MED hårene, ikke imot.

- Og helst alltid bruk nytt blad hver gang, hvis ikke så er du dømt til å få nupper og infeksjoner som klør til du blir sprø.

Asan: Hvis du vet hvor du lukter vondt, hvorfor vaske heeele kroppen? - med "zon-stemmen"

Jeg bare tørrbarberer meg. Klør ikke, blir ikke nupper. ser bra ut

Lenke til kommentar

Mulig vi jenter sliter litt mer der kanskje.. Men om det skulle være noen gutter som sliter med sensitiv hud og tynn hud osv, ja da burdte de gjøre som vi jentene gjør.

Tviler på at det er vits i å råde om voksing her? Gutter er jo kjent for å være litt pysete på det området :whistle:

:p Ops!

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Mulig vi jenter sliter litt mer der kanskje.. Men om det skulle være noen gutter som sliter med sensitiv hud og tynn hud osv, ja da burdte de gjøre som vi jentene gjør.

Tviler på at det er vits i å råde om voksing her? Gutter er jo kjent for å være litt pysete på det området :whistle:

:p Ops!

Kjenner flere som vokser. Det er i grunn generelt sett ikke å anbefale å barbere skrukk og pung uten å bruke skum etc... Men det funker for meg hvertfall.

Lenke til kommentar

Defo: Dansegulv handler i stor grad om å gi herlig og fullstendig faen... :)

Noen Spins of Glory kan gjøre underverker her, men hvis du har god state og bare danser, uansett om du er alene eller sammen med jente/gutt, så vil folk faktisk trekke mot deg, fordi du i motsetning til de andre chodene på stedet gir en lang faen i hva andre personer mener om dine danseskills. En viss rytmesans er god å ha, men like godt er det å skille seg ut. ;)

Noen moves herfra kan brukes. :D

Se filmen hos Youtube

Jeg hadde en kveld med kjempetreff på dansegulvet for en liten tid tilbake, kan sikkert poste en FR av det jeg husker, hvis det er ønskelig. :p

Fantastisk med 500, gutta, lykke til i kveld Chosen_One! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...