Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Kloke og oppmuntrende ord, som alltid. :) Ja, jeg får bare se på det som en liten hump på veien mot det store målet. Ser ut til at jeg må ta en tur ut i dag, og tenke over mitt neste steg. Ingenting funker bedre som hjerneføde enn når man er ute og beveger seg. Tim sa det en gang, og jeg har alltid sett verdien i det.

For å trekke Eckhart Tolle inn i dette; hva kan jeg gjøre med det nå?

A) La det gå si gang, og forsette med livet mitt

B) Vente på svar

C) Skylde på alt rundt meg, og være et slit for mine omgivelser

Tror jeg velger A. Hva mente du forøvrig med "det emosjonelle øyeblikket"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

A høres bra ut :)

Hun er ikke livet ditt. Du har ditt eget selvstendige liv med dine egne mål som du ønsker å oppnå.

Det jeg mener med at vi alle lever i det emosjonelle øyeblikket er at det vi føler for noe i et øyeblikk kan være noe helt annet i et annet øyeblikk.

Ei jente kan hate deg i det ene øyeblikket og så elske deg i det neste.

Klassisk eksempel for oss gutta:

Du ser ei jente bakfra. "Damn! Hun er hot!" Og så snur hun seg. "Damn! Hun er ikke hot!"

Et annet eksempel hvis du har sett tredje del av Keys to the VIP med Cajun hvor han går bort til jentene og sier "You guys look like retards"--> De hater ham og sier at han kan gå. Så, i neste setning får ham dem til å le og elske ham :)

Poenget med innlegget var:

1. Det gjør ingenting at du tabbet deg ut med en chick. Dude, det er bare ei jente. Det skal mer til for å velte deg, SasaB! You're the Man!

2. So what om du esset på leggen. Du kan alltids fikse det seinere. Det er ingen big deal :)

Vi gjør alle feil. Det er nødvendig. Det viktige derimot er ikke om vi gjør feilen eller ikke, men hvordan vi takler det. Akkurat nå var du veldig reactive "Buhuu! dette er en katastrofe! Hva skal jeg gjøre!", men så kom du deg og jeg føler du har mer holdningen "So, jeg dreit på leggen, moving on!" :)

Laidback and chill!

Lenke til kommentar
Vanligvis ville jeg anbefalt å holde deg ute av livet hennes, helt til du popper fram om en måneds tid elns. Men er ikke så sikker på om det kan være løsningen her.

Det er kanskje det som er best, men alle regler har sine unntak. Jeg har f.eks ikke snakket med mitt gamle target på over en måned, selv om det er ting jeg burde forklare. Men noen ganger sier folk ting klart nok...

Angående LTR-target her, så kan jeg jo ikke vite så mye før jeg har møtt henne F2F. Ingen respons trenger ikke å bety at hun avviser meg, men ingen vits med chode-hope. Det er mitt ansvar å få kontroll over ting, ingen vits i å sitte og håpe på at ting løser seg selv. Jobbe, jobbe, jobbe og jobbe mere...

Rajin:

Jobber med attituden min mot slike ting, men det tar tid. Alikkevel merker jeg gode resultater nå, jeg greier å få kontroll over mine emosjonelle reaksjoner fortere og mer effektivt. Det er jo et av målene mine, så det er nesten alltid noe positivt å trekke ut av ting... hvor enn mørke de kan virke der og da.

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Ahhh helg! Nydelig vakre helg! Ferdig på jobb om en time. I kveld skal jeg ha tidenes avslappa kveld. Film, candy, plenty med prell og cola. Blir herlig...

Hadde egentlig en date i dag, men hun hadde blitt skikkelig dårlig, så blir utsatt. I morgen skal jeg ut med knektene og en annen veldig godt kjent communityplayer.

Så det kan bli interessant

Shit, vi er snart på 500 sider her. Nice!

Lenke til kommentar

Ble tidenes rolige kveld på meg i kveld. Hadde egentlig date med en jente, men hun ble alvorlig syk i natt og så vidt jeg forstår, ligger på sjukehus nå... Greit nok, den skal hun få for å si det sånn... Men alt går bra så det var i grunn gode nyheter.

Så jeg jobbet til 18 i dag og dro på genuine connections seminaret, som var f-ing golden. Får dere muligheten til å delta på det, så delta på det. Anbefales i aller høyeste grad. Og jeg har sett min del seminarer oppover årene for å si det sånn...

Planen var å dra videre med knektene, men kom meg aldri ut av leiligheten. Ble sittende med en venninde og kompis og preike skit hele kvelden. Faktisk så satt vi å snakket om Pick-Up, noe vi sjeldent gjør om dagen, og dette har i grunn vært en veldig givende dag. Skal ta en liten oppfriskelsesfase fra april hvor jeg skal approache og ha en del ONS og sånt igjen, og dette var en god start på det.

Grunnen til at jeg velger en slik fase igjen, er enkelt og greit fordi jeg har hatt 95% av fokuset mitt på livsstil og økonomi de 8-10 månedene. Med livsstil mener jeg en livsstil som naturlig trekker de jentene jeg vil ha, og det har fungert som fjell.

Men det resulterer selvsagt i at mine rene pick-up skills, altså cold-approach game trenger en liten refreshing. Dra ting litt lengre enn jeg bør. Knulle på dassene på utestedet igjen. Trekanter osv igjen. Føler jeg trenger å gå litt tilbake til røttene igjen, og børste litt støv av gammel pick-up teori og praksis.

Dette er noe jeg har gjort en gang tidligere for å vedlikeholde skills, og har fungert utmerket

...

Lenke til kommentar

Bleh...

Ergrer meg litt at jeg ikke hadde sjans til å bli med på seminaret til Genuine Connections da de dro det her oppe. Forteller stadig meg selv at jeg skal bruke den teorien jeg har i stedenfor å pakke på med nye greier, men jo mer jeg leser jo mer høres det ut som noe som faktisk kunne vært nyttig.

Oh well :p

Lenke til kommentar
Hey! Har sittet og lest litt i denne tråden nå, og dette virker interessant og prøve ut.. Men finnes det ikke noen filmer eller noe som demonstrerer og forklarer grunnleggende PUA?

Jeg hater å lese :p

Da har du ikke lest nok :) Real Social Dynamics er et sted å starte.

Lenke til kommentar

For en kveld...

Alt som hovedsaklig skulle bli magisk gikk rett i dass! Kvelden var forsåvidt i boks, skulle nyte en six-pack med kalde pils og ta det heeeelt rolig på vorspiel før man tar byen med storm. Den gang EI da en kompis drar fram en flaske rom, noe vi selvsagt gyver løs på. Ender med at samtlige på vorspielet ble dritings. Jeg leker cocky, lar ei jente slå meg så mye hun ønsker i fjeset mitt, noe hun selvsagt gjorde med stor glede. Etter fire-fem slag og litt blod fra munnviken bestemmer jeg meg for at nok er nok. Noe senere klarer jeg å miste ei jente som satt på fanget mitt i bakken, hun slo albuen og fikk noe vondt. Sekunder senere reiser hun seg opp, dasker til meg i fjeset, og går hjem.

Enda senere, ute på byen, kommer en jente opp til meg og klikker i vinkel om at jeg har slått henne, noe jeg selvsagt ikke har gjort. Da fant jeg det best for bare å gå hjem...

Selvsagt medfører det at jeg i fylla ringer og bæljer ut om hvor tragisk kvelden var til noen venniner på telefonlista. Niiice ;)

Må bare le av denne kvelden i etterkant... :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...