Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Definisjonen av struktur. Poenget mitt er at natural game også er bygget opp av åpnere, hooks osv. At det ikke er like lineært som for eksempel MM er jeg enig i, men poenget står fortsatt. Den største forskjellen er nok at de som taler natural game sin sak oppfordrer at man legger mer av seg selv og sine kvaliteter i "spillet", men for å ta et eksempel så er Tims Flawless Natural også en bruksanvisning.
Lenke til kommentar
Definisjonen av struktur. Poenget mitt er at natural game også er bygget opp av åpnere, hooks osv. At det ikke er like lineært som for eksempel MM er jeg enig i, men poenget står fortsatt. Den største forskjellen er nok at de som taler natural game sin sak oppfordrer at man legger mer av seg selv og sine kvaliteter i "spillet", men for å ta et eksempel så er Tims Flawless Natural også en bruksanvisning.

 

Tim's teorier er kanskje ikke nødvendigvis det beste eksempelet å dra frem her.

 

Kan bruke min måte å game på:

 

Jeg gjør akkurat det som faller meg inn akkurat der og da. Sier det jeg tenker og bruker mine kunnskaper om sosialdynamikk og kvinner slik jeg ønsker.

Jeg baserer alt mitt game på at "forståelse er nøkkelen til suksess"

 

Det finnes nada struktur i måten jeg gamer på, og dette gjelder i grunn størsteparten av de seriøse playerne i norges miljø.

 

Grunnen til at communityet er gjennomsyret av struktur, er fordi at konsepter er lettere å selge som en "pakke".. Jeg kan garantere at de fleste seriøse aktørene som selger struktur, ikke gamer på samme måte de snakker om.

 

Ta mystery for eksempel:

 

TIDENES strukturjunkie. Han er bastant på at "sånn og sånn ER det".

Ta en titt på serien "mind of mystery" som han gav ut for et par år siden så ser du nøyaktig hvordan han gamer. Han bruker bare konseptene igjen...

 

Mao, så er ikke det man blir presentert alltid sannheten.

Lenke til kommentar
haha, var nettopp på butikken i nærheten av der jeg bor, uansett den dritfine dama jobber der (nevnt det tidligere i tråden) har ikke sett henne på et par dager der nå, så jeg kjøpte en del ting og spurte henne om å få kvitteringen, så sa jeg: "ey, du glemte en ting" hun svarte: "å, nei, gjorde jeg det?" jeg: "ja, nummeret ditt..." hun ble sprut rødt i ansiktet, og sa hun var opptatt. Jeg bare smilte pakket det jeg hadde kjøpt i posen og sa hadet :p

 

Gøy :D Nå skal jeg bare tulle videre på dette ;) Kjøpe Love hearts og glemme de igjen :p Greit å ha hun ute av verden uansett, men morsomt å prøve.

Nice^^ Alltid morsomt med butikkansatte, har dog bare prøvd en gang, da indie utfordra meg. Det var gøy, men hun hadde type om jeg ikke husker feil :hmm: Hun takka ihvertfall for tilbudet om å bli med ut på byen da, kvinner flest er ikke vant til å bli "sjekket" av edru mennesker :)

 

 

Bah! Gull med kompiser som tror winging er å skryte til target over hvor mange damer man har naila!
Haha, sånn er mine kompiser også. Nevnt det før, men spessielt en kompis av meg lar meg ikke prate med jenter på fylla uten at han kommer og henger seg rundt oss og sier til henne: "<Navnetmitt> har jævlig stor kuk", så stikker han
Lenke til kommentar
Hvordan svarer man da? :-p

På hva?

 

«han kommer og henger seg rundt oss og sier til henne: "<Navnetmitt> har jævlig stor kuk".»

 

Hvis det bare er en liten kommentar så vil jeg ikke tro at det betyr så mye, da kan du f.eks. bare feie det av med å si noe som "Hva skulle man gjort uten venner? ;)" til dama.

 

Men hvis kompisen din står å henger rundt å maser om alle jentene dine o.l. så ville jeg sagt ifra til han at det er no go!

 

Husker selv en hendelse hvor jeg prøvde å få en jente som pratet med meg til å bli interessert i vennen min. Jeg begynte å skryte på hvor mange jenter som var interissert i han, at han virkelig hadde draget jeg bare kunne drømme om osv... Jeg trodde at det skulle gjøre han veldig preselected slik at jenta ville prøve seg, men neida, failet hardt. Det at jeg prøvde å skyve hun over på han gjorde hun egentlig bare mer interessert i meg. "Dumme deg, det er deg jeg har lyst på!"

Lenke til kommentar
Hvordan svarer man da? :-p

På hva?

 

«han kommer og henger seg rundt oss og sier til henne: "<Navnetmitt> har jævlig stor kuk".»

 

Hvis det bare er en liten kommentar så vil jeg ikke tro at det betyr så mye, da kan du f.eks. bare feie det av med å si noe som "Hva skulle man gjort uten venner? ;)" til dama.

 

"That's what she said" :p

Lenke til kommentar
Hvordan svarer man da? :-p

På hva?

«han kommer og henger seg rundt oss og sier til henne: "<Navnetmitt> har jævlig stor kuk".»

 

Hvis det bare er en liten kommentar så vil jeg ikke tro at det betyr så mye, da kan du f.eks. bare feie det av med å si noe som "Hva skulle man gjort uten venner? ;)" til dama.

 

Just det! Noen ganger sier jeg også "kjenner du han?", eller "hvem var det?". Kommentarene er helt sikkert ment i beste mening, men de virker i samtlige av tilfellene mot sin hensikt. Så klart har du de som også synes det er festlig å ødelegge gamet ditt med vilje, men det er en annen historie ;)

Lenke til kommentar

Kort fortalt:

Push&pull er akuratt det som står der, dytt og dra. Dette kan du gjøre både verbalt og fysisk. F.eks. Dytte hun vekk, for så å dra hun inn til deg eller si "Du er fin" for så å følge opp med "Men det er alle de andre jentene her også!"

 

Det fungerer også andre veien f.eks dra hun inn til deg, for så å dytte hu vekk.

 

Push&pull skaper en spenning, og kan føre til at hun vil kvalifisere seg for deg, f.eks. ved å svare "Men jeg er vel penere enn dem?" eller trekke seg selv inn til deg etter at hu ble dyttet vekk.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_LTR

Hallo gutar, kjapt spørsmål. Jeg er nå på vei inn i et forhold, og ettersom mine kunnskaper begrenser seg til selve det å skaffe jenta, så er jeg at a loss her. Vi har til nå bare holdt på, dvs. fysisk, men jeg er inn for LTR på hun her. Uansett hun har nå reist på hyttetur, og jeg vurderer om jeg skal sende en SMS. Mine PUA instinkter sier at jeg aldeles ikke bør gjøre det, men ettersom jeg fisker etter LTR lurer jeg på om det er smart? (Vi har ikke oppført oss som kjærester på noen annen måte enn kosing til nå, og vi er ikke offisielt kjærester, vi "holder på".)

 

 

(Poster som gjest ettersom hun kanskje finner posten)

Lenke til kommentar
Vær koselig. Du er hennes nå, hun skal ikke måtte jobbe for oppmerksomheten din. Personlig synes jeg ikke noe om PUA-tankegang når man er i et forhold, da skal man lære hverandre å kjenne og bli forelsket.

Mitt råd når det kommer til LTR, dropp alt du kan om PUA-tankegang, og bare go with the flow - så støtter dorian gray helt ut :)

Lenke til kommentar
Skal ikke sette seg selv så utrolig høyt når man er i et forhold. Det kan bare føre til krangler.

Det er jeg enig i, men mye av flørtingen man lærer i PuA er godt å ha med for å opprett holde et lekent og spennende forhold. F.eks. Push&pull som jeg beskrev litt lenger opp.

 

EDIT: Man gjør gjerne PuA til en del av seg selv, f.eks at man blir en mer sosial kalibrert person. Noe som man tar med seg over alt i hverdagen. Funker dårlig å bare "legge det fra seg".

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...