Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om man vil satse seriøst på en dame må det jo gå an å bare holde seg til hun i den perioden man prøver å få henne. Så lenge jeg er på deiteren med noen, så kjører jeg ikke på med andre jenter. Men er jo individuelt. Hva ville du tenkt om det?

 

Er som sagt individuelt. Jeg føler at jeg er mer "sårbar" hvis jeg fokuserer på én dame, altså som jeg prøver å få LTR. For hvis det skjærer seg, så sitter jeg igjen med kuken i hånda og bare gamle aksjer ;) Men på den andre siden så føler jeg at jeg mister interessen av å prøve meg noe særlig på andre i denne perioden, så det er litt vanskelig for meg å date flere enn bare hun man har som LTR-target.

Lenke til kommentar

haha, var nettopp på butikken i nærheten av der jeg bor, uansett den dritfine dama jobber der (nevnt det tidligere i tråden) har ikke sett henne på et par dager der nå, så jeg kjøpte en del ting og spurte henne om å få kvitteringen, så sa jeg: "ey, du glemte en ting" hun svarte: "å, nei, gjorde jeg det?" jeg: "ja, nummeret ditt..." hun ble sprut rødt i ansiktet, og sa hun var opptatt. Jeg bare smilte pakket det jeg hadde kjøpt i posen og sa hadet :p

 

Gøy :D Nå skal jeg bare tulle videre på dette ;) Kjøpe Love hearts og glemme de igjen :p Greit å ha hun ute av verden uansett, men morsomt å prøve.

Lenke til kommentar
Men er jo individuelt. Hva ville du tenkt om det?

Spørs hvor mye tiltrekning det er mellom de aktuelle personene. Er det slik at jeg horer rundt, mens hun har følelser for meg... så vil jeg føle meg kjip som faen. Tror jenta i dette tilfellet blir mer såret, men hvis jeg holder på å skape attraksjon. Altså at det ikke er snakk om følelser i det hele tatt, eller bare svake følelser så er det greit. Det jeg har gjort må jeg leve med, slik er det bare. Ikke at jeg er bekymret eller noe, men er litt kjipt hvis man ødelegger for seg selv.

 

Demantios og Touchdown:

 

Takker for deres synspunkter, og ja følelser kan være dritt noen ganger. Heldigvis greier jeg å demme det noe, slik at jeg greier å være cool med det. Takler det som en shittest, hvis det kommer ut. De som var med meg den kvelden gjorde også mye som de ikke vil snakke om foran venninnene våre. Hele hendelsen er forseglet, men er bra å ha forhåndsregler, slik at en slipper å chode rundt. Det er bra jeg ikke er forpliktet, ennå ;)

 

dimetho:

 

Det er tre metoder innenfor PUA (MM, Flawless Natural og Annihilation Method)vil jeg tro. Men det er flere videoer som RSD har kommet med. Det er The Jeffy Show, Blueprint Decoded, Flawless Natural og Transformatios. Sjekk websiden deres ;)

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det er tre metoder innenfor PUA (MM, Flawless Natural og Annihilation Method)vil jeg tro. Men det er flere videoer som RSD har kommet med. Det er The Jeffy Show, Blueprint Decoded, Flawless Natural og Transformatios. Sjekk websiden deres ;)

 

Tre? Prøv 300.

Lenke til kommentar
Tre? Prøv 300.

300? Hva mener du med det? Folk som har egne idéer og holder seminar om det? Generelt sett er disse hovedmetodene i PUA, men selv om Jeffy gjør ting anderledes enn Tim så er metodene deres veldig like. Dvs begge bruker mest Natural-greier, noe som igjen hører til Tyler.

 

Kanskje 300 nyanser, men i bunn og grunn så mener jeg at en idé må skilles ut fra roten i forhold til en annen.

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Mystery Method

Cocky/Funny

Flawless Natural

Annihilation Method

RSD Tyler Durden

Matador Mayhem Technique

BradP 30/30 Club

Swinggcat's Guide To Real World Seduction

Gunwitch Method

Ross Jeffries Speed Seduction

Dicarlo DiClassified

Asian Playboy ABC’s of attraction

Zan Perrion Way of Attraction

Bad Boy With A Heart

 

Noen jeg kom på i farten.

Lenke til kommentar

Jeg har selv lest uhorvelig mye, og å si at det er mye mer enn 5 er hvertfall bullcrap. Det meste bygger på enten Ross Jeffries NLP, Tyler Durden sin natural, David DeAngelo sin Double Your Dating eller Mystery sin mystery method. Vil ikke si annilihation method er egen da de som har lest The Game veit at Neil Strauss har fått så og si alt samlet fra andres metoder.

 

 

EDIT: Skal vedde på at mange de som står på lista di whi1e, knapt kan kalles egne avanserte metoder. :p Mange av de som er like.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Selv om metoder bygger på andre, så betyr det ikke at det kan kalles en "egen" metode. Det blir det samme som å si at det er ingenting som heter pickup, alt er jo sosialpsykologi.

Lenke til kommentar
Det er tre metoder innenfor PUA (MM, Flawless Natural og Annihilation Method)vil jeg tro. Men det er flere videoer som RSD har kommet med. Det er The Jeffy Show, Blueprint Decoded, Flawless Natural og Transformatios. Sjekk websiden deres ;)

 

Tre? Prøv 300.

 

2 hovedretninger:

 

Structured og Natural

 

3 milliarder nyanser

 

Annialation method ER jo mystery method så den teller jo absolutt ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...