Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Til Sasab for noen sider siden: Jævlig bra du mekker deg bra mindset fra Power of Now! Men skal love deg at den boka ikke løser alt den heller, erfaring trenger man med jenter også. Selvfølgelig bra å utdype natural stilen til vanlig sosialisering med begge kjønn, men du lærer minst 5 ganger så mye av egen erfaring :)

Tro meg, jeg jobber med den saken som bare F. Kan si at jeg lærte meg en del ting på lørdagen, begynner å kjenne at mindsettet mitt begynner å komme på plass. En god del av living planen min er i full gang så jeg må bare jobbe med både det overnevnte, og andre planer jeg har. Å møte folk, og dermed møte uventede reaksjoner er noe som kan brukes til mye rart innenfor dette.

 

Eller så driver jeg ikke med noe nytt teori for tiden, ettersom jeg nærmest indoktrinerer det jeg kan nå. Det er en grunn til at en skal ikke bli for glad i materialet, og det er det jeg unngår for alt jeg kan. The wisdom of Confucius = en metode har ingen sjel, du som spilleren må bringe sjel til metoden. Det er derfor jeg hele tiden tester ut alt materiale jeg har, kun når dette er gjort vil jeg jobbe med mer teori.

 

Selv om jeg definitivt kunne ha brukt mye mer tid på å skape egen erfaring, men så er det den uvanen med at jeg liker den vanskelige utveien med å gjøre alt alene :hm:. Jeg har definitivt en del forbedringspotensiale...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og hvorfor sier du det?

Les svarene over dette f.eks.. Tråden handler om PU, altså "vitenskapen" innen sjekking. Dine svar virker ikke veldig basert på denne kunnskapen, og du virker ikke å ha mye kunnskap om den.

 

Å si at du ikke hører hjemme i tråden var nok kanskje feil, men at det passer seg bedre for deg å lese og spør fremfor å svare/rådgi står jeg ved.

 

Fortsatt no offence ;)

Lenke til kommentar
si det du føler er rett og si. det funker garantert ;)

Hva om han føler for å si "Gleder meg til vi er gift, har barn, bikkje og stasjonsvogn"? Funker det garantert da også?

 

Kom igjen.. det var bare urealistisk. En normal person med normal IQ ville ikke sagt det.

Prøv den. :) Du vil bli overasket over reaksjonen hvis det sies på riktig måte.

Har selv sagt flere variasjoner av denne på byen, og sies det på en morsom og leken måte så kommer du lett i prat med personen.

 

Det er ikke hva som blir sagt som er viktig, men hvordan du sier det.

Lenke til kommentar
si det du føler er rett og si. det funker garantert ;)

Hva om han føler for å si "Gleder meg til vi er gift, har barn, bikkje og stasjonsvogn"? Funker det garantert da også?

 

Kom igjen.. det var bare urealistisk. En normal person med normal IQ ville ikke sagt det.

 

Belive me, they would!

 

Da er folk med normal iq veldig dumme av seg,

Lenke til kommentar
Da er folk med normal iq veldig dumme av seg,

Tror det er fler som er dumme på den måten enn på denne:

 

Hvis du ikke bryr deg så mye om dem er det jo bare å si:

elsker deg, svarer du: Så koselig da ^^

Elsker du ikke meg?: Hvorfor skulle jeg gjort det?

Har du savnet meg`?: joda hele tia(ironisk)

 

 

"Dumme" utsagn gir gjødning til en fruktbar samtale.
Så lenge man gjør det på en artig måte ja, men å si et dumt utsagn helt seriøst og mener det så er det bare skremmende
Lenke til kommentar

Do as you wish :)

 

En god regel i dette her er at noen ganger så lønner det seg å trekke seg på sidelinjen, og la de mer erfarne ta seg av ting... men det er et fritt land og en skal få lov til å uttrykke seg slike en vil.

 

Uansett, karer; jeg trenger deres mening om denne her:

 

Hvis man har et target, som en kan se på som LTR i framtiden... og så finner hun ut at du har holdt på med andre i mellomtiden. Dette har skjedd før du har begynt å game LTR-target, men skjer med et par dagers mellomrom. Hvordan vil hun reagere på denne?

 

Jeg er klar over at forskjellige jenter vil reagere forskjellig, men generelt... hever dette verdi, eller senker det den? Blir forvirret av å bare tenke på det jeg :S

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Hvis man har et target, som en kan se på som LTR i framtiden... og så finner hun ut at du har holdt på med andre i mellomtiden. Dette har skjedd før du har begynt å game LTR-target, men skjer med et par dagers mellomrom. Hvordan vil hun reagere på denne?

 

Jeg er klar over at forskjellige jenter vil reagere forskjellig, men generelt... hever dette verdi, eller senker det den? Blir forvirret av å bare tenke på det jeg :S

Sannsynligvis vil hun reagere med usikkerhet. Det hever din verdi, men det er forskjellig om jenta tør kjempe for deg eller blir for usikker og trekker seg unna

 

Forvirrede tanker kommer nok av kriblende følelser i kroppen din, husker det var sånn da jeg plutselig ble forelsket i mitt nåværende LTR. Man vet hva man skal gjøre, men man mister litt av tankegangen, enkelt å greit fordi du føler du har noe du kan tape om du driter deg ut

Lenke til kommentar

Hvordan jenta vil reagere når hun finner ut at du har truffet andre i mellomtiden vil variere fra jente til jente. Hvis hun så reagerer negativt på det, så er det viktig at du beholder roen.

 

Ikke begynn å unnskyld deg, for du har ikke gjort noe galt. Prøv heller å forklare at det ikke er noen stor sak å treffe andre så lenge man ikke er forpliktet. Det er jo helt normalt å omgåes med flere. Derimot når du først blir forpliktet så er det bare en person som gjelder.

 

Se på det som en shit test ;)

 

EDIT: Om det hever eller senker verdi er vel også varierende. Men siden det er du(?) som har invitert jenter og ikke omvendt, så tror jeg det er større sjanse for at det kan virke negativt enn positivt.

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar

Takker Touchdown, var akkurat det jeg så etter. Er etter litt ny materiale, litt lei den eldgamle mystey method, ev. double your dating, selv om cocky/funny passer utmerket til min personlighet så synes jeg at double your dating var noe tynn. Gav iallefall mye rom til å blande inn annet materiale.

 

Forutenom Flawless Natural, er det noe spesielt å annbefale av metoder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...