Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Woho, vinterferie-mål: NÅDD.

 

Som jeg sa før jeg stakk på hyttetur med gode kompiser og venninner sa jeg at jeg skulle prøve å hustle damer der oppe. Ble desverre ikke i slalombakken, var keen på det.

 

Men sånn gikk det altså til:

Hyttetur med 10 kompiser og 3 venninner. Ene duden hadde truffet noen girls på nyttårsaften som han visste var der oppe nå og de kom opp. En kveld gikk forbi og jeg var for drita til å tenke på å hustle. Enda en kveld går forbi og jeg er nok en gang for drita til å dra noen som helst form for damer. Men TREDJE kvelden, er det full pangstart uten at jeg visste navnet hennes engang akkurat når vi begynte å kline. Eskalerte så inn i ett rom og var helt på gang med f-close, helt til jeg merker etterhvert at "supermann nekter å fly". Dette var litt flaut egentlig, med tanke på at jeg ikke har hatt meg på nesten ett år. Det skjedde nøyaktig det samma med han kompisen som kjente disse jentene (Og han dreiv på helt likt med hu andre jenta på et annet rom), så heldigvis hadde jenta hans ditcha han "for å finne venninna si". Seff fordi han heller ikke fikk den opp. Hu smalt opp døra mens jeg gjorde noe magisk finger-drilling og dro vekk venninna.

Vil egentlig si det redda meg fra en ganske klein kveld. Men alt i alt er jeg ganske fornøyd!

 

Har lært så utrolig mye bare av denne kvelden her.

- Leke "jeg har mye mer verdi enn deg-holdning" suger. Aldri mer :)

- Endelig funnet balansen mellom nice-guy og bad-guy. Nice-guy som veit hva han driver med rett og slett.

- KINO - Nok en gang, nevnt tusen ganger i løpet av denne tråden sikkert, men dæven, jeg sa kanskje 5 setninger til dama, kjørte bare kino og røyka vannpipe og chilla med musikk, det var nok til makeout når en kompis dro kamera trikset (*Dra opp kamera sitt, ta bilde og si: "kyss da"). Skal også nevnes at jeg knapt sa noe mellom make-out og "nesten-f-close".

 

:)

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Highroad, hvis du liker ho litt, spill litt kryptisk. Funker hvertfall på mine venninner. ;)

 

Men hvis du ikke liker ho, så er det et helt annet kapittel. Forslag på dette mottas med takk! :)

 

Edit: Very nice, BadBeer! Keep it coming! :thumbs:

 

Edit nr 2: Hvis dere har drevet og ho spør betyr det forbausende ofte at ho fisker etter et svar som kan bety at det kan bli noe mellom dere. Er du gira, så kjør med laidback, kryptisk stil. Funker for meg. :)

Endret av GardinFantomet
Lenke til kommentar
Woho, vinterferie-mål: NÅDD.

 

Som jeg sa før jeg stakk på hyttetur med gode kompiser og venninner sa jeg at jeg skulle prøve å hustle damer der oppe. Ble desverre ikke i slalombakken, var keen på det.

Hvorfor ble det ikke no av det?

 

Eskalerte så inn i ett rom og var helt på gang med f-close, helt til jeg merker etterhvert at "supermann nekter å fly". (...) heldigvis hadde jenta hans ditcha han "for å finne venninna si". Seff fordi han heller ikke fikk den opp. Hu smalt opp døra mens jeg gjorde noe magisk finger-drilling og dro vekk venninna.

Vil egentlig si det redda meg fra en ganske klein kveld. Men alt i alt er jeg ganske fornøyd!

Haha, bummer! Flaks at du ble kom ut av situasjonen med stil da bro.

 

Har lært så utrolig mye bare av denne kvelden her.

- KINO - Nok en gang, nevnt tusen ganger i løpet av denne tråden sikkert, men dæven, jeg sa kanskje 5 setninger til dama, kjørte bare kino og røyka vannpipe og chilla med musikk, det var nok til makeout når en kompis dro kamera trikset (*Dra opp kamera sitt, ta bilde og si: "kyss da"). Skal også nevnes at jeg knapt sa noe mellom make-out og "nesten-f-close".

Yep, kino is the king! Bare det å ta litt på jenta skiller en smooth talker fra en smooth kisser!

Lenke til kommentar
Hva er kryptisk? :p

Tror han tenker på at du skjuler svaret, litt mystisk.

 

F.eks en jente du har holdt litt på med og har god kontakt med...

 

Hun: Liker du noen for tiden?

Du: Jepp, og har heldigvis veldig god kontakt med hu!

 

Kanskje ikke det beste eksempelet, men håper du skjønner poenget. At du indirekte sier at du liker hun, men at hun samtidigi ikke kan buste deg på det. Det skaper litt spenning. Anbefaler det selv.

Lenke til kommentar
Woho, vinterferie-mål: NÅDD.

 

Som jeg sa før jeg stakk på hyttetur med gode kompiser og venninner sa jeg at jeg skulle prøve å hustle damer der oppe. Ble desverre ikke i slalombakken, var keen på det.

Hvorfor ble det ikke no av det?

Skulder-skade + semi-dårlig vær. Holdt meg innelåst på hytta i 5 dager. Haha :)

 

Til Sasab for noen sider siden: Jævlig bra du mekker deg bra mindset fra Power of Now! Men skal love deg at den boka ikke løser alt den heller, erfaring trenger man med jenter også. Selvfølgelig bra å utdype natural stilen til vanlig sosialisering med begge kjønn, men du lærer minst 5 ganger så mye av egen erfaring :)

Lenke til kommentar

Touchdown har skjønt det! :p

 

Prøv å hale ut spenninga, det er ingenting som er så interessant for en jente som en "skattejakt." Sikkert dårlig eksempel, men er litt trøtt... ;)

 

For eksempel...

Hun: Soooooo... liker du noen for tida??

Du: Nja, har vel kanskje en jeg syns ekstra godt om...

Hennes sannsynlige svar: Ååååh! Hvem da?

 

Avslutt setningene med noen smileys av typen ;) og :p så kan du holde en samtale gående på dette i laaaaaang tid! :D

Endret av GardinFantomet
Lenke til kommentar
Jaa, da kunne du jo sagt hvis hun sa: elsker du ikke meg?

da kunne du jo sagt, at du elsker henne som venn, eller no ;) du får prøve å se hva som skjer^^

What? Om du vil ha ei og hun liker deg og så skal man ikke late som man ikke vil det. Det vil bare gjøre henne usikker og det vil plage henne. Når ei liker, evnt. elsker deg så har du den valuen hos henne som du trenger. Da skal man opprettholde den, ikke presse hennes verdi ned

Lenke til kommentar
Jaa, da kunne du jo sagt hvis hun sa: elsker du ikke meg?

da kunne du jo sagt, at du elsker henne som venn, eller no ;) du får prøve å se hva som skjer^^

What? Om du vil ha ei og hun liker deg og så skal man ikke late som man ikke vil det. Det vil bare gjøre henne usikker og det vil plage henne. Når ei liker, evnt. elsker deg så har du den valuen hos henne som du trenger. Da skal man opprettholde den, ikke presse hennes verdi ned

 

ja, det er kanskje litt drøyt å si akkurat det..

men man vil jo ikke være for needy heller.

 

Men, i min situasjon i dag med de forholdene jeg har ville jeg sagt:

er det ikke litt for tidlig å si at du elsker meg?

 

Så lå jeg å tenkte på den savner deg delen i natt.

hvis en jente sier, savner du meg?

så svarer jeg, det har jeg ikke rukket enda. vi snakker jo sammen hele tiden.

eller noe i den duren.

selvfølgelig savner jeg henne, men vil jo ikke si det. for da er leken over og hun kan bli fort uinteressert.

 

Tru meg, jeg har brent meg på å være for needy i disse tilfellene og.

Jenter har vært sååå interessert i meg. På nippen til å bli sammen med dem!

Så har jeg sagt litt for mye at jeg savner henne og alt det der. Da går det til hælvete!

Lenke til kommentar
Jaa, da kunne du jo sagt hvis hun sa: elsker du ikke meg?

da kunne du jo sagt, at du elsker henne som venn, eller no ;) du får prøve å se hva som skjer^^

What? Om du vil ha ei og hun liker deg og så skal man ikke late som man ikke vil det. Det vil bare gjøre henne usikker og det vil plage henne. Når ei liker, evnt. elsker deg så har du den valuen hos henne som du trenger. Da skal man opprettholde den, ikke presse hennes verdi ned

 

Nå har ikke han sagt noe om at han vil ha henne og være sammen med henne da men...

 

men spax, si det du føler er rett og si. det funker garantert ;)

Endret av Daggis0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...