Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Dette her skal testes ut når det blir nødvendig, alltid godt med nytt stoff;)

 

Men nå stikker jeg, skal vorse hos en kompis før vi drar videre. Håper virkelig denne lørdagen blir verdt den L'en Rajin snakket om her. Nå har jeg pumpa state en god stund, så dette burde gå min vei.

 

Lykke til karer :) Satser på at det er flere enn meg nyter lørdagen for det den er verdt... enten det er ut å game, eller være hjemme og lære mer om PU/PUA. Live and learn

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når vi snakker om state, så har jeg noen ganger sett på bilder av lettkledde damer o.l. før jeg drar på vors (drar på vorset mens jeg er kåt). Fordi når jeg da kommer i state, så føler jeg at jeg kommer i en veldig sexual state. At det oser så mye sex av meg at jentene blir våte i trusa av å bare snakke med meg. Pleier å close ganske heftig da. :D

 

Men nå stikker jeg ut, GL HF folkens!

Lenke til kommentar

I kveld skal man lese Java, handle fôr, vaske klær og stikke ut.

 

Antrekket er spikra (ikke at jeg varierer så mye :p), venuen er på plass, man kjører sologame som vanlig og jobbing med intent og tillatelse ligger i bakhodet. Men mest av alt skal jeg ut for å ha det jævlig gøy :mrgreen:

Endret av Raven_Heart
Lenke til kommentar
Hva er DIN plan for å "take right action" i kveld?

Har du sjekket antrekket?

Planlagt venuen?

Funnet ut hvem du skal ut med?

Pivots?

Barbert pungen?

 

 

BRA! Da er du klar!

 

Happy hunting gentlemen...

 

Min plan er å treffe god gammel kompis, du kjenner han som "Vibe"

Cheach antrekk

Cheach venue

Cheack hvem jeg skal ut med

Pivots? Hvem trenger det?

Pungen er glatt, men for deg så skal du få ta en privat inspeksjon hvis du ønsker.

 

*kremt*

 

Detta blir moro! Lenge siden jeg har gledet meg så mye til byen som nå :D

Lenke til kommentar

Ikke la det treffe deg, find your inner peace:) Jeg ble hivd ut av en bil av en eller annen tulling, men jeg takler det. Fikk skyss av noen andre folk...

 

Jeg har hatt en jækla merkelig kveld/natt. Kommer til festen, hos en annen kompis av meg. 4 stk jenter, to opptatte.... to blondiner. Ikke noe etter min kresne smak (tenner på svært få blondiner, mest brunetter som er min greie). Så begynner hun ene blondina å sende meg signaler med øynene, og vi snakker smått. Jeg synes hun ikke er verdt en #-close engang, så jeg lar hun leke med kompisen min. Men jeg shittester henne på gøy, og hun takler det bra. Drikker en del sprit og choder, blir småkvalm av øl (jeg aner ikke hvorfor, men det har skjedd i det siste) og så kommer hun bort.

 

"Går det bra? Synes du er litt søt da..." Og så; BOOM - she's right up in my face and kissing meh... Kyssing blir til klining, men jeg kan ikke la det gå for langt. Den hånda mellom bena mine fjernes, iom at junior ble operert for 11 dager siden... og kan ikke brukes før om en måned. Så var jeg også giddalaus da... Artig kveld, men ble for mye sprit i denne kroppen. Derfor har jeg gråsoner som fy, og snøen var ikke kald å sitte i.

 

Så hva lærte jeg meg?

 

- Kroppsignaler må forstås bedre

- Sprit skal en være forsiktig med, siden jeg får ikke sove av det nå

- Ikke alltid trengs det 100% intent fra min side

- At han ene kompisen min som er entertainer guy kan få F-close, noe som jeg trodde ikke kunne skje pga kosmiske regler... It's a wicked world we live in

- Eckhart Tolle er rå for innergame, jeg er så utrolig rolig nå. Ikke glad, men rolig.

 

En ting til; jeg kan fremdeles ikke navnet på hun jeg K-closa, og ba ikke om nummeret heller. "Skip the names, no need for silly games". Føltes litt som begynnelsen på Jizz in my Pants, uten jizz-delen.

 

Jeg føler meg som Tim nå, mest pga skipping av navn :D Noen innspill/kommentarer?

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...