Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Ok. nå her jeg faktisk lest alt her....( lite å gjøre sa du?)

Veldig interesant lesing, og til tider utrolig morsomt,hehe

jeg synes det er mye sant og mye verdi i dette som PUA sier, men vet ikke helt om det trengs for gutter med en god porson folkevett og endel sosial iq.

Når dette er sagt, jeg har lyst til og si noe til guttene som sliter med damer, ikke overanalyser damer. Vi er i bunn og grunn som dere, altså ikke såå vanskelig hvis man klarer og prate nogenlunde normalt, samt flørte litt.

Nå er det vel kansje noen som er litt vanskeligere enn andre,hehe men vil dere egentlig ha disse jentene som er ekle,overfladiske og enormt selvgode? Jeg vet at jeg ville ikke ta i disse guttene med tang en gang uansett hvor kjekke og populære di er.

Noen av dere som vil uttale dere om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er en fyr en dritt så er han en dritt. Har sett mange PUA klipp der fyren er faktisk ganske frekk med damen, for å tilsynelatende senke verdien hennes, og heve sin egen. Men er en fyr frekk når jeg snakker med han så går jeg.
En PUA skal ikke være frekk og slenge dritt, da har han feilet. Kanskje man slenger inn noen små flørtete frekkheter, eller en neg. Kanskje til og med en sniper neg som ikke har noen undertoner av flørting, hvis dama er høy nok på pæra.
Lenke til kommentar

Kommer litt ann på Zethyr. Noen er også særdeles frekke, og siden de er kongruente med det, så funker det fett.

Min gamle mentor har sagt ting til damer jeg trodde ville ende opp med en bitch-slap fra dems side, men endte istedet opp som ligg etter ligg etter ligg...

Personlig så er jeg litt mer av typen playful, blandet med at jeg buster dem på alle mulige mannerismer. Har tonnevis med linjer til enhver situasjon så jeg hele tiden holder staten hennes oppe, og jeg er utrolig uforutsigbar.

Frekk? Noen ganger. Men gjort på en playful måte...

Hører ofte fra damene jeg har sarget at jeg er "herlig frekk"... Det tror jeg har med den riktige mengden playfulness

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Kommer litt ann på Zethyr. Noen er også særdeles frekke, og siden de er kongruente med det, så funker det fett.

Min gamle mentor har sagt ting til damer jeg trodde ville ende opp med en bitch-slap fra dems side, men endte istedet opp som ligg etter ligg etter ligg...

Personlig så er jeg litt mer av typen playful, blandet med at jeg buster dem på alle mulige mannerismer. Har tonnevis med linjer til enhver situasjon så jeg hele tiden holder staten hennes oppe, og jeg er utrolig uforutsigbar.

Hører ofte fra damene jeg har sarget at jeg er "herlig frekk"... Det tror jeg har med den riktige mengden playfulness

hæ? har ikke lest hele tråden men dette hørtes like fjernt ut som urdu for meg

Lenke til kommentar

hæ? har ikke lest hele tråden men dette hørtes like fjernt ut som urdu for meg

Kanskje det ligger noe i det som er med fet skrift?

Lenke til kommentar

Har lest igjennom en god del av tråden nå, og det har vært lærerikt.

Men jeg kan nok ikke kalle meg utlært av den grunn. Finnes det noen andre åpne sider med artikler/forum hvor selvutvikling tas opp på den måten her? Godt mulig jeg har sett over noe i tråden. Men noen linker kunne kanskje kommet godt med i førsteposten.

Lenke til kommentar

Det her er vel en diskusjonstråd. Føler at vel mange her er bare her for å skryte.

Er vel bedre om folk forteller hvordan det gikk, hva en gjorde osv.

Så kommer folk med innspill og forslag, tror det er en bedre læremåte enn å bare finne masse nettsteder med enda mer info og når mye av det er motstridende hverandre så kan det fort bli for mye.

Det hjelper ikke å bare sitte og lese seg ihjel.

Lenke til kommentar
Get your asses OUT!
Dessverre skjer ikke det før den 18. desember =/

NTNU + Eksamenskjør = Ikke tid til sosialisering.

Btw, det er ikke meningen å ødelegge stemninga. Jeg bare uffer meg over at jeg ikke har tid selv. Til dere som skal ut og kose dere; lykke til og ha det gøy :)

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Hahaa! Har hatt lite å gjøre i kveld og kom tilfeldig over tråden her, har lest rundt 20 av sidene. Har virkelig gitt inspirasjon, ikke minst det du har skrevet PUA, men også alle andre. Er ikke den med minst selvtillitt rundtom, men nå har jeg fått noen tips på hvordan man kan utnytte dette bedre. Supert!

Lenke til kommentar
Hahaa! Har hatt lite å gjøre i kveld og kom tilfeldig over tråden her, har lest rundt 20 av sidene. Har virkelig gitt inspirasjon, ikke minst det du har skrevet PUA, men også alle andre. Er ikke den med minst selvtillitt rundtom, men nå har jeg fått noen tips på hvordan man kan utnytte dette bedre. Supert!

Rått!

Gikk bra i går for min del, men er vanvittig forkjøla med feber og alt annet snacks som følger med. Så jeg VET jeg burde ha holdt sengen i går og i dag, men jeg bare MÅ ut...

Scheisse

Lenke til kommentar
PUA, du sa tidligere i tråden at du kjenner Mystery personlig. Har du lyst til å fortelle mer om det? Hvor du traff ham, hvordan du opplevde ham som person osv.

Ja, det hadde vært morsomt. Altså, jeg har lest The Game av Neil Straus, å gutta i boka ser ut til å ha et asosialt liv, ellers miserabelt liv og ser de ellers verdiene, som vanlig.

så er mystery freak da ^ ^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...