Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thank you babei! Likte særlig at mats vinklet det på en litt utradisjonell måte. Altså ikke "se supersjekkerne manipulere jenter med triks", men heller rettet mer mot organiseringen og selvutviklingsdelen av det... Denne artikkelen kom jo i grunn til bra timing for melismas korstog mot pu i den andre tråden :p hehe

Lenke til kommentar

Hola!

 

Etter å ha lest ALLE sidene i denne tråden og hengt her en liten stund, har jeg endelig fått ut i fingeren og fått lagd meg en bruker. Først og fremst vil jeg si at jeg har lært utrolig mye med å lese dette, og vil gi en spesiell takk til Chosen_One, Seth_pua og Ni Kon. Dere har forandret livet mitt og åpnet ett nytt synsperspektiv på ting!

 

La meg fortelle om en gutt som kunne gjøre alt for den han likte og oppførte seg som en håpløs chode som ikke visste hva enn skulle gjøre. Jo da, noen sterke sider hadde han, men ble altfor fort "desperat". Etter å ha vært ganske forelska i en jente i altfor lang tid, bestemte han seg for endelig å prøve å kiss-close henne, (bedre å prøve, enn å leve i uvissthet) noe som selvfølgelig gikk til dundass. :tease:

 

Det er jeg i dag egentlig ganske fornøyd over, for etter noen sene nattetimer på nettet kom jeg over denne tråden; ett vendepunkt! Etter dette åpnet det seg en "ny verden" og har lest mye interessant. Jeg har blitt kvitt endel av AA, men langt i fra alt og begynner å finne en stil som passer meg. Jeg har "forbedret" meg på mange måter og vet mer hva enn skal gjøre i forskjellige situasjoner.

 

Jeg gleder meg til veien videre, og kommer nok til å begynne med field-rapports ol i nærmeste fremtid for innspill og muligens for å hjelpe andre en gang i fremtiden.

 

Nå gjelder det vel egentlig bare for meg å komme seg ut å sosialisere seg, prøve seg ut - å ikke minst; ha det morro! Problemet er bare at ikke alle kameratene mine er like keene å dra til byen hele tiden, men det går nok greit. (Bor på Nesodden)

 

- Har aldri kjøpt Vi Menn, men gjorde det denne gang - en bra artikkel må jeg si!

 

Mvh

 

- TheBouncer!

:new_woot:

Lenke til kommentar
Chosen one, hvorfor valgte du å være anonym?

 

Kort og greit fordi at på den forrige jobben min endte jeg opp som en hobbypsykolog for alle jentene og guttene på jobben. Har værken ork eller lyst til å havne der igjen. Jeg tjener ikke noe på den artikkelen så ser ingen grunn til å stresse noe særlig mer utover artikkelen...

 

Kort og greit. Svenskekongen i tråden her er jo en journalist som joinet meg på bootcamp en tid tilbake og der står jeg frem med fullt navn og bilde. Er ikke det at jeg ikke tør eller noe, men bare orker ikke alt stresset det fører med

Lenke til kommentar
Chosen one, hvorfor valgte du å være anonym?

Er man PUA, så er vel ikke det så lurt å avsløre sin identitet :p

Om PUA er så stuereint som det påstås, så ser jeg ikke hvorfor man skulle trenge å skjule det. Nå tenker jeg ikke på det hobbypsykomaset.

Du ser jo hvor godt folk tar imot pua begrepet i tråden til Melisma....

Lenke til kommentar
Kort og greit fordi at på den forrige jobben min endte jeg opp som en hobbypsykolog for alle jentene og guttene på jobben. Har værken ork eller lyst til å havne der igjen. Jeg tjener ikke noe på den artikkelen så ser ingen grunn til å stresse noe særlig mer utover artikkelen...

Hva med å starte opp virksomhet som "hobbypsykolog" for single og desperate - dvs de kalles vel "Life Coach" nå til dags. Lei et kontor og få inn en sofa alle single og deprimerte kan ligge og sutre på - og ta 1-2000 kr timen og "coach" i vei. He he.

Endret av Misantropen
Lenke til kommentar
Kort og greit fordi at på den forrige jobben min endte jeg opp som en hobbypsykolog for alle jentene og guttene på jobben. Har værken ork eller lyst til å havne der igjen. Jeg tjener ikke noe på den artikkelen så ser ingen grunn til å stresse noe særlig mer utover artikkelen...

Hva med å starte opp virksomhet som "hobbypsykolog" for single og desperate - dvs de kalles vel "Life Coach" nå til dags. Lei et kontor og få inn en sofa alle single og deprimerte kan ligge og sutre på - og ta 1-2000 kr timen og "coach" i vei. He he.

Mitt gamle meg hadde gått dit :p

 

Så det hadde absolutt vært noe å tjent noen kroner på xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...