Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jeg har mer tro på sjekking av venners venner enten det er på fest, skolen eller bare hjemme hos noen.

For all del, det er opp til opp til enhver å finne ut hvor ens ecosystem er. Barer, resturanter, skoler, utesteder osv.

 

For meg så funker vel det meste untatt utesteder og barer. Vil bli 18...

 

Floregnag:

 

Assume sucsess when you approach ;) Det er ingen vits å vente på det rette tidspunktet, bare gjør det...

 

Aner du hvor mye du skiller deg ut fra chodene, ved å sjekke en dame i en buss? Tror target blir ganske imponert av det egentlig.

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem er typen på forsiden?

"Bildet er arrangert"

Hvem tror du? :p

Arrangert ja, altså at dem står modell på en måte

 

Vel, valget står vel mellom en Vi Menn-journalist og en som skriver i denne tråden.

Det er fra en bootcamp en tid tilbake. En student. Jeg er ikke synlig på noen av bildene.

 

Smuglesing blir litt vanskelig siden den er pakket inn i plast. Hurra for båt-bilag! :p

Lenke til kommentar
Jeg hadde iallefall droppa forslaget om rabatt glatt. ALLE som jobber i butikk vet hvor jævlig irriterende dette er. Om du allikevel forsøker denne varianten, skal du vite hva du gjør.

Jeg har selv jobbet i butikk før og blitt mast på om rabatter og bestikkelser og alt det der. Men den kommentaren er ikke i samme gate som det.... Poenget var ikke at du skulle spørre om rabatt. Men bruke det at du var stamkunde som en spøkfull grunn til å ta en kaffe. Hvis du har hatt et flørtende forhold til kassadama vil jeg tro at det kan fungere.

 

Er noe som heter; Du kan si hva du vil til en jente, det er bare måten det blir sagt på det kommer an på. Men det betyr ikke at du kan si hva som helst.

Sålenge man holder seg fornuftig så kan man si det meste. Tror nok alle skjønner at "Jeg skal drepe hele familien din blablabalbalbalbla" ikke faller under det.

Lenke til kommentar

dra på en høgskole ett eller annet sted, så er det garantert masse dritfine damer der!

Jeg jobba på høgskolen i vestfold i dag, og det var så sykt mange fine vel-proporsjonerte damer der, på tross av vinterferien!

lurer på hvordan det er der når det er skole :hmm:

 

Jeg la ihvertfall noen kabler oppi taket og hadde det gøy med en del jenter :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...