Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har mest lyst til å bare handle et eller annet, betale kontant, og legge en lapp innimellom hundrelappene eller noe slikt med nr på. Det stamkundet greine funker ikke :p Og kreditt handler jeg ikke på nei... men det var en god ide ;)

 

Aldri si aldri. Med rette utstrålingen vil jeg tro det fungerer. Men det spørs jo også veldig mye på hvordan du har oppført deg rundt henne før.

 

Det med å slippe tlf-nr innemellom kontantene ville ikke jeg gått for, i så fall hadde jeg håpet på at hun merket det mens du står der slik at hun f. eks. kunne påpekt "Jeg fikk med en lapp...?" slik at du kunne gitt henne en respons, enten ved bare et smil eller f.eks. "jeg vet."

 

Hvis hun legger merke til det etter at du har gått så ser jeg for meg at hun kan tenke at der litt creepy/wierd.

 

Men uansett, gjør det du føler passer for deg. Uansett hvilke tips jeg (eller andre for den saks skyld) gir så funker det ikke så lenge det ikke passer din væremåte. Hva du gjør er vel egentlig ikke så farlig, sålenge du gjør det med riktig utstråling.

Lenke til kommentar
Gud, hvordan skal jeg sjekke opp kassadama i en butikk? Hun er så sykt pen, og det smilet hennes er det noe mystisk med, og det MÅ jeg finne ut :p Jeg har snakket med hun og småflørtet litt, men hvordan skal jeg gå videre? Jobber forsåvidt i butikk selv, så har plaget henne litt med at neste gang er det best hun gir meg gratis pose, for det hadde jeg gjort til hun, bare vås jeg sier egentlig, men får hun bare ikke ut av hodet.

 

Så any ideas? Hun sitter forsåvidt bare i kassen, butikken er 20 meter fra leiligheten min, hun jobber bare på kvelder (afaik)

 

takk :)

Gå ned rett før stengetid og si "huff det er surt ute.. Bor 20m borti her, om du vil ha litt kakao å varme deg på før du skal hjem?"

 

? :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde iallefall droppa forslaget om rabatt glatt. ALLE som jobber i butikk vet hvor jævlig irriterende dette er. Om du allikevel forsøker denne varianten, skal du vite hva du gjør.

 

Er noe som heter; Du kan si hva du vil til en jente, det er bare måten det blir sagt på det kommer an på. Men det betyr ikke at du kan si hva som helst.

Lenke til kommentar
drekker meg drita. sier til den første og beste dama jeg ser (med ølbriller vel og merke) at hun er sinnsykt deilig og så spør jeg om jeg kan kysse henne. funker 50% av gangene.. har stort sett fylleangst dagen etter også.

Nekter å tro det

 

1. Å drekke seg drita er highway to crash

2. At hun er sinnsykt deilig er ikke akkurat det mest sjarmerende komplimentet du kan gi

3. Man spør aldri om man kan kysse noen

 

At det der funker 50% av gangene tviler jeg sterkt på, isåfall må du ha vært veldig heldig med utseendet. Du gjør ingenting for å skille deg ut, og oppfører deg faktisk som en chode. Hun møter nok på sånne som deg hver gang hun er ute og er dritt lei. Dermed kommer hun ikke til å like det, og rejecte 19 av 20 ganger etter min gjetting

Lenke til kommentar
drekker meg drita. sier til den første og beste dama jeg ser (med ølbriller vel og merke) at hun er sinnsykt deilig og så spør jeg om jeg kan kysse henne. funker 50% av gangene.. har stort sett fylleangst dagen etter også.

Nekter å tro det

 

1. Å drekke seg drita er highway to crash

2. At hun er sinnsykt deilig er ikke akkurat det mest sjarmerende komplimentet du kan gi

3. Man spør aldri om man kan kysse noen

 

At det der funker 50% av gangene tviler jeg sterkt på, isåfall må du ha vært veldig heldig med utseendet. Du gjør ingenting for å skille deg ut, og oppfører deg faktisk som en chode. Hun møter nok på sånne som deg hver gang hun er ute og er dritt lei. Dermed kommer hun ikke til å like det, og rejecte 19 av 20 ganger etter min gjetting

Få med deg Shock and Awe + Shock and Awe the Apocalypse Opener - så skal du se du tar feil ;)

Lenke til kommentar

Demantios: Det kan se ut som folk som lærer seg PU glemmer at det var mulig å få med seg jenter uten å være sjekkeekspert. Jeg har selv vært veldig full og fått meg noe flere ganger, jeg har gitt slike dumme komplimenter og sett at de fungererer og jeg har spurt om å få kysse jenter og fått "ja". State er fint det, men man kommer like langt med å være riktig person på riktig sted til riktig tid. ^^

Lenke til kommentar
Få med deg Shock and Awe + Shock and Awe the Apocalypse Opener - så skal du se du tar feil ;)
Kjenner til shock and awe, men ser ikke hvordan det der går under det. Virker mer som en full fyr som har guts. Ser ikke hvordan man får et dritings menneske til å være tiltrekkende, spessielt ikke om man er ei vakker frøken som har møtt på dem mange mange ganger

 

Demantios: Det kan se ut som folk som lærer seg PU glemmer at det var mulig å få med seg jenter uten å være sjekkeekspert. Jeg har selv vært veldig full og fått meg noe flere ganger, jeg har gitt slike dumme komplimenter og sett at de fungererer og jeg har spurt om å få kysse jenter og fått "ja". State er fint det, men man kommer like langt med å være riktig person på riktig sted til riktig tid. ^^
Du sier noe der, men jeg har heller ikke tvilt på at det går ann å få seg noe ved å være full, gi komplimenter eller spørre. Men at det funker 50% av gangene på den beste dama man ser har jeg mine store tvil til
Lenke til kommentar
At det der funker 50% av gangene tviler jeg sterkt på, isåfall må du ha vært veldig heldig med utseendet. Du gjør ingenting for å skille deg ut, og oppfører deg faktisk som en chode. Hun møter nok på sånne som deg hver gang hun er ute og er dritt lei. Dermed kommer hun ikke til å like det, og rejecte 19 av 20 ganger etter min gjetting

 

 

jeg ser helt normal ut, noen vil si jeg er litt søt og jeg smiler og er veldig blid (hvertfall i fylla, kanskje derfor jeg ikke får "ekkel" stempelet..?).. men damene er ikke de fineste da.. har vært borti noen småfine, men som regel ligger det rundt 4'ern og 5'ern... men det funker overaskende ofte...

 

men jeg bryr meg egentlig ganske lite fortiden, er lei av å prøve å sjekke jenter på fylla.. er mer gira på å møte de på bussen i edru tilstand.. men det virker umulig(lagde en tråd om det)..

Lenke til kommentar
men jeg bryr meg egentlig ganske lite fortiden, er lei av å prøve å sjekke jenter på fylla.. er mer gira på å møte de på bussen i edru tilstand.. men det virker umulig(lagde en tråd om det)..

 

Med mindre du sikter lavt er nok det dømt til å mislykkes. Må uansett være heldig med jenta for å komme noen vei, er jo mulig hun er veldig sjenert også.

 

Jeg har mer tro på sjekking av venners venner enten det er på fest, skolen eller bare hjemme hos noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...