Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan unngår man vennefella? Har rota litt med ei jente på fest og sånn. Har vært på kafe med henne siden. Praten går lett og enkelt. Men vet ikke hvordan jeg skal ta det "videre". Vanligvis pleier jeg bare å holde på med jenta litt frem og tilbake på fest og byen helt til noe mer skjer. Men siden dette er en kilde til tips tenkte jeg å spørre dere her siden "min metode" ikke er så veldig elegant at det gjør noe. Vil helst holde brukenavnet mitt skult siden jeg har en del venner her på forumet ;p

 

 

Beste måten og unngå vennefella er og hele tida eskalere (dvs, dra det videre til neste nivå), ellers er det viktig med fysisk kontakt, og vise at du vil noe mer .. vær intressert, men ikke desperat, ta på henne og la det falle seg naturlig. Hvisk henne i øret, flørtete blikk etc etc.

Endret av aritalo
Lenke til kommentar

IOI

Indicator Of Interest

 

Tegn på interesse, gjør hun følgende:

 

Før første samtale:

1. Går frem å tilbake rundt deg som en slags forfølgelse, slik at du skal merke dem.

2. Ser på deg, gang etter gang.

3. Ser deg i øyene gang etter gang.

4. Smiler til deg.

5. Kaster på håret eller fikler med håret når du ser på henne.

6. Subber borti deg når hun/du går forbi.

7. Tar bilde av deg for vennene hennes.

8. Rødmer i ditt nærvær.

9. Løsner på klær og viser hud.

10. Ansikt og bryst vil vere rettet mot deg om hun vil at du skal vite hun blir tiltrekt av deg.

12. Om hun er tiltrekt av deg og ikke vil at du skal vite det, vil føttene og kansje hele kroppen hennes vere rettet mot deg.

13. Om hun ser at du merker henne se på deg, vil hun se ned, på grunn av at hun får følelser og rødmer.

14. Finner på en grunn til å snakke til deg. Eks. spørre om fyr eller klokka.

15. Følger med på deg på dansegulvet.

16. Hun ler med vennene sine, så ser bort på deg, for å vise at hun har humor.

 

I første samatale:

1. Spør deg om navnet ditt.

2. Spør deg om alderen din.

3. Gir deg et kallenavn.

4. Ler veldig av historiene eller vitsene dine selv om de ikke er særlig morsomme.

5. Spør om du har kjæreste.

6. Blir stående med deg selv om vennene hennes flytter på seg.

7. Berører deg under samtalen.

8. Snakker om din potensielle kjæreste og håper du vil si du ikke har.

9. Spør om dine interesser eller hobbier om det kommer opp under en samtale.

10. Gir deg en del komplemang.

11. Flytter seg nærmere deg under samtalen eller snakke lavere slik at DU må nærmere for å høre henne.

12. Viser fysiske tegn for å få din oppmerksomhet. Eks. leker med håret, fester blikket på deg, etc.

13. Finner på en grunn til å forsette å vere med deg.

14. Erter eller utforder deg.

15. Prøver å starte opp igjen samtalen etter en pause.

16. Holder konstant øyekontakt under en samtale.

17. Ser etter dine reaksjoner om hun gjør eller sier noe.

18. Følger ekstra godt med på hva du sier, selv om det bare er svada.

19. Prøver å knytte en kontakt med deg.

20. Irisen rundt pupillene hennes blir veldig vide som om hun vil at du skal bli betatt av henne.

21. Hun prøver å strekke på slutten av samtalen for å få den til å fortsette. Eks. "såå....".

22. Drar håret vekk fra skuldrene og viser nakken.

23. Spør om du skal reise når du tar på deg jakka eller viser andre tegn til å dra.

24. Om hun tar og føler seg på håndleddet sitt, vil ha nærkontakt med deg.

25. Om hun tar og føler seg i fjeset sitt, føler hun lidenskap og romatikk med deg.

 

Etter første samtale:

1. Svarer på dine telefoner eller meldinger.

2. Finner en grunn til å vere med deg.

3. Sender deg SMS, MSN, etc. meldinger.

4. Bena hennes berører deg under en samtale.

5. Hun har en kjæreste men finner aldri en grunn til å snakke om han.

6. Konstant kroppskontakt under en samtale.

7. Virker sjalu når du snakker om andre jenter.

8. Prøver å introdusere deg for venner eller familie.

9. Holder seg i nærheten av deg.

10. Dere går mot en sofa og noen stoler, og hun setter seg med deg i sofaen istedenfor stolen.

 

Lyst til kyssing i en samtale:

1. Holder seg på halsen med fingertuppene som hun holder igjen lysten.

2. Legger hodet på siden, som om hun vil gå fram og kysse deg.

3. Ser på munnen din mens du snakker. Ser deg øye til øye til leppene og så rundt igjen som en trekant.

4. Legger fingrene på munnen, for å tenke seg hvordan det ville vert å kysse deg.

5. Lener seg fram mot ansiktet ditt, kyss henne!

 

Opphisselse under en samtale:

1. Plutselig gjesping som om hun er trøtt eller avslappet, så rett tilbake til andre tegn av opphisselse.

2. Strekker tunga ut eller slikker seg på leppene.

3. Biter seg på leppene eller strammer dem.

4. Konstant kryssing bena frem og tilbake

5. Sitter med spredte ben eller sitter langt fram på sete.

6. Flytter rumpa til sidene på stolen veldig ofte.

7. Plutselig vrir hun på bena eller rumpa.

8. Plutselig vrir eller beveger kroppen, som sjokk av intenst sensuelle følelser.

9. Lener hodet tilbake og lukker øyene, som i sexuelt intenst eller avslappet posisjon.

10. Sprer hele kroppen og strekker den.

11. Huden hennes blir veldig rød.

12. Gisping og dyp pusting som om hune er overveldet av intense sensuelle følelser.

13. Øyene ruller bakover eller irisen rundt pupillene utvider seg.

14. Fikling, konstant fikling med hår, smykker eller klær for i distrahere konsentrasjonen.

15. Legger veska på fanget for å skjule bevegelser og senuelle følelser ved skrittet.

16. Får plutselig en trang for å sminke seg eller ha på seg parfyme.

17. Sprer eller strekker på kroppsdeler får så og lene seg tilbake og holde igjen i noe.

18. Får travle ben. Svinger beina frem og tilbake, skifte stå stilling, hoppe frem og tilbake på føttene.

19. Nervøse ben. Svinger kryssede bein frem og tilbake, reiser seg på tå opp og ned på tå.

20. Prøver å skjule opphisselsen med et falskt smil.

21. Varme, når de blir opphisset blir de varme og vil fjerne klær.

22. Kikker plutselig opp og bak, som om noen sto bak og snakket til henne.

23. Stirrer tomt. Plutselig bli stille og vekk eller kikke frem eller ned(Drømmer seg bort)

24. Snakker med seg selv for å prøve og overbevise at hun ikke er kåt.

25. Reiser plustelig vekk, etter for mye opphisselse.

26. En sjelden gang, vil hun plutselig begynne å puste veldig fort gjennom nesen, som om hun bygger opp en opphisselse.

Lenke til kommentar

Hvis du allerede har havnet i vennesonen så vil jeg anbefale å holde avstand fra jenta i en periode... 1 måned, 2 måneder, 3 måneder, alt ettersom. På den måten vil du falle ut av vennesonen og du kan starte på nytt, og denne gangen ta det videre slik at du ikke faller tilbake.

 

For all del, ikke ignorer jenta i denne perioden. Men ikke sosialiser deg aktivt med hun. Dere må på en måte "skli i fra hverandre", hvis du skjønner?

 

(Dette funker kanskje ikke om dere har vært gode venner en stund)

Lenke til kommentar
13. Om hun ser at du merker henne se på deg, vil hun se ned, på grunn av at hun får følelser og rødmer.

 

Et lite apropo til denne som jeg har funnet ut.

Om man leser en del krim så vil man ofte høre utrtykket "gjerningsmannen returnerer til åstedet".

 

Vi har alle opplevd å se på en person og i det personen snur blikket mot deg, blir man litt forfjamset, satt ut, man er tatt litt på fersken og ser bort. Men det er ikke alltid man er sikker på at man ble "tatt".

 

På samme måte har du sikkert sett opp og sett rett i noens øyne, hvorpå de skyndter seg å se bort, igjen, som om de ble tatt på fersken. Noen ganger kan dette gå så fort at du sitter igjen med tanken "satt denne personen og så på meg, eller bare møttes øynene i forbifarten?"

 

Hvis du da, etter personen har sett bort, sitter og ser på ham/henne, vil du så og si alltid, hvis personen faktisk satt og så på deg, oppleve at gjerningsmannen returnerer blikket sitt til åstedet for å se om han/hun ble tatt. Det kan gjerne ta opp til 30 sekunder, men delvis ubevisst vender man alltid tilbake. Og om du da sitter og venter på dem blir de som oftest enda mer satt ut.

 

Fant dette ut i en skoletime for 10 år siden (godt mulig det er kjent for folk?) og har prøvd det ved anledninger en del ganger senere, funker så og si alltid.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
13. Om hun ser at du merker henne se på deg, vil hun se ned, på grunn av at hun får følelser og rødmer.

 

Et lite apropo til denne som jeg har funnet ut.

Om man leser en del krim så vil man ofte høre utrtykket "gjerningsmannen returnerer til åstedet".

 

Vi har alle opplevd å se på en person og i det personen snur blikket mot deg, blir man litt forfjamset, satt ut, man er tatt litt på fersken og ser bort. Men det er ikke alltid man er sikker på at man ble "tatt".

 

På samme måte har du sikkert sett opp og sett rett i noens øyne, hvorpå de skyndter seg å se bort, igjen, som om de ble tatt på fersken. Noen ganger kan dette gå så fort at du sitter igjen med tanken "satt denne personen og så på meg, eller bare møttes øynene i forbifarten?"

 

Hvis du da, etter personen har sett bort, sitter og ser på ham/henne, vil du så og si alltid, hvis personen faktisk satt og så på deg, oppleve at gjerningsmannen returnerer blikket sitt til åstedet for å se om han/hun ble tatt. Det kan gjerne ta opp til 30 sekunder, men delvis ubevisst vender man alltid tilbake. Og om du da sitter og venter på dem blir de som oftest enda mer satt ut.

 

Fant dette ut i en skoletime for 10 år siden (godt mulig det er kjent for folk?) og har prøvd det ved anledninger en del ganger senere, funker så og si alltid.

Haha, opplevd dette selv...men hun sa hun ikke likte meg i det hele tatt :p

Lenke til kommentar
Last ned Infected Mushroom - Becoming Insane og prøv å dans hardstyle til det! Gøy som faen og super sang :)

 

Edit: Funker best om du har på HØYT volum (Helst headphones)

 

Noen andre som kan danse Hardjump/hardstyle?

Haha, det er vel ganske irrelevant i denne tråden, er det ikke?

 

Uansett, danser titt og ofte jumpstyle på fest. Får til stadighet høre hvor teit det ser ut, men siden jeg gir en lang faen, pleier de fleste danseglade jentene å spørre om jeg vil lære dem :D

Lenke til kommentar

Har drivd på med en jente sikkelig i cirka 2 måneder nå. Er sikkelig forelsket i hun, og hun har sagt at hun kun liker meg. Men får det ikke helt til å stemme. Vi er ikke så veldig mye sammen, kun på skolen og noen ganger i helgene. På skolen pleier det å være trist, hun tørr ikke å få fram følelsene sine for meg der. Og jeg også er kanskje litt redd for det. I helgene kan det hende vi ser på film sammen, da pleier hun å lene seg inn til meg og jeg holder armen rundt. Og vi holder hverandre i hendene. Men kommer aldri lengere. Har tatt hun med ut 2 ganger for å snakke litt med hun, å kysse henne. Men syntest jeg må kysse henne mer, men det er nesten aldri et bra øyeblikk for å gjøre det! Noen tips, til forandringer?

Lenke til kommentar

What he said... Det hjelper ikke å se etter IOI hele tiden, noen ganger er det best å bare gjøre det du tenker ;) Kyss henne når du føler for det...

 

Uansett, jeg begynner virkelig å like The Power of Now... og den boka begynner virkelig å få effekt på meg. Det er noe med det å stoppe opp, og legge merke til alle de små tingene rundt en. Jeg får virkelig en indre fred av å bruke det som står i den boka.

Jeg, og de rundt meg har generelt hatt en dårlig dag. Nå merket jeg et sinne inne i meg, men istedenfor at jeg lot det bygge seg opp så roet jeg det ned. Denne boken kan virkelig bli det store for meg...

 

Samtidig får jeg en stadig større lyst til å gå ut og game. Det er som om noe inne i meg har våknet opp, og det er virkelig awesome. Jeg har aldri før hatt mer lyst til å bruke PUA enn nå, jeg tror jeg begynner å daygame snart. Det er så deilig å føle seg så levende, og kjenne PUA-en i meg våkne opp fra sin dvale.

Lenke til kommentar
Har vi en kommende PU-guru? :D

Hvis den var ment til meg så er det snakk om ca. 20 år, mangler bare noen små detaljer nå. :wee:

 

Neida, vi får se hva tiden bringer... men mine planer har jeg. Hohoho :ph34r:

Nice at du virkelig har klart å tatt TPON stoffet inn i deg, det er en krevende oppgave. Men det mest krevende er å vedlikeholde det. For min del har jeg glemt det meste stoffet inni der, men skal definitivt lese den igjen snart nå som du snakker om det :)

Lenke til kommentar

Gud, hvordan skal jeg sjekke opp kassadama i en butikk? Hun er så sykt pen, og det smilet hennes er det noe mystisk med, og det MÅ jeg finne ut :p Jeg har snakket med hun og småflørtet litt, men hvordan skal jeg gå videre? Jobber forsåvidt i butikk selv, så har plaget henne litt med at neste gang er det best hun gir meg gratis pose, for det hadde jeg gjort til hun, bare vås jeg sier egentlig, men får hun bare ikke ut av hodet.

 

Så any ideas? Hun sitter forsåvidt bare i kassen, butikken er 20 meter fra leiligheten min, hun jobber bare på kvelder (afaik)

 

takk :)

Lenke til kommentar
Gud, hvordan skal jeg sjekke opp kassadama i en butikk? Hun er så sykt pen, og det smilet hennes er det noe mystisk med, og det MÅ jeg finne ut :p Jeg har snakket med hun og småflørtet litt, men hvordan skal jeg gå videre? Jobber forsåvidt i butikk selv, så har plaget henne litt med at neste gang er det best hun gir meg gratis pose, for det hadde jeg gjort til hun, bare vås jeg sier egentlig, men får hun bare ikke ut av hodet.

 

Så any ideas? Hun sitter forsåvidt bare i kassen, butikken er 20 meter fra leiligheten min, hun jobber bare på kvelder (afaik)

 

takk :)

Du kan jo spørre om hun vil bli med på en kaffekopp?:p

Lenke til kommentar

"Nå har jeg handlet her i *tid* og jeg har enda ikke fått noen rabatt. Vet dere ikke hvordan dere skal ta vare på stamkunder? Du får gjøre opp med å spandere en kaffe (elns)"

 

Eller hvis du betaler med kreditt, så sier du når hun spør om signatur "Skal du ha nr. sammen med det, eller på en egen lapp?"

 

To sjappe linjer jeg tenkte ut nå, ikke noe fieldtestet mao.

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...