Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
State is kool. Var i state ista og flørta med en kassadame mens masse andre kunder sto rundt. Hadde aldri gjort det til vanlig.

 

Velkommen etter! State er vanvittig kult, man føler seg uovervinnelig og noe sykt gira. Jeg hadde aldri i helvete utført Kiss-rejection eksperimentet hvis jeg ikke var i state. Ikke faen.

 

Noen her som vet om han Tyler Durden alltid har het Tyler Durden? Håper det for hans del ihvertfall.

 

Han heter Owen cook irl og valgte Tyler Durden som kallenavn fordi karakteren i filmen Fight Club var usedvanlig stilfull og hadde en personkarakteristikk mange menn drømmer om.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar

Dorian: Helt latterlig at han skal kalle seg for Tyler Durden, blir for dumt..

 

Dicktator: ja, var det jeg frykta.. Er det bare jeg som synes det er tåpelig?

 

Eller vent, ikke svar på den.. Her i tråden er det vel ikke lov til og si noe som helst negativt om guruene.. Ikke engang når det er åpenlyst at en av dem er litt for "too cool for school" ... :roll:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Eller vent, ikke svar på den.. Her i tråden er det vel ikke lov til og si noe som helst negativt om guruene.. Ikke engang når det er åpenlyst at en av dem er litt for "too cool for school" ... :roll:

 

Rett i sarkastisk forsvarsposisjon. Ønsker du en diskusjon eller ønsker du å trolle?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hva var svaret ditt da? Siden jeg kommenterte tonen i innlegget ditt og ikke spørsmålet ditt, tar du det for gitt at jeg er uenig med deg? Takk for diskusjonen, den var utrolig givende.

Lenke til kommentar

Det er på en måte grunnen til at jeg synes det blir teit.. Hvorfor kan han ikke gå under sitt eget navn hele tiden da? Kunne like godt kalt seg for Clark Kent eller Don Juan.

 

Å kalle seg for Tyler Durden blir så altfor wannabe, og jeg ler faktisk høyt enda.. Sorry!

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Han bruker jo det egentlige navnet sitt også!! Så hvorfor bruke Tyler Durden i det hele tatt?

 

Ikke at dere vet det, eller?.. Man kan jo nesten resonnere seg frem til det.

 

Armen: Om en fyr hadde kommet bort til meg og sagt at han het Tyler Durden, ja da hadde jeg bare snudd meg og gått! :!: Dvs. om jeg hadde bodd i statene selvsagt, tviler på at en nordmann hadde turt og kalle seg for noe sånt.

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Han bruker jo det egentlige navnet sitt også!! Så hvorfor bruke Tyler Durden i det hele tatt?

 

Ikke at dere vet det, eller?.. Man kan jo nesten resonnere seg frem til det.

 

Armen: Om en fyr hadde kommet bort til meg og sagt at han het Tyler Durden, ja da hadde jeg bare snudd meg og gått! :!: Dvs. om jeg hadde bodd i statene selvsagt, tviler på at en nordmann hadde turt og kalle seg for noe sånt.

 

Altså, han bruker jo ikke det navnet til vanlig da.. Han går jo ikke bort til damer og introduserer seg som Tyler Durden. Det var et nick han brukte på diverse internettforum i mange år og som folk i miljøet kjente han igjen som.

Lenke til kommentar
Altså, han bruker jo ikke det navnet til vanlig da.. Han går jo ikke bort til damer og introduserer seg som Tyler Durden. Det var et nick han brukte på diverse internettforum i mange år og som folk i miljøet kjente han igjen som.

 

 

Men det forandrer saken. Da ble det ikke så tragisk som jeg antok at det var. Om det kun var et nick på forum.

Lenke til kommentar

Hvordan unngår man vennefella? Har rota litt med ei jente på fest og sånn. Har vært på kafe med henne siden. Praten går lett og enkelt. Men vet ikke hvordan jeg skal ta det "videre". Vanligvis pleier jeg bare å holde på med jenta litt frem og tilbake på fest og byen helt til noe mer skjer. Men siden dette er en kilde til tips tenkte jeg å spørre dere her siden "min metode" ikke er så veldig elegant at det gjør noe. Vil helst holde brukenavnet mitt skult siden jeg har en del venner her på forumet ;p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...