Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Du skal se søt venninne om noen dager og target om 6 uker? Her er det vel rimelig åpenbart hva du burde gjøre. Target er for meg et midlertidig begrep, du er target i maks tre timer før jeg ser på det som bortkastet fra min side å tenke på deg. Du tar venninna i 6 uker, fremstår som en solid type og nailer "target" i slutten av mars. BAM.

 

Hehe, hadde det bare vært så enkelt.

 

Jeg ser venninnen pga vi skal på konsert en gjeng fra skolen og både hun jeg ser på som ltr-materiale og venninnen går på samme linje på skolen og vi er borte i seks uker på linjetur. (ikke samme land)

 

Så jeg ser egentlig ingen av de før om en 6 ukers tid, bortsett fra venninnen når det er konsert. Har jo tenkt tanken å "naile" venninnen rett før turen og så etter turen og påskeferie "get to work" på ltr-materiale, men det er ikke helt meg...

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Power of Now! What to say?

 

Jeg hadde en sikkelig aha-opplevelse nå nettopp, og jeg kjenner en syk indre fred og lykke nå. Jeg vet ikke når det skjedde, jeg vet ikke hvorfor det skjedde... men fy flate for en følelse.

 

Oppvåkningen har begynt... Jeg har virkelig fått lønn for alt slitet mitt nå, og fader så godt det er. Jeg elsker dette her...

 

Hva er forøvrig LTR folkens? Jeg er smått estupido når det kommer til disse utrykkene..

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

helgen:

Jeg har vært hos ei kontordame på jobben min som jeg flørta litt med på sommerfesten, som jeg virkelig gikk inn for å bli bedre kjent med i starten av desember.

Det har bare balla på seg, og i slutten av januar tok jeg hu faktisk i firmabilen.

Uka etter det var det inne på kontoret etter stengetid (veldig spennende:P)

 

så fant hu ut at samboeren hennes (som bare bor der for tiden, de er ikke sammen lenger) skulle reise til florida i et par uker.

da dro jeg dit, og har vært der siden fredag. har faktisk aldri hatt så mye sex på så kort tid.

 

Det er vel ikke feil at hu er 37 og jeg er 19... eller?

 

Får ihvertfall inn noe c&f med at hu er mammaen min og sånn. men faen, kanke ta det her langt:P

Lenke til kommentar
Du skal se søt venninne om noen dager og target om 6 uker? Her er det vel rimelig åpenbart hva du burde gjøre. Target er for meg et midlertidig begrep, du er target i maks tre timer før jeg ser på det som bortkastet fra min side å tenke på deg. Du tar venninna i 6 uker, fremstår som en solid type og nailer "target" i slutten av mars. BAM.

 

Hehe, hadde det bare vært så enkelt.

 

Jeg ser venninnen pga vi skal på konsert en gjeng fra skolen og både hun jeg ser på som ltr-materiale og venninnen går på samme linje på skolen og vi er borte i seks uker på linjetur. (ikke samme land)

 

Så jeg ser egentlig ingen av de før om en 6 ukers tid, bortsett fra venninnen når det er konsert. Har jo tenkt tanken å "naile" venninnen rett før turen og så etter turen og påskeferie "get to work" på ltr-materiale, men det er ikke helt meg...

Det står respekt i at du ikke player hun. Playing er for tapere.

 

Spax: Bra jobbet :D Alle gutters drøm er en milf. Jeg regner med hun bare ser på det som moro, og ikke som noe alvorlig. Så bare ha det moro.

Lenke til kommentar
Dette funker som faen ! genialt

Nice!

 

Jeg testen den selv på ei jente for å se hva hun selv ville tenke om selve tallet 8.

Hun: "8?"

Jeg: "hva er det første som kom til tankene dine når du så meldingen?"

Hun: "Hmmm.. vet ikke, at du synes jeg er en 8er?" (Som jeg forventet :D)

Jeg: "Jasså?"

Hun: "Var det feil? Hmm kanskje at du skal kontakte meg kl 8 da?"

Lenke til kommentar
??

Han sikter sikkert til playing av følelser. Å bange vennina, for så å gå over til target (LTR) er ikke bare bare. Tenk om jenta trodde på noe mer, og at dette på en måte skader vennskapet. Random damer er en ting, men det skader ikke med en moralsk kodeks heller...

 

Jeg hater meg selv fordi jeg tror på disse prinsippene, noen ganger hadde det bare vært enklere å være drittsekk mot visse folk. Men, men... Jeg jobber med saken, slik at jeg blri mindre nice guy...

 

En ting er å leve i nuet, og en annen ting er å glemme konsekvensene det kan føre til. Livet har alltid flere alternativer....

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Er det noe å sette spørsmåltegn ved? For meg er playere de som hensynslyst knuller rundt. Må du lyge og være uærlig for å få et ligg er du en taper. Om Xtra hadde pult venninnen som var keen på han, for så å dumpe hun når hun andre var tilbake, så hadde han vært en player.

 

Jævlig klovnete skrevet, SasaB skrev det bedre. Tydeligvis også den eneste som skjønte det.

Endret av stakan
Lenke til kommentar

"To me players were eviiil, they hurt girls."

 

- Chode-Jeffy :D

 

Poenget her er at ikke alle playere er drittsekker ;) De dekker også et slags behov, men for å ikke starte en diger moral-diskusjon her... så nøyer jeg meg med å si at det finnes jenter som passer til den typen menn.

 

Ja, jeg vet at jeg gjør det igjen :shrug:. Tim sa at visse typer personer tiltrekker seg visse typer personer, så det finnes en balanse i alt. Så ikke prøv å dømme folk så fort ;)

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Gjest Guest_E_*

Har anbefalt både boka og denne tråden for en kompis som er veldig interessert i temaet.

 

Er interessert i temaet selv også, har ikke lest boka - men skummet gjennom denne tråden på jakt etter noen gode tips fra "likesinnede". Var ute igår, prøvde noen forskjellige metoder - endte opp med å hooke opp med ei på utestedet og ei på vei til taxien, sistnevnte ble med hjem og det ble en lang natt...

 

Tenkte prøve å skaffe meg boken, og prøve noen klassiske metoder, se hvordan det funker. Flott med denne tråden, her kan man jo lese om hvordan det fungerer i praksis i Norge og norske forhold...

Lenke til kommentar
Er det noe å sette spørsmåltegn ved? For meg er playere de som hensynslyst knuller rundt. Må du lyge og være uærlig for å få et ligg er du en taper.

Ikke alle playere lyver for å få et ligg.

 

Hvis player er en som bare ligger rundt uten noe annet mål en den seksuelle omgangen så vil ikke jeg si at det absolutt er negativt. Mange jenter vet hva de kommer til, og selv om de plutselig angrer dagen etterpå, så er det ikke playerens feil at jenta tok det valget.

 

F. eks. en vennine av meg hadde alltid den samme historien etter en helg... "åhh jeg er så flau, aner ikke hvorfor jeg ble med han hjem... åhh må slutte å drikke. Typisk player."

 

Jeg husker godt at dette ble samtalen med henne og noen venniner en gang. Alle de andre diskuterte hvor dumme playere var. Stakkars hun, man kan ikke bli med gutter på nach uten at de skal playe deg o.l.

 

Men jeg viste at den historien hun kom med kun var en dekkhistorie for å ikke fremstå som en "hore". Hun viste godt hva hun gjorde, og hun likte det. Ellers hadde hun ikke gjort det igjen. Unnskyldningene var bare hennes måte å dele helgens erfaring på.

 

Etter litt snakk rundt det ble hun faktisk helt enig, og innrømte at hun selv valgte å ha sex med dem. At hun var seksuelt tiltrukket av disse gutten, og hvis hun ikke var det ville det ikke blitt noe på dem. Hun gikk plutselig fra å å være uskyldig til å være medskyldig.

 

Så disse hensynsløse playerne var egentlig ikke så hensynsløse likevel!

 

Hvis man hensynsløst knuller rundt (slik som Stakan skrev), altså lurer jentene man snakker med, så er jeg enig i at det er negativt. Men det å knulle rundt i seg selv er ikke det.

Lenke til kommentar

Hello ladies...

 

Har fulgt med på dette PUA opplegget en stund, og liker godt det jeg har hørt. Begynte så vidt på "The Game", men kom ikke langt før jeg ga opp. Ikke fordi den ikke var spennende, men fordi jeg hadde dame. Vi var sammen i flere år og ble sammen da vi begge var 20. Det siste årene som vi var sammen så dalte interessen min for henne og jeg kjørte hardt på festing, uten henne, og endte opp med å være utro flere ganger. Vel, det ble slutt for en stund siden så jeg er klar for nye eventyr.

 

Da vi ble sammen så var jeg ganske stille og rolig person, men etterhvert så har jeg forandret meg veldig mye. Jeg har nå masse venner, blir alltid bedt på fester, er ofte midtpunktet i sosiale situasjoner, er morsom, smilende og generelt ganske sjarmerende. Jeg ser bra ut, kler meg bra og har en god stil. Noen synes at jeg kan være litt overfladisk, ta litt for mye plass og ikke minst at jeg kan være litt for glad i meg selv og selvsikker, og det stemmer godt. Jeg har også en veldig situasjonsbestemt personlighet og har ikke noe problemer med å tilpasse meg miljøet jeg er i. Jeg har altså ikke det dårligste utgangspunktet, hehe.

 

Jeg har en veldig spesiell sjekkestil, men har aldri aktivt brukt noen "PUA triks". Av det jeg har lest om emnet så er jeg overbevist om at PUA er tingen for meg, selv om jeg per dags dato tydeligvis gjør sinnsykt mye feil og har veldig mye å lære. Mine "metoder"/stil pleier enten å fungere skikkelig bra, eller så blir det totalt mislykket, noe som er jævlig kjipt, noe jeg er lei av og vil gjøre noe med.

 

Jeg tenkte å starte med å lese the game og så klart dra igjennom denne tråden, men har dere guruer noen andre tips til lesestoff eller liknende for en komplett nybegynner? All respekt til dere som kan PUA-kunsten!

 

-Let's goPlay

Lenke til kommentar
Har anbefalt både boka og denne tråden for en kompis som er veldig interessert i temaet.

 

Er interessert i temaet selv også, har ikke lest boka - men skummet gjennom denne tråden på jakt etter noen gode tips fra "likesinnede". Var ute igår, prøvde noen forskjellige metoder - endte opp med å hooke opp med ei på utestedet og ei på vei til taxien, sistnevnte ble med hjem og det ble en lang natt...

 

Tenkte prøve å skaffe meg boken, og prøve noen klassiske metoder, se hvordan det funker. Flott med denne tråden, her kan man jo lese om hvordan det fungerer i praksis i Norge og norske forhold...

 

 

Velkommen til klubben, lag deg en bruker og post gode historier med suksess, inspirerende.

 

Selv har jeg endret litt fokus de siste ukene, jeg tenkte at jeg skulle legge pickup tilside et par uker og bare se ossen det føltes og bare leve og gjøre som jeg ville igjen, og ikke tvinge meg selv til daglige missions for å sosialisere meg og komme i kontakt med jenter. dette funket veldig bra, og jeg ser nå hvilken kul utadvent type jeg egentlig er blitt, jeg starta på fotball igjen, og mentaliteten min EIER og gamle folka på laget kjenenr meg nesten ikke igjen. Men nå er det tilbake igjen, time to grow! flere missions, sosiale stunts og galskap .. og nå har jeg bevis på at det virker.

 

og alt dette kommer som et resultat av og ha lest PU og delvispraktisert PU i vinter, good stuff! nå skal det sies at jeg har sett flawless natural method av tim, og lest the power of now. The power of now er helt syk når det kommer til innergame og limited beliefs, om du virkelig går inn i the power of now og forstår den kommer livet ditt til og endre seg i positiv retning, garantert. Qbab, må få takke deg igjen for at du anbefalte boka og fikk meg til og prøve den også. har selv hørt mange andre anbefale den, men etter den lange posten du hadde her en gang; made my MONTH! :p mihi!

 

keep it up party people, fett og se field rapporter, noen a dere begynner jo å bli virkelig gode, og jeg håper å ta del i det selv etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...