Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Etter å ha lest en del om kroppsspråk har jeg kommet frem til to ting:

 

1. Løp og kjøp (Allan og Barbara Pease)

2. Fantastisk kjipt at jeg skal ha kvinnelig sensor på muntlig eksamen til uka.

Lenke til kommentar
Jeg var bare ute en chill tur på byen igår, bare tok noen pils her i Tromsø . Så la jeg merke til 2 stk som drev med ordentli PUA greier , første gang jeg har sett noen på det nivå her. Var enkelt å se at dem var skilla og gjort dette før . Jeg la merke til at dem var fra Sør-Norge, så tenkte kanskje dem har noe connection med detta forum . Så let me know.

Hvilken uteplass var du på? Kan ikke huske å ha lagt merke til noe sånt her i byen, men kan ikke si at øynene mine leter etter det heller.

 

 

Grunder uteplass på Fredag , jeg er 100% sikkert på at det var en PUA der fra Sør-Norge . Følgte med han , og han gjorde alt etter boka

Lenke til kommentar

Hvordan kommer man inn i det gode selskap? Man kan jo ikke invitere seg selv. Jeg ble invitert til noen fester i begynnelsen av året av noen i klassen, men jeg skulle jobbe da, og jeg ville ikke at mamma skulle ferske meg :p

 

Går det an å vise at man vil bli invitert?

Lenke til kommentar
Uansett:

Hva synes dere om denne? I det du får nr til jenta sender du henne en melding, f.eks. "8".

Du: "sånn, nå slipper du å lure på hvem jeg når jeg tar kontakt".

Hun: "Hvorfor skrev du '8'?" (eller hva en rar ting du skrev).

Du: "nå kan du lure". (eller kanskje "det forteller jeg deg neste gang" noe du ikke gjør.)

 

Jeg brukte 8 fordi jeg forestiller meg at hun kanskje kan klare å analysere det ned til at hun tror det er en karakter du satt på henne...

Men uansett om hun gjør det eller ikke, så skaper den mystikk og spenning. Hun vil trolig ikke glemme deg hvis du bruker den, og i beste utfall forbinde tallet 8 med deg? (har null peiling på det siste).

 

Dette funker som faen ! genialt

 

Jeg prøvde denne med 8 tallet idag , men en dame #closet på facebook. Der jeg sendte henne melding med engang , med kun et "8" tall . Så spurte hun om hvorfor jeg sendte det , sa jeg at det skulle jeg fortelle senere. Senere på kvelden når vi prater , sier hun " du må fortelle meg det med 8 tallet ". Da sier jeg til henne at det vil jeg fortelle neste gang vi møtes , at hun da vil få vite tallets betydning. Dæven da ble ho nysgjerri ;) tenkte på det i hele dag , hehe

Lenke til kommentar

Angående min lørdag: Det ble litt vanskeligere enn jeg hadde trodd. God stemning og alt og jeg fikk snakket litt med venninne til target (til info: vi var 4 stykker ute. Meg, target og to venninner til target, kaller dem venninne 1 og 2) som spurte meg om jeg var interessert i target hvorpå jeg svarte ja. Mitt target gikk også rundt og tekstet en fyr som heter Erik, men venninne to (ikke hun som er med på konserten) hadde ikke hørt noe om han før

 

Fikk tilbake av hun at jeg burde være litt forsiktig med target i og med at venninne 1 var ganske interessert i meg. Dette satt meg litt ut i og med at hun skal være med på ac/dc-konsert om et par dager og i den anledning skal vi begge overnatte hos min søster (bor i bergen), noe jeg frykter kan bli litt vel kleint i og med at hun er int. For all del v1 er jo en søt jente og alt det der, men jeg er mest interessert i target.

 

Mye prat og lite resultat kan en jo si men target er litt sjenert og da jeg pga logistikk ikke kunne være med på nach, ble det ikke noe k-close i og med at jeg skulle være litt forsiktig med v1 og ikke spise opp target rett foran henne. Det var litt vel mye rot og dårlig game, men jeg ble som sagt litt satt ut av v2 som snakket om v1, slik at det virket som hun var forelsket i meg.

 

Jaja, nå er det over 6 uker til jeg ser target igjen, men må få satt en frame når jeg drar med v1 til konserten på onsdag.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Du skal se søt venninne om noen dager og target om 6 uker? Her er det vel rimelig åpenbart hva du burde gjøre. Target er for meg et midlertidig begrep, du er target i maks tre timer før jeg ser på det som bortkastet fra min side å tenke på deg. Du tar venninna i 6 uker, fremstår som en solid type og nailer "target" i slutten av mars. BAM.

Lenke til kommentar

"Vet du om det er en fest i helgen? Hadde planer som ble kansellert i siste øyeblikk, lurte på om det var noe som skjedde ellers."

 

Se for deg at Bill Murray spør deg om det er en fest i helgen. Tror du han er flau når han spør? Det er min nye livsfilosofi, bare vær han fyren som er så bad-ass at han kan si alt uten at det blir flaut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Se for deg at Bill Murray spør deg om det er en fest i helgen. Tror du han er flau når han spør? Det er min nye livsfilosofi, bare vær han fyren som er så bad-ass at han kan si alt uten at det blir flaut.

 

Og det for deg er Murray? Vi to har badet i forskjellige genbasseng.

Lenke til kommentar

Det finnes ikke et menneske du respekterer som ikke respekterer Bill Murray. Tyler Durden spør om autografen, Patrick Bateman gratulerer ham for den fantastiske rollen hans i Groundhog Day (uten tvil hans sterkeste prestasjon fra 90-tallet som viser en fin modning fra hans tidligere verk) og Frank TJ Mackey kysser tuppen på kuken hans med lukkede øyne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det finnes ikke et menneske du respekterer som ikke respekterer Bill Murray. Tyler Durden spør om autografen, Patrick Bateman gratulerer ham for den fantastiske rollen hans i Groundhog Day (uten tvil hans sterkeste prestasjon fra 90-tallet som viser en fin modning fra hans tidligere verk) og Frank TJ Mackey kysser tuppen på kuken hans med lukkede øyne.

 

På samme tid som Greg House og Hank Moody trasher bilen hans og drikker potetsprit i innkjørselen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hank Moody er basert på David Duchovny som er sønnen til Bill Murray. True story.

 

Bill Murray er basert på nevøen til Ed Wood som fikk tak i noen Anthony Robbins-kassetter som ungdom.

 

Edit: Jeg glemte å inkludere tidsmaskinen... Guy Pearce ordnet noe greier.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...