Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://e24.no/eksklusiv/livsstil/article2926426.ece

Og eg som hadde blitt overbevist om at ein ikkje måtte ha jordisk gods og god utsjånad for å dra damer.

Det er vel som med religion; ein kollektiv livsløgn.

Nemmen faen, får vel ut og snakke med damer i kveld. God stemning og eg er i det dykk kallar "state". Merkeleg kva riktig musikk kan få fram i ein! :D

Endret av Frigata
Lenke til kommentar
Jeg var bare ute en chill tur på byen igår, bare tok noen pils her i Tromsø . Så la jeg merke til 2 stk som drev med ordentli PUA greier , første gang jeg har sett noen på det nivå her. Var enkelt å se at dem var skilla og gjort dette før . Jeg la merke til at dem var fra Sør-Norge, så tenkte kanskje dem har noe connection med detta forum . Så let me know.

Hvilken uteplass var du på? Kan ikke huske å ha lagt merke til noe sånt her i byen, men kan ikke si at øynene mine leter etter det heller.

Lenke til kommentar

Jeg kan vel bare fastslå at jeg ikke er noen god danser. På slutten av oppholdet mitt på utestedet ble jeg pekt på av et par jenter som lo. Sannsynligvis av dansingen min, siden en gutt som var sammen med dem skulle "lære" meg å danse etterpå. Regner med jeg har litt å lære der.

Lenke til kommentar
Jeg kan vel bare fastslå at jeg ikke er noen god danser. På slutten av oppholdet mitt på utestedet ble jeg pekt på av et par jenter som lo. Sannsynligvis av dansingen min, siden en gutt som var sammen med dem skulle "lære" meg å danse etterpå. Regner med jeg har litt å lære der.

Nesjda, dansing er for folk som ikke har råd til å stå i baren.

Lenke til kommentar

Kødder du med meg? Vi rocka jo i alle fall dansegulvet i byrjinga, care om folk peika, lo eller synes synd på oss. Vi gav i alle fall dei eit fint syn for resten av kvelden H. Eg må berre bli medlem oppe på hyblane så skal det bli gong på sakene, sendte inn søknad i dag (i fylla, gg). Sjølv om det var relativt sløvt der oppe i dag, så pleier det tydelegvis å vere bra :) Gah, solo film og speilegg, det kan neppe verte betre :D

Lenke til kommentar

allighiero, hva hvis du heller tenker slik: "Hvordan kan jeg gjøre deg lykkelig?"

At du sprer lykke og glede til andre. Du ser ei jente, du vil gjøre henne lykkelig. Ikke noe snakk om å avvise egoet ditt. Du vil bare gjøre henne lykkelig. Er hun lykkelig nok allerede, så trenger hun ikke lykken du bidrar med, og så går du videre til neste person :)

Du er value-giver!

Quakie, viktigste med dansing er å ha det gøy. Slå deg løs, ha det morro. You're the King of the Dancefloor!

At noen peker på deg og ler er bare bra. Viser at du skiller deg ut. Du får oppmerksomhet, og en sjanse ti å vise at sosialt press ikke gjør deg noe.

Hadde jenter ledd av meg, hadde jeg sett på dem, pekt på meg selv med tomlene, nikket med hode i takt, og sagt: "Oh yeah....!". Så følger jeg opp med mine überfete dancemoves og så inkluderer jeg dem i mitt kingdom of dance!

Lærer DEM mine moves. Eller bare har det gøy :)

Gutten hadde jeg gått bort og tatt en high five med. Blitt kompis med ham.

En holdning jeg liker, "Why amog when you can befriend?"

Og selvsagt Tims gullkorn: "Everybody is your cheerleaders!"

Lenke til kommentar

Det er sant, Raijin. Det bidro sikkert til at de hadde det morro, jeg drev også litt med "high five" osv. og det bygger jo opp en slags basis for kontakt. Det at de ler trenger vel heller ikke nødvendigvis tolkes som noe negativt.

Man lærer mye av en kveld ute på byen, teori hjelper kanskje til å legge merke til enkelte ting som ikke er fullt så åpenbare for alle.

Heh, en liten artikkel om hvordan menn og kvinner opplever kyssing forskjellig.

VG sin artikkel

Endret av quakie
Lenke til kommentar
Hadde jenter ledd av meg, hadde jeg sett på dem, pekt på meg selv med tomlene, nikket med hode i takt, og sagt: "Oh yeah....!". Så følger jeg opp med mine überfete dancemoves og så inkluderer jeg dem i mitt kingdom of dance!

Lærer DEM mine moves. Eller bare har det gøy :)

Gutten hadde jeg gått bort og tatt en high five med. Blitt kompis med ham.

En holdning jeg liker, "Why amog when you can befriend?"

Og selvsagt Tims gullkorn: "Everybody is your cheerleaders!"

And that is why I love you!

Jeg kan ikke danse en plass - men jeg danser som faen :D Bare lær deg "the box" også går alt så mye bedre :p

Lenke til kommentar
Hvis du plukker opp et par tips fra fyren på avataren din, Allighiero, så er du godt på vei.

Han er forbildet. Makan til genial fyr skal du lete lenge etter.

allighiero, hva hvis du heller tenker slik: "Hvordan kan jeg gjøre deg lykkelig?"

At du sprer lykke og glede til andre. Du ser ei jente, du vil gjøre henne lykkelig. Ikke noe snakk om å avvise egoet ditt. Du vil bare gjøre henne lykkelig. Er hun lykkelig nok allerede, så trenger hun ikke lykken du bidrar med, og så går du videre til neste person :)

Du er value-giver!

Takk for tipset, skal prøve å tenke sånn de neste gangene jeg er ute!

Endret av Allighiero
Lenke til kommentar

Hvilken merkelig og fascinerende (PUA-)verden vi lever i...

To svært ulike Field Reports fra helga:

Fredag: Tenker meg ikke ut, men skal likevel innom sentrum av byen. Ser lange køer og mye folk, og får straks lyst til en utetur. Hører med et par kompiser, men ingen er med :(. Ok, jeg kjører edru solosarging i stedet. Gjorde det flere ganger før jul, med alt fra total AA til å ha det dritgøy samt kissclose som resultat. På tide å pushe seg sjøl igjen.

Første utested: Mye folk. Føles bra, siden min AA ofte skyldes omgivelsene. Men merker jeg er litt spent, noe som er mindre bra. Kjøper en brus, står litt i baren. Tenker (for) mye, speider etter folk å prate med. Ser noen fine jenter, men finner straks et par gode unnskydninger til ikke å approache. Kudos til AA-dyret bak skuldera. Rusler gjennom lokalet. Den vanlige radar-scanninga går sin gang. 1) Jepp, der står et par fine jenter. 2) Jepp, der står noen fyrer og kikker på dem. 3) Jepp, en approach vil garantert ha nysgjerrige tilskuere. 4) La oss (jeg og AA-dyret, som jeg heretter kaller Ronny) finne noen andre å approache. Det ender med at jeg finner et nytt utested (Ronny mente jeg vandret for mye, og at alle nå visste hvem jeg var og tenkte. Og følgelig bare venter på min ynkelige approach.)

Neste utested. Møtes av ganske bra musikk. Ronny antyder at det er lite folk her, og at alle approacher lett oppdages. Kjøper meg en brus. Ronny antyder at det er litt sært, og vekker mistenksomhet hos andre som ser det, inkludert dama bortenfor meg. Vurderer å approache henne, før Ronny påpeker at det sikkert er bedre i den andre delen av lokalet. Ok. Rusler til den andre delen, setter meg ned. God stemning. Prater med noen fyrer ved bordet mitt, ser på folk rundt meg. Føler meg bedre. Blikkontakt med ei i andre delen av rommet. Hu sitter ved et bord, de er en 5-6 stykker i lag. Holder naturlig blikket hennes lenge, føler meg mer laidback og tilfreds. Ronny ber meg legge merke til et par gutter ved bordet hennes. Der ja. Er en av dem typen hennes? "Tell ned til en og gå bort til henne! Si hei og se hva som skjer!" En stemme jeg liker dukker opp. Hu kikker tilbake mot meg. "Gå nå!" Det rykker litt i høyrefoten, før Ronny avbryter på nytt. Påpeker ganske riktig at hu dansa i sted, og sikkert vil by meg med. Sant nok, jeg hater å danse. Ok, jeg blir sittende. Kommer i prat med noen gubber. Har øyekontakt med noen damer, men de virker ikke spes interessert. Ronny sier det skyldes at jeg ikke har draget i kveld. Han har tydeligvis rett. Begynner å føle meg utilpass. Sitter alene nå. Dama ved bordet står og kliner med en fyr som ikke var der i sted. Ronny synes jeg ser ut som en særing. Han sier det synes de fleste andre også. Sitter litt til, prøver å få litt øyekontakt. Det mislykkes. Innser at Ronny har rett, og sammen forlater vi lokalet og bylivet. Hvilken bortkasta kveld!

Lørdag: Glimrende vorspiel med masse kompiser, godt humør. Ender på en pub. Etter gårdagen gidder jeg ikke planlegge noe, driter i det som skjer. Målet er uansett å ha det artig med resten, selv om det alltid er spennende å prate med jenter også. Havner ved et bord. Føler meg bra. Snart kommer jeg tilfeldig i kontakt med ei dame på nabobordet. Etter et par minutter kysser jeg henne. Prater en del med bordet hennes, noen gutter og jenter. Får god kontakt med alle. Kliner litt mer. Ronny ligger og sover, etter den gode innsatsen i går. Sitter litt med kompisene mine igjen, før jeg kommer i prat med dame nummer to på nabobordet. Kødder litt, føler meg bra. Kysser henne. Prater videre. Deretter er det stengetid. Hu kjører noen heavy shit-tests, som jeg helt naturlig sparker herfra til månen. Kort oppsummert ender det i f-close.

Generelt sett har gamet mitt gradvis blitt svært mye bedre. Før var det bra glimtvis, nå har jeg mye mer kontroll på ting. Den siste måneden har jeg likevel slitt igjen. Ronny er veldig dominerende, og jeg hooker mindre enn for kort tid siden. Må klare å pushe meg mer igjen! Denne helga viser meg uansett hvor fascinerende alt kan være, og hvor vanvittig opp og ned ting kan gå på 24 timer. Noe til ettertanke for min egen del iallfall.

Svenskekongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...