Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant ut at RSD/natural ikke var noe for meg. Mystery method stilen med negging, cold reading og diverse annet funker mye bedre. Mulig jeg ikke skjønner helt natural stilen, men dropper det for now. Funka hvertfall dårlig.

Jeg opplevde Annihilation Method som en mellomting, men med uten tvil mest fokus på å få jenter. For meg virker det som Natural-opplegget krever litt for mye forandring til at en som klarer seg med jenter vil få noe ut av det, blant annet at man godtar at man starter som en kjip person (Mystery og Style nevner jo begge at de var enorme tapere før) og at man skal forbedre seg. Da jeg først så The Pickup Artist og interesserte meg for temaet var ikke det første jeg tenkte "Jøss, nå kan jeg endelig finne meg en dame" men heller "Hvis disse idiotene klarer å få seg noe, så burde jeg lære meg dette og være ustoppelig." Da er det ikke aktuelt med å lære seg å være natural, men å bare lære seg noen småting. Annihilation Method virker som en ålreit løsning, selv om de nok en gang har tatt utgangspunkt i at man er en gjennomført taper på alle plan når man begynner.

Lenke til kommentar
Å bli fullkommen natural tar flere år, alt etter hvor hardt du kjører. Choosen_one har vel holdt på i to år, men da også meget intensivt. Tyler sier han jobbet fire år for å naile natural statusen.

TRE!

Fant ut at RSD/natural ikke var noe for meg. Mystery method stilen med negging, cold reading og diverse annet funker mye bedre. Mulig jeg ikke skjønner helt natural stilen, men dropper det for now. Funka hvertfall dårlig.

Her er forskjellen:

Mystery: "Spis denne pillen så blir du frisk" - Not

Natural: "Jobb med deg selv og dine relasjoner med mennesker så får du et mer fullverdig liv"

Det er ikke noe sånn "det funka ikke"... Det går ikke an å si når det kommer til natural... Du ER en natural, du skal bare bli en bedre en

Lenke til kommentar
Mystery: Her er snarveien til å få mer damer.

Natural: Her er den lange veien til å få et bedre liv som et annet menneske.

Mja... Jeg vil ikke si at man blir et annet menneske selv om man følger natural-veien. Min erfaring er at det ofte er ganske små forandringer som skal til, og den lange veien består i å oppdage hva som skal til og integrere dette på en sunn og fornuftig måte.

Lenke til kommentar
Jeg har spurt noen om vi skal kysse/kline 2 ganger som jeg kan huske, funket ingen av de gangene. Jeg bare gjør det istedet. Kanskje damen er litt usikker om hun vil kysse deg til å begynne med, men hun kan forandre mening når dere først er i gang:P

Høres riktig ut. For at "Vil du kysse meg?" skulle "funka" på meg, skulle jeg hatt jævlig lyst til å kysse vedkommende. Hadde jeg hatt litt lyst, hadde det blitt drept av spørsmålet. Jeg får en 8. klasse-feeling av selve spørsmålet. Om det føles riktig - Just do it. :shrug:

Lenke til kommentar

Mja... Jeg vil ikke si at man blir et annet menneske selv om man følger natural-veien. Min erfaring er at det ofte er ganske små forandringer som skal til, og den lange veien består i å oppdage hva som skal til og integrere dette på en sunn og fornuftig måte.

akkurat som om jeg skulle sagt det selv.

Lenke til kommentar

Jeg, for min egen del har valgt natural-veien både pga jeg har en tendens til å gjøre ting kompliserte, og fordi jeg vil lære meg å bli den ultimate versjonen av meg selv. Jeg har en del egne problemer som jeg vil jobbe med, og da virker denne "pakken" perfekt for meg.

I tillegg til dette begynte jeg med en slags selvutvikling for en stund siden, BadBeer trodde at jeg hadde drevet med dette en stund. I grunnen har jeg ikke jobbet med dette i mer enn to måneder, men jeg har lært meg en del ting som har virkelig bedret min livskvalitet. Ting tar tid, det er definitivt en sannhet... men skal en skifte livsstil, forbedre seg selv og faktisk få damer så funker dette best.

MM er bra for umiddelbar suksess, selv om den blir stadig lettere oppdaget. Så en må være forsiktig med denne metoden...

Dorian Gray:

Har du noe stoff om Annihilation Method, som forteller kort om grunnprinsipper og hva det går ut på? Må innrømme at jeg er litt nysgjerrig...

Lenke til kommentar

Er så og si det samme om Mystery Method, bare at det er Style sine greier. Er noen filmer, tekster og lydfiler med i pakken. Kan lastes ned om du søker på det.

Går ut på at det er mange som vil lære seg PUA greier og er villige til å betale stort for å få Style til å lære dem. Så velger han 5 karer og lærer dem opp litt, tar dem med ut osv. Og de får ganske bra fremgang. Mystery, Steve Piccus og Hypnotica og noen andre er også med. Ganske stilig.

Syns Flawless Natural suger rumpe. Han forklarer jo ingenting, og bare repeterer og repeterer. Filmen kunne kortes ned til å vare i 5 minutt. Jeffy show er mye bedre derimot.

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar

Takker for infoen ;) Virker ikke som noe for meg, ettersom det viktige for meg er at det ikke skal være rutinebasert. Rutiner er noe slit, og det virker ikke noe gøy å måtte tenke over hva en gjør. Det går som det er ment at det skal gå...

The Jeffy show er jo en blanding av gammelt PUA og nytt PUA. Noe natural, noe MM og noe rutiner. Men jeg elsket forklaringen hans på chode, og generelt hvordan han viser ting. Men jeg har lært mest av Tim, iom at han virkelig gir alt på det seminaret. Jeg har lært mye av han, og nå forstår jeg 10x mer av det enn første gangen.

Jeg skal forøvrig ikke se mer på teori, det er kun The Power of Now for meg nå. Jeg satser mye mer på å gå ut og lære meg ting og litt selvutvikling innenfor visse felt, enn på det med teori.

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Nå var det ikke negativt ladet å bli en annen person, men folk som har blitt en natural innrømmer gledelig at "det er som om jeg er en ny person, jeg kjenner meg ikke igjen i hvordan jeg var før!" og lignende. Dette gjelder ihvertfall instruktørene, men også her i tråden kan man lese at folk er fornøyd og føler seg som en annen og bedre person. Jeg kan heller endre det til "en bedre versjon av seg selv", poenget var uansett ikke at det var negativt, bare mer omfattende enn MM-opplegg.

Lenke til kommentar

Uten tvil så merket jeg til å begynne med størst fremgang via MM, men i det store og hele så føler jeg at Natural er tingen. Ikke bare fordi det er med på å forbedre meg som person, men også fordi at MM er såpass utbredt nå at flere jenter gjør det til en sport å finne gutta på byen som har lest "The Game". Det at boka er filmatisert gjør heller ikke saken akkurat bedre for håpefulle MM-folk.

Lenke til kommentar

Føler jeg ikke får til så veldig mye her på skolen i forhold til H. (jenten) Skal samles hos en kamerat på lørdag (meg, hun, kamerat og et par andre) og så får vi se hva som skjer og hvordan hun er utenfor "rammene" på fhsn.

Hvis det blir negativ respons legger jeg det prosjektet på is en stund, i hvertfall til begge er tilbake igjen på skolen. (midten av april)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Nå har jeg fått ordna ganske bra opp i å sjekke opp jenter og sånn, og da møter jeg på et stort problem:

Jeg trur jeg kommer til å kjøre dette til helvete, og jeg trur at hu ikke liker meg lenger.

Sist gang jeg gjorde dette endte det til hælvete, for jeg viste for mye interesse.

nå er jeg i samme situasjon. hva faen skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Det er opp til deg, du kan enten prøve å rette dine feil eller drite i henne. Spør deg selv om det er jenta du vil ha, eller om du vill forbedre gamet ditt. Hvis du vil forbedre spillet ditt, og ha jenta så prøv å rette på de feilene du har gjort tidligere.

Eventuelt kan du drite i henne en stund, og satse på at hun tar kontakt. Hvis hun ikke gjør det, så er det ditto. En må feile et par ganger for å oppnå suksess.

Og er det samme jente på nytt?

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Det er opp til deg, du kan enten prøve å rette dine feil eller drite i henne. Spør deg selv om det er jenta du vil ha, eller om du vill forbedre gamet ditt. Hvis du vil forbedre spillet ditt, og ha jenta så prøv å rette på de feilene du har gjort tidligere.

Eventuelt kan du drite i henne en stund, og satse på at hun tar kontakt. Hvis hun ikke gjør det, så er det ditto. En må feile et par ganger for å oppnå suksess.

Og er det samme jente på nytt?

ja, skjønner det. får tenke igjennom litt selv.

men bare dette hjelper meg litt ;)

Hun tar jo kontakt hele tiden. det er bare jeg som tenker for mye over om hu gjør det eller ikke. selv om hun gang på gang beviser at hu er interessert. jeg forstår problemet mitt, men klarer bare ikke å gjøre noe med det.

Nei, er ikke samme jente på nytt, heldighvis :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...