Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Du må rett slett legge i fra deg at hun er så digg, eller at damer generelt er så himla digg. Jo mer du vil ha henne jo mer redd blir du for å fucke det opp. Paradoksalt så er det netopp det som skjer, du blir nervøs, "up thight", outcome dependent og ja, da går det som regel til helvette.

Hvordan effektivt få bukt på dette problemet er jeg ikke helt sikker på, da dette er et sticking point for meg atm. The power of now har hjulpet en god del, da den hjelper deg "to clear your mind" bare være i nuet og ikke tenke så mye på hva som kan gå bra eller galt.

You nailed the point! Jo mer jeg vil ha henne jo verre blir det. Hvorfor jeg blir nervøs er vel at jeg ikke helt klarer å kvitte meg med tanker om å bli avvist. Klarer dette noen ganger, men andre så blir det rot. Selvtilliten lekker litt, det er annoying. Men har troa på at det kommer seg fremover, må bare klare å gi en blanke faen i hva som skjer/kan skje. Litt vanskelig å vite hvor mye interesse man skal vise for å ikke virke desperat etter henne. Vi går på FHS sammen, så å ha kontakt er ikke noe problem. Å isolere fra venninnene er også et sticking point i denne saken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med den følelsen jeg opplevde i går vil hvem som helst her inne utføre den utfrodringa, utvilsomt! Dette her er 10 ganger så effektivt som alkohol. Har alltid lurt på hvordan man kan booste state effektivt, men har dårlig erfaring med det. Hva jeg opplevde i går, overgår alt jeg har opplevd av seksuelle nytelser. Det for meg dermed til å tro at state kommer i ulike styrker.

I begynnelsen, når staten var borte, fikk jeg mye rejections, noen dyttet meg, andre kjeftet, og en bet meg hardt i leppa (wtf?!) Men når det plutselig sa 'klikk' og jeg ble supermann, forandret ALT seg. Det kan være at staten gjorde at jeg ble mindre bevisst på folks reaksjoner, men jeg mener å huske at ingen reagerte som overfornevt.

Raijin: I want more! Hvordan booster du state effektivt?

Lenke til kommentar

Komme deg utenfor comfortzone er cluet for å komme i state. Gjerne bruke stemmen høyt og gjøre noe fysisk ---> Brøle som en gorilla mens du slår deg på brystkassen.

Men, for meg er statepumping MYE mer effektivt hvis jeg har en buddy som pumper state sammen med meg. Jeg blir boostet av at han er i state og han blir boostet av at jeg er i state. Sammen er vi sterke!

-Komme utenfor comfortzone

-Ha det gøy!

-Pumpe state med andre :)

Haha, Of course you want more! State er så sykt digg!

Mitt første møte med state var Awesome! Det var så awesome at alt gikk i slowmotion mens jeg fløt rundt på skyen min og bare gav faen :)

Jeg vil tro at man kommer mye lettere i state etterhvert også. Jeg er nesten i state bare av å lese hva du skriver. I FEEL you dicktator! Og jeg digger energien din! :)

Lenke til kommentar
Edit: Ser også det er en del missforståelser rundt "HB-skalaen". HB skalaen stammer fra Mystery Method og var et verktøy for å se an hvilke "taktikker/rutiner" man skulle bruke på target. Da en HB10 ville trenge mer røff behandling i form av negs, backturns og DHV enn for eksempel en HB6 som man i motsetning ikke "negger".

Uansett, dette er gammel, slitsom og robotaktig pickup. Natural er veien og gå.

Å gi jenter en karakter etter 1 - 10 skalaen er noe man alltid har gjort. Eneste forskjellen her er at man legger til "hot babe" forran. Selv om Mystery brukte skalaen til å finne frem de rette taktikkene, så bruker andre den til å formidle sin oppfattning av en jente.

Jeg er ikke noen fan av den skalaen, for all del. Jeg bryr meg ikke om hvordan e personen velger å kategoriserer jenta, om han i det hele tatt tar seg bryet om å gjøre det. Selv benytter jeg meg sjelden av karakter-skalaen. Men når en person først velger å benytte seg av HB skalaen, så velger jeg å se på det som en indikasjon over hans "motstand", altså at han møter tøff psykisk motstand hvis det er en HB9. (Noe som gjelder hovedsakelig på folk som trener seg opp, ikke de som har klart å bygge seg opp et godt selvbilde som setter seg selv på lik linje med alle jenter)

Men uansett, morsomt å lese om historien til selve HB skalaen.

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Bør man kjøpe The Game på norsk eller engelsk?
Engelsk definitivt. Norske versjonen har oversatt alle akronymene og slikt, og da må man lære seg dem på nytt på engelsk etter du har lest ferdig

HB8 står for Hot Babe 8, hvor tallet 8 er en karakter... 1 - 10 skalaen hvor 10 er best.
Skalaen går fra 6-10. Opp til 5 går under UG

I mine øyne er hvert fall HB8++ utrolig sjeldent!
Enig. Dritt lei av folk som kommer med "Åpna ett sett med 3 HB10". Ikke ofte jeg ser HB9+ etter min skalatolkning
Lenke til kommentar
Faen. Jeg har hatt en strålende utvikling på dette området det siste året. Fra før var jeg veldig sjenert ovenfor jenter. Dette har kommet seg drastisk de siste årene (jeg er 20 nå). Allikevel sliter jeg når jeg først liker jenta og hun er så sinnsykt bra. Jeg blir nervøs rett og slett. Det både irriterer og ødelegger. Har dere noen gode ideer om dette? "Do or do not, there is no try" ?

Vi er faktisk i akkurat samme båt her, jeg er også mer enn interessert i en jeg går på FHS med og som du sier det kan ofte være vanskelig å isolere fra venninnene da man "alltid" er med mye folk på FHS. Men men jeg prøver meg og ser hva som skjer, tenker å foreslå en liten "tur" (gåtur, ikke noe heftig) og ser hva som skjer. Lykke til!

Lenke til kommentar
Etter å ha lest gjennom mye av tråden i det siste tenker jeg det er på tide med en field-rapport fra helgen. Dette ble første gang jeg prøvde mange av tipsene gjennom tråden her, så prestasjons nivået er vel ikke helt på topp enda, heldigvis er det fortsatt tid til å lære. Full rapport i spoiler.

Jeg startet kvelden med venner på en klubb/utested i vika området (oslo). Etter noen minutter uten særlig drikking låser jeg øyekontakt med en HB8 (i min mening) på tvers av rommet. Jeg styrter drinken jeg har i hånden mens rytmene spiller fra høytalerne. Istedet for å være den vandlige chode selve jeg er tar jeg hånden hennes med en gang for å starte litt KINO og hopper over navn for å virke spontan. Vi brøyter vei gjennom røyk og mengden. På dette tidspunktet er jeg ganske fornøyd med meg selv, det er sjelden jeg kommer så langt. Det føles mest som klubben er himmelen og jeg er på hennes sky. Vi drar på dansegulvet og jeg plasserer meg stadig nærmere henne mens laserne flyr rundt oss. Endelig berører kroppene våre hverandre, englene gråt. Sammen forlater vi klubben og jeg er ekstatisk inni meg, selv om jeg ikke er på flawless natrual nivå kjenner jeg igjen whoo state. Utenfor døren hennes møtes våre lepper for første gang (endelig kiss-close på meg), men natten er jo ennu ung på dette tidspunkt. Hun visker i øret mitt at hun vil ha mer. Og jeg, kommer i buksene mine. Fy faen så chode av meg.

Jeg gjør alt jeg kan for å skjule det men hun forstår raskt hva som har hendt. Selv om jeg sier at det aldri skjer tror hun ikke på meg. Raskt vurderer jeg om det er riktig å unskylde, men det er jo absurd. Det var jo for det meste hennes feil med hvordan hun danset. Plutselig kommer jeg igjen. Nå tenker jeg at det eneste som kan redde meg fra mer latter og mobbing er om hun ikke forteller noen. Jeg er da desperat og sier jeg kaller henne tøs og billig om hun forteller noen. Plus at det var jo hennes skyld, hun gne jo rompa min hele tiden. Jeg er jo veldig følsom, har hørt at det bare var bra før. Så stakk jeg hjem og skifta. Kiss-close men ikke noe mer :hrm:

Etter å ha lest denne vil jeg samtidig minne alle som er i forhold og alle apsirerende PU-folk om hvilken gave som er uslåelig på den 14.02.

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Faen. Jeg har hatt en strålende utvikling på dette området det siste året. Fra før var jeg veldig sjenert ovenfor jenter. Dette har kommet seg drastisk de siste årene (jeg er 20 nå). Allikevel sliter jeg når jeg først liker jenta og hun er så sinnsykt bra. Jeg blir nervøs rett og slett. Det både irriterer og ødelegger. Har dere noen gode ideer om dette? "Do or do not, there is no try" ?

Vi er faktisk i akkurat samme båt her, jeg er også mer enn interessert i en jeg går på FHS med og som du sier det kan ofte være vanskelig å isolere fra venninnene da man "alltid" er med mye folk på FHS. Men men jeg prøver meg og ser hva som skjer, tenker å foreslå en liten "tur" (gåtur, ikke noe heftig) og ser hva som skjer. Lykke til!

Xtra:

Kunne like godt sagt dette til deg IRL, men siden jeg allerede sitter her og du ikke er på biblioteket (for sum strange reason) så tar jeg det bare her i all offentlighet. :p

Pump state, vibe henne opp litt, massiv intent og så drar du henne med deg på mix/amfi. Bare gå en random tur føler jeg blir litt rart. I wish you the best of luck!

Lenke til kommentar
znip

znip

Xtra:

Kunne like godt sagt dette til deg IRL, men siden jeg allerede sitter her og du ikke er på biblioteket (for sum strange reason) så tar jeg det bare her i all offentlighet. :p

Pump state, vibe henne opp litt, massiv intent og så drar du henne med deg på mix/amfi. Bare gå en random tur føler jeg blir litt rart. I wish you the best of luck!

Hehe, nei, vi hadde time vettu...

Er egentlig ikke så mye poeng å skrive det her når dere ikke er tilbake før godt ut på dagen på onsdag, men men. Andre kan vel ha nytte av det. (eq?)

Å dra henne med på mix/amfi = random tur, pluss hun er glad i gå "random" turer... Anyways, er snøbading i kveld med påfølgende badstu "session", får se om jeg får henne med.

Lenke til kommentar

yay, 34 dager til nightgame

Da har jeg endelig fått rævva ut av fingern (eh, omvendt kanskje?), og startet å skrive ned målsetninger og hvor jeg er, og hvor jeg var for ett år siden. Er vel ganske nøyaktig rundt idag at jeg har ett års jubileum siden jeg startet med "game". Morsomt å se for meg livet mitt det siste året uten game kontra med game!

Lenke til kommentar

Strix, hvis du sliter med motivasjonen, så tenk slik på det at det alltid kommer noe positivt ut av det du gjør. Om det ikke blir et ligg med ei grisefin dame, så kan det hende du lærer noe helt nytt, at du får en interessant samtale eller noe helt annet. Du aner ikke, men det er det jeg mener er noe av det fine med å kunne litt pick-up, du kan komme i kontakt med mennesker og lærer noe nytt hver dag! :)

Lenke til kommentar

En 5er er en regular girl. 5 og 6 er normal-/+. Men selv om du ikke finner jenta attraktiv så kan hun være veldig givende på det indre. Ser hun grei ut (altså ikke stygg, men heller ikke noe spesielt pen) så er det bare å kjøre på. Plutselig finner du ut at hun er mye mer morsom å henge med enn en som kun har utseendet med seg.

Lenke til kommentar
**snip**

Hva gjorde at hun sluttet å skrive til deg? Kanskje du svarte som om du ikke var interessert? Jenter som er sjenerte er ikke alltid like lette å snakke med på msn heller.

Jeg synes du skal prøve, hva har du å tape? Det værste som kan skje er at hun ikke er interessert, og det finnes trossalt flere fisk i havet...

Lenke til kommentar
HB skalaen burde jo bare være babes. HB1 er en babe, men veldig svak, mens en HB10 er insane.

Mens om man sier 1'ere og 10'ere så er skalaen mindre og alt fra ugly fatties til babes. Burde være hvertfall.

HB skalaen er som nevnt tidligere delt opp i HB, hot babe, og UG, Ugly girl(?). Så en 1'er no no. Nettopp fordi det finnes så mange tolkninger av skalaen er jeg ikke noen fan av den. Man vet nesten aldri hva en personen setter karakter etter, derfor har jeg valgt å tolke det slik jeg har skrevet tidligere. Det beste ville vel kanskje vært å beskrevet jentene som f.eks. "pen, digg, grei, stygg o.s.v", men det finnes sikkert mange andre smarte skalaer der ute...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...