Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Kaja_; en ting jeg erfarte når jeg var i PU miljøet var at jenter faktisk ikke har en anelse om hva de egentlig vil ha når det gjelder gutter. Ingen velger hvem de attrakteres mot er vel en berømt setning..

...hva har det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke kritisert gamet ditt har jeg? En fyr spurte om denne reke-åpneren fungerte, og jeg bare tolket mitt syn på akuratt den åpneren. No more, no less.

Men jeg er forresten litt nysgjerrig på å høre om hvordan du drar denne åpneren over til sex.

Hehe, sorry - ble visst litt vel defansiv, crappy dag :)

F.eks

"Har du noensinne prøvd å spise levende sprellende reker av kroppen til en annen person? Er ingenting som er mer sensuellt enn det etter min mening (så klart med en veldig køddet tone osv). Så, nå vet du min store hemmelighet, hva er din?"

Bruker jo ikke den åpneren til vanlig

Lenke til kommentar
Jeg har aldri likt den vinklingen, verken med tanntråd eller noe annet. Hele "Dette er et livsviktig spørsmål" etterfulgt av noe banalt er bare ikke morsomt, og det er mer skuffende enn noe annet. Hadde jeg opplevd noe sånt ser jeg for meg at jeg hadde ledd høflig og snudd meg brått.

minner meg på simpsons når homer og bart fikk seg mobiltelefoner.

"bart! this is a matter of life and death! what is the difference between ketchup and catsup! they are killing meeee" :D

Endret av jagarock
Lenke til kommentar
Jeg har ikke kritisert gamet ditt har jeg? En fyr spurte om denne reke-åpneren fungerte, og jeg bare tolket mitt syn på akuratt den åpneren. No more, no less.

Men jeg er forresten litt nysgjerrig på å høre om hvordan du drar denne åpneren over til sex.

Hehe, sorry - ble visst litt vel defansiv, crappy dag :)

F.eks

"Har du noensinne prøvd å spise levende sprellende reker av kroppen til en annen person? Er ingenting som er mer sensuellt enn det etter min mening (så klart med en veldig køddet tone osv). Så, nå vet du min store hemmelighet, hva er din?"

Bruker jo ikke den åpneren til vanlig

Jeg ser at den kan skape litt latter, men jeg tror den vil få deg til å virke mer goofy enn morsom. Det var derfor jeg lurte på hvordan man skulle dra reke-åpneren over til seksuell spenning på en smooth måte uten å fremstå som litt rar eller creepy.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest gjennom mye av tråden i det siste tenker jeg det er på tide med en field-rapport fra helgen. Dette ble første gang jeg prøvde mange av tipsene gjennom tråden her, så prestasjons nivået er vel ikke helt på topp enda, heldigvis er det fortsatt tid til å lære. Full rapport i spoiler.

Jeg startet kvelden med venner på en klubb/utested i vika området (oslo). Etter noen minutter uten særlig drikking låser jeg øyekontakt med en HB8 (i min mening) på tvers av rommet. Jeg styrter drinken jeg har i hånden mens rytmene spiller fra høytalerne. Istedet for å være den vandlige chode selve jeg er tar jeg hånden hennes med en gang for å starte litt KINO og hopper over navn for å virke spontan. Vi brøyter vei gjennom røyk og mengden. På dette tidspunktet er jeg ganske fornøyd med meg selv, det er sjelden jeg kommer så langt. Det føles mest som klubben er himmelen og jeg er på hennes sky. Vi drar på dansegulvet og jeg plasserer meg stadig nærmere henne mens laserne flyr rundt oss. Endelig berører kroppene våre hverandre, englene gråt. Sammen forlater vi klubben og jeg er ekstatisk inni meg, selv om jeg ikke er på flawless natrual nivå kjenner jeg igjen whoo state. Utenfor døren hennes møtes våre lepper for første gang (endelig kiss-close på meg), men natten er jo ennu ung på dette tidspunkt. Hun visker i øret mitt at hun vil ha mer. Og jeg, kommer i buksene mine. Fy faen så chode av meg.

Jeg gjør alt jeg kan for å skjule det men hun forstår raskt hva som har hendt. Selv om jeg sier at det aldri skjer tror hun ikke på meg. Raskt vurderer jeg om det er riktig å unskylde, men det er jo absurd. Det var jo for det meste hennes feil med hvordan hun danset. Plutselig kommer jeg igjen. Nå tenker jeg at det eneste som kan redde meg fra mer latter og mobbing er om hun ikke forteller noen. Jeg er da desperat og sier jeg kaller henne tøs og billig om hun forteller noen. Plus at det var jo hennes skyld, hun gne jo rompa min hele tiden. Jeg er jo veldig følsom, har hørt at det bare var bra før. Så stakk jeg hjem og skifta. Kiss-close men ikke noe mer :hrm:

Endret av Bruker_Wilhelm
Lenke til kommentar
Genialt! Haha, trodde faktisk at det var en ekte FR helt til jeg kjente igjen teksten i musikken ;)

106x6vc.jpg

Uff, dårlig humor på kvelden :p. Kunne faktisk brukt den sangen i en eller annen PUA-sammenheng. Kanskje som en små-artig opener.

- Jeg så den karen som prøvde seg på deg. Minnet meg om denne sangen her [insert MP3/mobil]. Creepy fyr...

Kanskje noe som jeg bør teste ut en gang, den er bra for å stemple noen som creepy guy.

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Men hvorfor vil du stemple noen som "The creepy guy"?

Når du stempler et mulig hinder, også kalt obstacle (gutt som prøver seg på samme jente som deg) som dette så vil dette automatisk få jenta til å tenke negativt på ham. Samtidig blir du den ønskede personen, og får en lettere jobb framover. Det er ikke direkte pent, men funker bra på plagsomme personer.

I tillegg ser det smartere ut en Jeffy's teknikk som heter "banging the chodes". Hysterisk morsomt er det i alle fall, men det skal en del baller til for å tørre det. Gjøres på egen risiko.

Altså, det finnes en rekke ting en kan gjøre for å bli kvitt chodes og andre obstacels... men "creepy guy"-stempelet funker best. Bare å ha det i bakhodet til du trenger det ;)

Lenke til kommentar

Jeg vet hva resultatet blir, men spørsmålet står fortsatt....

Vil du basere gamet ditt på å dra andre ned, slik at jenta må velge deg, eller dra deg selv opp, slik at jenta vil velge deg?

Altså:

Hvis du åpner et set med å stemple en annen fyr som en creepy person (eller lenger ut i samtalen), gjør du det da fordi du ikke tror at du er bra nok for jenta, så du derfor må snakke nedlatende om andre gutter? Er du redd for konkurransen? Greit at det vil hjelpe deg med å oppnå målet der og da, men er det virkelig slik du vil game?

Jeg ser at du skriver "Det funker bra mot plagsomme personer". Hvis det er situasjonen, altså at en fyr prøver å stjele settet fra deg, så skjønner jeg hvorfor man vil cockblocke. Men det virket som at du ville åpne settet med å stemple en random dude som hadde prøvd seg tidligere.

(kanskje ikke så supert formulert, men du skjønner hva jeg mener.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...