Bobbylove Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg pleier å si Bobby(Det har ingenting med nicket mitt, bare et ganske uvanelig navn i Norge som vekker litt interesse) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 ikke et vanelig navn da, no ALA Style eller Mystery Et ord som liksom blir navnet mitt, har tenkt på Shadow Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er det utvilsomt. Men jeg lever "in the moment" når det er helg. Me to. Vil tro de fleste gjør akkuratt dette... Btw, hvis det er PuA du prøver å kritisere: Enter Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) De fleste vil jo bare se dumt på deg å tenke wow hvis du begyner sånn..?(denne er til Smaebror) Hvorfor må man være anti PuA for å like å gjøre ting annerledes? Endret 7. februar 2009 av Bobbylove Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) De fleste vil jo bare se dumt på deg å tenke wow hvis du begyner sånn..?(denne er til Smaebror) Hvorfor må man være anti PuA for å like å gjøre ting annerledes? Det må man ikke... Jeg bare oppfattet utsagnet "jeg liker å være "in the moment" når jeg drar på byen" som noe ala "Hvorfor gidde å drive med dette istedenfor å bare dra ut på byen å ha det gøy?" Men hei, hvis jeg misforstod så unnskylder jeg meg for litt negativt(?) svar. EDIT: Jeg ville aldri svart Touchdown hvis en jente spurte om navnet mitt... Sålenge vi ikke var på lan party! Endret 7. februar 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Var ikke sånn jeg mente det, jeg har lest meg opp litt på PuA men fant til slutt ut at det både var alt for mange poster å lese før du fant noe nyttig + at jeg ikke orker/tørr å gjøre dette uans Så jeg holder meg til å bli full å drite meg ut! Er ikke så fælt. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Var ikke sånn jeg mente det, jeg har lest meg opp litt på PuA men fant til slutt ut at det både var alt for mange poster å lese før du fant noe nyttig + at jeg ikke orker/tørr å gjøre dette uans Så jeg holder meg til å bli full å drite meg ut! Er ikke så fælt. Respekterer det! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Trist å måtte bli full for å sjekke damer... Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja, det er i grunn synd på meg. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Sålenge man selv ikke ønsker en forandring, så er det bare å fortsette med tilstanden man er i. Men hvis han en dag finner ut at han vil bedre sjansene sine, så vet han ivertfall om det. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 I kveld skal jeg prøve å få 10-15 avslag på tilfeldige kyss, testet dette ut forrige uke, men feiga ut etter 5 min. Dette krever virkelig selvtillit! Noen som er med på denne? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvis du klarer dette uten å få deg et par på trynet er du utrolig flink eller så løper du veldig fort Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 I kveld skal jeg prøve å få 10-15 avslag på tilfeldige kyss, testet dette ut forrige uke, men feiga ut etter 5 min. Dette krever virkelig selvtillit! Noen som er med på denne? Haha, vil høre hvordan det gikk Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Det er jo lett da!!! Du går bort som entertainer, starter med å underholde litt, gjerne med fylletendenser, også spør du om et kyss. Høflig, men bestemt avslag, og masse latter. Funker hver gang! Edit: Jeg tar en utfordring. Send meg en PM med en slags challenge ala denne, og jeg poster med glede FR etter endt oppdrag! Endret 7. februar 2009 av GardinFantomet Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Du går bort som entertainer, starter med å underholde litt, gjerne med fylletendenser, også spør du om et kyss. Høflig, men bestemt avslag, og masse latter. Funker hver gang! Hele poenget er at man IKKE skal spørre, men gjøre det. I tillegg regnes det ikke som avslag med mindre jenta går vekk fra gutten. (Referanse: Kiss rejection challenge på rsd-forumet som ble linket tidligere i tråden) Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Okei, leste det nå. Enda morsommere! Noen som ser blir med på å pumpe opp temperaturen på ei jente og så totalt ignorere henne, og se hvor lange man kan gjøre det før ho blir lei og går?? Lenke til kommentar
Kaja_ Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Guttelutter. Nå må dere roe ned neggingen deres litt. Å dra ut i Oslo nå er som å be om at en 22 - årig jypling skal valse bort og avlevere en halvsosiopatisk kommentar og et fårete smil. Jeg har alltid vært hyggelig mot gutter på byen, men i går ble jeg fryktelig vrang og ukoselig. Dere kommer fryktelig mye lenger med å være ørlitegranne koselige Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tror det er mange som misforstår negging og tror det betyr at man må være direkte ondskapsfull. Kom gjerne med eksempler på hva du fikk høre Kaja_, så slipper vi å gå i samme fella Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har du drette på deg, eller er det bare de digre leppene dine som buler i tightsa dine? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Kaja_; en ting jeg erfarte når jeg var i PU miljøet var at jenter faktisk ikke har en anelse om hva de egentlig vil ha når det gjelder gutter. Ingen velger hvem de attrakteres mot er vel en berømt setning.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå