Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner jeg endelig å få kontakt med core, fader det tok sin tid. Men å ha den følelsen der jeg ikke bryr meg om noe, og bare suger alt opp til meg er så utrolig befriende. Hvem trenger narkotika?

 

Synd dette ikke hjelper med kreativitet, en venninne har bursdagsfeiring og jeg har ikke fiksa gave. Snakk om å bæsje på leggen. Heh, finner vel på noe.

 

Faen, jeg har savnet dette de siste dagene. *nyte livet*

Lenke til kommentar

Haha man har så store forventninger når man har lest litt av the game og noen DVDer av Flawless Natural

 

Selv skal jeg ut på fest både fredag og lørdag denne helga, gleder meg vilt! Festen på lørdagen er hos en god venninne med rundt 30 jenter og 20 AFC's eller opptatte gutter, skal bli en super kveld! I tillegg er det ikke hver dag det blir arrangert "lompe-fester" :)

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Haha, det har nok noe med energigen til Tim å gjøre. Fyren har en syk utstråling akkurat der... Men i bunn og grunn så er det erfaring som gjelder, så det er bra folk får testet nytt stoff...

 

I think I know where you're going on Saturday ;) Byen hvor jeg bor, hvis jeg tror riktig? Hos tvillingene?

 

Jeg skal være i Oslo hele dagen i morra, kanskje jeg får gama litt, kanskje ikke. Bursdagsfeiringer bidrar ikke så mye til dette her... Resten av helgen er ikke fastlagt, kanskje en fest. Who knows? Gjelder å være spontan!

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Haha, det har nok noe med energigen til Tim å gjøre. Fyren har en syk utstråling akkurat der... Men i bunn og grunn så er det erfaring som gjelder, så det er bra folk får testet nytt stoff...

 

I think I know where you're going on Saturday ;) Byen hvor jeg bor, hvis jeg tror riktig? Hos tvillingene?

 

Jeg skal være i Oslo hele dagen i morra, kanskje jeg får gama litt, kanskje ikke. Bursdagsfeiringer bidrar ikke så mye til dette her... Resten av helgen er ikke fastlagt, kanskje en fest. Who knows? Gjelder å være spontan!

True that, erfaring er mye viktigere enn å sitte å disk-jockeye som jeg har gjort alt for mye av føler jeg!

 

Hehe riktig det. Tvillingene it is :)

 

Du kunne jo prøvd daygaming, hørt det skal være helt sykt bra erfarings-messig. Kommer veldig mye ut av ens comfort-zone. Har enda ikke hatt baller nok til detta, da jeg mangler en viss erfaring fra fester, men det kommer seg nok :)

Lenke til kommentar

Jeg har endra mindre erfaring fra fester osv, men jeg elsker å pushe grenser til det farlige og kanskje jeg faktisk gjør noe såpass langt utenfor min egen comfort-zone. Daygame høres fristende ut i alle fall. Hehe

 

Kanskje vi sees på festen ;)

 

Spørs på helsa mi, skal ha et mindre kirurgisk ingrep på tirsdag, og da må jeg være 100% frisk. Noe jeg ikke er nå, det er irriterende med forkjølelser.

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Karer, jeg tror jeg nettopp ble sjekket opp på Facebook av en gammel vennine. Hva faen skjer med livet mitt xD?

 

Hei =)

 

Så bilde av deg på facebook, og kjente deg nesten ikke igjen! Har du det bra? Sykt lenge siden i grunn! Digger profil bildet ditt btw.. Looking good=) hehe=P

 

Privat melding BTW. Hvordan skal jeg tolke dette?

 

Forøvrig har jeg prøvd meg på henne flere ganger mens jeg var chode, but now it's different. Noen tips? Tror dere det er noen vits i å prøve?

 

Jeg er en annen type person nå, så det hadde vært gøy å prøve det. Men venter med å svare, viktig å ikke virke desperat.

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Hei =)

 

Så bilde av deg på facebook, og kjente deg nesten ikke igjen! Har du det bra? Sykt lenge siden i grunn! Digger profil bildet ditt btw.. Looking good=) hehe=P

 

Privat melding BTW. Hvordan skal jeg tolke dette?

 

Forøvrig har jeg prøvd meg på henne flere ganger mens jeg var chode, but now it's different. Noen tips? Tror dere det er noen vits i å prøve?

 

 

Jeg tror ikke du skal tenke så mye på deg jeg. Noen folk bruker hele fritiden sin på å sitte og skrive slike meldinger på facebook, osv. Men hvis har lyst til å svare henne, og vil at hun skal svare deg tilbake, så burde du ikke vente så altfor lenge.

Lenke til kommentar
Karer, jeg tror jeg nettopp ble sjekket opp på Facebook av en gammel vennine. Hva faen skjer med livet mitt xD?

 

Hei =)

 

Så bilde av deg på facebook, og kjente deg nesten ikke igjen! Har du det bra? Sykt lenge siden i grunn! Digger profil bildet ditt btw.. Looking good=) hehe=P

 

Privat melding BTW. Hvordan skal jeg tolke dette?

 

Forøvrig har jeg prøvd meg på henne flere ganger mens jeg var chode, but now it's different. Noen tips? Tror dere det er noen vits i å prøve?

 

Jeg er en annen type person nå, så det hadde vært gøy å prøve det. Men venter med å svare, viktig å ikke virke desperat.

Dreg henne med på fest i morgen for å "catche opp" - så merker man fort hvilken side fisken vender

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke du skal tenke så mye på deg jeg. Noen folk bruker hele fritiden sin på å sitte og skrive slike meldinger på facebook, osv. Men hvis har lyst til å svare henne, og vil at hun skal svare deg tilbake, så burde du ikke vente så altfor lenge.

 

Det er en grunn til at jeg driver med PUA, ikke for å virke overlegen eller noe. Jeg har kjent henne i 4 år, og dette er en jente som satser proft på en karriere. Hun er på msn, sånn kanskje to ganger i året. Så, jeg tror ikke det er noe random shit.

 

Skal svare i kveld, når jeg kommer hjem. Jeg er i Oslo hele dagen, så jeg tar det når jeg har tid. Flawless ecosystem, vet dere ;)

 

 

Dreg henne med på fest i morgen for å "catche opp" - så merker man fort hvilken side fisken vender

 

Noe i den duren i alle fall. Eller en date for den saks skyld, avhenger av min egen helse. Den satans operasjonen gjør at jeg må være frisk på tirsdag, og jeg har fremdeles forkjølelsessymptomer. At det ødelegger gamet er frustrerende...

Lenke til kommentar
Dreg henne med på fest i morgen for å "catche opp" - så merker man fort hvilken side fisken vender

 

Noe i den duren i alle fall. Eller en date for den saks skyld, avhenger av min egen helse. Den satans operasjonen gjør at jeg må være frisk på tirsdag, og jeg har fremdeles forkjølelsessymptomer. At det ødelegger gamet er frustrerende...

Du trenger da ikke drikke deg helseløs når du drar på fest (selv om at jeg gjør det hele tiden :p). Det er uansett uten tvil mye mer morsomt med edru-game. Ta henne med ut på en date, men aldri si "date" om ikke på kødd. F.eks, ta henne med på shopping og avslutt med kafé eller noe :)

Lenke til kommentar

Problemet mitt er ikke at jeg ikke klarer å få meg attraktive jenter. Problemet mitt er å klare å identifisere og luke ut de pillråtne før det er for sent. De fleste virker jo tilsynelatende greie, søte og normale når de sjekker deg opp, også lixm bare

 

*POW*

 

Psychobitch fra helvete med matchende bagasje.

...Eller, så er de bare pregløse, dumme, eller har en kjip personlighet og forventer at du skal ta initiativ til alt. Skulle faen meg ønske jeg var homo iblant.

Lenke til kommentar
Problemet mitt er ikke at jeg ikke klarer å få meg attraktive jenter. Problemet mitt er å klare å identifisere og luke ut de pillråtne før det er for sent. De fleste virker jo tilsynelatende greie, søte og normale når de sjekker deg opp, også lixm bare

 

*POW*

 

Psychobitch fra helvete med matchende bagasje.

...Eller, så er de bare pregløse, dumme, eller har en kjip personlighet og forventer at du skal ta initiativ til alt. Skulle faen meg ønske jeg var homo iblant.

 

:dontgetit: Jeg skjønner ikke 100% hva du vil med dette her, og det må jeg og de andre hvis du vil at vi hjelper deg. Det finnes 3 milliarder jenter her på kloden, og mange av dem er trivelige. Noe som blir sagt av en PUA-instruktør (husker ikke hvem) er at du må gi opp forhåndsdømming av folk når du gjør dette her.

 

I fjor, mens jeg var chodefaen så ble jeg bestevenn med en jente. Hun var ganske bitchy mot meg, og kødda med meg og gjorde ting som satte meg utenfor min comfort-zone. Men en dag skjedde det noe som endret henne, hun sto alene uten venner på skolen og ble mobbet. For en som har vært "populær" hele livet er dette noe som virkelig skader dem. Siden jeg er en grei fyr, så hjalp jeg henne gjennom dette. Hun hjalp meg å overkomme mine demoner også, og når jeg lærte henne å kjenne så fant jeg en fantastisk venn. En jente som er så grei og snill, og hjelpsom er det vanskelig å finne noe sted.

 

Fra da av skjønte jeg også at de som virker som en gjeng ondinger ofte ikke er det. Se på folk som barn, et tidspunkt da alt var rent og uskyldig og vi var uskyldige. Alle har noe godt i seg, det er slik vi er skapt. Gi folk en sjanse til å vise seg fram. Det er alltid noen vi ikke vil like, men det er godt å slippe folk til.

 

Håper dette hjalp, og hvis du lurer på noe materiale som hjelper deg i å sjekke opp jenter så si ifra. Det er tross alt det som er det viktigste for mange her. Jeg selv driver med ting på en annen måte, selv om jeg kjører PUA. Alle har sin egen måte å gjøre ting på.

 

PS:

 

I feel good, da-da-da. *nynne* Deilig følelse at man faktisk kan hjelpe både seg selv og andre med PUA.

 

Du trenger da ikke drikke deg helseløs når du drar på fest (selv om at jeg gjør det hele tiden :p). Det er uansett uten tvil mye mer morsomt med edru-game. Ta henne med ut på en date, men aldri si "date" om ikke på kødd. F.eks, ta henne med på shopping og avslutt med kafé eller noe :)

 

Samme her, har en vane for å drikke for mye. Og da gjør jeg masse dumt, som egentlig ikke er koselig å huske dagen derpå...

 

Edru-game er bra for selvutvikling, og jeg satser på noe sånt som det du sier. Kanskje noe som foregår i utemiljø, skitur eller noe. Tror jeg tar en Tim, og kjører noe ala: How can I make this fun? Gjelder å nyte gamet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...