Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ikke alt er en shit test. Utrolig nok så finnes det faktisk noe som heter genuine følelser. Og innimellom er de følelsene "Fuck off, sir". Takk for at du understrekte poenget mitt. Jeg trodde Brent og jeg hadde avtalt at han skulle parafrasere "there will be no redundancies" i denne tråden for lenge siden. Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) *** Endret 6. oktober 2014 av pedsti Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Haha, jeg liker entusiasmen din. Men hvis hun truer med politianmeldelse kan du la henne gå ;p Dog, elsker du spillet eller elsker du jenta? Satser på at det er entusiasmen min som smelter henne. Det er PUA som har gjort meg slik Joda, skal være varsom på slike ting... Jeg elsker spillet, selv om jeg er en håpløs romantiker i de fleste tilfeller. Jeg er han fyren som kan sitte og se på en solnedgang med en jente, uten å se på henne som en brunstig elg i parringssesongen. Men det har jeg blokkert til en viss grad nå... Hadde jeg elsket jenta, så hadde det vært full panikk nå med vill raseri og diverse utskeinger. Jeg har elsket, og jeg vet hvordan jeg blir da. Nå føler jeg meg egentlig ikke så ille, dette var jo ingen big deal. Dette er noe annet nå, selv om det er en viss usikkerhet som preger meg nå. Det er den social rejection følelsen Jeffy snakker om, jeg har en liten, men ekkel klump nå. Som chosen_one sier i første post, det er ikke en bestemt jente for deg i universet. PS: En dag kommer jeg til å angre på alt det jeg har skrevet her, det kan jeg nesten sverge på. Gleder meg til den dagen Punjabi MC funker jækla bra når jeg skal slappe av... strix: Det er akkurat det jeg snakker om! Jeg føler meg som Rocky på slutten av den siste filmen, jeg ligger nede og blør. Alle mener jeg har tapt, men jeg har alikkevel vunnet i form av noe som er mer verdifullt enn den vesle anerkjennelsen"vinneren" får. Endret 1. februar 2009 av SasaB Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 For meg virker det som at du er mer redd for å feile spillet ditt, ikke det at du ikke ender opp med hu jenta. så som Raijin spurte: elsker du spillet eller elsker du jenta? Hvis det ikke er jenta som er det ultimate målet, men selvrealisering av dine ferdigheter så ville jeg latt jenta være. Ikke dra hun inn i det. Derimot hvis det faktisk har seg slik at du har lyst på _hun_, for all means fortsett hvis du vil. Selv ville jeg sikkert gitt meg her pga "Selv om det har vært et bra samarbeid, har jeg ikke følt at det er noe mer enn det. Derfor tror jeg ikke der er noe mer å hente eller prøve ut." Men men, hvis du ser etter tips så kan du jo spille på det du nevner: "Men hun sier at det beste er å la ting være som de er. Pyse..". Få hun til å føle seg som en utforsker, og at du kan ta hun med på et eventyr. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jenta er målet mitt, men jeg vil også bli god innenfor dette. Kanskje det beste for meg er å ta en pause, og virkelig tenke over dette. Det er ikke bare meg her, it takes two to dance tango. Kanskje selvrealisering før jenta. Jeg har mine egne rules of conduct, og der står det at målet mitt ikke skal skade andre. Kanskje jeg bør bli den personen jeg vil være, før jeg skader noen andre. Jeg kan alltids få jenta, siden ting nå fremdeles har en lys side. Men hvis jeg ødelegger dette, så skader jeg en annen person. Som Jeffy sier så er det på tide å takle min skyggeside. Dette dreier seg om mye mer enn jenter, det er bare dumt å tro noe annet for min del. Dorian Gray og wh1te: Takker for deres ærlighet, den fikk meg til å tvile på det jeg holdt på å gjøre. Dette ville ha vært et tigersprang, og kanskje jeg bør sette meg små mål. Takker til deg og Rajin, energien din er fantastisk og du bidrar til virkelig mye... Nå får jeg forsette med min utvikling innenfor PU og PUA, så er jeg forhåpentligvis moden nok til å ta denne avgjørelsen en dag. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Du steg netopp to hakk opp, i mitt syn! Fortsett sånn! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Faen, heller; jeg er jo ingen jævla chode! Du er ikke chode om du gir deg etter en sånn melding. Jeg synes forresten meldingen hennes var bra skrevet. Hun fortalte hva hun følte uten at det ble altfor mye rosing og snillhet, selv om den også var litt feig. Takk for den wh1te... men ærlig talt så er noen ting verdt det å gå inn i løvens hule. Nå fikk jeg bekreftet at jeg ikke tar dette så personlig som jeg ville ha gjort tidligere. Det er i nedoverbakke det går oppover etc. Nettopp! Du merket at det ikke forandrer deg all verden om du prøver deg og får avslag. Ta med deg det videre, og gass på videre i PUen din. Jeg mistet en del av mine ungdomserfaringer på det området fordi jeg ikke tørte å ta det steget. [ /Heiagjengmodus ] Endret 1. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Personlig hadde jeg en liten åpenbaring hin dagen. Jeg begynte med MM via The Pick-up Artist og likte konseptet, så jeg sjekket det ut litt nærmere. Leste litt mer om Mystery og fant denne tråden, og oppdaget at mange beveger seg videre til natural game. Jeg begynte å se på blant annet Tim, og oppdaget at det var minst like kunstig og uaktuelt for min del. Jeg gidder ikke state og woo, jeg nekter å sjekke opp første jenten jeg ser når jeg kommer inn på et utested og når han snakket om å sjekke opp 4-5 jenter per kveld så innså jeg at dette ikke var for meg. Det var en total renovering av meg selv, og jeg er glad i meg selv fra før av. Jeg ville bare ha noen småtips slik at jeg så hva jeg gjorde riktig og feil. Nå har jeg innsett at hele natural-opplegget ikke er for meg. Jeg er naturlig utadvendt og hyggelig og pratsom, så å tenke bevisst over det og være woo og ha det engasjementet for å plukke opp jenter og bli en PUA er bare ikke for meg. Jeg har sett litt på Annihilation method, og der er ting litt mer logisk lagt frem. Jeg har likevel innsett at jeg ikke tjener så veldig mye på konseptet, da jeg ikke er ute etter å forandre meg. Sånn sett er MM egentlig det beste for meg, da jeg bare ville gå opp ett hakk. Jeg ville ikke bryte meg selv helt ned og bygge meg opp til å bli en supersjekker. Akkurat sånn jeg ser på PUA også. Jeg prøver kort og godt å ikke lære meg hele methods, men heller plukke ut de tingene jeg liker og bruker dem når det passer meg. Tar først og fremst i bruk tips på instilling, tankesett, kropsspråk, berøring og andre ting. Dette har jeg brukt til å skape en bedre utgave av meg selv uten å endre meg totalt som person. Har fått høre at jeg har forandra meg til det positive fra andre og er mye mer fornøyd med meg selv om livet mitt enn tidligere. PUA is the shit. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Noen som har lest den norske boken Alfa enda? Har veldig lyst til å lese den, men om det er totalt rip-off eller bare generelt crap kan jeg godt spare meg for pengene! Jepp. Absolutt en bok jeg vil anbefale til alle. Kanskje ikke så veldig interessant for de som er litt inni game, men som en innføring og for en som er kommet litt videre er den veldig bra. Tar egentlig opp en del MM-teori, mindsett, osv. Morsomt at det hele tiden er lagt inn øvelser man kan/bør gjøre etter endt avsnitt. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg kommer aldri godt overens med folk som er alfa, blir hele tiden en absurd stemning hvor jeg blir indirekte jaget, wtf? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Det er wannabe alfas Edit: En ekte alfa, er en som er lett og like. En naturlig leder av flokken, en som inkluderer de andre og de andre har respekt for. En folk liker. Så har du han som konstant prøver og være den på topp, være den beste. Det er "wannabe alfa". Endret 2. februar 2009 av QBab Lenke til kommentar
CURLY88 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg kommer aldri godt overens med folk som er alfa, blir hele tiden en absurd stemning hvor jeg blir indirekte jaget, wtf?Du liker ikke mennesker som er "bedre/mer likt" enn deg, det kan være misunnelse? Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Et spørsmål til dere der ute: Det er sikkert en eller to av dere som har en blogg et eller annet sted. Nå som min gamle blogg gitt at dundass er jeg på leiting etter nytt sted å blogge (var på VgBlogg før). Er det noen som har noen forslag? With love Seth Lenke til kommentar
bokstavkjeks Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Havnet i et lite dilemma for et par helger siden. Var på et utested der mye av "greiene" inkluderer dansing. Jeg, som generelt avskyr dansing prøver alltid så godt jeg kan å styre unna dette da det ikke finnes så mye som et snev av rytme i kroppen min. En jente jeg er litt interessert i kommer da bort til meg og drar meg med ut på dansegulvet, hva gjør jeg da? Blir jeg med henne og gjør det beste jeg kan (som ikke er særlig bra)? Problemet er at hun var med en vennine, så hun hadde gått ut på dansegulvet uansett. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hun ville ha deg med, så det må jo bety noe. Hvis du ikke vil danse, så vil de kunne se på deg som en kjedelig type. Men kan hende det ikke betyr noe, jeg har blitt dratt ut på dansegulvet bare fordi folk vil danse med meg. Trenger ikke alltid bety noe, dette her. Jeg hater å danse, og jeg danser verre enn en and med to venstreføtter. Alikkevel er det befriende å bare slippe seg løs, og erfaring med å danse hjelper alltid ------------------------------ Jeg er i gang med min living plan for de neste månedene. Jeg har greid å skaffe meg konkrete punkter i det som skal gjøres. Så får vi se hva dette fører meg til... Forhåpentligvis greier jeg å ordne opp i min egen skyggeside. Hadde det ikke vært for det som skjedde i går så vet jeg ikke hvordan ting hadde blitt. Takker nok en gang karer... Kommer tilbake med mer info senere, sitter noen ved siden av meg... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Et spørsmål til dere der ute: Det er sikkert en eller to av dere som har en blogg et eller annet sted. Nå som min gamle blogg gitt at dundass er jeg på leiting etter nytt sted å blogge (var på VgBlogg før). Er det noen som har noen forslag? With love Seth Blogspot.com er jo et ganske greit sted å blogge på. Anyway, jeg hadde en slags number-close etter trening i dag på vei hjem. Orka ikke å gå hele veien tilbake, så jeg stilte meg på bussholdeplassen. Der stod det ei ganske søt ei fra før og venta på bussen, litt kort, brunt/sort hår, ganske pen. Etter ei lita stund med venting på bussen så snudde hu seg til meg og spurte om jeg visste når 9-ern kom. Og jeg sa at jeg ikke gjorde det, men om jeg fikk nummeret hennes kunne jeg ringe hu når jeg visste det, og ga hu et lite smil når jeg sa det. Hun smålo litt og så litt flau ut og sa at det var greit, så ga hu meg nummeret hennes. Sletta nummeret etter at hu hadde gått på bussen, da jeg gjorde det bare for morroskyld ettersom jeg har dame, og aldri har tenkt å kvitte meg med hu, men skader ikke å holde seg i formen heller Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er så leit å ha truffet en skikkelig flott jente som jeg har gjort her, men så er hun ikke villig til å ta det noe videre i og med at hun skal studere i Danmark til høsten og jeg blir i Norge. Det er i hvertfall det jeg har fått inntrykk av, da hun i utgangspunktet virker interessert men skygger litt banen når jeg kommer med intent-biten av gamet. Er det noe vits å prøve? (er ikke akkurat interessert i langdistanse forhold) Vi går hver til sitt om under to ukers tid og da er det vinterferie og så drar vi på tur i seks uker. (med våre respektive klasser på FHSn) Og etter dette er det vel en måned igjen. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Etter ei lita stund med venting på bussen så snudde hu seg til meg og spurte om jeg visste når 9-ern kom. Og jeg sa at jeg ikke gjorde det, men om jeg fikk nummeret hennes kunne jeg ringe hu når jeg visste det, og ga hu et lite smil når jeg sa det. Haha, smooth! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Love hurts... Faen, jeg er blitt en levende klisjé den siste tiden. Anyways, hør her: Dette er din avgjørelse, men hadde jeg vært deg så hadde jeg definitivt tatt sjansen. Kanskje hun drar til Danmark, kanskje hun drar på månen... Men den tiden dere har nå kan bli ditt livs beste tid, så jeg ville ha definitivt tatt sjansen. Du lever bare en gang, og det er ingen vits i å bruke tiden på "Hva om jeg hadde blitt sammen med den jenta for 20 år siden ?". Ta sjansen og sats på det beste... ---------------------- Nå er jeg i gang med min plan for den neste tiden, og det føles deilig å ha noe fast en kan holde seg til. Det er selvfølgelig ubehagelig å måtte gi opp target, og den vesle klumpen sitter der. Samtidig vet jeg at for å få jenta, så må jeg kunne få alle jentene. Og hvem vet hva som kan skje i den tiden som kommer. På tide å fikse på personligheten min. Er allerede i gang, og jeg har små punkter hele veien som skal følges ut hver dag. Disiplin er viktig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå