ArmenMinAU Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Mystery method funker fett om man bare skal ha en close, men merker at det blir merkelig når alt er så rutinebasert. Man må virkelig innøve det mye før det sitter og virker mer naturlig. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det er bare synd at man ender opp som en valideringshore i tillegg til at man har et mindsett hvor du starter med mindre verdi enn dama og må negge for å trekke henne ned. Patetisk spør du meg. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvordan kjører du da dicktator? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det er bare synd at man ender opp som en valideringshore i tillegg til at man har et mindsett hvor du starter med mindre verdi enn dama og må negge for å trekke henne ned. Patetisk spør du meg. en neg er til for å fjerne mistanker at du er ute etter target, du diskvalifiserer deg selv som interesert når du egentlig er det. Dette gjør target som oftest mer komfortabel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det er bare synd at man ender opp som en valideringshore i tillegg til at man har et mindsett hvor du starter med mindre verdi enn dama og må negge for å trekke henne ned. Patetisk spør du meg. en neg er til for å fjerne mistanker at du er ute etter target, du diskvalifiserer deg selv som interesert når du egentlig er det. Dette gjør target som oftest mer komfortabel Tja. En neg brukes vel i utgangspunktet for å dra target ned på ditt nivå. Egentlig ganske tilbakestående ettersom vi alle er på samme nivå. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Synes egentlig ikke neg er så patetisk. Funker jo og damene liker det Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) *** Endret 6. oktober 2014 av pedsti Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det er bare synd at man ender opp som en valideringshore i tillegg til at man har et mindsett hvor du starter med mindre verdi enn dama og må negge for å trekke henne ned. Patetisk spør du meg. en neg er til for å fjerne mistanker at du er ute etter target, du diskvalifiserer deg selv som interesert når du egentlig er det. Dette gjør target som oftest mer komfortabel Tja. En neg brukes vel i utgangspunktet for å dra target ned på ditt nivå. Egentlig ganske tilbakestående ettersom vi alle er på samme nivå. ja men så finnes DHV for å få henne opp igjen Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Ja, men så er DHV egentlig for å få _deg selv_ opp. "Display of higher value" Edit: Du kan kvalifisere henne og dermed heve hennes verdi, men alt i alt så er hele verdiskalakonseptet retarded. Endret 1. februar 2009 av QBab Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tja. En neg brukes vel i utgangspunktet for å dra target ned på ditt nivå. Egentlig ganske tilbakestående ettersom vi alle er på samme nivå. En av de første tingene jeg hørte om negs var fra Style som sa at negs ikke var til å for å dra dem ned på ditt nivå, men for å vise at du ikke ser på det som en situasjon med nivå. Samtidig er det mye mer logisk at en neg er til for å vise at du ikke er en av mange som bare går opp til en jente og skryter henne opp i skyene, enn at en jente skulle falt for en fyr som ga henne dårlig samvittighet. Hun vet bedre enn som så, får hun oppmerksomhet fra alle hun treffer og du plutselig dukker opp og prøver å dra ned selvtilliten hennes så vil hun snarere forlate deg enn å hoppe i sengen med deg. Poenget er ikke å dra henne ned, men å vise at du selv ikke ser på henne som lenger oppe. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 dhv er for å vise at du selv har høy verdi. Qualification er å heve hennes verdi opp til ditt nivå: Vise at du setter pris på henne Neg er del av disqualification theory. Vise at du ikke er ute etter henne. Men en neg kan også brukes for å gjøre henne usikker. Lage en liten sprekk i bildet hennes av seg selv som perfekt. MM er ikke så forferdelig ille hvis man unngår fallgruvene. Fokuset i både MM og Natural Game er å bli en selvsikker person. I MM får man ordene, så man kan øve på å si dem selvsikkert. Man vet at ordene er gull, så de gir deg også en selvsikkerhet. For de som har sett transformations: Tim og The Poem of Glory ;p Også innen natural game er det mye rutiner. Av den enkle grunn at vi mennesker liker rutiner. Hverdagen vår er full av rutiner. Opp til det og det klokkeslettet, spise frokost, hilse på folk, gjerne med de samme ordene, osv. osv. Alle veier fører til Rom. Hvilken er best? De aller fleste jeg kjenner til har begynt med MM for så å bevege seg mer og mer mot å gjøre det naturlig. Jeg selv har gått vekk fra prinsippene til MM fordi jeg liker friheten. Sosial frihet, det å kunne gjøre hva jeg vil uten å føle at jeg "må" gjøre eller ikke kan gjøre noe, fordi andre vil dømme meg for det. Dette gir meg selvsikkerhet og en fantastisk følelse av frihet Jeg trenger ikke å tenke over "Jammen vil de synes at det er greit, eller blir det teit? Esser jeg på leggen nå?". Mindsets Det er dette jeg liker best ved natural game. Hva er det dere liker med MM? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Personlig hadde jeg en liten åpenbaring hin dagen. Jeg begynte med MM via The Pick-up Artist og likte konseptet, så jeg sjekket det ut litt nærmere. Leste litt mer om Mystery og fant denne tråden, og oppdaget at mange beveger seg videre til natural game. Jeg begynte å se på blant annet Tim, og oppdaget at det var minst like kunstig og uaktuelt for min del. Jeg gidder ikke state og woo, jeg nekter å sjekke opp første jenten jeg ser når jeg kommer inn på et utested og når han snakket om å sjekke opp 4-5 jenter per kveld så innså jeg at dette ikke var for meg. Det var en total renovering av meg selv, og jeg er glad i meg selv fra før av. Jeg ville bare ha noen småtips slik at jeg så hva jeg gjorde riktig og feil. Nå har jeg innsett at hele natural-opplegget ikke er for meg. Jeg er naturlig utadvendt og hyggelig og pratsom, så å tenke bevisst over det og være woo og ha det engasjementet for å plukke opp jenter og bli en PUA er bare ikke for meg. Jeg har sett litt på Annihilation method, og der er ting litt mer logisk lagt frem. Jeg har likevel innsett at jeg ikke tjener så veldig mye på konseptet, da jeg ikke er ute etter å forandre meg. Sånn sett er MM egentlig det beste for meg, da jeg bare ville gå opp ett hakk. Jeg ville ikke bryte meg selv helt ned og bygge meg opp til å bli en supersjekker. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 MM er jo der alle begynner som regel. Det er det eldste og det mest kjente. Ser på MM som en amerikansk pick-up teori, mens natural som uamerikansk. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Der fikk jeg ihvertfall ikke en shit-test opp i fjeset. Jeg må innrømme at jeg ble overrasket da jeg fikk meldingen din. Jeg hadde virkelig ikke forutsett noe sånt, men setter pris på ærligheten din. Selv om det har vært et bra samarbeid, har jeg ikke følt at det er noe mer enn det. Derfor tror jeg ikke der er noe mer å hente eller prøve ut. Du er en flott fyr, og håper du ikke tar dette personlig. Jeg vil si det beste er å la ting være som de er. Jeg greier faen meg ikke å tygge over denne, og nå funker i alle fall ikke tankene mine. Jeg er så utrolig forvirra nå, at jeg føler meg som om jeg er midt opp i en drøm. Kan noen si hvordan jeg skal tolke denne? WTF gjør jeg nå? Gir opp? Kjører på som bare faen? Fy faen, jeg har ikke vært så forvirret på en stund. Alt jeg gjør nå er å flire dumt, og skrike WTF til meg selv... Hve er det som har skjedd? PUA hjelper jo med en ting her, jeg tar ikke dette personlig og faktisk så kan jeg le av dette på en syk måte. Men hva jeg gjør nå har jeg ikke peiling på, hjernen er kobla ut... Edit: Tror hun jeg har en fjortiscrush eller noe? Nei, dette har jeg virkelig ikke peling på... Endret 1. februar 2009 av SasaB Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Der er du inne på noe viktig, Dorian. Det handler ikke om å kopiere Tim, Jeffy, Mystery, eller hvem du måtte velge. Det handler om å skape sin egen stil. Flawless Dorian! ;p Et kjent og gammelt slogan: Bruk det som funker for deg, discard the rest. Jeg liker å være i state, men jeg vil ikke være avhengig av det. Jeg liker Tim og jeg liker stilen hans. Samtidig liker jeg også Cajun og det jeg har fått med meg av stoffet til Swingcat. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tja, Sasab. Skal du fortsette å kjøre på? Eller skal du drite i det å finne en annen å ha det gøy med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ikke alt er en shit test. Utrolig nok så finnes det faktisk noe som heter genuine følelser. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Tja, Sasab. Skal du fortsette å kjøre på? Eller skal du drite i det å finne en annen å ha det gøy med? Tja , PUA-en i meg sier at løpet ikke er kjørt ennå. Det er noe inni meg som vil kjøre dette hele veien, men det er vanskelig å finne ut av hva som kan gjøres etter noe sånt. Det er krefter som river i meg, men jeg tror jeg lar core lede meg. Jeg skal jo tross alt være en slags natural, og dette lærte meg at jeg elsker dette spillet. Jeg må innrømme at jeg ser på dette som en utfordring, og jeg elsker en god utfordring. Faen, heller; jeg er jo ingen jævla chode! Nå gjenstår det bare å finne ut hvordan jeg skal spille dette videre... Ser ut til at jeg må kjøre en blanding av C&F, og The pinball of positivity. Steike, jeg må jo være helsprø som faktisk ikke vil gi meg ennå. Men hun sier at det beste er å la ting være som de er. Pyse... Hun kalte meg forøvrig en "flott fyr". Jeg hater nice guy-stempelet mitt. Dette må fikses på. Så, mine damer og herrer: I morgen begynner runde to... Noe som jeg har oversett nå? Tips mottas med stor takk... Edit: Takk for den wh1te... men ærlig talt så er noen ting verdt det å gå inn i løvens hule. Nå fikk jeg bekreftet at jeg ikke tar dette så personlig som jeg ville ha gjort tidligere. Det er i nedoverbakke det går oppover etc. Endret 1. februar 2009 av SasaB Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Haha, jeg liker entusiasmen din. Men hvis hun truer med politianmeldelse kan du la henne gå ;p Dog, elsker du spillet eller elsker du jenta? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Ikke alt er en shit test. Utrolig nok så finnes det faktisk noe som heter genuine følelser. Og innimellom er de følelsene "Fuck off, sir". Endret 1. februar 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå