Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I min verden er man en mye bedre PU når man ikke tenker men bare handler. Ved å lese The Power of Now lærer man seg jo nærmest å ikke tenke, noe som er helt sykt befriende når man klarer det. :)

Men ja læren om PU er jo definitivt mye tenking, men mest handling der og :)

(Gå ut å sjekke lærer man jo mye mer av enn å sitte å lese bøker)

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Hell yeah success på msn med I.O.I og skaping av attraction, jenta hadde på cam og gjorde I.O.I som f.eks å stelle på håret sitt, nekte mens hun ler, fnising, at hu smiler til meg.

Neging på msn funker det:

Nenneth: Er innkalt til kamp mot IK Start 13.April sier:

nesen din rynker seg når du smiler:P

*target* sier:

nei, duuu :p *ler når hu svarer*

Lenke til kommentar

Utrolig lenge siden jeg har postet her, men det er nå på tide å poste igjen.

I går gikk det opp for meg, min AA er nærmest borte og det føles befriende! Nå har jeg hatt flere kvelder (over noen uker) uten noe problemer med å nærme meg og snakke med jenter. Merker at interessen min for PU flammer opp enda mer når jeg merker at jeg får det til! Føler også at jeg har litt høyere state enn vanlig. Litt mer glad og energisk, visste ikke at AA har gjort så mye ødeleggelse :p

Lenke til kommentar

Er det noen jenter som har prøvd noen av disse teknikkene på gutter?

I så fall hvordan fungerte de?

Har sett litt på dette de siste dagene og tror det var ei som brukte disse triksene på meg i sommer, men jeg ble bare litt forvirret for hun oppførte seg så anderledes alle andre jenter jeg er vant med :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hell yeah success på msn med I.O.I og skaping av attraction, jenta hadde på cam og gjorde I.O.I som f.eks å stelle på håret sitt, nekte mens hun ler, fnising, at hu smiler til meg.

Neging på msn funker det

1. Drit i negs

2. Drit i Mystery method

3. Bli natural

Hva med å ikke legge alle egg i en kurv? Jeg har vært frekk med andre så lenge jeg kan huske. Helt naturlig.

Lenke til kommentar

Han er åpenbart ikke særlig spydig til vanlig når han tar i bruk en så resirkulert neg som overfornevnt. Det er en forskjell på å negge spontant og naturlig enn å negge bevisst for å skape attraksjon. Folk som negger mye har en tendens til å framstå som arrogante tullinger, rett og slett fordi grensen mellom en neg og en fornærmelse er hårfin. Negs er noe dritt.

Lenke til kommentar

Okey, jeg opplevde noe litt rart i går. Kanskje noen av dere pua folk kan hjelpe meg å forklare hva som faktisk skjedde.

Jeg kjeda meg ganske mye, og det var ikke noe liv ute som jeg visste om. Jeg bestemte meg da bare for å holde en fest, og det gjorde jeg. Jeg tenkte jeg like gjerne kunne bruke festen i mitt favør og invitere et par jenter jeg har hatt et lite øye til.

Den ene jenta som går i pararell klassen min, som jeg egentlig ikke kjenner i det hele tatt, sendte jeg en sms til og spurte om hun ville ta seg en tur. Hun beklaget veldig og sa hun skulle tilbringe kvelden med familien.

Festen går sin gang og når klokka ble litt over 03:00 tikket det inn en melding hvor hun igjen beklaget seg veldig for at hun ikke kunne komme. På dette tidspunktet begynte jeg å sende litt meldinger til hun, og vi sendte meldinger sammen et par timer.

Det var ganske godt kontakt over meldingene og hun virket veldig interessert. Så jeg bestemte meg for å sende en melding og foreslå at vi skulle møte hverandre til uka. Og etter den meldingen fikk jeg ikke noe svar, og har enda ikke fått.

Tolka jeg hun helt feil? Trodde hun jeg bare var drita?

Det ga ikke no mening i det hele tatt, hun virka så interessert og plutselig bare slutta hun å svare.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jenter ønsker at alle skal like dem. Det kan være en av grunnene til at hun beklaget seg. At du ikke enda har fått melding kan være fordi hun spiller kostbar. Jeg antar at meldingene dere sendte i den tidsperioden ville gitt en bedre pekepinn.

Mitt spørsmål: var du drita?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er mulig hun er skeptisk til hvor mye du legger i en forespørsel du kommer med til en jente du ikke kjenner i en melding du sender etter en fest. Det er ikke rart at hun ikke har svart. Det kan veldig godt hende hun er usikker på om du faktisk mente det du skrev. Jeg ville ventet på svar. Går dere på samme skole kan du alltids snakke med henne.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Same shit happened to me... Faktisk 95% av det samme skjedde med meg...

God kontakt når vi snakker sammen osv., men når jeg går litt lenger med intent så stopper ting opp. Null respons faktisk. Anyways :)

Dette er en smått kinkig situasjon, og det hjelper ikke så mye å tenke livet av seg. Kan hende at du ble utsatt for en shit-test, noe som medfører at hun tester hvor mye du vil ha henne. Da er det bare å kjøre på videre, men det beste er kanskje å ta det opp når dere er f2f. Ikke vær needy, vis henne at du aksepterer dette men at du samtidig vil ha henne. Du kan si ting som at du vil gå til enden av jorden for å ha henne, men legg litt humor i det. Lat som om ingenting skjedde, og kjør på videre.

Hvis du vil ha henne, så må du vise det. Hun vil sette pris på det, vis henne at du er en mann. Ta det du vil ha, men ikke vær en psyko tulling som tror at hun er den eneste i universet. Så derfor vil jeg råde deg til å akseptere dette, og vise henne det. Men samtidig kjør på, interessen er der og da kan du klare det ;)

Edit:

Angående det jeg sier her; kanskje lurt å forklare henne at du ikke var drita, og dermed vise henne at du er seriøs...

Selvfølgelig lønner det seg å vente som wh1te sier her. Jeg har ikke fått respons siden fredag, men jeg venter på flere plan her. På hennes respons, enten via SMS eller f2f og så venter jeg på at jeg møter henne og vise hvor mye jeg vil dette. Ingen vits i å virke needy. Har jo hele livet på dette, jenter kommer og går...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Ja, ser jo den.. Men fikk faktisk tak i hun nå, og hun sa hun greide og sovne. Men det er jo mulig det bare er en unskyldning for å ikke møte meg, og irriterer meg egentlig veldig at hun aldri sendte en ny melding da hun faktisk våkna.

Men mulig det er som du sier wh1te, at hun ble litt skremt fordi vi ikke kjenner hverandre godt nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...