Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Når du skriver hypnose, hvilket nivå er det på, hvilken type?

Jeg jobber fremdeles med å kunne plante ting hos mennesker. Ankre følelser og slikt, men begynner å komme veldig nærme nå. Prøvde meg på å fremkalle hypnotisk orgasme i går, fikk det ikke til, men dama vibrerte og stønna. At jeg fikk henne kåt er en underdrivelse...

Gjennom Derren Brown lærer jeg bare mer om oppsettet slik at jeg kan lage egne script. Jeg vil så langt si at jeg ikke er på noe høyt nivå, men jeg får hjelp av en hypnoseterapaut til å lære meg det ordentlig. Og ikke minst flere video seminar av blandt annet David Shade og Mark Cunningham.

Jeg sitter i skrivende stund å lager script til nytt besøk i morra :)

Qbab: Du er klar over at det er minimalt med snø i Oslo nå? Men anyways, jeg blir med ut jeg :)

Soni1: Gratulere! Knall bra jobba :D

Endret av Seth_pua
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min første K-close etter og ha lest PUA, tok rundt 10sekunder. xD Gikk rett bort til jenten etter og ha utvekslet noen blikk, satt meg ned, kline lenge. Etter en rundt 10min når vi stoppet tok jeg frem hånden og "Hei jeg er *****" mer episk øyeblikk skal man lete etter.

Tenkte jeg skulle prøve på 25 avslåtte kyss challenge. Jeg failet hvertfall på første forsøk.

Faen så fett det vaar! (Kanskje jeg skriver en sikkelig FR)

Herlig! :thumbup:

kan tenke meg at dette skjedde fordi du ikke brydde deg noe særlig om utfallet og bare "gjorde det"? Sånt lyser av en person lang vei og er ekstremt atraktivt!

Endret av Feromon
Lenke til kommentar

Raijin: Takker. Er bare en vei nå :)

Skal begynne og skrive litt mer aktivt også.

Feromon: Ja, jeg tenkte at enten går det eller så går det ikke. No big deal. Selv om det var kanskje litt klumsete, så gikk det jevla bra :D

Endret av Soni1
Lenke til kommentar
Dere som driver med PUA, bruker dere veldig mye tid på det? Virker som det er noe dere holder på med hele tiden.

Nei, ikke mer enn jeg har lyst til. Leser litt nytt matriale nå og da, og holder kontakten med andre i miljøet. Men det begrenser seg stort sett til 2-3 kvelder på byen i uka, og har det grisefett! :thumbup:

Lenke til kommentar
Dere som driver med PUA, bruker dere veldig mye tid på det? Virker som det er noe dere holder på med hele tiden.

Spørs hva du mener med dette spørsmålet. Jeg leser materiale et par ganger i uka, og skriver ned egne notater når jeg har fått en lyspære over huet (ideer altså).

Flawless natural handler like mye om livsstil som om å sjekke opp jenter, forbedre sin sosiale status og forbedre sin egen sosiale interaksjon. Når du setter deg mål i livet, og oppnår disse måtene opplever du en spesiell følelse. For å bli god i akkurat denne typen PUA så må du gjøre ting som gjør at du føler deg bedre. Derfor trener jeg ganske mye, spiser sunt og prøver å gjøre mitt beste i de målene jeg har satt meg. Når du føler deg godt, og er fornøyd med deg selv, så vil det lyse av deg og dette tiltrekker folk.

PUA er så mye mer enn en vil tro, men når du innser hva det gjør med deg så vil du ikke slutte med det. Det er derfor jeg kan gå rundt og smile, og faktisk være en helt annen versjon enn det jeg var før. Folk merker dette, jeg har fått høre det flere ganger i det siste. "Hva har skjedd med deg?", "Du er annerledes enn før" osv.

PUA er blitt faktisk en slags livsstil, i alle fall de som går inn for Flawless natural ;) Så jeg kan si at PUA er noe som er med meg hele tiden, for det meste i hodet mitt. De beste ideene kommer når en beveger seg, og ikke sitter hjemme og choder...

Lenke til kommentar
Gjest ståle_krapyl
Litt problemer med å tolke om du er ironisk eller om du synes jeg er en jævla drittsekk. Smileys er en fin bil...

Ironisk ;)

Det er bra at du har blitt en mer omgjengelig person. Har du lyst til å fortelle hvordan du gikk frem? Hva du har lest og prøvd ut. Det er sikkert en del som vil vite det.

Joda. Var en fet type bak oss som prøvde å få dama til å crowdsurfe i Spektrum. Det funka dårlig siden det ikke var nok folk. Når de hadde prøvd en 2-3 ganger tok jeg hun i hånda, dro hun opp og spurte om det gikk bra. Sa til fyren bak at han måtte passe bedre på dama si, men de var visst ikke sammen. Så prøvde de enda en gang og gikk til helvete igjen. Tok da tak i hun og sa at hun var trygg hos meg mens jeg smilte litt lurt.

Så begynte vi å prate om all mulig bullshit som skole, jobb, alder osv. Kjørte kino hele tiden som å holde rundt hun, på skuldrene og holdt hun også i hånda faktisk. Så etter og tolka tegn og fant ut at han hadde lyst til å ta det videre. Begynte så bare å kysse hun, noe jeg aldri hadde tørt før uten at hun hadde tatt intiativet. Var veldig rolig og lot hun beholde styringa så hun skulle få comfort. Dro også noen push-pull der jeg plutselig bare begynte å digge musikken en stund før jeg fortsatte klininga. Beit hun så smått i leppa og lignende. Så tok jeg hånda mi på ansiktet hennes og isolerte oss fullstendig mens jeg snakka med hun. (Hvor faen ble det av alle folka som dytta like før???)

Derreter begynte jeg så smått med mer kino som å stryke forsiktig over puppa osv. Mest teasing og for å sjekke hvor komfertabel hun var. Det var tydeligvis greit og vi fortsatte med mer kino en stund der jeg passa på at hun alltid følte hun hadde kontrollen samtidig som jeg styrte. Prøvde rett og slett å ikke fremstå som en sprengkåt gutt på perm. Etter en 10-15 min spurte jeg om hun hadde lyst til å ta det videre. Det hadde hun.

Vi stakk så på dassen der jeg fortsatte litt på samme måte. Få hun til å føle at hun ikke ble brukt, at hun skulle ta av seg klæra selv og brukte lang tid på klining og gradvis avkledning. Dette holdt vel på i en 5-10 minutt før hun sa hun var klar. Resten gidder jeg ikke ta i detalj. ;)

Lenke til kommentar
Gjest ståle_krapyl

Glemte å skrive hva jeg har lest. Har aldri kjøpt noen bøker om temaet, men har plukket opp mye her i tråden, noe på andre forumer og noe fra film. (Type PAU-instruksjonsfilmer)

Først og fremst mentaliteten fra PUA jeg har lært meg mest om i tillegg til å ha innsett hvor viktig kino er. Jeg hadde nok gjort mange av de samme tingene før også hvis det var en dame jeg stolte på fordi det føles naturlig, men før var jeg alltid så redd for å bli avvist når jeg gjorde sånt. Jeg gjorde rett og slett det å ta på jenter til en mye større greie enn det er.

Drakk forresten svært lite i går. 3 små flasker, mest fordi jeg glemte klokka. Kanskje var det derfor det ble close? :)

Lenke til kommentar
Vi stakk så på dassen der jeg fortsatte litt på samme måte. Få hun til å føle at hun ikke ble brukt, at hun skulle ta av seg klæra selv og brukte lang tid på klining og gradvis avkledning. Dette holdt vel på i en 5-10 minutt før hun sa hun var klar. Resten gidder jeg ikke ta i detalj. ;)

Du mistet jomfrudommen på en dass? Nice one dirty little you. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...