Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Så i øyekroken ved ett par anledninger at HB6 brunetta stirra rimelig heftig på meg. Og før jeg viste ordet av det, var hun all over me. Tok sikkert max 5sek fra vi begynte å danse til vi klinte rimelig heftig midt ute på dansegulvet. Ble ved ett par anledninger skremt, da hun stappet tunga skikkelig langt inn i kjeften på meg, trodde hun skulle kvele meg :p

Hun virket råkåt. Kyssa henne på halsen og småbet i øret. Funka gull :D

Hun tok også ved flere anledninger hendene mine opp på puppene sine, slik at jeg skulle grafse. (Hun tok ofte føringen over hendene mine rimelig heftig) Hvorfor gjorde hun dette egentlig?

Plutselig forsvant jenta. Helt uten forvarsel. Aner ikke hvor hun ble av, men mistenker HB7 blondina fikk det travelt med ett eller annet, og grep henne med seg. Det skjedde så utrolig fort at jeg ikke aner hvordan hun forsvant.

Vel, det finnes en mulighet til hvorfor hun forsvant som ingen har nevnt. Det er rett og slett en mulighet for at du var et uskyldig offer i hennes forsøk på å gjøre en annen sjalu.

Opplevde det faktisk selv denne helgen. Jeg var hennes target, men jeg var ikke så alt for interessert. Hun dro da en annen mann til bordet som hun begynte å flørte med. Han ble også dratt med videre til neste uteplass. Jeg skjønte raskt hva som var hennes hensikt, og jeg forlot dem bare og fant meg andre å prate og flørte med. Han hun dro inn ble dumpet i løpet av kvelden. Han skjønte nok lite av hva som hadde rammet han :D

Dette er et av våpnene i kvinnenes "pua"-arsenal. Greit å kjenne til og vite hvordan man skal kontre. Og også greit å være obs på så man ikke blir det uskyldige offeret for spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, det finnes en mulighet til hvorfor hun forsvant som ingen har nevnt. Det er rett og slett en mulighet for at du var et uskyldig offer i hennes forsøk på å gjøre en annen sjalu.

Ville nok sagt at dette er den grunnen jeg heller mot også når det gjelder akkurat det der. Men du hadde en strålende kveld på byen uansett :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest ståle_krapyl

Takk gutter. Utviklingen min har hvert enorm siden jeg begynte å lese her inne og plukke opp tips på internett. For et halvt år siden var jeg en litt stille gutt uten noen gode venner på skolen. Dårlig selvtillit og visste ikke hva jeg skulle si til damene. Ble rett og slett nervøs og sjenert når jeg pratet med pene jenter. Typisk gutt som står ved siden av vennegjengen og kommer med halvdårlig kommentarer fordi man tenker for mye...

Nå har jeg fått langt bedre selvtillit og har sklidd rett inn i vennegjengen. Før snakket folk over hodet mitt når vi satt i klassen. Nå snakker de heller med meg. Jeg er jo ingen mirakelmann, men fra å være en fyr som stakk hjem og satte seg på pcen rett etter skolen til å bli en impulsiv og morsom type som finner på ting, er en ganske stor endring.

Har også byttet klesstil, frisyre og endelig lært meg å snakke normalt med jenter. Det er virkelig deilig å bli ringt opp av folk som lurer på om jeg blir med å finne på noe, for sånn hadde jeg det også på ungdomskolen. Var også på konsert i dag der jeg kom i snakk med en fin jente. Ting gikk fint og jeg er ikke lenger jomfru. Er litt imponert over at jeg fikk jenta til å komme allerede første gang. Trodde mer på en halvpinling startings med happy ending etter kort tid. :p

Så alt i alt har jeg gått fra å være missfornøyd med livet mitt til å føle at jeg betyr noe. Ting sitter veldig mye i hodet, for jeg veit at jeg alltid har vært en fin fyr å henge med. Problemet mitt var bare å overbevise meg selv om det og komme ordentlig i kontakt med andre.

Takk for fine tips og greier... Jeg ser absolutt ikke på meg som en PUA, selvfølgelig, men jeg er i hvert fall veldig fornøyd med meg selv for tiden.

Takk og takk igjen. :D

Lenke til kommentar
Gjest ståle_krapyl
Din con-artist drittsvindler! Se hvor mye verden er blitt av sånne som deg. Du har hatt sex med en jente som likte det, du klarer deg bedre sosialt og blir oppringt av venner.

Litt problemer med å tolke om du er ironisk eller om du synes jeg er en jævla drittsekk. Smileys er en fin bil...

Ellers er det vel ikke noe galt i at en helt normal type får det bedre med seg selv. Alle trenger venner og morro for å være lykkelige med seg selv. Nå er jeg der og er fornøyd med meg selv. Aner ikke om det var det du prøvde på, men å rakke ned på meg funker uansett jævlig dårlig. ;)

Lenke til kommentar
Hva betyr dette?

- C&F?

- #-close?

- F-close?

Småvrient å lese i denne tråden til tider uten å vite hva alle disse ordene betyr :wee:

1. Cocky and funny: Vis at du har selvtillit, tør å erte jenta litt, etc. Dog må du alltid beholde glimt i øyet, ellers blir du oppfattet som kun cocky (arrogant).

2. Numberclose, at du får nr til jenta.

3. Fuck - close. Sier seg vel selv :)

Lenke til kommentar
Litt problemer med å tolke om du er ironisk eller om du synes jeg er en jævla drittsekk. Smileys er en fin bil...

Ironisk ;)

Det er bra at du har blitt en mer omgjengelig person. Har du lyst til å fortelle hvordan du gikk frem? Hva du har lest og prøvd ut. Det er sikkert en del som vil vite det.

Lenke til kommentar

Og moralen er at mann må spise fleinsopp før man går på byn?

At alt går bra så lenge man har en rørtang av rimelig størrelse?

Eller at alt untatt vennskap og LTR = avgrunn?

Damn, var dyp denne...tolkninger...tolkninger

Lenke til kommentar

Utfra det jeg kan se er det Super Mario 1, og hvis ikke min hukommelse er helt feil får man ikke kappe før Super Mario 3...

Men, det var et morsomt bilde :)

Sitter her på jobb og leser i en bok av Derren Brown og lærer meg endel nye ting, samt flere hypnose muligheter. Weee! I need volunteres!

Lenke til kommentar
Sitter her på jobb og leser i en bok av Derren Brown og lærer meg endel nye ting, samt flere hypnose muligheter. Weee! I need volunteres!

Når du skriver hypnose, hvilket nivå er det på, hvilken type?

BTW: The Mentalist på TV3 er artige greier...mye tullball, men morosamt å kunne lese folk så bra.

Lenke til kommentar

Min første K-close etter og ha lest PUA, tok rundt 10sekunder. xD Gikk rett bort til jenten etter og ha utvekslet noen blikk, satt meg ned, kline lenge. Etter en rundt 10min når vi stoppet tok jeg frem hånden og "Hei jeg er *****" mer episk øyeblikk skal man lete etter.

Tenkte jeg skulle prøve på 25 avslåtte kyss challenge. Jeg failet hvertfall på første forsøk. :)

Faen så fett det vaar! (Kanskje jeg skriver en sikkelig FR)

Endret av Soni1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...