Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Du spurte ikke om nummeret hennes? :huh:

Jammen for pokker! Hun spurte jo om du ville være med på håndballtrening, mann! :p

Ok, dating 101:

Du: Håndballtrening? Jau! Det blir gøy, få nummeret ditt så kontakter jeg deg laters! *insert big happy smile*

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jammen for pokker! Hun spurte jo om du ville være med på håndballtrening, mann! :p

Ok, dating 101:

Du: Håndballtrening? Jau! Det blir gøy, få nummeret ditt så kontakter jeg deg laters! *insert big happy smile*

Hahahah.. sant! du sier noe; håndballtrening er jo perfekt daytime venue? eller ? : d uhm? nummeret mitt? jeg bor på østlandet, og sarger for det meste 17 åringer og suger i gamet ;p men jeg jobber med saken, every fucking day. btw.. tok anbefalingen din og hører jevnlig på the power of now på lydbok, merker forskjeller.. its good stuff!

Lenke til kommentar

Ah,damn! Hvordan er erfaringene med å game på skole/jobb her inne? Jeg synes det er nesten vanskeligere enn vanlig "street-gaming". Selv om det funker fett nok på VGS, så synes jeg det blir vanskelig å få til kino der, pluss det virker som om alle jentene er pissredd for å flørte litt ekstra på skolen. Har til nå bare fått #closes. Dog er det sykt fett å se hvor overrasket alle gutta blir når de ser hvor flørtende man er mot jentene. Awesome !

Endret av Mido
Lenke til kommentar
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you.

Herregud. Klisjeer av denne typen trodde jeg verden var ferdig med. Haha.

"Daniel-san, you must control your anger.. or your anger will control you."

Lenke til kommentar
Ah,damn! Hvordan er erfaringene med å game på skole/jobb her inne? Jeg synes det er nesten vanskeligere enn vanlig "street-gaming". Selv om det funker fett nok på VGS, så synes jeg det blir vanskelig å få til kino der, pluss det virker som om alle jentene er pissredd for å flørte litt ekstra på skolen. Har til nå bare fått #closes. Dog er det sykt fett å se hvor overrasket alle gutta blir når de ser hvor flørtende man er mot jentene. Awesome !

Enig der.. har inntrykk av at de fleste VGS jenter er litt vanskeligere og få til på skolen da de holder litt tilbake, dog må du prøve og isolere og få med deg target på ett eller annet sånn at dere får være alene, da åpner hun opp. men ja.. ganske kult.. # close er ikke så hardt, men det funker, om du bare vet og bruke nummerene du får på en riktig måte.. og om ikke annet så utvider du vennekretsen din og bryter sosialegrenser which is a good thing!

Har selv i det siste fått sansen for bibloteket som en daytime venue; da det ofte er litt færre her, og større muligheter for å gjøre andre ting da man er midt i byen..

samla mange # closes? og hvordan går du fram? jeg bruker bare chatte vanlig om whatever, berøre henne litt mer en hva random chodeman gjør og etterhvert når jeg må dra eller noe sier jeg 'ey, kan jeg få nummeret ditt så kanskje vi kan finne på noe?' nærmest canned fra flawless nautral method, men det funker fjell om resten av gamet er stødig. Kult og høre med andres erfaringer med VGS game ;p

Lenke til kommentar

Fett å høre! Jeg følger stort sett den samme rutinen som du gjør. Litt C&F og de fleste skjønner ikke en dritt. Spesielt 10'erne, de blir bare snakket til sånn av faren sin. Ser du er fra Østlandet, samma som meg. Ta og send en PM dersom du er hypp på å utveksle litt rutiner, for alt jeg veit så kan jeg gå på samme skole som deg! ;)

Lenke til kommentar

Ok, dating 101:

Hahahah.. sant! du sier noe; håndballtrening er jo perfekt daytime venue? eller ? : d uhm? nummeret mitt? jeg bor på østlandet, og sarger for det meste 17 åringer og suger i gamet ;p men jeg jobber med saken, every fucking day. btw.. tok anbefalingen din og hører jevnlig på the power of now på lydbok, merker forskjeller.. its good stuff!

At hun spurte deg ut på håndballtrening er jo omtrent som hun spurte deg ut på date. Bare i stedet for at det er en date så er det en aktivitet, som er enda bedre. :w00t:

Flott at du liker "The power of now", må bare understreke atter en gang at dette ikke er noe kjapt opplegg. Hør igjennom hele, hør begynnelsen på nytt. Prøv ut det han sier, spør deg selv om du fatter hva han snakker om. Gå virkelig dypt inn i stoffet og du vil merke syke forskjeller.

Har vel holdt på med mitt power of now prosjekt i snart 2 måneder nå. Nå leser jeg i den et par ganger i uken og øver meg på å være i "nuet." Klarer å hitte denne fredlige staten of "nomind" lengre og lengre. Så det er flotte greier!

Edit: Lurte du forresten på om jeg ville ha nummeret ditt? :p

Jeg skrev dette som i du/aritalo sier dette til jenta: "Håndballtrening? Jau! Det blir gøy, få nummeret ditt så kontakter jeg deg laters!"

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Jupp.. gotcha! :D leser den daglig, har enda ikke lest hele, men leste deler av kapitel 1 om igjen da jeg ikke forsto alt ved første gjennomgang, plutselig la jeg merke til enda flere gode sannheter som du bare kjenner inni deg (ikke i hjernen) men i kroppen et sted, du bare kjenner; 'I know this is true'

Lenke til kommentar

Okei, en liten FR fra meg denne helgen.

Fredag hadde jeg egentlig ingen planer om å dra ut. Jeg og en kompis fant ut i 21-tiden at vi allikevel skulle ta en tur på byen for kosens skyld. En lønnings-pils kan man si :)

Satt og pimpa litt hos meg med litt god musikk og noen morsomme Youtube-klipp. Stakk til byen rundt 00. Sprang litt rundt så en annen chode, var absolutt ikke i state til å kjøre noe game. Ble plutselig åpnet av en herlig brunette HB7 "Har jeg ikke sett deg før en plass", noe som selvfølgelig bare var bullshit. Jeg ble jo selvfølgelig helt satt ut (Ikke i state - Jeg er heller ikke personen som pleier å bli sjekket opp av jenter), og bablet sikkert bare noe random piss om at jeg ikke trodde det. Hun sa til og med at jeg skulle sette meg ned med henne, noe jeg selvfølgelig ikke gjorde - Idioten meg ... Chodet rundt resten av kvelden.

Lørdagen startet med ett skikkelig pølsevors hos en venninne. Stakk til byen og jeg følte jeg hadde rett state inne. Gikk som vanlig rett ut på dansegulvet, og rocka skikkelig! Forøvrig utrolig dumt at utestedet er så lite, man står som sild i tønne og har knapt nok plass til å løfte armene. Noe som gjør det unødvendig vanskelig å danse skikkelig. Hele utestedet var stappfult av ekle, svette og kåte millitærgutter i full uniform. Så danset litt med noen venninner av meg, cockblocket litt, og tok ett par spin-and-in uten særlig suksess. Spotta ett 2-set litt tidligere på kvelden, med en HB7 blondine og ei rimelig frekk HB6 brunette. Hadde allerede åpnet HB7 blondina, men virka som om hun var mer opptatt av kåte millitærgutter som stod å tørrjokket på henne. (...)

Så i øyekroken ved ett par anledninger at HB6 brunetta stirra rimelig heftig på meg. Og før jeg viste ordet av det, var hun all over me. Tok sikkert max 5sek fra vi begynte å danse til vi klinte rimelig heftig midt ute på dansegulvet. Ble ved ett par anledninger skremt, da hun stappet tunga skikkelig langt inn i kjeften på meg, trodde hun skulle kvele meg :p

Hun virket råkåt. Kyssa henne på halsen og småbet i øret. Funka gull :D

Hun tok også ved flere anledninger hendene mine opp på puppene sine, slik at jeg skulle grafse. (Hun tok ofte føringen over hendene mine rimelig heftig) Hvorfor gjorde hun dette egentlig?

Plutselig forsvant jenta. Helt uten forvarsel. Aner ikke hvor hun ble av, men mistenker HB7 blondina fikk det travelt med ett eller annet, og grep henne med seg. Det skjedde så utrolig fort at jeg ikke aner hvordan hun forsvant.

Uansett har det vært en AWESOME helg for meg! :D Fikk endelig litt uttelling. Ikke store greiene for erfarne skjørtejegere, men for meg var dette ett godt skritt i riktig retning. Selv om jeg nok burde tatt HB6 brunetta ut fra dansegulvet for å game litt (Vi utvekslet faktisk aldri ett eneste ord :p ), grepet sjansen bedre med HB7 brunette fra fredagen, følte jeg at flere ting gikk i riktig retning denne helgen. Selvfølgelig mange ting som kan gjøres annerledes og forbedres (Og tilføyes), derfor gleder jeg meg allerede til neste helg med nye muligheten! :D

Endret av El Matador
Lenke til kommentar

Bra jobba mann! keep up the good work, og selvom det er som du sier det ikke er noe stort i sin helhet så er dette helt sikkert stort for deg (noe det ville vært i f.eks min situasjon..) så vær stolt av deg selv og bruk erfaringene dine til og bli enda bedre neste helg : ))

EDIT: leif

Endret av aritalo
Lenke til kommentar
*snip*

Uansett har det vært en AWESOME helg for meg! :D Fikk endelig litt uttelling. Ikke store greiene for erfarne skjørtejegere, men for meg var dette ett godt skritt i riktig retning. Selv om jeg nok burde tatt HB6 brunetta ut fra dansegulvet for å game litt (Vi utvekslet faktisk aldri ett eneste ord :p ), grepet sjansen bedre med HB7 brunette fra fredagen, følte jeg at flere ting gikk i riktig retning denne helgen. Selvfølgelig mange ting som kan gjøres annerledes og forbedres (Og tilføyes), derfor gleder jeg meg allerede til neste helg med nye muligheten! :D

Hei El Matador.

Du burde ikke sammenligne deg med noen andre enn deg selv. Er det en bra kveld for deg, så er det en bra kveld. Et godt skritt i riktig retning er det uten tvil. Keep it up, og gled deg til helga som kommer. Da tar du nok enda et skritt i riktig retning ;)

Lenke til kommentar
Tok sikkert max 5sek fra vi begynte å danse til vi klinte rimelig heftig midt ute på dansegulvet. Ble ved ett par anledninger skremt, da hun stappet tunga skikkelig langt inn i kjeften på meg, trodde hun skulle kvele meg :p

Hun virket råkåt. Kyssa henne på halsen og småbet i øret. Funka gull :D

Hun tok også ved flere anledninger hendene mine opp på puppene sine, slik at jeg skulle grafse. (Hun tok ofte føringen over hendene mine rimelig heftig) Hvorfor gjorde hun dette egentlig?

Plutselig forsvant jenta. Helt uten forvarsel. Aner ikke hvor hun ble av, men mistenker HB7 blondina fikk det travelt med ett eller annet, og grep henne med seg. Det skjedde så utrolig fort at jeg ikke aner hvordan hun forsvant.

Kanskje det kan være at du var for "passiv" for henne. Som du nevner så tok hun ofte føringen. Det kan være for å vekke deg, slik at du skulle ta over og dominere henne?

Men ellers: Gratulerer med en god kveld, og et steg i riktig retning!

Lenke til kommentar

Forslaget om mer dominanse høres klokt ut! :)

Men hvilket linje burde man normalt sett ligge på mtp. kino på dansegulvet? Jeg er absolutt ikke redd for kino, og bruker det ganske effektivt. Men er redd det kan bli for mye kino på dansegulvet, slik at jeg blir oppfattet som enda en desperat chode.

Er selvfølgelig klar over at kinoen må kalibreres alt etter hvilken jente det er snakk om.

Lenke til kommentar

Kino, altså røre henne, er noe man absolutt burde gjøre når man danser. Hvis du tenker på hvordan man skal eskalere kinoen, så vil det gjelde som all annen kino. Føl deg frem. Ganske åpenbart. F.eks. Ikke gå fra håndhils til hånda i buksa, men håndhils til klem til hånda på ryggen til hånda på rumpa til hånda i buksa. You get my point :p. Men ja, som du sier så må kinoen må også tilpasses jenta. Selv om én jente ikke har noe problem med klem til rumpe, har kanskje den neste det.

I ditt tilfellet var nok jenta klar for det meste. Nå har ikke jeg innsikt i selve situasjonen din, men av det lille du har skrevet kan jeg gjette:

Du nevner at hun flere ganger tok hendene dine på brystet hennes, det vil si at du fjernet dem gjentatte ganger? Altså, du esklarte ikke kinoen slik som hun ville, noe som førte til et ubehag hos jenta.

Tilbake til generelle situasjoner: Hvis du skal eskalere kino, så ikke gjør halvhjertet forsøk på det... Hvis du f.eks. holder jenta på hoftene, for så å bevege hendene oppover magen og til slutt nå brystet, så ikke begynn å unnskyld deg hvis hun reagerer negativt til at du berører brystet hennes. She's just not right there yet.

Tilbake til spørsmålet om kino på dansegulvet så synes jeg at veldig mye tafsing ser dumt ut på et dansegulv. Isoler henne heller litt bort fra folk, i en soffa eller no og fortsett der, eller gå for f-close. Å stå midt ute på et dansegulv og ha klessex ser ikke bra ut.

Lenke til kommentar

Det er viktig at kino ikke blir til kåt grafsing fra desperat mann. En fin måte å introdusere kino er å bruke det som belønning. Få det til å virke naturlig samtidig som du eskalerer.

Du er en touchy guy :thumbup:

Endret av Feromon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...