Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Does it turn you on, Vegard? ;p

 

Curly, har du lest gjennom HELE tråden?

Hvorfor skulle ikke folk ville ha kontakt med deg?

 

Haha, dicktator, fieldtestet den? ;p

 

Sasab, har du testet ut bubble of love?

 

V_chase, er bare til å ikke stille spørsmål det ;p

Fortelle istedetfor å spørre. Men, du TRENGER heller ikke å si noe hele tiden. Vær komfortabel med stillheter :)

(dog, merker jeg avogtil at viben går litt ned i dass, hvis jeg ikke sier noe ;p)

 

Tja, hva var de magiske tallene? 90/10? Men jeg er mer fan av å teste ut ting istedetfor å slavisk følge regler :)

Ja, vet ikke, har alltid hatt vanskelig for å bli kjent/komme i kontakt med folk.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sasab, jeg har ikke fulgt med på bloggen på evigheter. Men skal sjekke den ut når jeg får tid :)

 

Kan du beskrive kort hva Glimpse of Glory er?

 

Det føles godt! Å vite og merke at man utvikler seg i en positiv retning :)

 

 

Curly, når skal jeg fortelle deg om noe awesome!

 

Nå er det på tide å gjøre noe med utfordringene om å komme i kontakt med folk!

 

 

The Assumption of Glory!

 

 

The Assumption of Glory er dritkult!

Det gir deg et mye mer positivt utsyn på livet, og det gir deg en mye større frihet i sosiale tilstelninger.

 

The Assumption of Glory er at du antar at ting vil gå bra. Du har bestemt deg for at dette kommer til å bli fett og alle kommer til å digge deg. Alle syns du er en spennende og kul fyr. Alle syns du er The Man!

 

For tross alt, Du er The Man!

Og jeg også, og Sasab og alle andre. Vi er alle The Man :)

Så lenge vi ønsker det.

 

Tim begrunner det med at det er et NLP-prinsipp kalt "going first".

Hvis du allerede har bestemt deg for at det skal gå dårlig, så øker du sjansene veldig mye for at det skal gå dårlig. Hvis du har bestemt deg for at du kommer til å rocke! Så går det egentlig ganske bra. Og hvis ikke, synd for dem! De går glipp av sitt livs eventyr :)

 

Det er som hvis du skal gjøre noe vanskelig. Et trisk eller noe. Flikk Flakk avsluttet med trippel salto og helskru. Hvis du sier til deg selv hele tiden at du ikke kommer til å klare det, så er sjansene veldig små for at du faktisk klarer det. Man demoraliserer seg selv. Sier du at du klarer det, så er det større sjans for at du klarer det :)

 

Selvsagt, jeg klarer fortsatt ikke å fly selv om jeg sier det til meg ;p

"Fly Danny, Fly, like a bird!"

Lenke til kommentar

Hæhæ, fisting ;p

 

Noen som leser "My Secret Garden" av Nancy Friday?

 

Dritkul bok! Handler om kvinners seksuelle fantasier.

 

This shit is Good! Får boner bare av å lese det ;p

 

Og så er det jo morro og spennende å vite hvilke tanker jenter kan ha :)

Endret av Raijin
Lenke til kommentar

Glimpse of Glory er rett og slett den følelsen en får, og det er ikke bestemt når den skjer. Det kan skje mens du snakker med en jente, eller når du har blitt avvist, eller før du møter henne. Du kjenner det bare i et kort sekund, men når du kjenner det så vet du hva det er.

 

Kroppen slapper av, du sitter igjen med et glis og får en framtidsvisjon; "YOU ARE GOING TO BE AWESOME AT THIS”. Det er en syk indre ro, og alt stresset du sitter med blir borte. Syke følelse... men den eneste måten å oppnå den er å teste den ute i felten. Det var det som skjedde med meg i går, ingen respons fra target ennå men jeg klarte å skyve alt til side og det var bare så befriende. Jeg elsker disse greiene...

 

The Assumption of Glory har jeg merket før jeg startet med dette, en gang mens jeg jogget. Kroppen holdt på å gi opp, og så kjente jeg bare dette (everything is gonna be okey) i hodet som fikk meg til å yte 110% den dagen.

 

Forøvrig så må jeg si at jeg beundrer energien din, den er rett og slett noe for seg selv.

Lenke til kommentar

Takk skal du ha Sasab, jeg setter pris på det :)

Og, jeg er sikker på at du har samme energi selv, eller at du kan få det hvis du vil.

Easy exciteable :)

 

 

Hm, jeg har faktisk ikke følt den følelsen når jeg har vært ute. Men jeg opplever alltid indre ro når jeg mediterer. Men! En følelse som var driiitkul:

 

Første gang jeg var ute for å teste pu, hadde sett og lest MM og var klar til å dra damene med den kuleste opener'en ever!

 

"Who lies more?" ;p

 

I den første gruppa med folk jeg gikk bort til, var det en fra miljøet. Og han bustet meg: "Du, hvor mange folk har du åpnet i kveld?" Jeg tenkte bare "Faen, dette går til helvete!"

Men, han var utrolig kul og viste meg hvor enkelt ting kunne være. Jeg beundret friheten hans, at han kunne gjøre hva han ville. Å gi faen i hva andre synes.

 

Og så lærte han meg en laaaaang opener og pushet meg inn i et sett.

De heiteste chicks'ene i hele klubben, omgitt av 3 SVÆRE, FEITE, skallete jævler.

 

Han pushet meg mens jeg strevde med å huske ordene til opener'en.

Jeg kommer bort til settet, går bort til jentene og fremfører opener-en stotrende og skjelvende. Faen, jeg skalv! Mennene ser vekk, og det samme gjør hun ene jenta, men hun nærmest meg følger ganske godt med. Og da gjør jeg et move som jeg så Mystery gjøre:

*Vifte hånden foran trynet til jenta som ikke fulgte med*

"Hey! Jeg snakker nå! Følg med!"

 

Damen snur seg og følger med. Det samme gjør mannen.

 

Dette var laaaangt utenfor min comfortzone! Dette var noe jeg aldri hadde trodd jeg kunne gjøre. Med fremmede folk!

Idet jeg innså hva jeg hadde gjort, følte jeg et intenst adrenalinrush, spre seg gjennom hele kroppen, opp gjennom brystkassen, opp til hodet, til øynene. Det omfavnet meg, som en rustning... Og det var ON!

 

Jeg så farger, rundt meg, masse farger. Ting ble uklart, jeg følte meg så sløv, så avslappet. Jeg hørte ikke noen ting lengre. Lydene var der, men jeg tok dem ikke til meg. Jeg så at jentene snakket, men jeg hørte dem ikke. Jeg så leppene deres bevege seg, men jeg brydde meg ikke. Det var ikke viktig. Alt gikk i slowmotion og alt jeg brydde meg om var denne følelsen. Jeg følte meg så energisk og avslappet. Jeg følte at jeg var i full kontroll.

Jeg stakk fra jentene, mens de snakket og gikk rundt og åpnet andre. Med crappy åpnere jeg visste ville feile, men who cares?

 

I'm untouchable!

 

Denne følelsen har jeg til gode å oppleve igjen. Jeg har opplevd lignende følelser, og egentlig også samme følelse, men ikke i like stor grad. Ikke like intenst!

 

Det var vel mitt første møte med state. Og State er Awesome!

 

Feel the Woo! :)

 

 

 

 

Gersh L, velkommen til tråden :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
The Assumption of Glory er at du antar at ting vil gå bra. Du har bestemt deg for at dette kommer til å bli fett og alle kommer til å digge deg. Alle syns du er en spennende og kul fyr. Alle syns du er The Man!

 

Ser ikke helt bort i fra at det kan ha litt med Law of Attraction å gjøre. Man må ikke være rakettforsker for å skjønne at Tim har lest The Secret.

Lenke til kommentar

Aner ikke hva The Secret er ;p

 

Men ja, sykt mye, om ikke alt, stoff innenfor pu kan man finne igjen andre steder:

Eventyr, Visesanger, religiøse tekster, sitater fra berømtheter, osv. osv.

 

Men selv om informasjonen er rundt oss, har jeg aldri innsett "betydningen" av det. Jeg har aldri tatt det til meg, men heller avblåst det som barnslig tøys og sludder.

 

PU satte fokuset på det :)

Lenke til kommentar

OK, drar en liten field rapport fra gårsdagen. Det hele startet med at jeg ikke viste om noen fester eller noe som helst og hadde kun tenkt til og ta en tur på byen i 12 tida for og sjekke stemmingen.. isteden kommer det opp en fest og jeg og 2 kompiser bestemmer oss for å dra dit... Vi kommer dit, jeg kjenner kanskje 4-5 av dem som er der, hilser på hu som holder festen, slår meg ned med gutta.. jeg merker fort at dette er kvelden jeg har ventet på da jeg har sett mye på flawless natural dvdene i det siste uten å gå ut å gjøre noe med det. så uansett.. jeg starter og prate med gutta og får fort opp humøret, jeg merker at det som skjer baserer seg rundt meg og jeg blir ikke sittende i hjørnet sånn som jeg ville ha gjort tidligere.

 

Så uansett, situasjonen fortsetter, og da folka på festen er relativt unge, 17ish. og jeg er 19; så hadde jeg en sånn der fjortissfylla feeling over det hele.. og på starten når vi kom i ni halv ti tida så var det sånn at gutta satt et sted så satt jentene et annet sted.. denne barriæren brøt jeg fort og prata med flere og flere, inkludert jenter.. jeg følte at alt bare fløyt og jeg ga faen i hva folk trodde om meg, for real. jeg hadde med meg litt mere øl enn jeg trengte så jeg var kompis og ga bort en 3 øl eller noe ;p ikke no stort tap for meg, og folk ble glade og fornøyde og jeg ble fort nærmest festens høydpunkt utover kvelden hvor jeg prata til alle og lagde liv og røre. Så dette fortsetter, og jeg føler meg gull, jeg føler meg i state, og jeg er nærmest standup komiker i det ene rommet hvor det var sånn 10-15 folk for det meste gutter men også en 3-4 jenter, alle lo av meg, jeg tok ting på sparket på en ny måte, jeg dro alt til en ny dimensjon, jeg overdreiv og lagde moro av absolutt alt, og folk sa de aldri hadde ledd så mye og folk hadde det drit fett fordi jeg entertaina dem.. så langt iløpet av kvelden hadde jeg ikke tenkt PU teori i det hele tatt, jeg hadde bare tenkt på dette som Tim sier 'how can I make this fun?' så jeg gjorde det moro, å fy faen og moro vi hadde det ;p og spessielt jeg.. hahaha. har aldri hatt en så bra kveld ute - eneste som er litt synd er at det ikke ble en eneste close.

 

og det var derfor jeg poster det her; nå har jeg bevist at jeg klarer og være morsom og få folk til og like meg, men hva er neste step? jeg befrienda forresten som faen også.. våkna til 7 nye friend requests på face over natta, awesome! og jeg åpna alle jentene som var der uten og komme no særlig langt enn å få hu til og le av alt jeg sa; sikkert fordi jeg allerede var 'boxed into a role' som entertainer guy.. etterhvert kunne jeg ikke åpne kjeften uten at folk lo. også en annen ting; jeg kjørte litt direkte seksuell intent og fikk helt grei respons, men ikke noe og skryte av og jeg tror at veldig mange av jentene der var sånn 'shit' kanke kline her da jeg driter meg ut type ting, fordi jeg så at dem virka redde når jeg kjørte full intent på dem når vi var inne blandt folk, men jeg dro med meg ei ut og fikk prata litt skikkelig og kunne kanskje gått for k close, men jeg gjorde det ikke.. så; sticking point: balansere woo og intent, ikke bli entertainer guy sånn som i går, selvom jeg personlig syns det var AWESOME.. faen meg aldri hatt det så kult!

 

 

takker for all response, og once again, denne tråden er genial

Endret av aritalo
Lenke til kommentar

Fett å høre at det gikk din vei i går :thumbup: Er ny her i tråden, så håper gutta kan svare på ett spørsmål: Intent er, om jeg ikke har tatt helt feil, hva du vil? Og at det er viktig å finne en balansegang mellom intent og WOOO, siden for mye intent gjør deg til creepy-guy, mens for mye WOOO gjør deg til entertainer guy?

 

Am I right? ;p

Lenke til kommentar
Er ny her i tråden, så håper gutta kan svare på ett spørsmål: Intent er, om jeg ikke har tatt helt feil, hva du vil? Og at det er viktig å finne en balansegang mellom intent og WOOO, siden for mye intent gjør deg til creepy-guy, mens for mye WOOO gjør deg til entertainer guy?

 

Am I right? ;p

Det meste her er riktig ;). Intent er en vanskelig definisjon, som jeg aldri har prøvd å definere men la oss prøve. Alt har en første gang...

 

Intent er den biten hvor du viser jenta hva du egentlig vil, ta henne med hjem eller hva nå en vil. Det er selve prøve-deg-på-henne biten kan en si, der du viser hva dine ekte intensjoner er. Balansegangen mellom WOOO! og intent er det viktigste, og som du sier så kan feil blanding gjøre deg til enten entertainer guy eller creepy-guy (noe som funker jækla godt hvis du vil bli kvitt en annen fyr :wee:. Kall ham creepy foran jenta, og han er stemplet som dette. Poff, og han er borte).

 

Godt å se at det er noen som er der ute, og har det gøy med dette. Jeg er i status quo for tiden, skulle tro target var sunket ned i bakken.

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Fett å høre at det gikk din vei i går :thumbup: Er ny her i tråden, så håper gutta kan svare på ett spørsmål: Intent er, om jeg ikke har tatt helt feil, hva du vil? Og at det er viktig å finne en balansegang mellom intent og WOOO, siden for mye intent gjør deg til creepy-guy, mens for mye WOOO gjør deg til entertainer guy?

 

Am I right? ;p

 

Thats right :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...