Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Noen som kan anbefale noen gode bøker for å forbedre seg sosialt?

Selvom jeg ikke har lest mer en 2-3 kapitler(er elendig til å lese bøker) av Power of Now, vil jeg anbefale den. Den har ikke som mål å forandre deg sosialt, men det hvis man leser den med åpne øyne å ser bort ifra alt det spirituelle med den. Kan den forandre hele synet du har på livet og da også hvordan du er sosialt.

Lenke til kommentar

Chosen_One kunne ikke du bare smekka inn en liste med bøker i førsteposten, da mange ser ut til å vil lese litt uannsett. Her er nå den lista Chosen_One la ut litt tidligere i tråden:

 

Filmer:

David deangelo - Advanced series - For å bli kvitt limiting beliefs og skaffe sunne mindsets. Selv om jeg personlig syntes DDA er et stort gjesp, er denne grei

Mystery method dvd series - For å se matrixen i sosialdynamikk

juggler - Charisma arts bootcamp - Natural game og daygame

RSD transformations - For å finne ut hvordan veien går til å bli god.

RSD foundations - Samme som mystery bare ti ganger bedre

Mind of mystery - Tja... grei nok til å se in-field men med lite faglig tyngde. Jeg vet flere får noe ut av denne ved å se hvordan energinivåer skal fungere i felt

The jeffy show - Som stand up for PUAs. Genial serie med bra teoretisk tyngde

 

Audio:

Anthony robbins - Awaken the giant within

AR - Personal power 2

 

Bøker:

 

Mystery - Venusian arts handbook - Samme som dvd serien bare mye mer detaljert

Juggler - How to be a pick up artist - Veldig bra til å starte med. liten bok med mange svar

Juggler - Conversational jujitsu - Til dere som ikke vet hva dere skal si

Mehow - Get the Girl

Carlos Xuma - Secrets of the alpha male - Også for å endre mindsets. Dette burde väre en av de förste bökene dere leser

Richard dawkins - The selfish gene - Vitenskapsbok om utvikling av gener. Altså hvorfor vi er som vi er.

Sperm wars - Husker ikke forfatteren i farta - Med noe av det samme tema som the selfish gene

John alexander - How to be an alpha male

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Power of Now, basert på hva jeg har hørt, virker som en bok fylt med svada og overnaturlig tullball.

 

Du vet bedre enn å konkludere basert på hearsay. Boken er gull, bare spør Oprah.

Lenke til kommentar
Power of Now, basert på hva jeg har hørt, virker som en bok fylt med svada og overnaturlig tullball.

Noen liker mora, andre liker dattra og noen vil ha trekant med begge. Som sagt har lest et par kapitler av boka og den har forandret livet mitt.

 

samme kan jeg si om boka "ultimate secrets of self confidence" uansett hvor teit tittelen høres ut :!: har tilogmed bare lest de første 50 sidene, følte jeg fikk mer enn nok til å være det jeg vil være bare av det. den kvelden jeg leste det dro jeg ut på byen klokka halv1 på natta helt edru. hadde aldri gjort det om jeg ikke hadde lest de sidene. satte meg ned på et bord, score med ei dame som hadde 5 andre gutter hengende over seg.

 

jeg stempler det som anbefalt lesing, dere kan velge å ikke tro på meg :!:

Lenke til kommentar

tror du bare trenger ultimate secrets of self confidence. jeg har ikke lest alle de bøkene eller sett alle de dvdene som er anbefalt her, men har en kompis som har lest og sett mye av det som er å se. jeg ga han den ultimate secret pdf'en og han sa den var "the shit", som en oppsummering av alt det andre han har lest og sett og forklart enkelt og greit (power of now, blueprint decoded osv). jeg veit ikke, men jeg veit at jeg har ikke behov for å lese mer om sånne saker nå :thumbup:

Lenke til kommentar
Power of Now, basert på hva jeg har hørt, virker som en bok fylt med svada og overnaturlig tullball.

 

Du vet bedre enn å konkludere basert på hearsay. Boken er gull, bare spør Oprah.

Jeg vet bedre enn å lese bøker som spiller på spiritualisme oxo.

 

 

Du vet bedre ja. Men nå var det da en person som spurte om gode bøker. Gjelder å ha et åpent sinn til det meste..

Lenke til kommentar
Faen gjør man når en jente syns man er merkelig? Spiller det rolig vekk når hun sier det, men irriterer meg det faktum at hun syns det. Hva betyr det?

 

Lekt for mye med henne kanskje?

Hadde tolka det positivt jeg. Bra å skille seg ut, samt at om hun hadde ment det negativt så hadde hun nok ikke opprettholdt kontakten uansett :)

Lenke til kommentar
*snip*

 

Er det noen av kara her inne som har testa ut ordentlig dårlig sjekkereplikker med damer? På en seriøst måte.

 

Jeg tenker på ting ala:

"Unnskyld meg, med en faren din en tyv?" og diverse andre flotte orginale sjekkelinjer.

 

 

Å jada! "Du er skitten, la meg feie over deg! ;)" Synd ikke typen hennes tok det like bra som hun.

Lenke til kommentar
Hun holder kontakten, men det virker ikke som hun er kjempeivrig akkurat. Prøver å ikke være det jeg heller, eller bry meg hva hun synes om meg. Er det en negativ ting å leke for mye? Negger litt mye iblandt, noe hun kanskje ikke er vant til. Lurer på om hun kanskje mener det negativt, men er vanskelig å si.

 

neg er ihvertfall ikke nødvendig. blir det for mye av det, så vil de bare bli sure og miste interessen.

neg er bare laget for å få ned mulige bitch-shields på byen og sånn.

men, neg er ikke nødvendig

Endret av spax
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg vet bedre enn å lese bøker som spiller på spiritualisme oxo.

 

Ikke vær så overfladisk, det er mote å være dyp. Dessuten skader det aldri å utvide horisonten. Du leser tross alt Ayn Rand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...