Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Ikke sikker på om jeg hadde likt å bli outet med navn slik og spesielt skattelistesøket.

 

Selv om noen av oss faste forumbrukere kjenner ekte navn osv så har jeg inntrykk av at Ni Kon har blitt litt mer bevisst på hvor han legger igjen navnet sitt siste året/årene.

Han er selv ansvarlig for at navnet hans er kjent.

Er Seth_Pua den legendariske Øivind Dahle?! Mulig jeg så litt feil, men har ikke sett Øivind Dahle på sykt lenge her på forumet så tenkte han hadde sletta brukeren og lagd egen PUA bruker :p

 

 

Nå prøver du jo å 'oute' en person som ikke vil ha navnet sitt offentlig lenger. Men nei, trekk trådene sammen, og det blir fort åpenlyst hvem det er, selv om jeg faktisk ble overraska.

 

Seth er vel noen-og-tjue, så det var et veldig dårlig gjett!

 

Som Seth sa: Nå prøver du jo å 'oute' en person som ikke vil ha navnet sitt offentlig lenger.

Regner med du tenker deg bedre om neste gang. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, ikke i mine øyne... Det er ikke kult å ha med seg en gutt på byen som halve utestedet har vært på allerede. Det er skittent.. Skikkelig skittent.
Hva hvis de vasker seg regelmessig, er de skitne da?

Nok kverulering. Melisma har godtatt å ta med seg sine argumenter utenfor tråden, om hun ikke blir quotet o.l. her. Derfor trenger du ikke ta opp innlegg for 3 sider siden. :)

OK, har lest igjennom tråden iløpet av de siste 10 dager og svart på gamle innlegg.

 

 

Ikke sikker på om jeg hadde likt å bli outet med navn slik og spesielt skattelistesøket.

 

Selv om noen av oss faste forumbrukere kjenner ekte navn osv så har jeg inntrykk av at Ni Kon har blitt litt mer bevisst på hvor han legger igjen navnet sitt siste året/årene.

Han er selv ansvarlig for at navnet hans er kjent.

Er Seth_Pua den legendariske Øivind Dahle?! Mulig jeg så litt feil, men har ikke sett Øivind Dahle på sykt lenge her på forumet så tenkte han hadde sletta brukeren og lagd egen PUA bruker :p

 

 

Nå prøver du jo å 'oute' en person som ikke vil ha navnet sitt offentlig lenger. Men nei, trekk trådene sammen, og det blir fort åpenlyst hvem det er, selv om jeg faktisk ble overraska.

 

Seth er vel noen-og-tjue, så det var et veldig dårlig gjett!

 

Som Seth sa: Nå prøver du jo å 'oute' en person som ikke vil ha navnet sitt offentlig lenger.

Regner med du tenker deg bedre om neste gang. :)

Han har jo navnet sitt offentlig i bloggen sin!
Lenke til kommentar

Aldri sett en stygg mann med en pen dame? Eller for å dra den enda lenger, gammel, feit og stygg mann med ei hot 19-åring?

Men man kan ikke vite hvor mye det er på bankontoen dems, så å se dem sier ikke alt.

 

Må si meg enig med Allighiero her - lommebok har, utifra egen erfaring, overraskende lite å si når det gjelder sjekking av damer.

Være ditt beste selv, være selvforskynt med underholdning og gla'følelse og få dama til å føle seg bra vil slå feit lommebok rett i vater, noe jeg fikk demonstrert senest forrige helg ;)

Lenke til kommentar

Okay, jeg må spørre:

 

Hva er greia med eks Blueprint?

Jeg fikk tak i det for en stund siden, og gjorde et iherdig forsøk på å se det. Tvang meg gjennom de tre-fire første cdene før jeg ikke orka mer. Hjalp meg med å sovne dog.

 

Er det noen som kan fortelle meg i korte trekk hva Blueprint går ut på?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett det, men det skal visst gjøre underverker for mindsets og slikt. Ikke nok med det, bp skal være så dypt at man må se det flere ganger for å oppdage de forskjellige nivåene av visdommen (uuuu, fancy!)

 

Jeg har hørt at Flawless Natural er en mer praktisk, kondensert og down to earth versjon av the blueprint.

 

Dog, ettersom jeg ikke har sett bp, så er ikke dette noe jeg kan garantere for :)

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sett det, men det skal visst gjøre underverker for mindsets og slikt. Ikke nok med det, bp skal være så dypt at man må se det flere ganger for å oppdage de forskjellige nivåene av visdommen (uuuu, fancy!)

 

Jeg har hørt at Flawless Natural er en mer praktisk, kondensert og down to earth versjon av the blueprint.

 

Dog, ettersom jeg ikke har sett bp, så er ikke dette noe jeg kan garantere for :)

 

jeg slo av fordi jeg ikke ville lære det samme som tyler og eventuelt ende opp like døll som han. :!:

Lenke til kommentar
Okay, jeg må spørre:

 

Hva er greia med eks Blueprint?

Jeg fikk tak i det for en stund siden, og gjorde et iherdig forsøk på å se det. Tvang meg gjennom de tre-fire første cdene før jeg ikke orka mer. Hjalp meg med å sovne dog.

 

Er det noen som kan fortelle meg i korte trekk hva Blueprint går ut på?

Kan sikkert gi det et skudd, bare fordi du er den vakre, karismatiske mannen du er ;)

 

Blueprint i korte trekk:

 

- Whys og why nots når det gjelder sjekking, spesifikt utseende, penger, etc kontra det å bare være. Litt Tolle-aktig.

- Sosial kondisjonering, samt hvordan det påvirker oss, hvorfor det er der og fordeler/ulemper med denne mekanismen.

- Hvor mye av oss som virkelig er oss, kontra hvor mye som er utviklet og integrert pga tilfeldigheter i livet vårt.

- Identitet, kjerneverdier og hvordan man kan finne/utvikle disse.

- Egenunderholdning kontra å bli underholdt av det omkringliggende miljøet, samt Tylers versjon av hvorfor det ene er en maskulin ting og det andre er en feminin ting.

- "Being, not doing." En form for "rutiner vs natural"-greie, samt Tylers utgave av hvorfor rutiner kan gi deg en viss suksess mens natural-style vil ta deg til nye høyder.

- Verdi, hvordan vi oppfatter det og mekanismene bak.

- Maskuling vs feminin energi, orden vs kaos, kjerne vs miljøbasert, egenbasert selvtillit vs situasjonsbasert (litt old-school DYD i ny drakt når jeg tenker meg om).

- "Rooted in yourself". Eller som Craig så vakkert sa det i en av DYD-seminarene; "My house!" Dvs å føle seg hjemme over alt hvor man snur nesa, uten å være avhengig av eksterne faktorer.

 

+ sikkert en helt masse jeg har glemt, men det er sånn ca hovedtrekkene komprimert ned til ni punkter.

Endret av Raven_Heart
Lenke til kommentar
Allright.

 

Hvis det er snakk om mindset er det litt mer i min gate.

Er det ikke Tim som har Flawless Natural? Tror faktisk jeg møtte han en gang... Eller så var det hvertfall en annen RSD dude.

*undre*

 

Blueprint er ca 100% mindsets ja. Langtekkelig, drøyt og småtørt, men jeg syns det var interessant nok til å høre på Tyler kverne løs i 19 timer. Siste timen var bare folka i salen som ga sine synspunkter, så der sovnet jeg :p. Og ja, det er Tim som har Flawless Natural.

Endret av Raven_Heart
Lenke til kommentar
*snip*

 

Takker for oppklaring Raven. Virkelig knall gjort av deg :)

 

Er det noen av kara her inne som har testa ut ordentlig dårlig sjekkereplikker med damer? På en seriøst måte.

 

Jeg tenker på ting ala:

"Unnskyld meg, med en faren din en tyv?" og diverse andre flotte orginale sjekkelinjer.

 

Edit: Fryktelig mye skrivleifer

Endret av Seth_pua
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...