Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det noen måte å kontakte en jente man liker uten at det blir for åpenbart hva hensikten med samtalen er med en gang?
**** Før du begynner å pløye gjennom tråden, så LES DETTE: ****

 

 

Jeg begynner å bli dritt lei det samme spørsmålet som har blitt stilt sikkert hundre ganger i denne tråden:

 

"Jeg har fått øye på EN jente, hvordan får jeg henne? Hvilket kaliber skal jeg bruke i snipervåpenet mitt for å få denne ene jenta som er ssååååååååå spesiell og jeg er såååå forelska"..

 

Hør nå. Dette sier jeg hver bidige dag, og jeg er ikke en person som er kjent for å gjenta meg:

 

LES TRÅDEN - LÆR PRINSIPPENE

 

Vi tar det en gang til for det synker tydeligvis ikke helt inn:

 

LES TRÅDEN - LÆR PRINSIPPENE

 

Og en siste gang:

 

LES TRÅDEN - LÆR PRINSIPPENE!!!

 

Det spørsmålet har blitt svar minst like mange ganger som det har blitt spurt.

 

Det finnes ingen magisk linje!!!

 

Lær deg prinsippene, test de ut, finn ut hva som fungerer og reject det som ikke funket for deg.

Det er slik du får "hun ene spesielle" til syvende og sist. Det er ingen i tråden her som gidder å skrive et manus, fordi det enkelt og greit ikke fungerer. Uansett hvor rosa verdenen rundt deg blir hver gang du ser hun på t-banen eller bussen...

 

Gro et par, gå bort og snakk med hun. Den beste openern er "hei"

 

Nå håper jeg dette setter en midlertidig ende på denne umulige problemstillingen.

Lenke til kommentar
Hmm.. jeg skal prøve å få sneket det inn i en samtale en gang, ihvertfall. Han og jeg er ikke bestevenner, så jeg tror jeg skal få noen andre til å hjelpe meg litt med linker osv ^^ Men takk for gode tips!

 

Dette opplegget er jo egentlig ganske spennende, men det er jo forståelig at man gjerne ikke vil bli sett på som en ting på linje med en fleshlight? Folk flest liker jo sex, men vil bli sett på og respektert som det mennesker det er, og når det er mye fokus på at guttene (og jentene) bruker dette for å "få pult" så er det vel ikke så rart om noen jenter tolker det videre som at det er alt de vil? :)

 

Jeg skal nok spre det, men ikke ved å si at det er for å få pult ^^

Er det nødvendigvis noe galt i at en gutt kun er ute etter sex(hvis de er ærlige)?
Lenke til kommentar

Sliguy, Hvorfor ikke være åpen med at du er interessert i henne?

 

Hehe, dicktator. Lesson Learned! :)

 

By the way, bor du i Bergen?

 

 

guest_trådstarter: The Power of Now skal visstnok være the shit. Jeg har ikke lest den, men Qbab og mange andre her anbefaler den :)

 

SLIguy, har du lyst har du lov. Du vil ha henne, Vis det!

 

Var på kafé med ei venninne hindagen, og da snakket vi blant annet om hva hun likte hos en mann. A Man of Action. Ikke fortell det, VIS det. Ikke si at du liker henne, VIS det! :)

 

Og som Nikken sier, Berøring er King! :)

Endret av Raijin
Lenke til kommentar
SLIguy, har du lyst har du lov. Du vil ha henne, Vis det!

 

Var på kafé med ei venninne hindagen, og da snakket vi blant annet om hva hun likte hos en mann. A Man of Action. Ikke fortell det, VIS det. Ikke si at du liker henne, VIS det! :)

prøve seg på et spontant kyss og få en dytt+ørefik tilbake i samme sekund leppene treffer,før hun fortsetter "skandalen" med å kalle deg en drittsekk. alle i kafe'en kikker og hun stormer ut,mens jeg står igjen som en dum stut og hører småfnising fra en guttegjeng på hjørnet.

 

(huff.........jeg er forbanna og bitter på megselv nå)

 

en klem er som regel grei,burde ihvertfall være det.

 

mitt beste trekk,tror jeg er golfbanen. ta med en jente jeg har blitt kjent med ditt. der er det stille og minimalt med andre jevnaldrene. kan jeg prate,spille og gi henne små instrukser. behøver heller ikke å drite meg ut siden jeg ligger på hcp:5,9.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
når en vilt fremmed sier hei og spør om noe banalt så er det åpenbart at dette er en fyr som er interresert i deg.

 

Og så?

da faller dommen fort pga ditt ytre.altså klær,ansikt,kropp og sveis.

 

Feil :) Det er akkurat det som er så genialt. Men, så lenge du tror det er det som teller så gjør det det. Hvis du går bort til ei jente, 100.0000000000001% overbevist om at du kan få henne, så kan du det. It's all in your head, og btw, utseendet har ikke en driiiiiiiiiiitt og si. ;)

Lenke til kommentar
prøve seg på et spontant kyss og få en dytt+ørefik tilbake i samme sekund leppene treffer,før hun fortsetter "skandalen" med å kalle deg en drittsekk. alle i kafe'en kikker og hun stormer ut,mens jeg står igjen som en dum stut og hører småfnising fra en guttegjeng på hjørnet.

 

Har dette noen gang skjedd deg? Tviler sterkt på det, og er du så uheldig, så kan jeg love deg at det ikke skjer jevnlig.

 

Prøvde å kline med ei jente på et utested etter å ha dansa og snakka litt med henne, hun vred hodet vekk, sa hun hadde type (noe jeg senere fant ut var sant). Litt senere prøvde jeg igjen, og hun fiket ikke til meg da heller. Jeg fant likevel ut at det var nok da.

 

Det var forresten noen som tidligere i tråden linket til Kiss Rejection Challenge, som var ganske morsom lesning: http://www.rsdnation.com/node/83708

 

(Legg merke til en som påstår/sier at han fikk napp på det 9. forsøket på samme jente.)

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

SLIguy, på by'n så går det an å kysse ei jente uten å ha sagt noe til henne. Dog, jeg føler at jeg må være ON for å gjøre det ;p

 

Jeg har ikke gjort det på dagtid, men det går sikkert an der også :)

 

Måten jeg hilser på venninner og nye jenter på nå, er enten håndhilsen etterfulgt med kyss på kinnene, eller en klem hvor jeg så løfter dem opp og snurrer dem rundt. Husker ikke hvem det var som kom med idéen, men det funker som faen! Er alltid morro :)

Lenke til kommentar
Vel, ikke i mine øyne... Det er ikke kult å ha med seg en gutt på byen som halve utestedet har vært på allerede. Det er skittent.. Skikkelig skittent.
Hva hvis de vasker seg regelmessig, er de skitne da?

Nok kverulering. Melisma har godtatt å ta med seg sine argumenter utenfor tråden, om hun ikke blir quotet o.l. her. Derfor trenger du ikke ta opp innlegg for 3 sider siden. :)

Lenke til kommentar
Ikke sikker på om jeg hadde likt å bli outet med navn slik og spesielt skattelistesøket.

 

Selv om noen av oss faste forumbrukere kjenner ekte navn osv så har jeg inntrykk av at Ni Kon har blitt litt mer bevisst på hvor han legger igjen navnet sitt siste året/årene.

Han er selv ansvarlig for at navnet hans er kjent.

Er Seth_Pua den legendariske Øivind Dahle?! Mulig jeg så litt feil, men har ikke sett Øivind Dahle på sykt lenge her på forumet så tenkte han hadde sletta brukeren og lagd egen PUA bruker :p

Øivind Dahle

 

 

Nå prøver du jo å 'oute' en person som ikke vil ha navnet sitt offentlig lenger. Men nei, trekk trådene sammen, og det blir fort åpenlyst hvem det er, selv om jeg faktisk ble overraska.

 

Seth er vel noen-og-tjue, så det var et veldig dårlig gjett!

Øivind Dahle
Lenke til kommentar
Jeg har ikke nevnt noe om kontakt med andre mennesker eller isolering. På meg virker det som om du hele tiden må få bekreftelser fra andre at du er god, flink, morsom, ser bra ut, osv.? Eller er det ikke det du mener med aksept?
Det er vanskelig å ha kontakt med andre mennesker hvis de ikke ønsker(aksepterer deg) det. Jeg har ikke behov for bekreftelser fra andre at jeg er god, flink, morsom, ser bra ut, osv.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...