Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Hvis du har lyst å close jenter som blir med deg hjem kun fordi du har boblebad, så vil jeg takke deg for at du holder de jeg helst vil unngå med selskap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke sikker på om jeg hadde likt å bli outet med navn slik og spesielt skattelistesøket.

 

Selv om noen av oss faste forumbrukere kjenner ekte navn osv så har jeg inntrykk av at Ni Kon har blitt litt mer bevisst på hvor han legger igjen navnet sitt siste året/årene.

Han er selv ansvarlig for at navnet hans er kjent.

Er Seth_Pua den legendariske Øivind Dahle?! Mulig jeg så litt feil, men har ikke sett Øivind Dahle på sykt lenge her på forumet så tenkte han hadde sletta brukeren og lagd egen PUA bruker :p

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Jeg husker tidlig, når jeg begynte med detta at jeg ble med på et nach. På det nachet var det omlag 5 gutter og 3 jenter.

Jeg havna i boblebadet med to av de, og de begynte å tafse både på meg og hverandre. Men ikke noe close...

 

Men som Dorian sier, jeg fortjente det vel ikke ;)

Fordi du ikke prøvde, eller fordi de fant hverandre i stedet?

 

wh1te: Boblebadet er like kunstig som en opener eller en routine eller bevisst push-and-pull, så det du sier går imot hele tråden. "Hvis en jente kun blir med deg hjem fordi du følger PU-teori..." Man bruker det man har, hvis boblebad gjør at jeg tilbringer mindre tid på utested og mer tid i venninnene til lillebror så er jeg fornøyd med kvelden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
wh1te: Boblebadet er like kunstig som en opener eller en routine eller bevisst push-and-pull, så det du sier går imot hele tråden. "Hvis en jente kun blir med deg hjem fordi du følger PU-teori..." Man bruker det man har, hvis boblebad gjør at jeg tilbringer mindre tid på utested og mer tid i venninnene til lillebror så er jeg fornøyd med kvelden.

 

Nei. Tenk litt. Og så litt mer.

 

Hvis en person åpner en jente med integrert materiale som stemmer overens med hans kjerneverdier og hun faller for det, er det ham hun faller for. Vil du si at et boblebad utgjør en del av din personlighet?

Lenke til kommentar
wh1te: Boblebadet er like kunstig som en opener eller en routine eller bevisst push-and-pull, så det du sier går imot hele tråden. "Hvis en jente kun blir med deg hjem fordi du følger PU-teori..." Man bruker det man har, hvis boblebad gjør at jeg tilbringer mindre tid på utested og mer tid i venninnene til lillebror så er jeg fornøyd med kvelden.

 

Nei. Tenk litt. Og så litt mer.

 

Hvis en person åpner en jente med integrert materiale som stemmer overens med hans kjerneverdier og hun faller for det, er det ham hun faller for. Vil du si at et boblebad utgjør en del av din personlighet?

Like mye som klærene mine. Det er bare enda en ting jeg eier som gjør meg sinnsykt vellykket.

Lenke til kommentar

boblebad er vanvittig deilig å ha for å drekke i og slækken. har hatt mange fine kvelder hos folk som har det.

kanskje bra til vors før og nach etter byen, men kunne aldri tenkt å kjøpe det for å dra damer. og det er begrenset hvor mange det kan være oppi(ja, har vært veldig, veldig mange. ubehagelig! og når folk begynner å gå ut, har de 2 som sitter igjen kanskje 5 cm med vann :p)

er like mye penisforlenger som å kjøpe seg en fin bil og tru at du drar damer bare pga det

 

Men, for dama er det sikkert en syk bonus når du først har dratt hu med deg hjem uten å ha sagt noe om det og har et oppvarma boblebad ståendes ute.

Endret av spax
Lenke til kommentar
*Snip*

 

Så føler meg jævli skilla akkurat nå . Fordi jeg leser alt , skjønner systemet og får alt til å fungere. Er godt å se at man klarer å følge med i timen ;) og lese spillet

 

Nice Vizzy! Du lordet Oslo og hadde det drit fett! Sånn er det det skal være vett du. ;)

Bare spar deg for sånne ekle overcocky linjer som jeg qoutet over, det har ikke noe i en FR å gjøre.

 

Cheerio :w00t:

 

 

Den er grei , tar den på min kappe :)

Lenke til kommentar
*snip*

Ikke tenk så mye, do it!

 

Ikke tenk masse shit om hvordan du skal apporoatche, hva du skal si, hvordan, etc. Gjør som Tim, tenk "How can i make this fun?" :D

 

Finn på en morsom situasjons-åpner du kommer på i øyeblikket. Gjerne om faget du studerer eller noe, husk at det ikke betyr særlig hva du sier, men hvordan du sier det. ;)

 

Har du om amerikanske presidenter, så spør om de vet hvem som var president etter Washington eller noe slikt. Gjør det enkelt, bare ikke dvel for lenge på temaet amerikanske presidenter :p

Da er det bare å peise på videre, du har jo allerede brutt isen og samtalen burde gå flott.

 

Si dere hadde tenkt å stikke ned for å ta en kaffi etterpå, be om fruene vil være med. BOOM! Så har dere en instant date! ;)

Endret av El Matador
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Like mye som klærene mine. Det er bare enda en ting jeg eier som gjør meg sinnsykt vellykket.

 

Så bryllupsløftene dine vil inkludere noe sånt som "jeg lover deg evig troskap, det samme gjør klærne mine, gardinene, teppene, kaffetrakteren og musematten." How very un-Tyler-Durden-ish of you. Og nei, jeg snakker ikke om han halvfeite rødtoppen.

Lenke til kommentar
Like mye som klærene mine. Det er bare enda en ting jeg eier som gjør meg sinnsykt vellykket.

 

Så bryllupsløftene dine vil inkludere noe sånt som "jeg lover deg evig troskap, det samme gjør klærne mine, gardinene, teppene, kaffetrakteren og musematten." How very un-Tyler-Durden-ish of you. Og nei, jeg snakker ikke om han halvfeite rødtoppen.

Jeg har truffet jenten jeg skal gifte meg med, og hun har absolutt ingenting med PU å gjøre. Hun er bare bortreist i ubestemt tid, som gjør at jeg må ty til tilfeldige.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Både du og jeg vet at både du og jeg ikke trenger PU, på samme måte som både du og jeg vet at både du og jeg synes det er interessant og sannsynligvis aldri kommer til å fortrenge mye av det informasjonen vi kommer over i tråder som denne.

 

Så ikke kom hit og si at ekteskapet ditt ikke kommer til å være farget av dette. Både dette og boblebadet.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Ikke tenk masse shit om hvordan du skal apporoatche, hva du skal si, hvordan, etc. Gjør som Tim, tenk "How can i make this fun?" :D

 

Finn på en morsom situasjons-åpner du kommer på i øyeblikket. Gjerne om faget du studerer eller noe, husk at det ikke betyr særlig hva du sier, men hvordan du sier det. ;)

 

Takk for at du svarer, var redd for at innlegget skulle bli forbigått i stillhet. Regnet egentlig med et Natural-svar, uheldigvis.

 

Det virker som om du glemmer at det er et bibliotek. Livlig, selvtillitsfull og snakkesalig har jeg vært andre steder, men musestille hvisking med jenter som sannsynligvis ikke er racere i engelsk blir litt verre, og derfor jeg burde ha en slagplan.

 

Burde jeg altså stalke dem ut når de er ferdige for dagen, og så begynne når vi er utenfor? Lapper kunne også fungert.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Både du og jeg vet at både du og jeg ikke trenger PU, på samme måte som både du og jeg vet at både du og jeg synes det er interessant og sannsynligvis aldri kommer til å fortrenge mye av det informasjonen vi kommer over i tråder som denne.

 

Så ikke kom hit og si at ekteskapet ditt ikke kommer til å være farget av dette. Både dette og boblebadet.

Alt du sier her er korrekt. ^^

Lenke til kommentar
Ikke tenk masse shit om hvordan du skal apporoatche, hva du skal si, hvordan, etc. Gjør som Tim, tenk "How can i make this fun?" :D

 

Finn på en morsom situasjons-åpner du kommer på i øyeblikket. Gjerne om faget du studerer eller noe, husk at det ikke betyr særlig hva du sier, men hvordan du sier det. ;)

Lapper kunne også fungert.

 

Lapper er gull. Selv om det er ord på en lapp, så kan et glimt i øyet med et smil etter at hun har lest den være veldig tiltrekkende :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...