Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jeg klarer fint å leve med at hva JEG ønsker er ikke det ALLE i verden ønsker. Selv om jeg kanskje foretrekker et mindre antall partnere enn mange i denne tråden gjør, så vil jeg ikke si at det de gjør er feil på noen måte. Det er muligens feil for meg, men herregud kvinne, det trenger ikke å være feil for alle. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man kan ikke være for likestilling i dette landet om man ikke lar dette gjelde noe så elementært som sex. Merker jeg er så utrolig lei av de som ikke klarer å bruke tiden sin på noe annet enn å dømme folk opp og ned etter hvem de ligger med og hvor mange ligger med. Føler diskusjoner som det tar oss hundre år tilbake.

Din avatar tar oss 100 år tilbake. OOHHHH den svei ja.

Mer enn 100, but its funny!

Lenke til kommentar
Du undervurderer jenter grovt. Det hender faktisk ute i den store skumle verden at jenter har lyst på selskap og sex. Frivillig.

Melisma tenker nok på jentene som blir lurt i seng med falske foråpninger om noe mer enn bare knulling.

De som bare vil knulle får knulle i vei, de som vil ha noe dypere får satse på noe dypere.

Moralen er vel at ingen skal lures. Det går jeg utifra alle er enige. Og med lure, så mener jeg noen som bevisst snakker falskt.

Lenke til kommentar

wh1te: ja, det er vel ikke noe man får gjort annet enn å være på vakt.. :p

 

Snublefot: Er klar over at jenter kan tenke selv, gutter også. Men det er nok lett å bli forført.. Jeg melder meg inn i den klubben, derfor holder jeg meg på avstand så ikke jeg havner i en slik situasjon. Men om man klarer å ha ONS uten å få følelser osv, så da er det vel bare å gi full gass da..

 

 

BadBeer: haha, sorry.. jeg skal slutte nå.. Jeg må le, såjji :p

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Ja, jenta får bruke huet sitt og tenke lenger enn der puppene stopper ja.. Helt klart. men gutter som lurer/manipulerer situasjonen kan være vanskelig å avsløre i mange tilfeller. Liker ikke manipulasjon fra noen av sidene.

Har du ikke lest noen av de siste 100 sidene, hvor canned material/manipulasjon/falskhet frarådes, mens core, inner self og mindset anbefales?

Core, inner self og mindset er deg, bare i en bedre og mer bevisst versjon!

Det er ingen her som oppfordrer til triks og lureri, eller hjelper folk med dette. Det oppfordres til å bli et bedre sosialt vesen, på ordentlig. Ikke som en maske. Ekte.

Det er flere ganger av flere sagt at de leser akronymet PU som "personlig utvikling". Du ser deg alt for blind på sjargong og språk, du må lese hva folk faktisk snakker om, eksempelvis boka "the power of now" som hylles her. Den handler ikke det spøtt om triks og manipulasjon, men ekte, personlig selvutviklig.

PU, kanskje sett bort fra MM, er bare selvhjelp i moderne drakt. Du hakker ikke på alle andre selvhjelpsbøker vel, som handler om å bli en bedre selger, bedre kjæreste eller bedre far?

Lenke til kommentar
Ja, jenta får bruke huet sitt og tenke lenger enn der puppene stopper ja.. Helt klart. men gutter som lurer/manipulerer situasjonen kan være vanskelig å avsløre i mange tilfeller. Liker ikke manipulasjon fra noen av sidene.

Har du ikke lest noen av de siste 100 sidene, hvor canned material/manipulasjon/falskhet frarådes, mens core, inner self og mindset anbefales?

Core, inner self og mindset er deg, bare i en bedre og mer bevisst versjon!

Det er ingen her som oppfordrer til triks og lureri, eller hjelper folk med dette. Det oppfordres til å bli et bedre sosialt vesen, på ordentlig. Ikke som en maske. Ekte.

Det er flere ganger av flere sagt at de leser akronymet PU som "personlig utvikling". Du ser deg alt for blind på sjargong og språk, du må lese hva folk faktisk snakker om, eksempelvis boka "the power of now" som hylles her. Den handler ikke det spøtt om triks og manipulasjon, men ekte, personlig selvutviklig.

PU, kanskje sett bort fra MM, er bare selvhjelp i moderne drakt. Du hakker ikke på alle andre selvhjelpsbøker vel, som handler om å bli en bedre selger, bedre kjæreste eller bedre far?

 

Jeg kan iallefall med trygghet si at det som kan læres av PU materia mtp å bli bedre som person virker. Har mye mindre problemer med å trives i selskap med jenter nå enn før.

Lenke til kommentar

Chasseur: Ok, skjønner hva du mener med å pushe for hardt. Lett å bli litt "enspora" av og til...

 

Seth, Chosen: Flott, bare si fra det.

 

Vizzy, Hans Georg: Spennende reports, og flott å se at dere hadde ei god helg. Artig å høre andres erfaringer. Er for

øvrig enig i at en bør ha et ydmykt utgangspunkt. Bare å stå på videre det.

 

Melisma:

Skjønner tankegangen. En del foretrekker nok at partneren har hatt få enn mange sexpartnere. I forhold til PU, er det for øvrig fremdeles viktig å ikke skjære alt over en kam (som enkelte har nevnt tidligere.) Du vil også foretrekke å møte en interessant, morsom og tiltrekkende fyr på byen, kontra en kjedelig fyr (som kanskje prøver å "kjøpe" tilliten din med drinker og falske komplimenter, som mange gjør.) Slik ser jeg på PU (med min egen opplevelse som utgangspunkt, at jeg har det morsommere og mer interessant... jeg føler meg bedre. Slik tjener både jeg og du/damene på det.) Kan det kalles tips i hvordan sjarmere deg i senk? Neppe. Er det en fin bieffekt? Godt mulig. Triks, rutiner og sånt er derimot en annen sak. Javisst har jeg også noen få elementer av det, men det er likevel veldig lite. Mitt første inntrykk av PU var for øvrig det samme som ditt (rutiner, triks, litt falskt/sleipt. Men selvsagt også veldig interessant.) Skraper en under overflata, ser en at (rett anvendt) PU kommer alle til gode. Det gjelder bare å bruke lærdommen positivt. Gjør alle det? Nei! Og derfor har skeptikerne (som deg?) gode argumenter på handa. Problemet er bare at dere fyrer dem av mot alt og alle, noe som er rimelig urettferdig. Hvor mange sexpartnere en har, og hva en føler om de som har hatt mange, er for øvrig et generelt spm, og ikke relatert først og fremst til PU. Som sagt, jeg er kresen (på mer enn utseendet), og føler jeg har et sunt forhold til temaet. Sunn bruk av PU er mer naturlig, ekte og oppriktig enn falsk bruk av komplimenter, skrytehistorier og kjøping av drikke for å vinne gunsten din. Håper og tror også at du skjønner sammenhengen bedre, og velger å fyre av salvene mot de som faktisk fortjener det (være seg innen PU eller ellers.)

 

Svenskekongen.

Lenke til kommentar

Jeg har kommet til et punkt hvor jeg sliter med Approach aniexity (spelling?!?) i mitt eget hjemsted hvor folk kjenner meg.. og jeg har en sinnsykt unødvendig belief om at jeg ikke må drite meg ut da jeg kommer til og se henne igjen uansett.. det hele endte med at en approach gikk rett vest da hun ikke hørte opener fordi hun hørte på mp3 spiller og jeg klarte og presse ut at jeg hadde gjort ei gravid.. og nå har a sagt det til halve skolen, og det verste er, det er jo ikke sant.. eller, det var sant i novemember, men case closed. så what now? dårlige rykter? pakke tinga og rømme byen? :D

Lenke til kommentar
Jeg har kommet til et punkt hvor jeg sliter med Approach aniexity (spelling?!?) i mitt eget hjemsted hvor folk kjenner meg.. og jeg har en sinnsykt unødvendig belief om at jeg ikke må drite meg ut da jeg kommer til og se henne igjen uansett.. det hele endte med at en approach gikk rett vest da hun ikke hørte opener fordi hun hørte på mp3 spiller og jeg klarte og presse ut at jeg hadde gjort ei gravid.. og nå har a sagt det til halve skolen, og det verste er, det er jo ikke sant.. eller, det var sant i novemember, men case closed. så what now? dårlige rykter? pakke tinga og rømme byen? :D

 

Gi faen, hva andre tenker om deg har ikke en dritt å si.. ; )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...