Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ser det ut som om jeg drar til Trondheim Torsdag den 12. Mars eller der omkring. Yihha. Rock with your cocks out gentlemen.

 

Melisma: Hvorfor er det skittent? Fordi en fyr har byttet kroppsveske med en del andre personer? Er det ekkelt? Eller er det fordi du føler at blir "lurt/spillet"?

 

Uansett, om du ikke har noe imot kunne jeg godt tenke meg å dele noen tanker og ikke minst diskutere litt med deg, så om du vil kan du legge meg til på MSN. Og jeg sverger på at jeg skal si ifra før jeg prøver meg på deg. Synes selv det er interresangt hvordan jenter som deg tenker, spesielt når jeg før selv kjenner meg igjen i mye av det du sier!

Lenke til kommentar

Melisma ka i helvete.

 

Eg har også latt min kritikk gå utover desse kara her (mest det med canned material), men du tek jo både kaka OG kremen. Eg mistenker at du er den jenta i gjengen som aldri blir sjekka opp- og må gå tomhendt heimatt kveld etter kveld, medan dei andre kan leske seg med pikk. Dermed lar du raseriet/frustrasjonen gå utover dei som driv med dette som hobby/livsstil, i staden for å stikke fingeren i jorda for å undersøke temperaturen.

 

Om du føler deg lite verdsett/oversett/insert whatever, så ta kontroll over situasjonen og kom deg på byn og by på deg sjølv.

 

0.02$..

Lenke til kommentar

Det er skittent for at kroppen hans er brukt av så mange.. Det er bare noe som er så veldig uattraktiv med det. Og også at man da blir en av mange, at man ikke er noe spesiell.

 

Sorry, men jeg hater msn!! Har avinnstallert hele greia for lenge sida, er bare mas på folk der, nudge meg her og nudge meg der..

 

Jøss, er det faktisk noen som kjenner seg igjen i det jeg sier? Wow, det er en sjelden vare fra en gutt sin side ja :yes:

 

Hahaha "leske seg med pikk" hohohoho :rofl:

 

Nei, Jeg er ganske ofte ute for jeg elsker å feste.. Men jeg hater å bli undervurdert. Jeg er jo ikke slem mot noen når jeg går ut, jeg bare flørter ikke tilbake noe særlig.. Det er fordi jeg selv vil ha et forhold nå. Jeg mener på vegne av jenter generelt.

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Vel, er det en måte å kommunisere med deg enn på diskusjon.no?

 

Eneste muligheten jeg har til å bruke internett er på ett pc-rom hvor alle kan se hva jeg skriver og leser på, noe jeg ikke er så alt for interessert i, og i hvertfall ikke bli gjenkjent her på diskusjon.no. For å bruke en liten sjekkelinje (hey, jeg sa jeg skulle advare deg..) det å snakke på diskusjon.no er som å sitte i rullestol. UTEN HJUL!

 

Men at det ikke er noe spesielt? Er det ikke noe deilig med at det ikke er noe spesielt? At det bare er litt god sex mellom to personer, uten at det skal bety noe mer? For god sex, er i alle fall noe av det beste jeg vet, og i den situasjonen i mit liv passer det dårlig med et forhold, så jeg må gå utenfor forhold for å få sex.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg lurer på ka jeg skal snakke med jenter om :p

 

Skal jeg snakke om nokka som jeg er liker blir de nok bare bored.

 

Noen som vet ??

 

PS: Visst du må vite aldern min ta det på PM ;)

Lenke til kommentar

Chasseur: Vi kan ta det på PM om du vil :)

 

Jo, ONS er bra for de som er innstilt på det fra begge sider, men har opplevd mange ganger at venninner føler seg lurt og pult. Og når jeg da ser at gutter faktisk leser seg frem til hvordan å gjøre dette så koker det i sinnet mitt.

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Det er skittent for at kroppen hans er brukt av så mange.. Det er bare noe som er så veldig uattraktiv med det. Og også at man da blir en av mange, at man ikke er noe spesiell.

Jeg er omtrentlig enig med deg her. At en jente har knullet en masse typer ser jeg på som turn-off for min del. Tenker også noe det samme om at man ikke blir spesiell. Om det er en random dame gjør ikke det så mye, men om det er en jente du skal ha et forhold til, så blir det igjen turn-off.

Lenke til kommentar
Spax, skal si deg en ting, jeg tror det veldig lett. Rett og slett fordi det kryr av AFC så det å bli midtpunktet er null problem om du slipper deg litt løs og ikke overdriver.

 

Hørtes ut som ei knall helg, så da faller vi vel i samme kategori!

 

mente med det?

 

Nei, søren, var vizzy jeg mente. Hehe Leste så fort at jeg blandet nicka.

Lenke til kommentar

Hey, selvsagt finnes det noen råtne egg i kurven. Men som du kanskje har merket, sier en del av oss Leave 'em better than you found 'em. At det finnes folk som sier hva som helst (jeg elsker deg, du er det beste som har hendt meg, etc) for å få seg noe tviler jeg ikke på. Men for meg, og en del andre, handler dette like mye om å bli en person som drar damer utne å lure dem. Men så er spørsmålet, hva er å lure?

 

Lurer jeg Henriette når jeg gjør ting jeg vet hun er evolusjonelt laget til å reagere på? Lurer jeg henne når jeg har gjort valg å forandre mitt eget liv for å være en annen enn den jeg var? Eller er jeg fortsatt den samme personen? Kunne sikkert skreve om det her i timesvis, men burde vel vurdere å hoppe til køys, har noen harde døgn foran meg.

Lenke til kommentar

stakan: ja, ikke sant! Og da tenker jeg som så at alle de som er løse på tråden, kanskje går glipp av sitt livs kjærlighet fordi personen reagerer på samme måte som meg og deg på hvor mange han/hun har ligget med.

 

Vet ikke,, bare tenker høyt..

 

 

Jeg er ikke typen som klarer å ligge med noen uten følelser.. Jeg blir veldig fort betatt/forelska. Derfor vil jeg at når jeg møter en gutt på byen, så skal det han sier kommer fra han, hans oppførsel skal komme fra hvordan han har det, det er han jeg vil møte, ikke en hermegås..

 

Er ganske sikker på at PU snakker om den type jente jeg er også ja.. Og gir tips i hvordan å sjarmere meg i senk.

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Man kan ikke være for likestilling i dette landet om man ikke lar dette gjelde noe så elementært som sex. Merker jeg er så utrolig lei av de som ikke klarer å bruke tiden sin på noe annet enn å dømme folk opp og ned etter hvem de ligger med og hvor mange ligger med. Føler diskusjoner som det tar oss hundre år tilbake.

Lenke til kommentar
stakan: ja, ikke sant! Og da tenker jeg som så at alle de som er løse på tråden, kanskje går glipp av sitt livs kjærlighet fordi personen reagerer på samme måte som meg og deg på hvor mange han/hun har ligget med.

 

Vet ikke,, bare tenker høyt..

 

 

Jeg er ikke typen som klarer å ligge med noen uten følelser.. Jeg blir veldig fort betatt/forelska. Derfor vil jeg at når jeg møter en gutt på byen, så skal det han sier kommer fra han, hans oppførsel skal komme fra hvordan han har det, det er han jeg vil møte, ikke en hermegås..

 

Er ganske sikker på at PU snakker om den type jente jeg er også ja.. Og gir tips i hvordan å sjarmere meg i senk.

Da skjønner jeg deg, men da legger jeg ansvaret på deg. Om en gutt sjarmerer deg i senk, slik at du virkelig vil ha han, er det ditt ansvar å sørge for at han vil fortsette å være sammen med deg. Om han ikke vil det, så må jo sjarmere han på den måten igjen. Hvordan du gjør det, blir vel en annen måte å drive pickup på. sjekke han som sjekket deg..

 

Selvsagt, når jeg er ute kan jeg komme i snakk med en som deg. Om hun sier at hun ikke har sex før hun er i et forhold, stopper ikke det meg. Så lenge hun fortsetter å snakke med meg, er med på rollespill. Grinder meg, kysser meg, går jeg videre til neste nivå. Da går jeg utifra at hun vil at jeg skal fortsette, hvis ikke får hun si stopp. Hva hun gjør av egen fri vilje, er hennes eget ansvar. Jeg kan ikke ha skylden for at hun gjør noe jeg vil at hun skal gjøre, uten annet pressmiddel att jeg går fra hun og prøver meg på andre.

Lenke til kommentar
Man kan ikke være for likestilling i dette landet om man ikke lar dette gjelde noe så elementært som sex. Merker jeg er så utrolig lei av de som ikke klarer å bruke tiden sin på noe annet enn å dømme folk opp og ned etter hvem de ligger med og hvor mange ligger med. Føler diskusjoner som det tar oss hundre år tilbake.

Din avatar tar oss 100 år tilbake. OOHHHH den svei ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...