Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Hahaha, ja, riktig.. Fordi jeg blir skeptisk med at en fyr har pult en muligens frøken norge dame bakfra pluss å bli sugd flere ganger samme kveld de møttes for første gang, pluss at han har hatt en gjeng med jenter som har vært etter han på kort tid, og også klare å bli et midtpunkt blandt fulle mennesker så ja.. da blir jeg skeptisk. Har ingenting med erfaring å gjøre vettu.. Mere troverdighet.

Nei, du trenger ikke bevise noe for meg, jeg bare lurte..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les storyen min på nytt Melisma . Jeg skriver " Frøken Norge deltaker". Det betyr ikke at hun har vunnet Frøken Norge, men har deltatt her i Norge . Kanskje det kan roe deg litt ned ;) hehe

Endret av Vizzy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Frøken schmøken, det betyr ikke at hun er digg. Det faktum at hun garantert tror det selv gjør nok saken litt vanskeligere.

Lenke til kommentar
Chasseur, nettby er dritmorsomt! xD

Jeg testet ut Rockstars/Karismas åpner. "Er du positiv?"/"Du ser ut som ei positiv og glad jente"

So far, 100% success xD

Ellers synes jeg det funker å bare ta noe som popper opp i hodet, eller kommentere noe på profilen, holde samtalen lett og leken :)

Hm, får vel prøve den og. Ganske morsom situasjon nå, sendte en eller annen melding til ei jente, og hun svarer med at det var morsomt å lese profilen min, hvor det står ting som at drømmejenta mi bruker størrelse C, har sykepleier uniform, liker svart undertøy og så videre, og hun sier pokker meg at hun matcher så godt som alt!

Lenke til kommentar
*Snip*

Så føler meg jævli skilla akkurat nå . Fordi jeg leser alt , skjønner systemet og får alt til å fungere. Er godt å se at man klarer å følge med i timen ;) og lese spillet

Nice Vizzy! Du lordet Oslo og hadde det drit fett! Sånn er det det skal være vett du. ;)

Bare spar deg for sånne ekle overcocky linjer som jeg qoutet over, det har ikke noe i en FR å gjøre.

Cheerio :w00t:

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Jeg hater settinger når gutten nesten holder pikken i hånda når de kommer bort til deg på byen, jeg er nok over gjennomsnittet skeptisk til gutter som kommer bort og er litt for flinke til å snakke.. Nå må jeg vel begynne å se over skuldra mi etter wingmen også nå dah.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ja, du lever i en kynisk verden der halvparten av folket kun er ute etter en ting. Og det verste er at de begynner å bli gode til det.

:)

Lenke til kommentar
nei, nei for all del.. Det er bare det at jeg ikke har hørt slike historier på lenge.. Om dette faktisk skjedde i løpet av en helg så ja, da har du vel spilt alle kortene dine riktig da.. Er bare sjeldent med slik lesing.

På ordentlige sjekkeforums er ikke det "referatet" der drøyt i det hele tatt. Men jævlig bra var det uansett! Your the man Vizzy!

Lenke til kommentar
Men jeg håper jo da selvsagt at det er disse "gode/snille" Pu studentene du mener nå, og ikke de som knuller seg gjennom helga med forskjellige jenter. Har ikke noe til overs for billige ludder-gutter.. GrØsS.

Det er høy status for en gutt og ha pult mange.. ihvertfall i noen miljøer; litt motsatt av hva det er med jenter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Bryr du deg? Det er bare å droppe kranglingen. Dere som er brukere av tråden bør i hvert fall holde dere for gode for det. Sabotører tar vi moderatorer oss av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...