ugotabanana Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 "har du hest?" "neei?" "hm, jeg trodde alle prinsesser hadde hest!" mm har faktisk brukt den av og til, den er morsom! Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) *** Endret 6. oktober 2014 av pedsti Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Dagens erfaringer av nettgame. De fleste jenter svarer, selv med et stykt profilbilde, og en rimelig dårlig profil. Åpneren "Takk for sist, jeg koste meg" fungerer jævlig mye bedre med ett stilig profilbilde, men åpner så godt som alt og alle. Svarene går fra "WTF?!" til "takk, det gjorde jeg og!". Er rimlig enkelt å dreie samtalen inn på sex. Åpneren "Har du hest?" åpner også, gjerne med et motspørsmål tilbake, men vanskelig å dra den derifra. Prøvde også "feis du?" hvor svaret var "Fillern, trudde ikke du merket det!" og derifra "Joda, you blew me away... Dagens beste sjekketriks ikke sant?" ga en jævlig morsom samtale som ledet til prat om sekskant med søstere, brødre og lesbiske venniner. Konklusjon: Om man skulle sitte på et latterlig avsidesliggende sted, er nettby god tidsfordriv, og ikke minst en reel mulighet til å skaffe seg noen dates til du drar til sivilasjonen igjen Lenke til kommentar
Svenskekongen Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Chasseur: Ganske riktig. Og ei viss dame som var så innmari glad for å se oss igjen, uten at vi huska henne . Hva mener du forresten med å pushe åpneren for mye? Svenskekongen. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Chasseur, nettby er dritmorsomt! xD Jeg testet ut Rockstars/Karismas åpner. "Er du positiv?"/"Du ser ut som ei positiv og glad jente" So far, 100% success xD Ellers synes jeg det funker å bare ta noe som popper opp i hodet, eller kommentere noe på profilen, holde samtalen lett og leken Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Å Deven, jaja i natt\går kveld dro jeg til #-Closen min fra butikken for å skravle litt, fikk tvingt meg til å spørre om vi skulle dele noen ord på kvelden. Kalte det Avrusningspartner for kvelden. Må si jeg aldri hadde trodd det skulle gå så vel. Dama som jeg fant ut litt senere at var HB 9! Var jo så keen, og det samme var jeg, så det endte i F-Close for min del og en helt fortryllende kveld\natt. Merker det er skikkelig stas å endelig kunne gjøre alt i riktig rekkefølge, tease, push pull. Ja. Fy faen. Har ikke sovet mer enn en time i natt, så skal jammen prøve å sove litt nå. Regner med dette fort kan bli til noe mer, da vi stortrivdes i hverandres selskap Og jeg må si, damer over 20 er lettere på kroken enn de under. Mvh Glad HG Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) *snip* Spørsmålet mitt er egentlig: Vil ikke de menneskene du har rundt deg til daglig reagere på at det skjer noe med deg hvis denne "ordenen" blir forstyrret? Jeg er klar over at det ikke er som å slå på en bryter, men likevel, det som har vært låst i 10 år er ganske inprentet, man vet hva man forventer. På spørsmål om menneskene rundt deg vil reagere om "ordenen" blir forstyrret er det korte og greie svaret "ja". Mange vil fange det opp, noen vil reagere positivt og heie på deg, og noen vil reagere negativt fordi de ikke kan påvirke deg på samme måten som de gjorde tidligere. Tenkte jeg måtte omformulere dette spørsmålet litt, jeg kom på nå hva jeg mente å spørre om. Hvis man tilnærmer fremmede mennesker har de ingen formening om din value og du kan være den personen som får oppmerksomheten og har selvtilliten. Er du derimot blandt folk du har kjent i 10 år har jeg vanskelig for å se at de vil se din "nye" value ettersom man for lengst er satt i bås. Hvis man drar bort fra venner et år og kommer tilbkae som ny person ser jeg at man kan greie det, men når dette er mennesker man har omgang med til daglig synes jeg det virker vanskelig. Er det bare å ta baby-steps eller er en slik forandring vanskelig å gjøre i en etablert gruppe? Endret 19. januar 2009 av Ekko Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Value er den gleden de får av å være med deg, hvorfor skulle de hatt noe imot at du skjerpet deg? Man kødder med frisyren til kompisen en dag før man glemmer det og går videre, jeg ser ingen grunn til at dette skulle vært noe annerledes. Bare se på det som å forbedre livet, akkurat som at man begynner å trene, spise sunt eller kler seg bedre. Personlig trener jeg en eller to ganger i året, men hver gang jeg påstår at "NÅ skal jeg skjerpe meg" så støtter vennene mine meg. Man vil jo tross alt det beste, og så lenge man ikke blir en douchebag som kaller vennene dine chodes og AfC fordi de ikke har sett et foredrag du lastet ned fra internett i forrige uke så skal det gå greit. Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 *snip* Hey Svenskekongen! Så kult at det går fremover for deg nå, jeg tviler ikke et sekund på at du har hatt en enorm utvikling. Selv regner jeg med å dra oppover til Trondheim innen en mnd eller to for å dele litt kunnskap, så da kan vi sikkert møtes for en liten prat. Tror du ville hatt glede av min nye kunnskap, som blandt annet omhandler handtering av LMR. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Å Deven, jaja i natt\går kveld dro jeg til #-Closen min fra butikken for å skravle litt, fikk tvingt meg til å spørre om vi skulle dele noen ord på kvelden. Kalte det Avrusningspartner for kvelden. Må si jeg aldri hadde trodd det skulle gå så vel. Dama som jeg fant ut litt senere at var HB 9! Var jo så keen, og det samme var jeg, så det endte i F-Close for min del og en helt fortryllende kveld\natt. Merker det er skikkelig stas å endelig kunne gjøre alt i riktig rekkefølge, tease, push pull. Ja. Fy faen. Har ikke sovet mer enn en time i natt, så skal jammen prøve å sove litt nå. Regner med dette fort kan bli til noe mer, da vi stortrivdes i hverandres selskap Og jeg må si, damer over 20 er lettere på kroken enn de under. Mvh Glad HG Nice! ja, damer under 20 er ganske veslevoksne. jeg er ikke interessert i noen av de, selv om jeg er 19 selv Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Slutt nå å generaliser, det dere sier gjelder noen, men ikke alle. Svenskekongen: La oss si at jeg spør "Hva er tidenes beste sjekkereplikk?" og de ikke svarer noe vettugt, så ender jeg fort opp med å si "kom igjen, dere må jo ha noe!" og så videre alt for lenge. For å sitere MM så er åpneren der kun for å åpne, ikke noe mer. Ikke bygge spenning eller noe, men for å åpne. Det gjelder i allefall på nettgaming etter egen erfaring. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 En helg i OSLO Fredag: Jeg tok flyet langt sør , satte veien mot OSLO by. Der jeg skulle tilbringe 3 dager i storbyen. Klar for å se hva byen hadde å by på . Fredagen startet hos en kompis på Majorstua . Var kun jeg og en gammel kompis fra skolen som vorset ilag. Startet å drikke i 20 tia på kvelden. Litt kjedelig å bare drikke oss to på vors. Vi hørte godt at naboen i over etasjen hadde vors. 3 jenter fra Lørenskog var det. Jeg gikk bare rett opp på døra i etasjen ovenfor , sa til dem ” unnskyld men har dere vorsspiel her?” . Hun ble redd for at jeg skulle klage da. Men jeg sa bare at der jeg kom fra var det slikt at naboen var alltids invitert. Så hun inviterte oss inn og satt med dem til 23 tia. De skulle dra på Lux , men jeg fant ut at vi fikk beholde dem til senere vist det ble behov. Vi dro ut på byen , tok T-banen innover. Var usikker på hvor vi skulle dra , jeg tok å stoppe 2 forbi passerende jenter. Spurte dem om en god uteplass og hva anbefalte dem. De sa ” ta å bli med oss så skal vi vise dere. ” Vi slo følge med dem , til Gossip Room . Når vi kom fram sa venninen at hun hadde mistet pengboka .Og spurte om ikke vi kunne betale oss inn og deretter komme ut å overstemple til dem. Da holdte det på å klikke hos meg , sa at ” Sorry , menne jeg er ikke karen som overstempler her , da må dere finne dere noen andre gutter ”. Så da gikk jeg og kompisen min inn på Gossip Room . Var ingen kø utenfor , men en sinnsyk lang kø i garderoben. Her startet en dame å bølle i køa . Jeg sa klart ifra at vist hun ville danse i køen fikk hun gå en annen plass. Hun ble stille da !. Det gikk ikke lange tiden så kom en svensk dame (8er) å puffet i meg, mens jeg sto i køa. Hun prøvde å få ordentlig kontakt med meg , men jeg totalt overså henne. Hun spurte meg hvorfor jeg var så vanskelig. Da svarte jeg henne ” fordi jeg vet hva jeg vil ha ”. Så fikk jeg hengt opp jakken min i garderoben . Ga henne en hand på skulderen og sa hade. Da gikk vi inn i baren jeg og kompisen min . Kjøpte oss ØL med engang, jeg startet å fortelle han alt om PUA. Og begynte å demonstrere med engang i baren. Masse kroppsspråk , energi , smil , latter , glede og alt . Dette smittet over på han , og jeg sa ” se alle jentene ser på oss og vil ha oss ”. Etterhvert kom ho svenske damen fra garderoben og gående mot oss i baren. Jeg bare overså henne. Jeg holdte fokus på å bygge social value. Svenske dama ble bra pirret etter hvert . Hun og 2 andre svenske venniner kom bare bort og brøyt seg imellom jeg og min kompis. Jeg slo av en prat med henne og lente meg inntil baren. Hun spurte om jeg ville kjøpe henne en ØL . Da sa jeg bare ” ta du å kjøp meg en øl”. Da sa hun nei , jeg bare smilte til henne og sa at vist henne var snill skulle jeg tenkte på det. Så sa hun at hun hadde lite penger og om hun kunne få smake av min ØL . Du skal få lov til det , men da må du si ” Kan jeg være så snill å få smake ØL hos deg? ” Startet å bygge KINO her . Etter intens prat i 10 min og fått pratet god med hennes venniner. Var vi hot spotten i baren. Alle jentene så på oss. Det tok ikke lange tiden før alle jentene stod på våres side av baren. Og prøvde å få kontakt med oss. Det 2 jentene som vi ikke giddet å overstemple til kom til oss i baren 1 time senere, når dem hadde kommet seg inn. Men jeg var ikke interessert. De pratet litt med kompisen min. Jeg gikk bort å pratet med venninen til ho svenska dama , fikk god connection med henne. Så startet jeg å kysse med henne. Før jeg gikk bort derfra Jeg k.closet svensken senere og hun spurte meg om nr. mitt . Hun var ordentlig sugen. Husker ikke hvordan kvelden sluttet. Men hun ble ikke med hjem . Lørdagen Dette var klar for en stor kveld. Der det skulle leveres. Fordi jeg skulle møte en Frøken Norge deltaker. Jeg hadde hooket henne opp på facebook 1 uke før dette. Kjørt jævli bra tlf/sms game på henne ! Vi avtalte å skulle møtes i Oslo når jeg kom . Bare pratet på tlf tidligere , men ingenting utenom dette. Jeg møtte henne på Majorstua på Lørdags kvelden . Hun joinet et vors her med mine kompiser som avtalt. Jeg tok styring og kontroll fra starten av. Var midtpunktet og leder på vorset. Jeg kjørte på med KINO etterhvert , gjorde alt riktig. Plutselig ringte det på døren , det var naboene . De 3 Lørenskog damene som skulle ut. De sa at dem skulle ut på Lux . At jeg gjerne måtte komme ditt. Jeg sa at jeg skulle tenke på det. Ho svenske dama sendte meg foresten sms også , spurte om jeg sku ut . Men jeg hadde en dama jeg sku satse på for kvelden. Så tilbake til vorset nå . Jeg ga henne ikke for mye oppmerksomhet , pratet med alle og var det social guy. Vi dro videre på vors på Tøyen. Her skulle det starte å ta litt av skjønner dere. Her var det enda flere gode venner av meg . Så heiv meg rundt å pratet med alle. Jeg la merke til at hun Frøken Norge dama ble litt for seg selv. Siden hun ikke kjente så mange der. Så jeg tok henne med ut en tur på verandran. Tok oss en røyk. Her k.closet jeg henne. Når vi kom inn i stua , sa jeg at jeg måtte gå på toalettet. Hun ble med inn. Jeg tømte tanken først , så startet hun å ta på meg . Jeg kysset henne , deretter åpnet jeg buksen. Hun gikk ned på knærne og deretter tok jeg henne bakfra. Senere på kvelden , var vi på Gossip room . Her f.closet jeg henne på toaletten , itllegg ga hun meg en blowjob. Tok helt av… Dregde henne med på nach på kvelden , der vi kjørte fullpakke engang til . Dæven jeg var sliten dagen etter. For ble jo sugd 4-5 ganger på en kveld, var ikke bare bare å tæmme pølsa . hehe Så føler meg jævli skilla akkurat nå . Fordi jeg leser alt , skjønner systemet og får alt til å fungere. Er godt å se at man klarer å følge med i timen og lese spillet Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hvorfor får jeg en sterk følelse av at halvparten av denne historien kun er ønsketenking? Enten ser du ut som Brad Pitt eller så ja.. pix or it did'nt happen som de sier her på forumet. Midtpunktet på et utested?? Tilgi min skepsis.. Endret 19. januar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hvorfor får jeg en sterk følelse av at halvparten av denne historien kun er ønsketenking? Enten ser du ut som Brad Pitt eller så ja.. pix or it did'nt happen som de sier her på forumet. Midtpunktet på et utested?? Tilgi min skepsis.. Så va mer av sannheten skal jeg fortelle ? vil du ha nicket mitt til f.eks facebook , nettby eller sukker? Forstår din skeptisk , men så har jeg ikke behov for å skrive røverhistorier . Vet ikke hvorfor du sier ønsker tenking og va som gjør det til det. Bare kom med feed back Endret 19. januar 2009 av Vizzy Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 nei, nei for all del.. Det er bare det at jeg ikke har hørt slike historier på lenge.. Om dette faktisk skjedde i løpet av en helg så ja, da har du vel spilt alle kortene dine riktig da.. Er bare sjeldent med slik lesing. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 vist du sender meg en PM , så kan jeg sende deg nicke mitt på Nettby. Så kan du få sjekket ut din skeptisk. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvorfor får jeg en sterk følelse av at halvparten av denne historien kun er ønsketenking? Enten ser du ut som Brad Pitt eller så ja.. pix or it did'nt happen som de sier her på forumet. Midtpunktet på et utested?? Tilgi min skepsis.. Du har vel ikke opplevd så mye i ditt liv. 15-16 år? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Unødvendig ting å si fordi hun er skeptisk til denne historien. Jeg har hvertfall aldri opplevd å se et par typer få oppmerksomheten til samtlige damer på et utested. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hørtes ut som en fet kveld. Eneste negative jeg har å si er at det heter øl, og ikke ØL.. Og at du virker litt vel opphengt i social value og vise det. Virker litt som om du tenker at NÅ skal jeg gjøre noe som viser masse value! Om du skjønner hva jeg mener. Men uansett, heyh, frøken norge som suger kølla er faen meg ikke dumt! Endret 19. januar 2009 av Chasseur Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvor gammel er du Vizzy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå