Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja fin bok, men veldig tungt å forstå hva han sier. Har hørt igjennom som lydbok, men skal lese og samtidig høre på lydboken for å klare å konsentrere meg bedre. Tankene flyter litt utover når jeg kun leser eller hører på.

Endret av GjestAL
Lenke til kommentar

Satt ofte og leste samme siden flere ganger uten å skjønne en dritt. Så plukket jeg den opp en annen dag, leste sammen siden igjen og ... "AHA!"

Nå har jeg lest hele boken en gang og holder på med runde 2. Går mye bedre denne gangen.

Lenke til kommentar

En halvveis lang FR her, sikkert ingen som er interessert, men allikevel.

Faen, å sjekke damer utifra sosialsirkelen blir litt komplisert innimellom. Var på vors, og der var det et par heite damer, ser meg ut ei som er rundt 8-9. Får til å skape litt attraction utover kvelden og plutselig sitter jeg der med hun på den ene siden, med beina slengt over låra mine, og ei anna som er rimelig hot som holder rundt meg på den andre siden (utilsiktet : P ), også tar target bilder mens hun kysser meg på kinnet osv.

Litt etterpå ender vi opp alene på kjøkkenet i 2 sek, grunnen var at hun skulle "lage popcorn", men så må hun på do og kommanderer meg til å sitte til hun kommer tilbake. Sier at hun får 1 minutt, hun brukte lenger tid derfor gikk jeg. Er ikke sikker på om det var noe smart move, men tenkte litt på at man ikke skal gidde å vente så jævlig fordi det er needy osv, men taxien kom akkurat når target kom opp igjen allikevel, så i den situasjonen hadde det vært samme faen. Noen som har none innspill angående sånne situasjoner? Det meste jeg har hørt om det er på utesteder, og det blir litt annerledes enn vors.

På utestedet endte vi opp på dansegulvet etterhvert, hvor vi dansa rimelig hett. Prøvde Tims metode med å bevege hodet nærmere og nærmere hennes, og gikk for k-closen to ganger, men hadde ikke nok intent og det ble til at hun trakk seg litt unna begge gangene, men kom fort tilbake igjen da. Lærte noe der om at jeg burde vise mer intent. Akkurat da kom kompisen min og ei han dansa med og ødela litt, han var visst keen på hu fant jeg ut etterhvert, så da bare trakk jeg meg unna, dessuten var hu visst på gang med en annen som også var der, så da ble det litt mye tull for min del.

Uansett ikke en sånn alt for dårlig kveld, og jeg kom meg ganske langt selv om hun var på gang med en annen, som hun tydeligvis "glemte". Kunne sikkert fått closen hvis jeg hadde kjørt på og, men, bros before hoes.

Lenke til kommentar

Mitt game

Oppdatering etter noen få måneders motivert sarging i Trondheim, stort sett på diverse utesteder. Var nylig ute med et par kamerater, for første gang på måneder (med dem). De var rimelig satt ut over ”nye” Svenskekongen. Den forrige approachet aldri, fikk ofte LJBF da han i utgangspunktet hadde skikkelig draget, og dro som oftest samtalene ned på et ”seriøst” nivå. Og kino var kun et sted man så på film.

Nye Svenskekongen er ingen PUA, men har fått STOR fremgang på damefronten. Javisst går det mye opp og ned, blant annet på grunn av AA og andre ting. Men som oftest føler jeg mye mer KONTROLL (forståelse) enn før, og jeg har det også mye artigere (damene også)! Jeg approacher ofte med mye mer selvtillit, og kødder mye mer med jentene. Hatt stor suksess med enkelte useriøse åpnere og oppfølgere (levert med selvtillit), utfordringa er å ikke la de bli canned (lett å gjenta en suksess). Også blitt flinkere til å lede (spurte en kveld ei dame om vi skulle skifte bardisk. Hu svarte at jeg fikk bestemme. ”Ja, selvsagt” tenkte jeg, og dro henne med meg. Slike små påminnelser dukker opp her og der, og da gjentas feilene sjeldnere.) Også lagt merke til at jeg automatisk kjører kino fra starten. Da får det så være at jeg av og til sliter med hvordan eskalere. Skal sies at jeg heldigvis ikke sitter og analyserer alt dette på byen (men litt kan det jo bli). Kjører natural game, der det viktigste er å utvikle meg selv som person på en positiv måte. Å få draget og å ha det mer gøy er jo en takknemlig bieffekt. Har alltid vært en oppegående og normalt sosial fyr (som de fleste her), men har alltid ventet på at damer tar inititativet. Nå har jeg langt mer selvtillit med og forståelse av damer, og både jeg og de har det mye artigere og mer interessant etter at jeg sier hei.

Ok, utfordringene fremover:

1) Ta livet av AA (redsel for å ta kontakt), og begrave ham på et trygt sted.

2) Drite i omgivelsene (relatert til pkt. 1. Har like mye AA pga omgivelsene som selve dama.)

3) Daygame!! Man kan alltid sarge. Alltid.

4) Bli flinkere til å improvisere (ikke la bra åpnere og oppfølgere bli canned.)

5) Polere mindsettene (tankemåten). At alle vil like å prate med meg, at jeg ikke er for gammel for å sarge (er 30 pluss, har like mye draget på 20-åringer som 30-åringer), at alle damer har lyst på meg m.m.

6) Finne ut av LMR (miste henne på slutten.)

7) Finne ut av logistikken tidlig!! (relatert til pkt. 6. Ja, chosen_one har rett i at denne er viktig.)

8) Generelt fortsette å utvikle gamet mitt og min egen forståelse. Hvorfor jeg ikke hooket henne, hvorfor jeg burde skjønt at jeg eskalerte for mye osv… altså lese signalene hennes (dette kommer dog naturlig etter hvert.)

Tredje siste punktet, Last Minute Resistance. For et halvår siden ville det vært et luksusproblem. Nå har det blitt et irritasjonsmoment. Blir ofte rotings, men så skjærer det seg gjerne (av både naturlige/praktiske samt selvforskyldte grunner. Samt at jeg er kresen). Stikkord: Logistikk (finne ut hva hun skal/hvem er hun med/mulighet for nachspiel til meg eller henne osv), venner av target drar henne bort, samt udefinerbare årsaker. Disse må jeg finne ut av fort som bare det.

Sånn er ståa. Livet er generelt bra, og jeg prøver iallfall å pushe meg sjøl (kampen mot AA). Og Chosen, Seth, Ni_kon eller Chasseur (eller andre bekjente som skulle være her); er dere i strøket spanderer jeg gjerne en øl som takk for sist. Mer detaljerte field-reports får heller komme etter hvert.

Svenskekongen.

Lenke til kommentar

Hm, kjenner jeg deg? :o Jeg tipper rotings med ei forlova dame på Fridays?

Hm, hvorfor ikke ta en runde med stickingpoints/utfordringer for meg og?

1) Enkelt og greit, muligheten til sarging.

2) AA. Innimellom, er jeg alt for mye inne i hodet

3) Logistikk

4) Daygame

5) Ejection. Jeg ejecter for tidlig

6) Ikke pushe åpneren for mye. Gjør dette alt for ofte. Plagsomt

7) Ikke drikke for mye. Skylder på at det går 2 måneder mellom hver gang

Det jeg anser som mine største problemer for øyeblikket.

1 og 3 fikser seg etter sommeren.2eren må jeg jobbe med selv, samme gjelder vel 4, men den går jo under nummer 1. Nummer fire jobber jeg med, og har fått noen praktfulle rejections etterhvert. 6 gjør jeg så utrolig ofte, at det er flaut. 7 kan få noen morsomme følger, men gjør meg egentlig ikke så mye.

Svenskekongen, ikke se bort fra at jeg kommer til Trondheim utover våren, og flytter dit til sommeren, så da kan vi vel utveksle noen morsomme historier over ett glass øl eller to ; )

http://www.youtube.com/watch?v=Y05JeWUonOY...feature=related

Lenke til kommentar
Gjest vestfoldgutt16

Jeg har begynt på videregående nå og skal være litt brutal:

På u-skolen gamet jeg bare wow, var lite ute osv... Nå som jeg har begynt på videregående har jeg blitt ganske godt kjent med de "populære" (kan nevne at dette er allmen), i motsettning til de svette wow vennene mine på hjemstedet hvor jeg bor.

La oss kalle det at den videregående skolen ligger i en annen bydel enn den jeg kommer fra og bor i. Ca 20 minutter busstur. Jeg leste denne tråden før jeg begynte på vgs og hørte en lydbok, så jeg fikk sette meg litt inn i det sosiale utenfor azeroth. Dette + det faktum at jeg henger med de populære (er en del av det, alle vil ha en del av meg, ikke en som følger etter og er som en parasitt) har gjort det lettere å forstå hvor jeg var på u-skolen og hvor jeg og andre er nå i "næringskjeden".

Så nå sitter jeg i denne situasjonen:

Skolen: Ganske populær.

Hjemme: Brutalt sagt nesten en taper.

Vet ikke helt hvorfor jeg postet dette. Om jeg vil ha hjelp eller bare få ut frustrasjonen.

Et ord som kan beskrive mitt siste halvår: The American dream.

:shrug::roll:

Lenke til kommentar

Dorian, det er bra at du liker deg selv.

Jeg liker også meg selv ganske godt og føler meg veldig komfortabel med den jeg er. Jeg vil si jeg er et relativt lykkelig menneske, men:

Jeg kan alltid utvikle meg til å bli en "bedre" person, en mer lykkelig person.

Jeg ønsker å utvikle meg og se hvor langt jeg kan ta det.

Dorian, du er fornøyd med deg selv nå. Men tenk om du kan bli enda kulere, enda lykkeligere, enda mer... Dorian! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...