Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fungerer dette de lærer på bootcampene da? 13000 kroner hørtes litt for drøyt ut.

 

 

Har du tid, motivasjon og PRESS(ha en wingman som presser deg til å gjøre disse tingene i public(må ikke hvis du føler at du har guts til å gå opp)) til å lære så har du spart massevis av penger ; )

Er endel bøker der ute, informasjon osv..

Lenke til kommentar

Har du sett Flawless Natural?

 

GjestAL, jeg har gått mye ut alene :) I begynnelsen kan det være litt tøft, men du tjener utrolig mye på det å kunne gå ut uten å være avhengig av en wing. Det å gå ut å treffe nye folk, gjøre dem til nye venner for kvelden. Instant Wings.

 

Men, du kan jo bare hooke up med folk i community'et. Er mange av dem i Oslo :)

Lenke til kommentar

Har gjort det en gang, får høre med de igjen, ble full istedenfor den kvelden så den var ikke så vellykket.

Går mye ut alene jeg ikke noe stress det, men sliter mye med AA selv om jeg har det moro. Må også jobbe litt mer med selvfølelsen. Tror det ville vært lettere å være med noen som er ute med samme målet for øyet.

Tror det kanskje ville vært lettere hvis det er ca samme aldersgruppen som går ut, har passert tredve. Tror ikke en over tredve har sjangs på ei på 18 sånn uten videre.

 

Flawless natural har jeg liggende, men ikke sett den enda. Leser Power of now for øyeblikket og har begynt å se litt på RDS foundations.

Endret av GjestAL
Lenke til kommentar

Det er mye penger, men det kan jo ha en helt utrolig effekt på en person.

 

Selv om man får tak i de fleste seminarene på DVD, så er det den biten med at du har PU-coacher som kan guide deg og rette på deg, samt gi deg et spark i baken, noe av det jeg tror er best med å ta bootcamp samt anledningen til å spørre om ditt og datt. (sistnevnte kan man forsåvidt gjøre på forumer og slikt, men enkelte ting er enklere å forklare face to face)

 

Personlig ville jeg bare ha vurdert bootcamp om jeg hadde god økonomi og trodde det var den eneste måten jeg kunne komme meg noen vei på.

 

GjestAL: På bootcamp er det alt fra folk som er 18 til godt over 60 år gammel. ( i hvertfall etter hva jeg har sett av RSD DVD'er)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Da har jeg endelig mulighet til å skrive litt. Pga at jeg kun har nett på jobb og jeg jobber i et veldig hektisk miljø har det blitt lite skriving fra min side i det siste.

 

Nå om dagen er alt egentlig som "normalt". dvs mye syke saker som skjer hele tiden. Jævlig mye fest og moro og mye intensitet. Jeg har satt meg selv på et sølibatmission som har vart fra starten av desember til nå. I kveld er det over :) grunnen til at jeg satte meg på det var fordi jeg begynte å få ereksjonsproblemer og store problemer med å bonde med jentene. Det ble litt for mye ons, og litt for lite kvalitetsbonding for min del, og det resulterte i en del problemer. Jeg er fortsatt på jakt etter en bifil LTR, så i dag fortsetter jakten som normalt.

 

Nå sitter jeg hos "topicus" som har postet litt bakover i tråden og vorser, ser film, spiller og preiker mannsjit. I kveld skal jeg ut med Vi Menn og kjøre noen demo-sets og feste så rem og tøyer ryker. Ara (fra tidligere i tråden) har bursdag i dag så skal ut å feire med henne og hennes roomie :)

 

Føler allerede at denne kvelden blir hur frekk som helst.

 

Planene deres for helgen?

 

Fremover har jeg satt meg mine mål for 09 som skal systematisk fullføres, og jeg har satt meg strenge økonomiske mål som skal nåes. Hittill går alt på skinner, og jeg har mye arbeid fremover. Firmaet mitt har fått sine første to klienter som skal coaches og ordnes med, så jeg har god tro på 09.

 

I tillegg skal jeg starte på min alt for store artikkel nå om kort tid og gleder meg til å fullføre den og poste den over hele nettet.

Endret av Chosen_One
Lenke til kommentar
Gjest MrKalEl
Er RSD den dyreste bootcampen man kan få i Oslo? Hvor mye koster det?

 

De tar $2000, noe som med dagens dollarkurs blir 13 864 kroner og noen øre. Den dyreste jeg vet om iallfall.

 

 

Mystery method har også bootcamps i oslo. de tar $2,950

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...