Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Compliance kan tolkes som hvor villige andre er til å følge deg. Skal du bli bokstavelig kommer det av engelsk "to comply" som kan oversettes med "Å oppføre seg i tråd med ønsker, krav, forutsetninger; være enig (i)". Hvis du vil kysse dama di og hun er villig til å la deg få lov kan du si hun er "in compliance" med deg. Your milage may vary.

Ok, kjenner jo ordet, men var en litt uvant bruk. Mener måten han sier det på er "He has high compliance", men er med på forklaringen din.

 

Jeg har lagt merke til det jeg også, men jeg tok det for å være en dialektting/uvane. Du reagerer vel ikke på at folk sier "ikkje" til deg, gjør du? ;):p

 

 

Ettersom jeg er bergenser og sier "ikkje" selv så reagerer jeg ikke på det. Men skjønner poenget ditt, er bare at jeg aldri har hørt andre si det. Men kanadiere har jo en del lyder som de uttaler litt annerledes, du har vel gjerne sett south park.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PUA Tyler Durden has a bad reputation because of the way Neil “Style” Strauss depicts him in his book The Game

 

Kilde

 

A main character and also controversial figure in The Game, Tyler Durden

 

Kilde

 

A colllection of articles by Tyler Durden, Co-Founder of Real Social Dynamics (RSD), Featured in the New York Times BestsellerThe Game by Neil Strauss (Style)

 

Kilde

 

Hmm, mye tyder på at han er det, men hvis dere som har lest hele, ikke har fått det med dere, går han vel under ett annent alias..

Endret av Calistari
Lenke til kommentar
Tyler er med i The Game og han fremstår som en pikk.

Om jeg ikke blander med en annen så er det vel han som blir beskrevet som en robot som suger til seg alt og har som mål å bli bedre en alt og alle, men manglet visse menneskelig trekk. Satt igjen med inntrykket at han var en robot-igle som kunne stikke noen i ryggen straks de snudde seg.

Lenke til kommentar

Jeg kunne trengt et kurs i sjekking og å beholde damer. er faktisk over 30 og har enda ikke hatt et forhold til noen. Er lei av å føle meg ydmyket ver gang jeg føler jeg har en grei dialog og KINO for å bruke fagspråket så kommer en og bare prater noen ord og får henne med seg.

Lenke til kommentar
HansGeorg: Så fantastisk at dette praktiseres i Glænsbygda, og moro å se at du begynner å bli stor gutt ^^ Det er behov for kjennskap til PUA på Toten(noe jeg forbinder med at gutten bla ikke lenger er fullstendig drita når han prøver seg på ei jente - stort pluss!), til tross for at det "bare" er ei bygd. Kanskje det blir noe annet enn slossing og rølping på byen da :)

 

Håper forøvrig at du ikke befant deg på Grill ;P

 

Oi, noen som vet hvem jeg er! Jada, fikk opp øya for dette da det er med å legger kremen på toppen av personligheten. Vil nå jeg si. Var på blå det skjedde, har liten tro på at Grill er plassen å leke PUA, spesielt siden det er som å sende beskjed med jungeltelegrafen. Grill er jo morsomt nok, men føler liksom at det er de samme folka der støtt.

 

Hvem er du foresten? Send gjerne en PM. ;)

Lenke til kommentar
Jeg kunne trengt et kurs i sjekking og å beholde damer. er faktisk over 30 og har enda ikke hatt et forhold til noen. Er lei av å føle meg ydmyket ver gang jeg føler jeg har en grei dialog og KINO for å bruke fagspråket så kommer en og bare prater noen ord og får henne med seg.

 

Mye å velge i på bootcamp-fronten, men de fleste foregår i Oslo så du bør holde til i nærheten eller ha mulighet for å ta en helg der (de fleste går fra fredag til søndag).

 

Gode Vibber holder blant annet jevnlige bootcamps der, og de gutta er utrolig dyktige. Ellers er RSD innom med (u)jevne mellomrom, og du har også Level Up Life, et svensk firma som også er innom Oslo en gang iblant. Alle disse har høstet mye godord rundt omkring, så da er det opp til lommeboka å bestemme.

Endret av Raven_Heart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...