Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

haha, det gjorde jeg faktisk også! sto midt i, og når dj'en så på meg, vinka jeg til han, også gjorde jeg sånne scratch-moves med armen, ogda gjorde han det i takt med meg! dødsfet!

 

Så sikkert utrolig teit ut, men jeg gav faen, artig som faen var det uansett!

 

Du dro vel ikke ut og drakk deg full for 500 mill på byen etterpå og eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
“Hey… you know what… I just couldn’t continue my day unless I met you”

 

***pause wait for blush/reaction***

 

“I was just walking along, minding my own business and then I saw you and went WHOA I have to meet this girl or I would kick myself”.

 

“I’m Tim”.

 

 

Openers av denne typen er geniale da dem viser intensjon fra starten ;p det kan kanskje ta litt tid til du klarer og konfigurere kroppspråket så denne høres troverdig da en virkelig pen jente sikkert hører hvor pen hun er 10 ganger daglig, men denne er litt mere 'I like youish'. men så fort du får positiv respons på noe som det der så skal jeg love deg attraction skyrocketer til himmels! har selv prøvd den ut med ganske grei sukksess ;p kanskje jeg skriver en field report senere hvis jeg orker, må få i meg noe mat. rock on! 2009 blir året det skjer for oss gutta!

Lenke til kommentar
Hehe, det var bare en billig spøk fra min side :p

 

Men den nye bedriften din er altså PUA/pickup-relatert den også?

 

Gjennom Touch tilbyr jeg coaching i samliv og erotikk. For å si det på en game måte så coacher jeg i mindset og sex. Ønsker du å lære sjekking er ikke jeg personen for deg, da jeg ikke lærer bort sjekkereplikker eller noe slikt.

Men der igjen, sjekking har veldig mye med hvordan du ser på deg selv, og hvordan du føler med deg selv. Det kan jeg hjelpe til med :)

Lenke til kommentar

What? Skjer med at det er stille her? Har dere lagt livet på hylla? :ermm:

 

Selv har jeg besteget et mektig fjell i dag, boys only though. Flott var det nå! Det er herlig når man skjønner at damer og sosialstatus ikke erlik "level of livskvalitet". Akkurat som jeg slapp en sekk på 60 kg rett i bakken når det gikk opp for meg. :w00t:

Lenke til kommentar
What? Skjer med at det er stille her? Har dere lagt livet på hylla? :ermm:

 

Selv har jeg besteget et mektig fjell i dag, boys only though. Flott var det nå! Det er herlig når man skjønner at damer og sosialstatus ikke erlik "level of livskvalitet". Akkurat som jeg slapp en sekk på 60 kg rett i bakken når det gikk opp for meg. :w00t:

Spør du meg kan livskvalitet bare være: Hvor lykkelig man er.

 

Altså mener jeg at en uteligger med masse venner som er lykkelig hele livet, har mye bedre livskvalitet enn en styrtrik fyr som får med damer hjem hver dag fra nattklubben sin, men som ikke er lykkelig fordi han ikke forstår at det han har er godt nok.

 

Ergo er det helt varierende hva som lager lykke for folk og ikke. For noen kan det være penger, for andre kan det være damer og sosialstatus, for noen helt andre er det ingenting, og at man bare er fornøyd med det man er og har.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Du trenger ikke være uteligger med venner engang. Du kan faktisk være uteligger uten venner og alikevel være lykkelig! Det var dette som var en stor "AHA!" for meg. Nå sier jeg ikke at jeg ikke vil ha venner, men når man skjønner at det ikke er absolutt nødvendig, at man faktisk kan være lykkelig om alt skjærer seg så er det faen meg deilig. Dette tok vekk en 60kg sekk med frykt for å miste venner eller bli misslikt.

 

Tenk på det gutter (og jenter for den saks skyld), dette er deep shit. Forstå det på alle plan, det kommer til og hjelpe dere big time på flere nivå. Du må ikke ha dame, du må ikke være kul, du _må_ ikke ha trehundreogførti venner for å være lykkelig. Dette fjerner frykt, dette fjerner neediness, dette er faktisk jævlig viktig og til slutt... Dette burde være grunnmuren i pickup.

 

Okei, jeg har tatt en ØL eller to, så det blir litt ekstra kjøtt på flesket. Menne tilslutt... DETTE ER FUKKINGS KEY!

Lenke til kommentar

Jeg for min egen del har vært opptatt den siste tiden, er midt oppi en periode der jeg driver med selvutvikling og i tillegg er opptatt med skole og alt det andre som følger med. Har også fått influensa... Men på en eller annen måte så greier jeg å fokusere på det positive, noe som viser at dette virkelig fungerer for meg :)

 

Angående target så jobber jeg med saken, og det har blitt en viss utvikling. Hadde en helt sjuk opplevelse i dag, target kom bortover meg og jeg greide å få coren min fram. Dog så stakk hun av fort som faen, og jeg fikk ikke tak i henne pga en kompis. Men det øyeblikket da jeg kjente core åpne opp var noe av det herligste jeg har opplevd hittil, det var rett og slett som Tim sier "no roof over head, no ground under feet". Det var bare meg in the moment, og en slags syk rus... Dæven, dette skal det eksperimenteres mer på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...