Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Da har jeg sett ferdig begge sesongene med "The pickup artist" De gutta som er med inspirerer virkelig!! Har virkelig lysst å lære meg denne kunsten!

Kult kult.

Begynn å se The Flawless Natural med Tim og drit i Mystery-method. Om du er ny vil du kanskje bli overrasket over dette men; Mystery suger og Tim er guden. Mye har endret seg siden Mystery tok over verden.

Kan du forklare meg hva som suger med Mystery method...alle sier den suger, men ingen forklarer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du forklare meg hva som suger med Mystery method...alle sier den suger, men ingen forklarer!

Den er mer syntetisk og handler mye om å fortelle historier som ikke er sanne, samt å si til en jente du liker at du ikke liker henne. Den metoden har uærlighet som kjerneverdi, og sier "Jenter er mer verdt, nå skal vi dra dem ned på våres nivå". De naturlige metodene tar utgangspunkt i ærlighet og at jenter og gutter er like mye verdt og er ute etter det samme, men forklarer for gutter hvordan de kan formidle det budskapet til jenten på den mest effektive måten.

Lenke til kommentar
Da har jeg sett ferdig begge sesongene med "The pickup artist" De gutta som er med inspirerer virkelig!! Har virkelig lysst å lære meg denne kunsten!

Kult kult.

Begynn å se The Flawless Natural med Tim og drit i Mystery-method. Om du er ny vil du kanskje bli overrasket over dette men; Mystery suger og Tim er guden. Mye har endret seg siden Mystery tok over verden.

Okay nå skal jeg forklare. Det å internalisere Mystery Method, eller som det kalles "Canned-material", forhåndsbestemte linjer gjør så du ikke takler alle situasjoner. For det andre, med natural får man mye sunnere forhold til ALLE mennesker, ikke bare kvinner. Man får mye bedre livskvalitet, fordi man endrer sin egen selvtillit og personlighet så til de grader for det bedre. Eller, man endrer ikke så mye, men luker ut alle feilene. Andre grunner til at canned-material suger er at det er blitt brukt av andre før deg, så sjansen for at dama har hørt det før blir mye større (spesiellt nå som PU-miljøet spres som napalm på vietnamesiske rismarker). Dessuten i følge Mystery-Method får'u ikke lov til å ha sex før du har snakka med dama i 7 timer (seven hour rule) så det i seg selv er fucked up nok til at man fort bør glemme det systemet der. Det er lett å legge selvtilliten din i rutiner og forhåndsbestemte setninger, men når det dukker opp en uventet situasjon, så aner du ikke hvordan du kan takle den heller.

Edit: Kan nevne tusen andre grunner, men dette bør være nok for at du innser at Natural er veien å gå.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
essuten i følge Mystery-Method får'u ikke lov til å ha sex før du har snakka med dama i 7 timer (seven hour rule) så det i seg selv er fucked up nok til at man fort bør glemme det systemet der. Det er lett å legge selvtilliten din i rutiner og forhåndsbestemte setninger, men når det dukker opp en uventet situasjon, så aner du ikke hvordan du kan takle den heller.

Nå quote miner du, fordi han sier så godt som alltid at 7 hour rule er mer en rettningslinje enn en regel. Det er et estimat som han anbefaler i de fleste tilfeller.

Og forhåndsbestemte settninger er temmelig greit i begynnelsen for folk som har sosiale problemer, og ikke klarer å ta slike ting på sparket. Det er bedre med en plan, enn å gå bort og... Begynner å spørre om navn, alder, hvor hun bor og hva hun jobber med.

Lenke til kommentar
essuten i følge Mystery-Method får'u ikke lov til å ha sex før du har snakka med dama i 7 timer (seven hour rule) så det i seg selv er fucked up nok til at man fort bør glemme det systemet der. Det er lett å legge selvtilliten din i rutiner og forhåndsbestemte setninger, men når det dukker opp en uventet situasjon, så aner du ikke hvordan du kan takle den heller.

Nå quote miner du, fordi han sier så godt som alltid at 7 hour rule er mer en rettningslinje enn en regel. Det er et estimat som han anbefaler i de fleste tilfeller.

Og forhåndsbestemte settninger er temmelig greit i begynnelsen for folk som har sosiale problemer, og ikke klarer å ta slike ting på sparket. Det er bedre med en plan, enn å gå bort og... Begynner å spørre om navn, alder, hvor hun bor og hva hun jobber med.

Ja veit, var bare for å sette det på spissen, men det er en helt på tryne retningslinje generellt sett, da det er helt vanlig å ta med seg damer hjem på en kveld på byen for mange personer. I natural verden spør man ikke alle de dumme spørsmålene heller da :)

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
I natural verden spør man ikke alle de dumme spørsmålene heller da :)

Jeg har gjort det flere ganger. Jeg har aldri tatt initiativ til å treffe andre personer, men alltid latt de gjøre jobben. Så jeg er elendig på det. Hvis jeg presser meg selv til å treffe nye kvinnfolk uten en plan, så kommer jeg ikke på noe annet å snakke om.

Lenke til kommentar
I natural verden spør man ikke alle de dumme spørsmålene heller da :)

Jeg har gjort det flere ganger. Jeg har aldri tatt initiativ til å treffe andre personer, men alltid latt de gjøre jobben. Så jeg er elendig på det. Hvis jeg presser meg selv til å treffe nye kvinnfolk uten en plan, så kommer jeg ikke på noe annet å snakke om.

samme her. og da er det greit å ha canned openers f.eks, til det å treffe jenter blir mer naturlig!

Lenke til kommentar
legger dere igjen kommentarer som "nydelig", "nice", "fint bilde" osv, you get it. kommentarer som skriker at man vil ha en smak! hvordan gjør dere det? opplever at folk som skriver slike kommentarer til jenter ofte får slike kommentarer selv på egne bilder. Snakker selvfølgelig om nettsamfunnene nettby og/eller facebook.

Jeg er ikke typen til å skrive slike kommentarer til noen som helst jenter. Men ser jo at folk som gjør det får kommentarer i retur på egne bilder. Og på den måten kan DHV når andre ser på bildene. Hva gjør dere? skriver dere slike kommentarer eller? hvilken effekt har det?

Jeg gjør ikke det om det er et potensielt target, men jeg er igjen ikke noe fan av nett-game. Bruker heller å erte, og om det er et tydelig "se-på-meg-og-gi-meg-oppmerksomhet"-bilde, så ignorerer jeg det eller tar en C&F.

Lenke til kommentar
Over til meg, i dag mekka jeg endelig å komme i kontakt med min core, og fytti helvette hvor sykt det er. På en måte føler jeg meg som jeg går rundt drita, bortsett fra en ting, jeg er i full kontroll. Det bare skjedde helt plutselig når jeg så bestevenninna mi på vei hjem fra en kompis. Håper jeg kan holde dette oppe, for akkurat nå sier jeg og gjør jeg akkurat som jeg vil, og det er en helt AWESOME følelse :D

Velkommen etter ;)

Jeg har gått rundt med den følelsen i hele uken, og det er helt sykt hvordan det føles med den kontrollen. Senest i går klikka jeg på en person, men det var ikke noen ekstrem følelse-utladning som mange opplever. Det var rett og slett sinne med WOOO!, jeg var forbanna men samtidig glad og fullstendig behersket.

Fremdeles så merker jeg at jeg sliter med å "generere" (finner ikke riktig ord) coren min til en situasjon med en jente, men jeg jobber med saken. Jeg har et slags prosjekt der jeg jobber med å bruke core, hver gang jeg choder i en gitt situasjon. Tims lærdom er noe jeg anbefaler til alle...

Angående det du sa om at en i natural verden ikke stiller dumme spørsmål, så trenger det ikke å være nødvendig. Nesten ALT går ann å si så lenge en har riktig stemmetone. Etter at jeg har sett hva Jeffy og Ozzie har åpnet med, så tror jeg at alt kan fungere så lenge en gjør det riktig.

Fader heller, Jeffy slikka en dame i fjeset og endte opp med å kline med hu. Rett og slett fordi han trodde på det 100%, tro er nøkkelen til alt. Så lenge en tror 100% på det en gjør, så vil det gå i 99% av tilfellene. Uansett hva du sier gjør, eller for den saks skyld har på deg...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Over til meg, i dag mekka jeg endelig å komme i kontakt med min core, og fytti helvette hvor sykt det er. På en måte føler jeg meg som jeg går rundt drita, bortsett fra en ting, jeg er i full kontroll. Det bare skjedde helt plutselig når jeg så bestevenninna mi på vei hjem fra en kompis. Håper jeg kan holde dette oppe, for akkurat nå sier jeg og gjør jeg akkurat som jeg vil, og det er en helt AWESOME følelse :D

Velkommen etter ;)

Jeg har gått rundt med den følelsen i hele uken, og det er helt sykt hvordan det føles med den kontrollen. Senest i går klikka jeg på en person, men det var ikke noen ekstrem følelse-utladning som mange opplever. Det var rett og slett sinne med WOOO!, jeg var forbanna men samtidig glad og fullstendig behersket.

Fremdeles så merker jeg at jeg sliter med å "generere" (finner ikke riktig ord) coren min til en situasjon med en jente, men jeg jobber med saken. Jeg har et slags prosjekt der jeg jobber med å bruke core, hver gang jeg choder i en gitt situasjon. Tims lærdom er noe jeg anbefaler til alle...

Angående det du sa om at en i natural verden ikke stiller dumme spørsmål, så trenger det ikke å være nødvendig. Nesten ALT går ann å si så lenge en har riktig stemmetone. Etter at jeg har sett hva Jeffy og Ozzie har åpnet med, så tror jeg at alt kan fungere så lenge en gjør det riktig.

Fader heller, Jeffy slikka en dame i fjeset og endte opp med å kline med hu. Rett og slett fordi han trodde på det 100%, tro er nøkkelen til alt. Så lenge en tror 100% på det en gjør, så vil det gå i 99% av tilfellene. Uansett hva du sier gjør, eller for den saks skyld har på deg...

Ja jeg veit, spesiellt Jeffy er gæren på å si syke ting og får det til å funke. Man kan si alt man vil, men for å ta litt lærdom fra flere PUG's så er det faktisk bedre å prøve å la være å komme opp med et intervju (Hvor er du fra hva heter du etc). Om man har nok Woo! er det jævlig enkelt å la være også, da er hodet fyllt med så mye annet rart man kan si :) Jepp Tim gikk jo rundt med et dikt han fant på nett før han begynte å studere kunsten, og han hadde klokketro på at det var diktet som kunne få han hvor mye damer han ville. Når han gikk rundt med den troen fungerte det akkurat som han hadde trodd, hvertfall for et par kvelder. Hverken Jeffy eller Tim kjører intervjuer, jeg tror de faktisk gjør alt for å unngå det, og det er mye derfor begge to ofte sier så mye rart, og så lenge de har tro på at det funker, så gjør det jo det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...