Melisma Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Det positive er som dere sier her at man får bedre selvtillit, men jeg er liksom der at det å få selvtillit er noe annet enn å få selvtillit til å sjekke opp damer, da blir men mer styrt av andre i møte med jenta/target enn om man kommer selv, med sin egen tolkning av hvordan flørting og sjekking skal være. Endret 4. januar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Igjen ignorerer du de poengene andre har som du ikke har noe kverulerende svar til.. Så jeg gir opp. Du har virkelig bestemt deg for hva du mener, så dette er meningsløst. Jeg håper virkelig jeg kan møte deg ute en dag, komme i prat med deg, få muligheten til å vise frem meg selv, og så fortelle deg at det er PU som har gjort sånn at jeg tør å by på meg selv på den måten. Lykke til videre Lenke til kommentar
Zipz Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nesten så jeg får lyst til å spørre om du spiller dum, Melisma. Du viser absolutt ingen vilje til å lære, og drar gang på gang fram de gamle argumentene dine. Med mindre du driver med MMs metode, er det INGEN triks. Du har blitt en bedre person basert på erfaringer, og forstår hvordan det sosiale samfunnet er bygget opp. Du har selvtillit og vet hva jenter vil ha, og gir det til dem. PU har forandret livet mitt vanvittig. Før hadde jeg nesten ikke baller nok til å åpne munnen i sosiale sammenhenger, i det hele tatt! Jeg var den stille, sjenerte fyren. Jentene jeg møtte på fest spurte hvorfor jeg ikke snakket. Jeg visste ikke svaret på det selv en gang. Tipper jeg var redd for å si noe feil, slik at folk skulle få et galt inntrykk av meg. Akk, så mye jeg tapte på det. Jeg ser den dag i dag menn og gutter i ulik aldre stå med drikka si og speide utover festlokalet. De vet ikke hvor de skal gjøre av seg. De vet ikke hvordan de skal ta hånd om situasjonen. De er håpløst fortapt. Med mindre om de er så fanatisk heldige at ei jente lander i fanget deres og henvier seg helt til dem. De ser på jenter som prinsesser, som må behandles deretter. Jeg vet dette, jeg har vært i nøyaktig samme situasjon for bare to år tilbake. PU hjelper meg å få det livet jeg alltid har villet hatt. Tør ikke tenke på hvordan livet mitt ville vært i dag om jeg hadde vært det foruten. Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Godta tilbudet om møte med Chosen og hold smella igjen til etter møtet Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg tror ikke dere skjønner hva jeg har ment. Men jeg er egentlig drittlei av å diskutere dette med gutter som har vært en del av dette ÅUA greien og som da derfor tar det som kritikk. PUA er hellig, og ingen burdte sette spm ved metodene som blir brukt. I get it. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg tror ikke dere skjønner hva jeg har ment. Men jeg er egentlig drittlei av å diskutere dette med gutter som har vært en del av dette ÅUA greien og som da derfor tar det som kritikk. PUA er hellig, og ingen burdte sette spm ved metodene som blir brukt. I get it. Jeg har ikke sett noe annet enn RSD og sett noen andre videoer samt ett par episoder av "pick-up artist". Bruker heller ikke noe canned materiale eller har noe særlig behov for det. Arrogant nok så er ikke selvtillit noe problem. Så du møter kritikk fra både, PUA-folk, vanlige gutter, jenter som har lest om PUA og synes det er interessant og de som synes mye av det er tullete. Hvordan føler du du står igjen da? Lenke til kommentar
Zipz Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg tror ikke dere skjønner hva jeg har ment. Men jeg er egentlig drittlei av å diskutere dette med gutter som har vært en del av dette ÅUA greien og som da derfor tar det som kritikk. PUA er hellig, og ingen burdte sette spm ved metodene som blir brukt. I get it. For sekstisyvendegang, det er INGEN metoder, med mindre du bruker mystery method. Google it. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Snublefot: hva er det du synes er tåpelig med dette PUA greiene egentlig? Ingen metoder? hahaha, hahahaha den var god! Endret 4. januar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Melisma, kan ikke du gjøre alvor av pratet ditt og lage din egen tråd. Hvis du bare prøver å provosere, og det er ganske tydelig, er du lite velkommen her. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det kan se sånn ut at jeg er ute etter å provosere, men det er jeg ikke.. men ja, jeg forsvinner ut av denne så dere kan gå tilbake til å snakke om siste dagers horeri! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Selv om det er mye av dette jeg selv syntes er tåpelig, så ville jeg ikke i min villeste dag sagt meg enig med deg. Fordi så mange av innleggene dine mangler kunnskap og er så amatørmessig formulert at jeg blir flau over å ha innovertiss. Jeg kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg tror ikke dere skjønner hva jeg har ment. Men jeg er egentlig drittlei av å diskutere dette med gutter som har vært en del av dette ÅUA greien og som da derfor tar det som kritikk. PUA er hellig, og ingen burdte sette spm ved metodene som blir brukt. I get it. Den var drøy du. Personlig har jeg lite til overs for dette, kanskje nettopp fordi jeg i mitt tidligere liv som singel opplevde en god del jenter som drev med lignende opplegg. Men argumentasjonsteknikken du bruker i tråden her gjør at man ikke kan unngå å si fra. En forutintatt holdning til noe man på forhånd har bestemt seg å være motstander av, uten å sette seg inn i hva det egentlig er, som resulterer i stråmann på stråmann, offerroller og alt det som følger med, gjør jo faktisk at du styrker argumentene til dine "motstandere". Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Shit ho er jo verre enn meg jo! Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har du møtt noen jenter her som er enig med deg da? Ja, f.eks da jeg forklarte opplegget til venninne mine så bare lo de høyt og sa "hæ?? kødder du eller?herregud " Pluss at det ganske så sikkert finnes flere tusen damer der ute som føler det på den måten jeg gjør.. Har lest litt om det på nettet. Basskuk: nei, mener f.eks om det er noen som sier at "jeg er ikke flink til å få kontakt med jenter, har derfor gått på PUA kurs for å bli bedre, få triks og treats for å bruke på dere" ikke i flørtingen men en stund etterpå liksom.. Du har ikke tenkt tanken at den reaksjonen kanskje kommer på grunn av måten det blir presentert på? Hvis du hadde kommet med ditt forskrudde bilde av PU til meg så hadde jeg nok ledd like godt som av sjekkereplikker type "gjorde det vondt når du datt ned fra himmelen?". Lenke til kommentar
20legend Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 PU har forandret livet mitt vanvittig. Før hadde jeg nesten ikke baller nok til å åpne munnen i sosiale sammenhenger, i det hele tatt! Jeg var den stille, sjenerte fyren. Jentene jeg møtte på fest spurte hvorfor jeg ikke snakket. Jeg visste ikke svaret på det selv en gang. Tipper jeg var redd for å si noe feil, slik at folk skulle få et galt inntrykk av meg. Akk, så mye jeg tapte på det. PU hjelper meg å få det livet jeg alltid har villet hatt. Tør ikke tenke på hvordan livet mitt ville vært i dag om jeg hadde vært det foruten. Hvordan begynte du med PU? Leste du om det i bøker elr lignende, eller hvor fikk du informasjonen? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 jeg skal på en date til Lørdag med en veldig søt jente og vil prøve å gjøre noe ut av det! Noen tips til en stakkar som har sliti litt? har disse punktene: - Smil! De som ikke får seg no smiler ikke!! - Ikke len kroppen mot jenta når dere snakker, hold henne på skuldra å len hodet mot henne når dere prater. - Gå alltid LITT foran henne - Ikke bann før hun gjør det - Si hyggelige og søte ting - Med kløing på hender, armer, skuldre eller hår er det 90% sikkert at du er attraktiv for henne Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nå mener jeg å si det til ei dere sjekker opp. Være ærlig liksom.. Det har vært nevnt flere ganger i tråden at man bruker PU som samtaleemne når man sjekker, så ja. Hvorfor tror du mystery og andre har en haug med venninner? Les Korthuset-bloggen på vgb og deres venninners, og se om PUA på dr.phil og realityshowet "the pickup artist". De aller aller fleste jenter er positive til greia, fordi de er like drittlei de patetiske forsøkene på sjekking som det guttene selv er. Jentene vil heller bli "swept away" av en fyr som vet hva han driver med, enn å bli klumsete forsøkt spandert i seng. Opplevelsen blir bedre for begge når begge vet hva de driver med, hva den andre vil ha, og hva de selv vil ha. Det sier seg selv. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Noen tips til en stakkar som har sliti litt? Tenk litt mindre Hjelper ihvertfall ikke å overanalysere. Gi faen, ha det gøy, hold øyekontakt og se hvor det går derfra. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 jeg skal på en date til Lørdag med en veldig søt jente og vil prøve å gjøre noe ut av det! Noen tips til en stakkar som har sliti litt? har disse punktene: Vil anbefale deg å ikke lage noen big deal ut av daten, og heller ta den som en test til å utvikle deg. Date mye, lær deg å bruke det riktig. Når man hopper inn i noe, så hjelper det ikke med 10.000 verktøy om du ikke kan bruke dem riktig. Da vil du bare bli sittende og teste dem ut og tenke etter hva du gjør, og om du er virkelig interessert i henne så trengs det litt "flyt" i deg for at du skal få bygd opp attraction. Du skal være selvsikker og vite hva du gjør. Så jeg anbefaler deg å ikke hoppe inn i PU og prøve å fange ei du faktisk liker med det uten å sette deg ordentlig inn i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå