toth Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 heheheheh, du blir så drita lei til slutt at du ikke bryr deg, handler ikke om selvrespekt, handler om i dont care Handler kun om (manglende)selvrespekt. Du vet at han gir deg drikken med et eller annet mål for øyet. Når du vet du ikke har planer om å hjelpe ham til det målet, snylter du bare, og lar ham kjøpe deg(din oppmerksomhet) noen minutter. Det er ikke selvrespekt. Ikke snakk til meg om usakligheter osv når du selv kommer med usakligheter i denne tråden. Det er jo du som kommer med OT her.. Åpent brev OnTopic: synes det blir for dumt å måtte stage noe for å fiske etter oppmerksomhet fra noen, er ikke hele PUA opplegget at man skal klare dette selv på egenhånd da og uten noe oppstyr sånn sett? Det var min egen offtopic jeg avsluttet, don't flatter yourself. Du sitter jo her og diskuterer ting fra et fullstendig uvitende synspunkt, noe som funker like dårlig i alle diskusjoner. Les deg opp på emnet, også utover denne tråden, før du kritiserer det. Raven_Hearts post er et god begynnelse. Nei, trenger ikke å være noe baktanker om å spandere en øl på ett annet menneske. Finnes faktisk mennesker som oppriktig synes du er grei å prate med og vil kjøpe en øl i lystil lag.. Hva er det dere tror dere er for noe? enkelte hever dere så over mennesker, kaller damer for stygge, ler av det... jeg forstår ikke hvorfor mennesker kan bli så blottet for empatiske evner Ja, om du er grei å prate med kan det være målet deres, det MÅ ikke være sex. derfor skrev jeg "oppmerksomhet". og om du oppriktig synes det samme om dem, så er det ikke "luremus" å ta imot en øl, men når du kaller deg selv luremus, og prater med folk kun for å bli spandert på, DA mangler du selvrespekt. Trenger ikke skrive "dere" når du siterer meg, jeg driver hverken med PU, hever meg over andre eller kaller noen stygge. Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Tja, jeg synes å le av " stygge halvfeite damer " ikke er særlig empatisk, å kalle damer for hull fordi de tar i mot en øl er ikke særlig pent det heller... Som sagt, ønsker du og diskutere det så tar vi det i en annen tråd. Ikke sant? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Tja, jeg synes å le av " stygge halvfeite damer " ikke er særlig empatisk, å kalle damer for hull fordi de tar i mot en øl er ikke særlig pent det heller... Som sagt, ønsker du og diskutere det så tar vi det i en annen tråd. Ikke sant? Du motargumenterer deg selv her, cluet er at du vet det selv og liker det for godt. Du bestemmer overhode ikke over hvor jeg skal skrive innlegg eller ikke, synes mye av det som skrives her er ganske drøyt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hvorfor undertrykke en diskusjon i tråden? Da blir dette en utrolig kjedelig plass å lese. Dessuten synes jeg at akkurat det emnet der er verdt å ta opp. Mange av dere påstår at dere har som motto å alltid forlate en jente bedre enn da dere traff henne, for så å gå imot egne ord og strengt tatt oppføre dere som kjipe, overlegne amatører, og strengt tatt akkurat det de kritiserer dere for. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Tja, jeg synes å le av " stygge halvfeite damer " ikke er særlig empatisk, å kalle damer for hull fordi de tar i mot en øl er ikke særlig pent det heller... Siden du åpenbart hinter til meg så får jeg vel spørre deg om du finner alle damer pene og aldri har sett noen som er stygge og halvfeite? Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Inleggene til "gjest" er ikke av sensitiv art og kvalifiserer således ikke til gjesteposting. Kan ikke noen bare rapportere dem, så er problemet løst? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Tja, jeg synes å le av " stygge halvfeite damer " ikke er særlig empatisk, å kalle damer for hull fordi de tar i mot en øl er ikke særlig pent det heller... Siden du åpenbart hinter til meg så får jeg vel spørre deg om du finner alle damer pene og aldri har sett noen som er stygge og halvfeite? Jeg ser noe som er pent i alle mennesker, kaller ingen mennesker stygge og feite kun for utseendet. Har respekt for mennesker, når du blir eldre kommer pondusen til deg og.. Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Haha! Jeg diskutere mer enn gjerne emnet, men person angrip må jeg bare le av da et fåtall av personene her inne faktisk kjenner meg. Personlig så vil jeg ikke si at jeg ødelegger for noen. Men der igjen så vil jeg ikke kalle meg for en "PUA". (Jeg har bytta nick og må vente en stund før jeg får endra det igjen, hvis noen av dere har tenkt å ta frem den). Jeg har brukt verktøyene som man kan finne gjennom "game" til og utvikle meg som en person. Det er det samme som flere gjør, og det første mange gjør er å bli bedre i sosiale intraksjoner. Fordommer vil du finne overalt, og hvis en uttaler seg om "stygge feite damer" blir det poengløst og si det gjelder alle. Kunnskapen er der, hvordan man bruker den er opp til enhver. Og noen burde helt klart ikke få tak i denne kunnskapen da de ikke er voksne nok for det. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Tja, jeg synes å le av " stygge halvfeite damer " ikke er særlig empatisk, å kalle damer for hull fordi de tar i mot en øl er ikke særlig pent det heller... Siden du åpenbart hinter til meg så får jeg vel spørre deg om du finner alle damer pene og aldri har sett noen som er stygge og halvfeite? Jeg ser noe som er pent i alle mennesker, kaller ingen mennesker stygge og feite kun for utseendet. Har respekt for mennesker, når du blir eldre kommer pondusen til deg og.. Hehe, fint du kjenner meg etter en post. Jeg bryr meg i grunn ikke om utseendet til folk til vanlig, og personlighet er veldig viktig for meg når det kommer til potensielle damer, men når du våkner opp ved siden av ei du ikke finner veldig attraktiv og ikke husker en dritt så er det litt annerledes. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Tja, jeg synes å le av " stygge halvfeite damer " ikke er særlig empatisk, å kalle damer for hull fordi de tar i mot en øl er ikke særlig pent det heller... Siden du åpenbart hinter til meg så får jeg vel spørre deg om du finner alle damer pene og aldri har sett noen som er stygge og halvfeite? Jeg ser noe som er pent i alle mennesker, kaller ingen mennesker stygge og feite kun for utseendet. Har respekt for mennesker, når du blir eldre kommer pondusen til deg og.. Hehe, fint du kjenner meg etter en post. Jeg bryr meg i grunn ikke om utseendet til folk til vanlig, og personlighet er veldig viktig for meg når det kommer til potensielle damer, men når du våkner opp ved siden av ei du ikke finner veldig attraktiv og ikke husker en dritt så er det litt annerledes. Er bare å la være det vel.. hever meg over å pule mennesker jeg ikke liker utseendet på, og det klin EDRU Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Haha!Jeg diskutere mer enn gjerne emnet, men person angrip må jeg bare le av da et fåtall av personene her inne faktisk kjenner meg. Personlig så vil jeg ikke si at jeg ødelegger for noen. Men der igjen så vil jeg ikke kalle meg for en "PUA". (Jeg har bytta nick og må vente en stund før jeg får endra det igjen, hvis noen av dere har tenkt å ta frem den). Jeg har brukt verktøyene som man kan finne gjennom "game" til og utvikle meg som en person. Det er det samme som flere gjør, og det første mange gjør er å bli bedre i sosiale intraksjoner. Fordommer vil du finne overalt, og hvis en uttaler seg om "stygge feite damer" blir det poengløst og si det gjelder alle. Kunnskapen er der, hvordan man bruker den er opp til enhver. Og noen burde helt klart ikke få tak i denne kunnskapen da de ikke er voksne nok for det. Så da er egentlig denne "pua greien" ett kurs i hvordan mennesker fungerer... Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Er bare å la være det vel.. hever meg over å pule mennesker jeg ikke liker utseendet på, og det klin EDRU Joda, skulle gjerne latt være jeg, men det skjedde tydeligvis ikke da.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Er bare å la være det vel.. hever meg over å pule mennesker jeg ikke liker utseendet på, og det klin EDRU Joda, skulle gjerne latt være jeg, men det skjedde tydeligvis ikke da.. jeje,pult er pult... likevel, ha nå respekt nok til og ikke preike nedsettende om menneskers utseende..er jo noe der som du likte hvis ikke hadde du ikke klart det Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Så da er egentlig denne "pua greien" ett kurs i hvordan mennesker fungerer... "Pua greine" som du kaller det henter veldig mye av sine prinsipper fra NLP, og salg. Så ja, det går veldig mye på i hvordan mennesker fungere i sosiale intraksjoner. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Så da er egentlig denne "pua greien" ett kurs i hvordan mennesker fungerer... "Pua greine" som du kaller det henter veldig mye av sine prinsipper fra NLP, og salg. Så ja, det går veldig mye på i hvordan mennesker fungere i sosiale intraksjoner. Ok, men det er jo ganske spennende..det finnes jo så mange forskjellige menneske typer .. hvordan kan en vite at det som fungerer på en har samme virkning på en annen? Egentlig er det ganske enkelt, man vil alltid ha det man ikke får...gjelder som regel når man ikke er klar for noe nytt.. eller så merker det andre mennesket at man ikke er 100 prosent med og får derfor kamp vilje deretter.. er noe som heter easy come easy go.. Selv er jeg dreven på kroppsspråk, kommunikasjon og har bra selvbilde..dvs, jeg kan gå på nye mennesker..produsere gode følelser og skape gode relasjoner kjappt..slik får en sosial verdi... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Selv er jeg dreven på kroppsspråk, kommunikasjon og har bra selvbilde..dvs, jeg kan gå på nye mennesker..produsere gode følelser og skape gode relasjoner kjappt..slik får en sosial verdi... Gratulerer, det faller naturlig for deg. Hvorfor ikke la andre mennesker også få lov til å lære dette, det er jo det mye av PUA - området handler om. Selvtillit, kroppspråk og kommunikasjon... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Så da er egentlig denne "pua greien" ett kurs i hvordan mennesker fungerer... "Pua greine" som du kaller det henter veldig mye av sine prinsipper fra NLP, og salg. Så ja, det går veldig mye på i hvordan mennesker fungere i sosiale intraksjoner. NLP er vel i beste fall omdiskutert i vitenskaplige miljøer. Siden du lenker til virker heller ikke til å ha noe i nærheten av noen objektiv framstilling av en så omdiskutert sak. I tilegg så er flere av sitatene den henviser til fra publikasjoner som ikke har eksitert på lang tid (Science Digest, som i tilegg drev med mye pseudovitenskap når det holdt på) og som jeg ikke kan finne noen publikasjoner som heter i det hele tatt (Modern Psychology), nå kan det jo hende det er ting som eksiterer, uten at jeg har funnet det, men jeg er i det minste skeptisk. AtW Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Selv er jeg dreven på kroppsspråk, kommunikasjon og har bra selvbilde..dvs, jeg kan gå på nye mennesker..produsere gode følelser og skape gode relasjoner kjappt..slik får en sosial verdi... Gratulerer, det faller naturlig for deg. Hvorfor ikke la andre mennesker også få lov til å lære dette, det er jo det mye av PUA - området handler om. Selvtillit, kroppspråk og kommunikasjon... Jovisst...er jo det jeg leser om, husk det er en fin mellomting mellom manipulasjon, spill og det som er ekte. Det blir viktig med etisk tenkning og empatiske evner driver en dette bevisst. Så da er det de som ikke behersker at dette faller naturlig som har glede av slikt.. eneste rådet jeg kan gi er å gi en faen pluss converse sko... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Oh christ. Jeg bare ventet på at ATWindsor skulle komme.. gud, er det mulig! Om saklige innspill med henvisning til hva det vitenskaplige miljøet sier er noe du setter pris på, så er jo det synd. Men alle kan desverre ikke like alle mine innlegg. AtW Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 .. at vedkommende ikke ser at det å snakke om etikk og bryte reglene for gjesteposting krasjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå