Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

For meg så virker PU opplegget som et "kom gutter, la oss behandle damene som kjøttstykker med hull i, fuck them and leave them" vi gir dere triks og taktikker til å få til dette..- type ting

Random sjekking er mer "jeg er meg selv, og jeg trenger ikke leke tøffing eller herme etter hva andre gjør eller ha med meg kompiser ut for å hjelpe meg eller lure inn ei jente for meg til å sjekke opp" - type ting

men ja, jeg har visst misforstått PU opplegget mener de, det er for å hjelpe gutter til å få mer selvtillit osv. Men hva gjør gutta med sine wingmen egentlig når de skal ut? Hva er wingmen til?

Stakan: 2 gutter som blir sjalu på samme gutt? nei, det er det bare Brad Pitt som klarer..

Tilgi min skepsis men ja.. kan godt hende det er sant, men hmmm..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wingmen er kompiser. Meg og deg drar ut på byen, jeg snakker med noen jenter og forteller om en kompis som er utrolig ålreit og litt om ting du har gjort som det ville vært teit hvis du skrøt av selv, men helt greit at jeg nevner. Når du da dukker opp etter noen minutter så introduserer jeg deg, og allerede før de har møtt deg så er de positivt innstilt til deg fordi noen andre har introdusert deg. Nå har du et bedre utgangspunkt enn om du bare hadde gått opp til jentene alene.

Er dette virkelig å behandle jenter som kjøttstykker? Det er bare sjekking hvor man lærer av andres erfaring framfor sin egen. Hvis en kompis gir deg et sjekktriks så er det greit, så hvorfor skulle det ikke være greit at han (eller noen her på forumet) gir deg noen tips som faktisk fungerer?

Lenke til kommentar

Jeg har bare fått et inntrykk av at det er så veldig utspekulert.. men om det bare er så uskyldig og sukkersøtt som PU folkskal ha det til så ja, da er jo det veldig bra.. men er fortsatt noe som skurrer som jeg ikke klarer å sette fingeren på.. kanskje fordi det ikke er noe, jeg vet ikke.

Når du nevner hva wingmen er så håper jeg inderlig at jeg ikke møter en av de.. Det hadde ødelagt hele inntrykket jeg hadde hatt av den gutten det ble snakket om. Blir som å sende kompisen sin for å spørre om kameraten hans har sjans på deg liksom.. Turn off

Eller nå misforsto jeg kanskje litt ser jeg.. Håper jeg!

Eplefe: var den til meg?

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Right. Kjerringer som fisker gratis drinker skal virkelig ikke klage på at noen behandler dem som kjøttstykker med hull, for det er strengt tatt akkurat det de er.

:tease:

nesj, vi er luremus, drita lei av menn som tror de får pule oss bare de setter en pære cider på bordet..

Lenke til kommentar

Melisma: Jeg vet strengt tatt ingenting om dine intensjoner når du går på byen. Men om du er typen kjerring som drar ut for å bli påspandert drikke og så stikke så... Ja, den var rettet til deg. Og alle dine likesinnede.

Og nei, wingmen har faktisk flere funksjoner enn kun den ene. Det finnes f.eks. mange gode rutiner man kan gjøre med wingman/pivot (en kvinnelig wing) for å fange oppmerksomheten og la targets søke til deg i stedet for at du trenger en åpner/ice breaker i det hele tatt.

Edit: F.eks., hvis man har en pivot kan man stage en krangel, så går gutten bort til target (som er en tilsynelatende random jente) og sier "okei, venninnen min sier at <insert farfetched bullshit>, og jeg lurte på om du var enig?"

Og dette krever faktisk litt menneskekunnskap, man må kunne se litt av hvordan jenta er.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Vil tro det.

Om historien du skrev tidligere var sann eller ikke, så er jenter som fisker graits drinker av stakkars naive karer på byen er skikkelig low-life, og fortjener å bli brukt på samme måte.

Sånn generelt skulle jeg ønske du trakk deg ut av denne tråden, du har en tendens til å ødelegge emner i denne kategorien med tilgjorte misforståelser, stråmenn og usakligheter.

No offence.

Right. Kjerringer som fisker gratis drinker skal virkelig ikke klage på at noen behandler dem som kjøttstykker med hull, for det er strengt tatt akkurat det de er.

nesj, vi er luremus, drita lei av menn som tror de får pule oss bare de setter en pære cider på bordet..

Så si nei til cideren da, skaff deg litt selvrespekt og kjøp din egen drink.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Det der høres bare helt latterlig ut.. Det med å stage en krangel.

Og sånn generelt toth, så ser jeg helst at du skriver til meg på PM om du har så mange meninger om meg. Takk

Edit: og du har tydeligvis ikke forstått meningen med innlegget mitt som du kommenter.

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Vil tro det.

Om historien du skrev tidligere var sann eller ikke, så er jenter som fisker graits drinker av stakkars naive karer på byen er skikkelig low-life, og fortjener å bli brukt på samme måte.

Sånn generelt skulle jeg ønske du trakk deg ut av denne tråden, du har en tendens til å ødelegge emner i denne kategorien med tilgjorte misforståelser, stråmenn og usakligheter.

No offence.

Så si nei til cideren da, skaff deg litt selvrespekt og kjøp din egen drink.

heheheheh, du blir så drita lei til slutt at du ikke bryr deg, handler ikke om selvrespekt, handler om i dont care

Lenke til kommentar

Ikke snakk til meg om usakligheter osv når du selv kommer med usakligheter i denne tråden. Det er jo du som kommer med OT her.. Åpent brev :roll:

OnTopic: synes det blir for dumt å måtte stage noe for å fiske etter oppmerksomhet fra noen, er ikke hele PUA opplegget at man skal klare dette selv på egenhånd da og uten noe oppstyr sånn sett?

Lenke til kommentar
Melisma: Jeg tror du hadde klart å misforstå et stopp-skilt.

The world's a stage.

Edit: Kanskje denne fungerer. "Melisma, du er mye smartere enn mange andre jenter, og derfor lar ikke du deg lure".

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Melisma: Jeg tror du hadde klart å misforstå et stopp-skilt.

The world's a stage.

Edit: Kanskje denne fungerer. "Melisma, du er mye smartere enn mange andre jenter, og derfor lar ikke du deg lure".

"gjesp"

Hva med de søte damene som vil bli lurt da? .....

Lenke til kommentar
OnTopic: synes det blir for dumt å måtte stage noe for å fiske etter oppmerksomhet fra noen, er ikke hele PUA opplegget at man skal klare dette selv på egenhånd da og uten noe oppstyr sånn sett?

nå har ikke jeg lest postene før denne, men noe som er riktig en gang, er ikke nødvendigvis riktig en annen gang. må du fiske etter oppmerksomhet, så gjør det. er da virkelig ikke verre enn det? :!: regler er for nubs.

Lenke til kommentar

De blir ikke lurt. Disse jentene tar til seg det gutta sier, og mest sannsynlig, til tross for at det ikke ble noe langt forhold (noe jenta mest sannsynlig visste kvelden før da hun "inviterte ham opp på kaffe"), så føler hun seg bra. Hun føler seg ønsket, hun føler seg sexy etc.

Lenke til kommentar

Jeg liker bare ikke at ting eller situasjoner er fake.. det skal være åpent og ærlig. Det er nå min mening.

De blir jo lurt inn i en situasjon som er satt opp av to eller fler. Jeg hadde følt meg ydmyket hadde det skjedd med meg.

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...