Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

http://www.youtube.com/watch?v=9GLI9TN1GbU...feature=related

Bare ta sanger du virkelig digger, pleier å hjelpe. Ellers er en del Bjorn Rosentröm fett det og, womanizer av Britney får meg på, sammen med I kissed a Girl og Up'n Down av Katy Perry.

Vel, da er det tilbake til ødemarka for min del, så regn med masse dårlig spam fra meg, da jeg ikke har mulighet til sarging på alt fra en uke til 14 uker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leter etter noen bøker eller artikkler om hvorfor enkelte kvinner begrenser seg seksuelt i senga. Noen som vet om noe ?

Hvis du kan utdybbe spørsmålet ditt er jeg sikker på at jeg kan peke deg i riktig rettning av materialet, evt gi deg et svar selv.

Kort kan jeg si at det er veldig viktig at dama føler seg komfertabel med deg, og at mer eller mindre "anything goes". Det er mange mentale ting som spiller inn for en jente når det kommer til å være i senga med en fyr. Kanskje hun ikke liker sin egen kropp og derfor føler seg stygg mens hun ligger der naken. Det er mange ting som spiller inn. Det er viktig å vite at det som trengs mest stimulering under sex for en kvinne er det mentale. For mer info, sjekk ut posten jeg lagde for litt siden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry12697635

Lenke til kommentar
1.Kan du fortelle litt mer om det?

2.eventuelt noen som har et program om det?

3.eller er det bare generelt pua-stoff?

1. Ja

2. Nei

3. Både og

Det å være sosial kalibrert er noe du lærer deg jo mer du sosialisere. Det er også den beste måten å lære PU på, så jeg anbefaler deg å slippe boka og ta på deg skoa ;)

Edit: Lær deg kroppspråk. Boken "Kroppspråk" av Allan Pease og Barbara Pease er en veldig god bok som er lett og forstå samt morsom å lese.

Endret av Seth_pua
Lenke til kommentar

Vil gjerne utdype litt.

Kalibrering's nærmeste bror er "erfaring".

Hvis du er bra kalibrert, så klarer du å lese situasjonen før det skjer, og beregne approachen din. Det er de mest kalibrerte gamerne som oftest er de beste.

Kalibrering går det ikke an å lese seg til. Det går an å forberede seg på det ved å lese sosialdynamikk, men du vil aldri intergrere kalibrering.

Den eneste måten å bli kalibrert på er å gå ut og game.

Btw: Godt nyttår Seth! Hvordan var feiringa? :D

Lenke til kommentar

Godt nyttår Chosen_One!

Så litt bilder fra feiringen din, virka knall.

Selv begynte kvelden min med skikkelig pølsefest hos noen folk jeg ikke kjenner. Der kjeda jeg meg, så jeg gjorde som jeg alltid gjør når jeg kjeder meg. Så jeg stakk videre til Yatzy hvor jeg møtte en venninne, typen hennes og et annet kjæreste par. Der dansa jeg og hadde det kult, blandt annet med de to damene. Det resulterte i to stk sjalue mannfolk, som igjen sendte meg stygge blikk og kjefta litt på meg. Det igjen resulterte i to styk sinna kvinnfolk som kjefta på typene sine, som IGJEN resulterte i at begge gutta kom å sa unnskyld til meg.

Så dansa jeg videre as I allways do :)

Var moro, og våkna opp med en SKIKKELIG whiskey stemme i 2009.

Lenke til kommentar
Kanskje hun ikke liker sin egen kropp og derfor føler seg stygg mens hun ligger der naken. Det er mange ting som spiller inn.

Mhm. Dette var en av de tingene jeg tenkte på. Var sammen med en danser, da hun fortalte meg at vennina hennes ikke ville bli tatt i doggystyle fordi hun ville ikke at noen skulle se på rumpa hennes. Noe jeg absolutt ikke skjønte hvorfor, siden hun er heeeeelt smoking hot.

EDIT: Ble forresten ferdig med "Secrets Of Female Sexuality" av David Shade. Veldig mye bra der..

Endret av Delroton
Lenke til kommentar
Kanskje hun ikke liker sin egen kropp og derfor føler seg stygg mens hun ligger der naken. Det er mange ting som spiller inn.

Mhm. Dette var en av de tingene jeg tenkte på. Var sammen med en danser, da hun fortalte meg at vennina hennes ikke ville bli tatt i doggystyle fordi hun ville ikke at noen skulle se på rumpa hennes. Noe jeg absolutt ikke skjønte hvorfor, siden hun er heeeeelt smoking hot.

EDIT: Ble forresten ferdig med "Secrets Of Female Sexuality" av David Shade. Veldig mye bra der..

Selv om du synes hun er drit digg, trenger det ikke bety at hun synes det. Er ikke alltid kvinners fordommer virker like logiske for oss menn, men de er nå der.

Hehe! David Shade sitt marteriale kjenner jeg veldig godt, blandt annet med tanke på at jeg jobber for han ;) Jeg har lenge vært fan av det han har skrevet så nå har jeg begynnt å selge produktene hans, good stuff for alle.

Lenke til kommentar

Melisma: De guttene som greier å bli lurt til å spandere drikke kan vel sammenliknes med de jentene som greier å bli lurt i seng av en überslask. Jeg har aldri kjøpt drikke til jenter på byn, og jeg er på fest og blir kjent med en søt jente kan hun få en øl av meg, men slike forsøk på fisking holder jeg meg for god for, og synes synd på de guttene som faller for det. Men herlig å lese at dere gjør det. Er gøy å høre.

Har en kompis som opplevde slike som dere. To jenter som satte seg ned sammen med han og kameraten, de lekte løs og var med på drikkelek. Når de var tom for drikke fisket de etter på bli spandert på. De ble dumpet sporenstreks:P

Lenke til kommentar
Godt nyttår Chosen_One!

Så litt bilder fra feiringen din, virka knall.

Selv begynte kvelden min med skikkelig pølsefest hos noen folk jeg ikke kjenner. Der kjeda jeg meg, så jeg gjorde som jeg alltid gjør når jeg kjeder meg. Så jeg stakk videre til Yatzy hvor jeg møtte en venninne, typen hennes og et annet kjæreste par. Der dansa jeg og hadde det kult, blandt annet med de to damene. Det resulterte i to stk sjalue mannfolk, som igjen sendte meg stygge blikk og kjefta litt på meg. Det igjen resulterte i to styk sinna kvinnfolk som kjefta på typene sine, som IGJEN resulterte i at begge gutta kom å sa unnskyld til meg.

Så dansa jeg videre as I allways do :)

Var moro, og våkna opp med en SKIKKELIG whiskey stemme i 2009.

Sorry, men den historien der virker litt for "god" til å være sann.. virker som at PU folk tror de er overlegne til gutter som ikke er med i "gamet" deres..!? At 2 gutter skulle bli sjalu på 1 gutt og at det ble drama mellom de 4 pga deg, virker liksom ikke så troverdig.

Nå er jeg bare ærlig..

Men om den er 100% sann, ja da er det jo bra du dansa videre og levde lykkelig i alle dine dager da..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Nåja, i og med at han kaller seg for PUA-seth så ville jeg jo påstå at han er veldig opptatt av at folk skal vite at han er en av disse PUA gutta som liksom har fasiten på hvordan man skal få seg jenter..

Det hele virker bare så søkt..

Kall det for en boble om du vil, jeg lever i denne verden jeg også..

Lenke til kommentar

No er eg her for å vera sur igjen.

Hehe neida, men eg legg merke til dette her med "dei som driv PU" og dei so ikkje gjer det. Altså, når eg er ute på byen så møter eg jenter, og jenter møter meg. Og det er jo knakandes kjekt det. Men eg går jo ikkje på byen bevisst for å drive PU.. Så kva er det eg driv med då?

Eller med andre ord, kva er forskjellen på PU og random sjekking?

Dette kunne eg sikkert ha lest meg opp på, men ettersom eg er blitt lat og feit i jula så kastar eg ballen vidare. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...